Näky; Hengellinen taistelu

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom te rakkaat ystäväni!
Herra on ollut hiljaa muutaman päivän ja on ollut sellainen pysähtyneisyyden olo. Tuntuu ettei ole motivaatiota mihinkään.
Tänä aamuna Herran läsnäolossa, minulle ilmoitettiin syykin.
Näin pari kulkuneuvoa, jotka olivat kuin jotakin sota-aseistusta. Ensimmäinen oli suorakiteen muotoinen rautalaatikko, joka aivan kuin täydessä vimmassaan olisi yrittänyt jahdata minua, siinä onnistumatta ja sitten näin vielä toisen kuvan, jossa oli aivan auton näköinen vehje, mutta sen eteen oli viritetty, valtava neliön muotoinen rautakaide, jolla se puski kaikkea tieltään...
Ymmärsin, että on käynnissä hengellinen taistelu/sota. Siitä johtuu tämä pysähtyneisyyskin.
Kiitin Herraa ja ilmoitin aivan ääneen, että Jeesus Kristus on minun Herrani, että henkivallatkin sen kuulee.
Pyysin Jeesuksen verensuojaa ja Taivaallista sota-asua, niin kuin teen joka aamu.
Tehkää samoin, pukekaa koko Taivaallinen sota-asunne ylle.
Siunausta päiväänne!

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meil on voitto, voittovoima! : https://www.youtube.com/watch?v=zgwLiiwpq84
näkymätön ninni

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Lohdutuksen Sanaa sinetille:

2. Korinttolaiskirje 4:


1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
8 Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
9 vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.

10 Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
11 Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
12 Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
13 Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
18 meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
Viimeksi muokannut näkymätön ninni, 29 Marras 2016, 12:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Yeshua Hamashiach - Jesus Is Lord - Majesty - Lyrics : https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE

Kuva
tuula

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja tuula »

Aamen aloituksesta. juuri samaa olen kokenut elämässäni nykyään. sielun vihollinen sekoittaa monen uskovan elämää tälläkin hetkellä.se käy eteenpäin kuin kiljuva jalopeura syödäkseen kaiken tielle osuvan.mutta illallakin sanoin Herralle iltarukouksessa, että Jeesus on minun Herrani. ja vaikka kuinka minua väsyttää ja ahdistaa, niin tiedän, että tämä kaikki on vain väiaikaista ja Jeesus hakee vielä väsyneen kotiin
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta se on meidän etumme, Jeesuksessa Kristuksessa, että me tunnistamme tuon lähteen, ja voimme taistella sitä vastaan, Herrassamme!
näkymätön ninni

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen sinetti! Kiitos Herralle Jeesukselle siitä!

Olavi Peltola selittää efesolaiskirjeen selityksessä tuota hengellistä taistelua. Erityisesti tuolla alempana kappale 11:Keskellä henkivaltojen taistelua. Hyvää luettavaa:

http://rovasti.fi/node/178
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, ninni, meille on annettu hyvät aseet; Jumalan Sana, Rukouksen Henki ja Ylistys.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Seh HaElohim w/ Lyrics in Hebrew English Nederlands Français Español Português : https://www.youtube.com/watch?v=K8k3uQVUCvE
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 150
1. Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen
väkevyytensä taivaanvahvuuksissa.
2. Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.
3. Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla.
4. Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla.
5. Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla.
6. Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja!
näkymätön ninni

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Haluaisin vileä tuoda tuosta linkistä, keskellä henkivaltojen taistelua, yhden mielestäni erittäinen tärkeän kohdan:
Ensimmäinen vaikea koulutusjakso opettaakin: "Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa" (2 Moos 14:14, vrt. 2 Kor 3:5; Fil 2:13; Room 8:26). Luotamme siihen, että Herralla Jeesuksella on kaikki valta ja suuruutta eikä mikään ole hänelle mahdotonta. Vaikeutemme on kestää omaa heikkoutta ja voimattomuutta. On vaikea oppia olemaan hiljaa elämän myrskyjen keskellä. Vielä vaikeampaa on oppia ottamaan hänen kädestään hänen antamaan kaiken sen, mikä meitä kohtaa.
Teksti löytyy täältä: http://rovasti.fi/node/178
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ninni, linkistä, hyvää ja opettavaista sanomaa. :)
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Hineh Seh HaElohim" by Sue Samuel : https://www.youtube.com/watch?v=4EgoBNguGYM
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen Ninni. Hyvää sanomaa. Kiitos hyvästä linkistä ja Sinetille aloituksesta.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja katso7 »

