Kuulin tiedon sanat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te rakkaat sisaret ja veljet!
Tänään, kun heräilin ja olin jo rukoillut, kuulin pitkästä aikaa tiedon sanat. Illalla kun kävin rukoukseen ennen unia, pyysin Herralta jotakin lohduttavaa jaettavaa, tähän aamuun teille kaikille ja etenkin minulla oli tämä sisar vahvasti sydämelläni ja sen Herralle kerroinkin.
Sitten aamulla siinä hiljaisessa läsnäolossani, kuuntelin ja katselin, saanko mitään, kun yhtäkkiä, kuulin matalan mies äänen sanovan, vähän kuin huono Suomi: "JEESUS TULEE."
Ääni sanoi tuon Jeesus nimen, kuin yhdellä e:llä, eli Jesus, tai ehkä se vain kuulosti siltä. Pyysin Herraa että Hän olisi toistanut sanansa, vahvistaen sitä, mitä kuulin, mutta ääni pysyi nyt hiljaa ja sanoin Herralle, että tällä mennään, luotan siihen mitä kuulin. :o
Siunausta päiväänne, Jeesuksessa Kristuksessa, joka pian on tuleva!
Amen.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 22
1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 22.11.2016. Kuulin äänen sanovan: JEESUS TULEE!

TO-TI-SES-TI!!! Nyt vasta huomasin jotain, kun kirjoitin tuota päivämäärää tuohon. Kun aloin odottaa tytärtäni, Jeesus näytti isälleni unen jossa näin ilmoitti: Jeesus tulee 22.11. Tyttäreni puolesta oli rukoiltu, että hän syntyisi terveenä ja niin tapahtui, hän syntyi juuri tuona päivänä, 31 vuotta sitten. Ja tänään on myös hänen syntymäpäivänsä, kun samana aamuna kuulen äänen: JEESUS TULEE!!!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Tuli vain tunne, että pitää ilmoittaa tämä, maailman suurimassa tapahtumassakin ja sitten muistin ja ymmärsin tämän .... Tule Jeesus, TULE!
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus vastasi tuolloin tyttäreni puolesta tehtyihin rukouksiin: Jeesus tulee, eli Hän ilmoitti että rukoukset oli kuultu, kera päivämäärän. Isäni tuolloin ajatteli, että tuleeko silloin hänem lähtönsä aika ja kun tytär sitten alkoi syntyä muisti hän tuon sanoman ja ymmärsi että se tarkoittikin tätä rukous vastausta, joka kävi prikulleen toteen.
Tänäänkin, tämä voi olla rukous vastaus johonkin, henkilökohtaisesti, tai sitten tämän suurimman odotuksemme täyttymys, vihdoinkin!
- JEESUS TULEE!
tuula

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen. totisesti tule Jeesus pian. sitä täällä odotellaan. vahvat sanat olitkin saanut. jospa se nyt loppuu tämä maanpäällinen kulku. saisikin kyllä loppua. meno on jo sitä rataa ihmiskunnalla, että hyi sentään. vahvistaisiko tämä sitten myös jotakin, mitä itse viime yönä näin. katselin taivasta ja yhtäkkiä siihen ilmestyi valoaukko. näin kun tuo valoaukko veti niin kuin sellaisia valoviivoja sisään. ajattelin siinä, että kuolleitten ylöstempaus menossa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eli, Jumala halusi näillä etukäteen ilmoittamillaan asioilla, syntymäpäivä olisi " 22.11 " ja, " Jeesus tulee ", rinnastaa lapsen syntymisen ja oman tulemuksensa, kumpikin ilmoitettu asia varmasti toteutuisi omalla ajallaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olethan valmis kun; JEESUS TULEE? : https://www.youtube.com/watch?v=eXltzuDtX0c
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Tule heti ja nyt Herra Jeesus! Olemme valmiit!!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Lausuit Sinetti samat sanat "olemme valmiit/olethan valmis" !!! Mitä siis tarkoittaa kun on.. eli olemme valmiit?
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kysyt Jarmo, mitä tarkoittaa...? Vastaan vain, että Rukouksemme ja Odotuksemme on kuultu! Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Matt. 24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
Matt. 25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo, kiitos noista sanoista. Kysyin, oletko valmis, sillä tiedän, että keskuudessamme ja ehkä joku lukijoissammekin on vielä epäröivä. Mutta nyt on aivan viimeiset hetket valmistautua ja jos sinulla on jotain sydämelläsi, josta pitäisi pyytää Herralta anteeksi antoa, tee se, tee se pian, älä enää viivyttele, sillä ovi pian suljetaan.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RUKOILE:

