Näky:Kotka ja saalis, puupöytä,Mefiboset!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Näky:Kotka ja saalis, puupöytä,Mefiboset!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin valtavan ison puupöydän ja huomion näyssä että siinä oli valtavan korkeat jalat. Pöytä oli aivan tyhjä siinä ei ollut mitään.
Iso raamatun tietosanakirja sanoo että vain ruhtinaitten taloissa oli pöytiä ja ne olivat niin korkeita että ihmisetkin saattoivat poimia muruja niiden alta. myös siinä sanotaan että hebreaksi sana tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa.
Toinen näky jonka näin oli kotka joka lensi näin vain valtavan terävät kynnet jotka olivat kiinni lihakimpaleessa. Minulle tästä ei tullut kielteistä vaan jotenkin kuva että hän huolehtii taivaan linnuista.
Mitä mieltä olette?
Ajattelin eilen myös sitä poikaa jolle Daavid halusi tehdä laupeuden. Joonatanin poika Mefiboset joka oli rampa jaloistaan. Daavid teki hänelle laupeuden sanoen 2 Sam 9:7...sinä saat aterioida minun pöydässäni. Mefiboset sanoo: mikä on palvelijasi että sinä käännyt minunlaiseni koiranraadon(eng.raamattu sanoo: dead dog) puoleen? Jotenkin minua kosketti tässä se että Jeesuksella on sydäntä niitä kohtaan jotka ajattelevat itsestään näin ja kutsuu heitä hääaterialle jos he haluavat ottaa kutsun vastaan ja pukeutua valkoisiin häävaatteisiin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky:Kotka ja saalis, puupöytä,Mefiboset!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi ensimmäisenä mieleeni tämä Psalmi näystäsi:

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Sinettisormus

Re: Näky:Kotka ja saalis, puupöytä,Mefiboset!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sitten tuossa nousi eteeni myös tämä Psalmi vahvana, kun lähdin tutkiskelemaan Raamattua ja se avautui tästä Psalmin kohdasta, jonka huomaan sopivan myös tähän näkyysi:

PSALMIT 65
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi, laulu.

2. Jumala, hiljaisuudessa kiitetään sinua Siionissa, ja sinulle täytetään lupaus.
3. Sinä kuulet rukouksen: sinun tykösi tulee kaikki liha.
4. Minun syntivelkani ovat ylen raskaat, mutta sinä annat anteeksi meidän rikoksemme.
5. Autuas se, jonka sinä valitset ja otat tykösi, esikartanoissasi asumaan! Salli meidän tulla ravituiksi sinun huoneesi hyvyydellä, sinun temppelisi pyhyydellä.
6. Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,
7. joka voimallasi vahvistat vuoret ja olet vyötetty väkevyydellä;
8. sinä, joka asetat merten pauhinan ja niiden aaltojen pauhinan ja kansojen metelin,
9. niin että ne, jotka niiden äärillä asuvat, hämmästyvät sinun ihmeitäsi; aamun ja ehtoon ääret sinä täytät riemulla.
10. Sinä pidät maasta huolen, kastelet sen runsaasti, sinä teet sen ylen rikkaaksi. Jumalan virta on vettä täynnä. Sinä valmistat heidän viljansa, sillä niin sinä valmistat maan.
11. Sinä kastelet sen vaot, sinä muhennat sen multapaakut, sadekuuroilla sinä sen pehmität ja siunaat sen laihon.
12. Sinä kaunistat vuoden hyvyydelläsi, ja sinun askeleesi tiukkuvat lihavuutta.
13. Erämaan laitumet tiukkuvat, ja kukkulat vyöttäytyvät riemuun.
14. Kedot verhoutuvat lammaslaumoihin, ja vilja peittää laaksot. Riemuitaan ja lauletaan!
Vastaa Viestiin