Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... jäisessä leivässä ei ole sitä lämpöarvoa, joten sitä on vaikea saada syttymäänkään...
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JUMALAN TULI:

Kuva
Samuli

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tuli mieleen tästä Dan. 3. Sadrak, Meesak ja Abednego heitettiin tuliseen pätsiin. Itseasiassa sopiikin ihan hyvin tähän teemaan.

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?til ... ehto=dan+3
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Kuinka suuret ovat hänen tunnustekonsa ja kuinka voimalliset hänen ihmeensä! Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta ja hänen valtansa pysyy suvusta sukuun."

Kiitos ja kunnia Jumalallemme!
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhän kosketus: https://www.youtube.com/watch?v=QP1nyXxpHzQ

PYHÄN KOSKETUS

Kerto:
Riisu kengät, maa, jolla seisot on Herran,
pyhää ja puhdasta maata.
Katso ja kuuntele hiljaa,
vaikka paljon et ymmärtää saata.
Paina pääsi, maa, jolla seisot on Herran.
Hän itse puhuu ja kuulee,
koskettaa meitä kuin viljaa,
sillä Jumalan pelloilla tuulee.

Joskus ajaton kohtaa ajan, silloin Jumalan aavistaa.
Joskus rajaton rikkoo rajan, silloin pyhä koskettaa.

Kerto

Joskus palavan pensaan lailla Luoja kasvonsa paljastaa.
Joskus puhuu Hän sanoja vailla, silloin pyhä koskettaa.

Kerto

Joskus kaatuvat vanhat kaavat, Tuomas Mestarin nähdä saa.
Tarttuu käteen ja tuntee haavat, silloin pyhä koskettaa.

Kerto
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mitä mieltä olette. Olen saanut sen ajan kun olen tällä palstalla ollut niin paljon teiltä elävää leipää. Antaako Jumala teistä mielestänne luvan pitää niin kauan kuin Hän toisin puhuu tätä sivustoa perheenäni vai täytyyykö mun ruveta kiertää joka paikka ja joka ryhmä kysellen onko tää mun seurakuntani. Vai olenko tottelematon kun en etsi itselleni seurakuntaa ja liity johonkin srk. Saanko luottaa että Jumala ilmaisee mikä paikka on minulle varattuna.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tottakai saat olla täällä ja sitä toivon, jollei Herra sinulle vartavasten näytä jotakin, mihin sinun pitää mennä tai ryhtyä. Mutta tiedä varmuutena tämä, että me kuulumme yhdessä samaan seurakuntaan, sinä, minä ja me kaikki yhdessä, olemme Jeesuksen valmistama ja kutsuma Morsius seurakunta, jota ei ole ihmis käsin rakennettu. Jos tunnet olosi kotoisaksi täällä, niin tänne kuulut, kanssamme, kunnes Jeesus tulee ja pääsemme yhdessä sinne oikeaan Taivaan Kotiin. Kiitos Herralle sinusta, rakas veljeni, katso7, kuin teistä kaikista muistakin. Me olemme Jeesuksessa Kristuksessa yhtä!
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattu Varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE

Siunattu varmuus:Jeesus on mun. Oi, mikä riemu on pelastetun!
Jumalan lapsi, perillinen.Verellä pesty, oon Jeesuksen.

Kerto: TÄMÄ ON LAULU SYDÄMENI:YLISTÄN HERRAA AINAISESTI!
TÄMÄ ON LAULU SYDÄMENI:YLISTÄN HERRAA AINAISESTI.

Nyt oma Herran olla mä saan, sieluni kiitosta on tulvillaan.
Enkelit ensin julisti sen, sanoman rauhan, rakkauden.