Rakas YAHUSHUA (Jeesus Kristus), Hyväksyn Sinut nyt Herranani ja Pelastajanani, olet Jumala, jota rakastan. Uskon, että maksoit hinnan synneistäni Golgatalla, kuolit ja nousit kuolleista kolmantena päivänä. Pyydän Sinua tulemaan sydämeeni, antamaan anteeksi syntini ja pesemään minut puhtaaksi epävanhurskaudestani. Olen pahoillani, että olen tehnyt syntiä ja käännyn pois noista synneistä. Kiitos, että täytät minut Pyhällä Hengelläsi, annat minulle halun palvella Sinua kaikki elämäni päivät ja että elät elämääsi minussa, YAHUSHUA, jotta Sinä olet ylistetty! Kiitos, että annat minulle halun lukea Raamattuasi, ja anna minulle viisaus ymmärtää sitä. Kiitos, että rakastat minua ja pelastat sieluni ja että saat uskoni kasvamaan, niin että eräänä päivänä olen kanssasi Taivaassa. Täytä minut Pyhällä Hengelläsi nyt ja pelasta minut pahalta, sinun nimessäsi, YAHUSHUA, rukoilen. Auta minua, YAHUSHUA, muistamaan, että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat YAHUVEH:n kirkkautta vailla, ja että Sinä tulit pelastamaan MEIDÄT syntiset, siksi Sinua kutsutaan meidän PELASTAJAKSEMME. Aamen.
tuula

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

alkaa kyllä siltä jo näyttämään tämä tilanne, että jouluna lähdetään. olen kokoajan ollut sitä mieltä, että jouluna tapahtuu jotakin suurta. ensiksikin siksi, koska meidän pitäisi päästä miehen kanssa siten jouluna muuttamaan uuteen kotiin, mutta mieluummin kyllä muutan taivaan kotiin.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus Kristus, on niin ylen ihmeellinen, ettei tällainen pieni ihminen ymmärrä Hänen Suuruuttaan, niin vahvasti Hän puhuu: Jeesus : https://www.youtube.com/watch?v=7oXb70MdRcc
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... olen niin häkeltynyt ja ihmeissäni, kyyneleet kohoaa silmiin, kun ajattelen että kuulin tänään samat sanat kuin edesmennyt isäni 31 vuotta sitten. En kuullut päivämäärää, mutta kuulin tuon sanoman samanapäivänä, joka isälleni oli ilmoitettu 31 vuotta sitten: Jeesus tulee...
Tässä totisesti on jotain erityistä .... :shock:
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Vahvaa sanomaa olet saanut Sinetti!
Ja, miten tuo mennyt ja tämän aamuinen nivoutuvat yhteen :shock:
Äitini sai samat sanat joku aika sitten,
Ihmeellisiä aikoja elämme! Kiitos siitä! :)
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Pigeon, kun kerroit äitisi saaneen samat sanat äskettäin, se vahvistaa sanomaa.
Sinettisormus

Re: Kuulin tiedon sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä meille odottaville morsiammille: Uskovainen: https://www.youtube.com/watch?v=IbXcOKvzi3E
Vastaa Viestiin