Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom te kaikki rakkaat!
Tänään sain kuvan paikoillaan olevasta kuorma-autosta, joka oli täyteen lastattu. Nuo lavalla olevat näyttivät ensin suurilta, littanoilta, valkoisilta säkeiltä, mutta sitten aloin miettimään oliko ne säkkejä, niissä ei näkynyt mitään tekstiä vaan ne olivat valkoisia. Auto oli aivan ääriään myöten niistä lastattu.
Juuri ennen ylös nousuani, kyselin vielä asiaa Herralta, ja sain eteeni valkoisen, yksittäisen patjan ja ymmärsin sen Herralta tulleeksi vahvistuksesksi.
Samalla muistin tuon Psalmi 23, jonka loppu on osuva tuohon patjaan, joka symboloi meidän leposijaamme.
Kuorma oli siis lastattu valkoisilla patjoilla, eli leposijojen siirto tapahtunee pian, näin tuon itse tulkitsin. Kun nousin sitten siitä sijaltani ylös ja katsoin samalla kelloa, näytti se aikaa: 07:07. Kiitin Herraani, Hän on tuleva pian!

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Siunausta ja Rauhaa teille kaikille, rakkaat siskot ja veljeni!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 31 Loka 2016, 08:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 31 Loka 2016, 08:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut”. PS.132:14.
Herra on valinnut Siionin asunnoksensa, mutta myös joka ainoan siellä syntyneen.
Joh.14:23 ”Me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.” Myös Sanasta käy ilmi, että kaiken, mitä Herra tekee, pysyy iäti. Joh.8:35 ”Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.” Herra on valinnut Sinut, Sinä Herran oma, leposijaksensa iankaikkisesti. Koska Hän on tehnyt ja tekee näin, on Sinulla Jumalalta täydet valtuudet ja mahdollisuus tehdä samoin: valita Suuri Jumala leposijaksesi iankaikkisesti.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olipas kuvaava uni. Mahtava!
Tule Herra Jeesus!
tuula

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo-o. mieheni kanssa ostettiin tuo vanha talo tuosta maalta. jännityksellä odottelen pääsemmekö koskaan sinne muuttamaan vai muutetaanko ennen sitä taivaan kotiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:...muutetaanko ennen sitä taivaan kotiin.
Joo, muutetaan :D !!!
tuula

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja tuula »

:P kyllähän se sopii. muutetaan vaan.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Shalom te kaikki rakkaat!
Tänään sain kuvan paikoillaan olevasta kuorma-autosta, joka oli täyteen lastattu.
Innostavaa! Kohta lähdetään taivaallisella kuorma-autolla (vrt tulivaunuihin)
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja huom. auto oli jo lastattu ... valmiina lähtöön.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Suomeen tulee vielä useammat vaalit, niin eduskunta kuin presidentin....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja sisar »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Suomeen tulee vielä useammat vaalit, niin eduskunta kuin presidentin....
En halua arvostella, enkä aiheuttaa riitaa, enkä varsinkaan hyökätä AO:ta vastaan. Hänen vastaavia kommentteja lukiessani tulee vaan aina mieleen Herramme sanat:

Matt. 8:13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä

Matt. 9:29 Silloin hän kosketti heidän silmiänsä ja sanoi: "Tapahtukoon teille uskonne mukaan."

Matt. 15:28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot." Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.

Minä tahdon ja uskon (tahdon uskoa), että Herra pelastaa (tempaa) meidät suurelta ahdistukselta. Aikaa en tiedä, mutta toivon sen tapahtuvan PIAN.

