Näky; Kaikki janoavaiset

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te kaikki rakkaat siskot ja veljet!
Tänään, vähän ennen ylös nousuani, kun olin jo rukoillut ja olin hiljaa Herran läsnäolossa, näin kuvan pienestä lapsesta, joka juuri ylettyi keittön reunan korkeudelle, otti siitä pöydän reunalta emali mukin ja joi siitä. Tämä oli vielä lapsi, mutta ei juonut enää rintamaitoa. En tiedä oliko tuo maitoa vai vettä, mutta tämä sanan paikka minulle kohosi mieleeni ja se on minun yksi Sanan paikkojani:

JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meidän kaikki syntimme on jo kannettu ja anteeksiannettu. Olemme Jeesuksen omia. Kaikki, mitä hän on itselleen kuolemallaan ansainnut on meidän. Siksi Hän huutaa: "Tule ja juo!" Ja mehän tulemme!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johannes 7

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

""Jumala lupaa antaa sinulle ilmaiseksi "lujat Daavidin armot!" Se tarkoitaa KAIKKIA Raamatussa olevia lupauksia. 2 Kor. 1:20. Hän lupaa antaa meille "aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä". Jes. 45:3. Ne ovat mm. Hengen hedelmiä (Gal. 5:22) ja moninaisia armolahjoja (Room. 12:4-8. 1 Kor. 12-14. 1 Piet. 4:10,11) sekä tehtäviä Jumalan seurakunnassa. Efes. 4:11.

Mutta onko tuo kaikki tosiaan ilmaista kuten Jumalan Sana lupaa? - Kyllä!
Pelastus ja kaikki Jumalan siunaukset on ilmaista MEILLE. Siunauksista on kuiotenkin maksettu erittäin kallis hinta! Hinta maksettiin Golgatalla!
- Olemme lunastetut "Kristuksen kalliilla verellä, niin kuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,.." 1 Piet. 1:19.
Kiitos Jeesus!!! "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.." Ilm. 5:9.

OTATKO SINÄ VASTAAN KALLIISTI MAKSETUT SIUNAUKSET? ""

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ottakaa vastaan . . .

HERRAN SIUNAUS

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Aamen.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Johannes 7

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
Jeesus sanoi tuon lauseen lehtimajajuhlassa ja sehän alkaa tänään.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Markku, tuo ajatus kävi minullakin, tuosta sanan paikasta.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Käykö Jarmon linja auto uni jo toteen, olemmeko pian Häissä?
Sinettisormus

Re: Näky; Kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä laulu, jonka ääressä niin monasti olen vuodattanut kyyneleet; Oi, muistatko vielä sen virren: https://www.youtube.com/watch?v=Yw26fw4hKHo

1.
Oi, muistatko vielä sen virren,
jota lapsena laulettiin,
kun yö liki ikkunan liikkui,
se virsi se viihdytti niin.
Se antoi rintahan rauhaa,
se uskoa unehen loi.
Jos muistat vielä sen virren,
nyt laula, laula se, oi!

2.
Oi, muistatko vielä sen virren,
jota äitini lauleli,
kun pienoista helmahan unten
hän hellästi tuuditteli.
Se rauhan enkelit taivaan
luo lapsosen vuotehen toi.
Oi, muistanhan vielä sen virren,
mut laulaa, laulaa en voi.

3.
Oi, muistatko vielä sen virren,
vaikka sointu sen himmeni,
kun eksyin syntien teille,
se vienosti väreili.
Se katkoi kahlehet valheen,
se rintahan taistelon toi.
Niin, muistanhan vielä sen virren,
vaan laulaa, laulaa en voi.

4.
Oi, vielä mä kerran sen virren
sun kanssasi laulelen,
kun siivin puhtahin tullen
saan luoksesi taivaaseen.
Saan uuden kirkkahan hengen,
min Luojani lahjaksi soi.
Ja silloin, silloin sen virren
taas laulan, laulan mä, oi!
Vastaa Viestiin