tehdäksenne PAHANA PÄIVÄNÄ vastarintaa jotkut keskittyy vaan taistelemaan hekivaltoja vastaan. Jeesus on jo voitanut paholaisen.Kun paholainen hyökkää kimppuumme silloin taistelemme ja asentommme on SEISOKAA siis kupeeet totuuteen vyötetttyinä. se on taistelua asentomme. Me emme kykene juoksemaan sinne tänne taistelussa hosuen Jumala kyllä ilmoittaa kun paha mietä uhkaa ja haluaa taistella jotakin asiaa vastaan meidän kauttammme.Jos kuittelet koko ajan taistelevasi saatanaa vastan niin miten ehdit tehdä molempia puhua sydämissänne vuoteillanne ja olkaa hiljaa. Joko etsit Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan ja saat automaatisesti Jumalalta mitä sydämesi halajaa mutta jos keskityt vain omiin pyyntöihisi anna sitä anna tätä niin aika itsekästä on. Tärkein tetävämme on uskon päämäärä on sielujen pelastus.yhes kokouksessa 16 v poika ajoi koko suomesta ulos masennusksen hengen. miksihän jeesus ei parantanut ja ajanut riivaajia kerralla koko Israelista jos Hän sellaisen meille olisi opettanut. Hän kohtasi yksilön. eikä hänellä ollut edes autoa.Ja uskovaisten mukaan hän on Jumala.olisko aikaa ottaa esimerkkiä eikä sanoa että kun itsemuraha tekevä lähimmäinen soittaa kuule mulla on ruoka kesken.Miten ihmiset kestää todellista uskovien vainoa kun ne ei kestä edes muutamaa lausetta.sen tiedät ite sydämessäsi. Leonard ravenhill sanoi tämä voimaton mitään sanomaton julistuksemme ei voita Jeesukselle maailman himokkaita ihmisiä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos katso7, kun kommentoit.

Sain oivalluksen tästä omaan elämääni..
[quote="katso7"]tehdäksenne PAHANA PÄIVÄNÄ vastarintaa jotkut keskittyy vaan taistelemaan hekivaltoja vastaan. Jeesus on jo voitanut paholaisen. Kun paholainen hyökkää kimppuumme silloin taistelemme ja asentommme on SEISOKAA siis kupeeet totuuteen vyötetttyinä. se on taistelu asentomme.
Ja Ninnin laittama
"Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa" (2 Moos 14:14, vrt. 2 Kor 3:5; Fil 2:13; Room 8:26). Luotamme siihen, että Herralla Jeesuksella on kaikki valta ja suuruutta eikä mikään ole hänelle mahdotonta. Vaikeutemme on kestää omaa heikkoutta ja voimattomuutta. On vaikea oppia olemaan hiljaa elämän myrskyjen keskellä. Vielä vaikeampaa on oppia ottamaan hänen kädestään hänen antamaan kaiken sen, mikä meitä kohtaa.

Tämä oli kyllä minulle tämän päiväinen leipä!

Ja katso7 innoittamana en jää siitä vain itse nauttimaan vaan tulen viemään murusia eteenpäin. Kiitos tästä päivästä! Aamen.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 9
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Kuole pojan puolesta"; Daavidin
virsi.
2. Minä ylistän Herraa kaikesta sydämestäni, ilmoitan kaikki sinun ihmetyösi.
3. Minä iloitsen ja riemuitsen sinussa, veisaan sinun nimesi kiitosta, sinä Korkein.
4. Sillä minun viholliseni peräytyivät, kaatuivat maahan ja hukkuivat sinun kasvojesi edessä.
5. Sinä hankit minulle oikeuden ja ajoit minun asiani, sinä istuit valtaistuimelle, sinä vanhurskas tuomari.
6. Sinä nuhtelit pakanoita, tuhosit jumalattomat; sinä pyyhit pois heidän nimensä iäksi ja ainiaaksi.
7. Viholliset ovat tuhotut, ikuisiksi raunioiksi tulleet; kaupungit sinä kukistit, heidän muistonsa on kadonnut.
8. Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa.
9. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.
10. Niin Herra on sorretun linna, linna ahdingon aikoina.
11. Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.
12. Veisatkaa kiitosta Herralle, joka Siionissa asuu, julistakaa kansojen keskuudessa hänen suuria tekojaan.
13. Sillä hän, verenkostaja, muistaa heitä eikä unhota kurjain huutoa.
14. Armahda minua, Herra, katso, kuinka minun vihamieheni minua vaivaavat, sinä, joka nostat minut kuoleman porteista,
15. että minä julistaisin kaikki sinun ylistettävät tekosi, tytär Siionin porteissa, riemuitsisin sinun avustasi.
16. Pakanat ovat vajonneet kaivamaansa hautaan; heidän jalkansa takertui verkkoon, jonka he virittivät.
17. Herra on tehnyt itsensä tunnetuksi, on pitänyt tuomiot, kietonut jumalattoman hänen kättensä tekoihin. - Kanteleen välisoitto. Sela.
18. Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan.
19. Sillä ei köyhää unhoteta iäksi, eikä kurjien toivo huku ainiaaksi.
20. Nouse, Herra, älä salli ihmisten uhitella. Tuomittakoon pakanat sinun kasvojesi edessä.
21. Saata, Herra, heidät pelkoon. Tietäkööt pakanat olevansa vain ihmisiä. Sela.
Vastaa Viestiin