Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun juuri heräilin, sain neljä kuvaa, aivan kuin sarjaksi tarkoitettuna:
1. Näin tutin, jonka valkoiseen keskiöön oli kirjoitettu, kuin arabiankielisiä sanoja mustalla, mutta en nähnyt niitä kunnolla ja vaikka olisinkin, en olisi niitä ymmärtänyt.

Kuva

2. Sitten nuo sanat oli kirjoitettu paperille, joka oli askarellut kahdesta paperista. Päällimmäisestä paperista oli revitty tuollainen pyöreä aukko, aivan kuin tuon tutin keskiön muotoinen ympyrä ja tuon aukon kautta näkyi nuo samanoloiset sanat, alapuolella olevalta paperilta.

3. Sitten näytettiin maapalloa avaruudesta käsin ja näin aivan kuin jonkun maan, ranta vedestä, olisi noussut vaalea ihoinen ja vaalea hiuksinen, noin taapero ikäinen lapsi. Se näytti siltä että lapsi nousi vedestä.

4. Sitten joku nainen tuli selittämään yhtä sanaa tuosta tekstistä, sanoen:
-" Tuossa ei lue hiha ..".
Vastasin naiselle:
- " Tiedän, siinä lukee, hihja..."
En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, takoittaako mitään? Ehkä teille nousee tästä enemmän ajatuksia. Koetellaan yhdessä. Toin tämän heti rukoukseni jälkeen tänne, etten unohda noita kaikkia kuvia ja tuota sanaa: HIHJA?
Siunausta ja Rauhaa päiväänne.
(nyt käväisen aamu kaffeella) :P
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jostain syystä ja onhan tuossa tuota symboliikkaa, niin minulle nousee tuosta Ilm 13:

Johanneksen ilmestys 13
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sitten ajattelin tuota maapallon näkymää karttana ja näin tuon maa alueen ja sen rantaviivan mereen, joka oli vasemmalla puolella, katsoessani sitä ja tuo merenranta oikealla puolella, ja tuo lapsi kohosi kuin syntyen siitä kohdasta, meren rannasta. Koen, että se voisi tarkoittaa New Yorkia.
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tarkistin näiden Presidentti ehdokkaiden oikeat syntypaikat, ja Donald Trump on syntynytkin New Yorkissa.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 20 Loka 2016, 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen tässä yrittänyt googlettaa tuota sanaa hihja, ja se aina osuu johonkin ninja tietouteen ja voisi kuvastaa myös lyömäasetta ja kun sitä vertaa tuohon sanan paikkaan Ilm13. voisi sitä ollakkin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olisko se kadotuksen lapseen liittyvää. Morsian kun otetaan, ilmestyy kadotuksen lapsi, nousee merestä ja on menevä kadotukseen.
Tutti = ei puhu vielä
Arabiaa tutissa = tulee puhumaan arabiaa

Tällasia tuli mieleen!
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. jotain tuollaista samaa tuossa uumoilin .... siksi tuo kohta ilmestyskirjasta nousi mieleeni.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nää kaikki tuntuu olevan sellaista vahvistusta, vaikka ikäänkuin toistoa eri tavalla mutta ylipäätään vahvistusta meille. Mutta asialla on toinenkin puoli, jonka itse olen omassa julistuksessani joutunut silmätysten, eli emme puhu morsian morsaimelle, vaan tämä sana jää tänne kun me lähdemme ja heille tänne jääville ei kelpaa muu Raamatun ulkopuolinen sana enää kuin morsiamen kirjoittama. Eiks vaan? ...loogisesti. Eihän heille voi kelvata enää se sana jota Kari Mäkinen ja muut puhui, jota he ennen ihastelivat syntiin kutsuvina "pelastussanoina" vaikka ne olivat kadotussanoja. Samalla he halveksuivat kaikkea morsiamen sanomaa. Kun vasta ylösoton jälkeen he kääntyvät tämän sanoman puoleen johon he ennen sylkivät, kas kun Raamattuhan on hyvin vaikeasti tulkittavissa, kuten olemme huomanneet, joten suuri osa sen tulkintaa kaatuu uskottavina tulkintoina morsiamen piikkiin, joka todisti oikean sanomansa katoamalla ylösotossa.

Muotoilin asian ehkä vaikeaksi mutta kun se on aika monimutkainen. Sana ei ole Jumalan sanaa, ennen kuin joku on se vahvistanut, vaikka se kuinka olisi Raamatusta, koska kaikki eksyttäjät sanoo viestissään "tämä on Raamatun mukaan näin". Meissä sen on Henki vahvistanut mutta eihän kukaan sitä välttämättä usko. Ylösotto on siksi se tekijä joka tämän asian muuttaa.
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo! Ymmärsin kyllä selityksesi ... :)
Sinettisormus

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Trump ei sitoudu kunnioittamaan vaalitulosta. Suomen tulee olla huolissaan ... http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201610 ... 9_ul.shtml
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Elämme mielenkiintoisia ja vapautuksen päivää enteileviä aikoja. Toiset katsovat tätä kauhun sekaisin tuntein, me autuaina odottaen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näen tässä kuvassa aivan jotain muuta. Se ei puhu minulle mitään kielteistä. Mitä enemmän näen kuvia Jumalasta ja hänen sanastaan sen lujemmaksi kasvan. Olen muuttanut, ovessani vaikka olen asunut tässä jo puoli vuotta lukee edelleen entisen asukkaani sukunimi.Hän oli egyptiläinen. Ovessani lukee arabian kielinen sukunimi. Arabiaksi myös voi palvoa Jeshuaa se ei merkitse minulle aina pahuutta. Jumala loi myös Ismaelin. No mietin sitä sukunimeä ja hämmästyksekseni kun katsoin mitä sukunimi tarkoitaaa suomeksi se on noble and praiseworthy eli jalo ja ylistettävä. Minulle se tarkoitti se vauva että olen Jalon ja Ylistettävän suojissa joka on Jeshua Hän ruokkii minua tutilla eli sanan väärentämättömällä maidolla ja Hän ei ole vaan taivaassa hän on myös minun sydämessäni. muutun hänen kaltaiseksekseen. Kun sukunimeen tähän arabiankileiseen suomen käänökseen liittää vielä kadun nimen siitä tulee toinen Jeesuksesta kertova vertauskuvallinen nimi. Sitä en sano koska en halua osoitettani julki. Haluan nähdä Jeshuan kaikkilla ja nyt jo Hänen kaksi luonnostaan kertovaa nimeä jalo ja ylistettävä lukee arabiaksi ovessani. En kyllä ymmärrä miksi sitä ei ole vaihdettu sukunimekseni mutta onhan Kristuksen luonne aina näkyvissäni kun astun ovestani sisään . En näe antikristusta näen Jeesuksen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Semmoista Kristuksen sotilasta ei olekaan joka ei tarvitsisi sanan väärentämätöntä maitoa koska miten muuten hän osaisi taistella.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilmoita taloyhtiötäsi hoitavalle kiinteistöhuoltoyritykselle että vaihtavat nimesi oveen, se on niiden tehtävä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Neljä näkykuvaa koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

En todellakaan jos Jumala haluaa että olen Jalon ja Ylistettävän suojassa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin