Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom teille kaikille, rakkaat siskot ja veljet!
Tänään en saanut näkyjä, enkä muutakaan, mutta minulla on hyvää jaettavaa teille. Eilen illalla katselin Alfa tv:ltä Missionin lähetysraporttia (Hannu Haukka). Ja siinä kertoi Kreikkalainen pastori, muistaakseni Tessalonista, valtavasta näystään.
Tämä pastori oli huokaillut Herran puoleen, miksei kukaan rukoile Kreikan puolesta, muiden puolesta kyllä rukoillaan, mutta ei Kreikan. Hän kuvasi Herralle Kreikkaa; Olemme niin näkymättömiä, miksi".
Siinä samassa hän sai näyn, jossa valtavan kokoinen mies kulki koko Kreikan yllä, se oli kuin jättiläinen ja samalla jätti jalan jälkensä Kreikan maahan. Tuolla miehellä oli kori, jossa oli siemeniä ja hän kylvi niitä kulkiessaan läpi Kreikan.
Pastori kysyi Herralta kuka tuo mies on ja Herra Vastasi: "Tämä mies on Paavali ja hän tulee kylvämään uudelleen Raamatun Evankeliumin Kreikkaan, ja teidän sukupolvenne, tulee vielä korjaamaan siitä sadonkin."
Ja kului hetki, kun Pastorille tuli tieto, että Suomalainen Missioni on tulossa julistamaan ja kylvämään Raamatun Evankeliumia Kreikkaan. Pastori ymmärsi heti, että tämä on nyt se näky ja on sen aika. Paavalihan teki vahvaa työtään juuri tuolla Kreikassa ja Tessalonissa.
Profetiat ovat palaamassa alkujuurilleen.
Amen!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Siunausta teidän kaikkien päivään!
näkymätön ninni

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Marras 2016, 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä minä olen tässä iloisesti kiitellyt Herraa, että Hän ohjasi minut katsomaan tuota ohjelmaa, sillä tuossa näyssä oli jo valtavaa Profetiaa, joka tulee vaikuttamaan meihinkin ja kertoo Evankeliumin etenemisestä, sillä onhan sanottu että tuo Sanoma tulee lopunajalla palaamaan takaisin alkujuurilleen ja kuinka lähellä jo ollaankaan ...
näkymätön ninni

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Sinetti!
näkymätön ninni

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kreikassa on nyt otollinen maaperä kylvölle...
Sinettisormus

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ninni!
Kreikka on nykyään enempi Ortodoksinen valtio, mutta tuo kirkko, ei ole pystynyt vastaamaan maan tämän hetkiseen tilaan, se ei ole itseasiassa tehnyt mitään, joten maaperä on todella otollinen.

http://www.irr-tv.fi/viimeisimmatuutise ... -kreikkaan
tuula

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos sinetti aloituksesta. heti jysähti mieleen tuo tessalonikian seurakunta jossa kävimme paavalin jalanjäljillä mieheni kanssa 2 vuotta sitten. tuo helluntai seurakunta jossa kävimme oli pääsääntöisesti venäjän kielisiä täynnä, mutta kyllä pastori siellä kreikaksi piti saarnan. en muista kerroinko tuosta seurakunnassa käynnistäni mitään niin että olisit sinetti siitä kuullut. muistan kun istuimme penkissä mieheni kanssa ja yhtäkkiä minulla alkoi vain itkettämään. ei minulla mitään asiaa ollut, minkä takia minun olisi pitänyt itkeä, mutta sitä vettä vain tuli minun silmistä tahdoin eli en. tunsin kuinka puhistuin sisältäni hyvin ja tunne oli kuin olisin sadevedellä pesty. lupasimme tuon tessalonikian seurakunnan vuoksi rukoilla ja veikke rukouspyynnön korson seurakuntaankin. tuo kreikan pieni seurakunta oli mahtavia Jumalan lapsia täynnä. sitten siellä oli kolme miestä jotka ajoivat meidät mieheni kanssa hotellille ja kävimme vielä mennessä kaupassakin. he kantoivat meidän laukut hotelliin, niin kuin olisimme olleet jotakin korkeita arvovieraita. oi kuinka veti nöyräksi heidän hyvyys. eikä nuo ottaneet edes palveluksistaan maksua, vaikka kreikassa bensa maksaa yhtä paljon kuin suomessakin.
tuula

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja tuula »

liekohän ollut sama seurakunta kyseessä tuossa ohjelmassa josta kerroit. kävimme samalla reissulla katsomassa vankiselliä, jossa paavali oli ollut. hieman oli hienot näköalat ollut paavalilla, mutta itse tuo vankikoppi oli kyllä ankea,jossa hän oli aikaansa viettänyt.
Sinettisormus

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mahtava matka kokemus teillä, on ollut jännittävää kävellä Paavalin jalanjäljissä.
Sinettisormus

Re: Profetaalinen Näky; Kreikalle kylvöä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin