Uninäky; loppukirjoitus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... lisään vielä, mitä tarkoitin noiden unieni samankaltaisuudella. Eli molemmissa olivat nuo näyt kuin erillään unesta, vaikka ne näinkin ja kuulin uneni keskellä. Tuo loppukirjoitus oli kuin erillinen teksti, joka ei kuulunut uneen, samoin tuo "ääniraita" joka toistuvasti ja säännöllisesti ilmoitti: aprikoosipuuro-Jeesus. Muistan kuinka unessa lopulta suutuin tuohon toistuvaan ääneen. Ensin en ollut kuulevinani, mutta sitten oli jo pakko reakoida ja vihaisena huusinkin:" Mikä ihmeen aprikoosipuuro-Jeesus, eihän siellaista voi ollakkaan ja jos on, ei se voi olla aitoa!"
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuo aprikoosipuuro-Jeesus näky, tuossa unessa, johdatti lopulta minut tämän Profetian ääreen, kun ymmärsin olla tarpeeksi avoin tuolle näylle ja leikkisästi muuttaa se hakusanaksi. Elävä yhteys; Steve Hill: http://www.tv7.fi/vod/player/2648/
Uskon vakaasti, että tällä oli suurempi merkitys, koska Herra johdatti minut tämän sanoman ääreen.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... muistan niin elävästi, kuinka itkin, vastaanottaessani tuota sanomaa. Steve kertoi kuinka häntä oli haastateltu juuri tuohon kyseenomaiseen lehteen, jossa myös kerrottiin paikkakunnan viikon kouluruuasta, jossa listalla oli aprikoosipuuroa. Kuinka valtavaa johdatusta tuossa sainkaan kokea ja aina se säväyttää yhä uudelleen.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... itseasiassa, kun juuri tuon uudelleen katselin ja kuuntelin, koin siinä profetiaa myös tänään, eräille täällä oleville. En sano nimiä, sillä nämä tuntevat sen kyllä itse sydämessään, kun ottavat vastaan tuon sanoman.
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Itkuhan siinä pääsi, kun katsoin tuon videon. Kiitos, Sinetti kun toit tänne.
Raskaita päiviä on takana, mutta niitä tuntuu olevan aika monella, mitä olen youtubistakin videoita katsellut.
Henkivaltojen taisteluja.. joku oli nähnyt jo unen, jossa vihulainen heitettiin alas maanpäälle..siltä se ajoittain kyllä tuntuu.
Tämä palsta on kuitenkin ihana valopilkku ja illalla iso kirja käteen, niin elämä taas hymyilee! ;)
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... joskus on vain niin hyvä myös itkeä, oikein kunnolla sydämen pohjasta, tyhjentää itsensä ja tuskansa ja ilonsa, Kristuksen käsivarsille, se on vain niin puhdistavaa...

Kuva
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

MOSES- Celestial Prince - Freddy Hayler-Song of Angels OFFICIAL : https://www.youtube.com/watch?v=FPnr2ih3OVY
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2Piet. 1:21
sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

2Tim. 3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

1Piet. 1:11 ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan heissä oleva Kristuksen Henki viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta.
VainYksinJeesus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Samantapaisia kokemuksia itselläkin..ehkä jännimmät ne kun yhtenä yönä näin ensin katosta tulevan valkoisen pyörteen ja siitä pyörteestä lähti lentämään outo olento...ja olin ihan täysin hereillä silloin, kerran maatessa sängyllä ja silmät auki ollessa, tunsin miten nousin ilmaan ja mua keinutettiin eestaas niin että otti vatsasta.
Tässä yhtenä iltana huoneessa rukoillessa ennen nukkumaan menoa, rupes taas näitä "enkeleitä" liikkumaan...nyt niitä näkyi seinällä ja liikkuivat nopeasti ympäri huonetta ja sitten yöllä heräsin yhtäkkiä ja kun avasin silmät niin nämä samat enkelit liikkuivat samalla tavalla...
Kiitollinen oon näistä, että saa nähdä hengen maailmaa...:)
Välillä oikein odottaa että tulisi ilta ja pääsisi viettämään näitä ihmeellisiä hetkiä Herran kanssa.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom! Herran Rauhaa Teille!
Viime yönä näin unta, josta muistin, että olin nähnyt aiemminkin jotain vastaavaa ja muistin, että se oli tämän ketun aloituksessa.
En tiedä, onko tällä mitään merkitystä, mutta koska olen nähnyt ja tuonut vastaavaa ennenkin, laitan sen jatkoksi, kuin samaan asiaan liittyen.
Unessani kerrottiin minusta, Sinettisormuksena.
Kerrottiin kuinka olin tehnyt työtä Herran eteen ja vienyt Hänen sanomaansa eteenpäin, tuo oli kaikki omassa osiossaan ja toisessa osioissa kerrottiin Sinettisormuksesta, mutta kukaan ei tiennyt, kuka tuon nimimerkin takana oleva ihminen oli. Vain Snettisormus jäi elämään, tästä työstä....
Ihmeellinen uni...

Siunausta Teidän KAIKKIEN PÄIVÄÄN! Olette SIUNATTUJA, JEESUKSESSA KRISTUKSESSA!
Amen.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... mikä tarkoitus tuolla unella voi olla, jos sitten mikään, kun se näytetään aiheena, jo toistamiseen? .....
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Samuli

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Olihan sillä merkitys. Rohkaiseva ja vahvistava vaikutus :)
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkä todellakin, kohta saamme jättää tämän kaiken ja Herra saapuu hakemaan meidät ja meistä jää jäljelle nämä tekstit, ja voimme hetkisen miettiä, mitä jätämme tänne itsestämme perinnöksi. Tuossa unessa kerrottiin, että olin kertonut Jeesuksesta, mutta kukaan ei tuntenut minua, kuin Sinettisormuksena .... Amen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Luin tänään päivittäistä eng.kielistä profetia kirjaa.juuri tän päivän kohdalla siinä puhuttiin saarasta ja hänen hedelmättömuudestä ja kuinka hän Jumalan siunauksesta tuli raskaaksi.koen että Saara merkitsee hedelmän kantamista ja siunausta toisille jota olet välittänyt Jumalalta tällä palstalla.
Mietin ja ihmettelin että kuvassa näit sanat sinettisormus ja otsikoit sen loppukirjoitukseksi.mitä ajattelit!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... koska se kuvattiin minulle juuri samanlailla, kuin joistakin kuin heistä kirjoitetaan lopputekstiä (in Memorian). Tuossa kuvattiin minua kuin menneessä muodossa, mitä tein ja kuka olin ... hassu kokemus, jostain sisimmästäni vain nousi otsikoksi tuon unen kokemuksen mukaan; loppukirjoitus ... jää nähtäväksi, ja ehkä hyvinkin pian!
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja kiitos katso7 lohduttavista sanoistasi.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ajattelin, etten tuota täällä edes kerro, mutta sitten muistin että aimmin nähneeni tuon samaisen uninäyn, jonka teille toin, joten tämä sopii hyvin kuin jatkoksi.
Sinettisormus

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran ohjauksessa ja johdatuksessa kuljemme kohti näitä lopputapahtumia.
Vastaa Viestiin