Tämä ei siis ole mitenkään henkilökohtaista AO:ta vastaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

“Miksi valitat, Jaakob, Israel, miksi puhut näin:
— Ei ole Herra nähnyt elämäni taivalta,
minun asiastani ei Jumala välitä.
Etkö jo ole oppinut,
etkö ole kuullut,
että Herra on ikuinen Jumala,
koko maanpiirin luoja?
Ei hän väsy, ei uuvu,
tutkimaton on hänen viisautensa.
Hän virvoittaa väsyneen
ja antaa heikolle voimaa.
Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät,
nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat,
mutta kaikki, jotka Herraa odottavat,
saavat uuden voiman,
he kohoavat siivilleen kuin kotkat.
He juoksevat eivätkä uuvu,
he vaeltavat eivätkä väsy.”
(Jes. 40: 27-31)

”Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman.” Jeesukseen uskovat saavat voiman jo silloin, kun he odottavat Herraa, ei vasta silloin, kun odotus täyttyy.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Alkukristityt odottivat hekin Herraa – Jeesuksen toista tulemista. Jeesus oli luvannut tulla pian - millä hetkellä hyvänsä. Näin hän oli opettanut omasta tulemuksestaan:

Luuk.12: 35. Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; 36. ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. 37. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä. 38. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.

Jeesus seisoo sydämemme ovella ja koputtaa sille jo tänä päivänä. Jokainen synti, jokainen suru sisältää Jeesuksen pyynnön: Avaa ovesi, päästä minut antamaan anteeksi ja auttamaan sinua. Me voimme opetella Jeesuksen tulon odottamista niin, että päästämme hänet ”sisään” jo tämänpäiväiseen suruumme ja syntiimme. Silloin olemme valmiit, kun hän tulee takaisin kirkkaudessaan, tulipa hän milloin hyvänsä.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TUSKAISA ODOTUS
”Sinulta minä odotan pelastusta, Herra”
(1. Moos.49:18).

”Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala.
Sinua minä odotan kaiken päivää”
(Ps.25:5).

”Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni”
(Ps.40:2).

”Älä heitä minua pois kasvojesi edestä, äläkä
ota minulta pois Pyhää Henkeäsi”
(Ps.51:13).

”Minä olen väsynyt huutamisesta, minun kurkkuni kuivettuu, minun silmäni ovat rauenneet
odottaessani Jumalaani”
(Ps.69:4).

”Älä ota peräti pois minun suustani totuuden sanaa, sillä sinun oikeuteesi minä panen toivoni”
(Ps.119:43).

”Minä odotan Herraa, minun sieluni odottaa, ja minä panen toivoni hänen sanaansa.
Minun sieluni odottaa Herraa hartaammin kuin vartijat aamua, kuin vartijat aamua”
(Ps.130:5,6).

”Niin minä odotan Herraa, joka kätkee kasvonsa Jaakobin heimolta, ja panen toivoni häneen”
(Jes.8:17).

11”Niin, sinun tuomioittesi tiellä me odotamme sinua, Herra; sinun nimeäsi ja sinun muistoasi sielu
ikävöitsee”
(Jes.26:8).

LUPAUKSIA
”asia on hänen edessänsä: odota häntä”
(Ps.35:14).

”Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat”
(Ps.25:3).

”Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan”
(Ps.37:9).

”Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala.
Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!”
(Jes.30:18).

”Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy”
(Jes.40:30,31).

”Ei ole ikiajoista kuultu, ei ole korviin tullut, ei ole silmä nähnyt muuta Jumalaa, paitsi sinut, joka senkaltaisia tekisi häntä odottavalle”
(Jes.64:4).

”Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii”
(Vlt.3:25
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me emme tiedä sitä hetkeä, kun Jeesus saapuu takaisin, mutta Hän kehoitti meitä odottamaan, olemaan valmiina alati, kupeet vyötettyinä ja lamput palamassa, kun tuo hetki tulee. En voisi olla noudattamatta tuota kehoitusta. Sydämeni kaipuu on valtavaa, mutta siitä meidät tunnistaa Hänen omikseen. Me olemme juuri noita ODOTTAVIA, joista Herramme puhui. Puhumme alati Hänen takaisin tulostaan minä hetkenä hyvänsä.
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Jes.25:9 Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja ...
Sinettisormus

Re: Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täydellinen kappale näihin keskusteluihimme; Saavu Herra: https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E
Vastaa Viestiin