Näky; Pitkä ihmisjono

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Pitkä ihmisjono

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, ystäväiseni!
Tänä aamuna heräsin johnkin aikaan hetkeksi ja näin siinä hetkessä kuvan, jossa oikeassa nurkassa kuvaa, kuvan alareunasta, näin kuinka katkeamaton ihmisjoukko, käveli kohti oikeaa reunaa, niinkuin kuvan yläviistoon... siis ylöspäin :P . En nähnyt, oliko heillä valkoiset vaatteet, sen verran epätarkka tuo kuva oli ja katselin heitä hieman kauempaa, jostain ylhäältä.
Sitten nukahdin ja myöhemmin heräsin taas siihen, että kuulin kuinka puhelimeeni tuli tekstiviesti ääni. Noustuani tarkistin asian ja kuten jo saatoin arvata, ei siellä ollt mitään viestiä, mutta tällä mennään. Ensin ajattelin tovin, etten tätä edes jaa, mutta menköön, jospa antanee jollekkin lohdutusta, sillä kulkihan nuo ihmiset oikealle ja ylöspäin!
Sinettisormus

Re: Näky; Pitkä ihmisjono

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Minut itseni uhrataan jo pian, lähtöni hetki on tullut. Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni. Minua odottaa nyt vanhurskauden seppele, jonka Herra, oikeudenmukainen tuomari, on antava minulle tulemisensa päivänä, eikä vain minulle vaan kaikille, jotka hartaasti odottavat hänen ilmestymistään” (2. Tim. 4:6-8).
Sinettisormus

Re: Näky; Pitkä ihmisjono

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Pitkä ihmisjono

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Kiitos Sinetti näistä.
Vastaa Viestiin