Seurassa kuljen nyt Jeesuksen, Hänessä onnen sain taivaallisen.
Katson ja ootan tuloansa, kätketty olen armossansa.
Sinettisormus

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

katso7 kirjoitti:Näin aamuyöstä näyn jossa oli pakkasesta jäätynyt leipä!
Mulle tuli tästä jäätyneestä leivästä jotenkin kielteinen käsitys.
Voisiko olla varoitus ahdistuksen ajan läheisyydestä...talvi tulossa..
Matt 24
20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
tuula

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

taitaa koettaa kovat ajat niin ateisteille kuin meille uskovillekkin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä niin RAKASTAN... näin saan sanoa... niitä ihmisiä, joiden taka-ajatus on koko ajan JEESUKSEN TULEMINE! Voiko ihanampaa enää olla?
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minulle nousi näistä mieleen tiedon sanat, jotka läheiseni sai tänä syksynä."talvisota alkaa pian", mutta sitä ennen hän näki kuin metsäpalon, joka ei vastannut kuitenkaan hänen kokemustaan metsäpalosta vaan hän ymmärsi sen Jeesuksen tulemukseksi :)
tuula

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

Amen amen aaamen pigeon. sitä tässä ootellaan
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuossa tänään sain sanoma.. enkä ole varma oliko vai ei mutta asiayhteyttä yhtäkkiä tajusin... ajatelkaas:

Nyt on ollu pakkasta kaikkialla ja kaikki tuntuu olevan kuurassa, paksussa sellaisessa kuurassa. Katselin ikkunasta ja otin kissani sisälle joka paleli. Oli ollu vissiin kokonaista 5 minuuttia ulko ja ihan jäässä koko mirri.
Siinä ikkunasta katselin ja sain ironisen sanoma "ilma on kuin morsian, jäässä kuin pakastekala". Tämä sanoma tuntui ekaksi hiukan hassulta mutta sitten aloin yhdistää, kuinka moni miettii olevansa morsian mutta nämä kaikki poikkeussyyt näkyy KYLMINÄ TEKOINA. Morsian ei ole kylmä toiselleen, vaan näen palstalla aina lämpöä, joitain pikku poikkeuksia lukuunottamatta. Kaikki näkyy pieninä tekoina, oletko lämmin vai kylmä, olteko palava vai penseä.

Seurakunta on jäässä kuin pakastekala. Näin sen pakkaseen jäätyneen kalan silmieni edessä ja se on kolkko näky.
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sinä sen sanoit Jarmo "Kaikki näkyy pieninä tekoina, oletko lämmin vai kylmä, olteko palava vai penseä."
Tämän asian kanssa olen raapinut päätäni viime aikoina omassa elämässä. Koen juuri noissa pienissä asioissa valtavaa välinpitämättömyyttä ympärilläni ja sitten ne samat ihmiset voivat tehdä jonkun yhden tosi, tosi kivan asian sinulle ja sitten taas kaikissa niissä pienissä tärkeissä asioissa olla huomioimatta kokonaan. :?: :( Ja ne on juuri sitä elämän suolaa ja sokeria, ne PIENET asiat!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Täsmälleen Pigeon. Tämä sama juttu on mua puhutellut myös monta päivää. Katsos ku mä keskutelen, kommetoin, puhun, ilmiasen tai what ever... jonkin asian joka saa miettimään ja asettelemaan asioita tärkeysejärjestykseen, niin huomaan juuri niissä pikku asioissa sen että Jeesuksen veren suojaama Kristuksen oma ei koskaan jätä mitään asiaa kylmäksi, eikä hän heittäydy kylmäksi, vaan huomioi vastuullisesti, eikä koskaan halua loukata ketään.
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aivan. Mutta sitä käytetään häikäilemättömästi hyväksi.
Olen vasta harjoittelemassa tätä asiaa, miten sanoa; ei käy! Koska sallimalla toisen huonon käytöksen, en rakasta itseäni, mutta en rakasta tätä toistakaan osapuolta, koska annan hänen toimia väärin.
Mutta tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Nyt olen puuduksissa tästä rajojen laittamisesta. Minulla ei ole ilmeisesti ollut aitausta ollenkaan aiemmin... :roll:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: Pakkasesta jäätynyt leipä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hienoa pohdintaa Pigeon.. Näen niin sun sydömeen jota sattuu nämä asiat. Niin minunkin! Ja täytyy muistaa se että jos Jeesus on meissä, niin nämä pikkuasiat korostuvat entisestään. Jeesuksen Henki ei hyväksy minkäänlaista ilkeyttä ja vääryyttä. Hän suree meissä ja me aistimme sen voimakkaasti.
Vastaa Viestiin