Tässä koeteltavaa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tällästä en haluis kirjottaa, koska mulla on itellä niin vähän ymmärrystä ja joudun todella tutkimaan mitä Raamattu sanoo, ja todella pyytämään ymmärrystä. Koska mä mietin onko nämä kaikki sanomat mitä oon kirjottanu, niin ristiriitasia keskenään, mutta tällästä mulle tuli hyvin voimakkaasti:

Vahvista itseäsi Sanalla. Tämä aikakausi päättyy ja tulee antikristuksen aika.
Silloin monet luopuvat uskosta. Tulee niin vaikea aika että harva kestää.
Teidät koetellaan ja tulessa puhdistetaan. Yhtäkkiä teidät temmataan tuuliin ja pilviin.
Sen minkä puhun, kirjoita ja levitä eteenpäin. Ei nämä tapahdu ilman että puhuisin näistä palvelijoilleni.
Monet eivät usko ja siksi onnettomuus kohtaa heitä.
Jos te pysytte Minussa, Minä varjelen teidät.

Herättää varmaan monenlaista ajatusta, ja en haluis ees ajatella jotain antikristuksen aikoja ollenkaan. Enkä miettinyt ennen tätä sanomaakaan, vaan pyysin vain että Jeesus Henkensä kautta puhuisi niin selvästi että ei omia ajatuksia tule sotkemaan...Mutta rauhallista yötä vaan kaikille :D
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tälläsen jutun löysin pihon sivulta:
Olin illalla 1.9.2015 Leo Mellerin tilaisuudessa Jyväskylässä ja kuulin järisyttäviä asioita.

Kolme suurta asiaa nousi illassa esille. Ensiksi, Meller on saanut selvitettyä sen, mistä maasta David Wilkerson ennusti länsimaiden talousromahduksen alkavan. Yhdysvalloissa ollessaan Meller oli saanut käsiinsä David Wilkersonin pitämän puheen nauhoituksen ja saanut luvan yhden kerran esittää sen yleisölle Suomessa. Nauhoitteella Wilkerson paljastaa maan nimen, josta talousromahdus alkaa. Se on Saksa. Kun romahdus tapahtuu, yhdysvaltalaisilla on kaksi viikkoa aikaa nostaa rahansa pankista. Sen jälkeen pankkeja ei ilmeisesti enää ole. Muistelen kuitenkin, että ennustuksen mukaan pankit ovat suljettuina kolme kuukautta ja kun ne jälleen avautuvat, kaikki rahat kannattaa käyttää lähetystyöhön.

Toinen tärkeä asia oli juutalaisen rabbin ennustus Israelia uhkaavasta terrorihyökkäyksestä, josta on kerrottu myös Jouko Pihon nettisivuilla.

Kolmas asia oli se, että Yhdysvalloissa ollaan säätämässä lakia, jonka mukaan jokainen USA:n kansalainen joutuu ottamaan mikrosirun kehoonsa vuosina 2017-2018 ja että EU seurannee pian perässä. Tässä kohtaa on hyvä muistaa, että vajaa vuosi sitten TV7:n isännän pöydässä -ohjelmassa tuotiin esille USA:sta vuodettu asia, jonka mukaan 30000 giljotiinia on varattu niitä varten, jotka eivät suostu vapaaehtoisesti ottamaan mikrosirua kehoonsa vuoteen 2020 mennessä. Tälle tiedolle tuli nyt siis vahvistusta.

Meller puhui myös kuin varoituksenomaisesti siitä, että nyt ei saa uskovilla olla enää mitään sen kaltaisia siteitä tähän maailmaan, jotka hidastaisivat seurakunnan ylösotossa ja Jeesus joutuisi repimään uskovia maasta irti.

Monia muitakin asioita tuli esille, kuten presidentti Niinistön puheen katkelma, jossa hän viittaa Uuteen maailmanjärjestykseen.

Sitten myös vaiettu asia 1990-luvulta, jonka mukaan Venäjän presidentti Michael Gorbatshov myi Neuvostoliiton miehitysalueet lännelle ja Saksa oli maksajana. Kaupan välittäjänä oli puolalainen Rooman paavi, johon Gorbatshov oli ollut yhteydessä ja kaupan vahvistajana toimi Yhdysvaltain Ronald Reagan. Saksa oli kuulemma joutunut lähestulkoon talousromahduksen partaalle maksaessaan Venäjälle viimeisiä maksueriä.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Muistin erään unen mistä on jo aikaa, en muista oonko sillon ollut uskossakaan sillä tavalla,
mutta siinä unessa olin jonkun toisen kanssa, oisko ollut joku tyttö, joitakin ihmisiä piilossa. Ihmisiä käveli meiän ohi mutta ei nähnyt meitä ja muistan että itellä oli sellanen turvallinen olo samaanaikaan.

Jonkun verran oon nähny unia mitkä oon kokenu hengelliseksi, mutta toki unet on aina unia.

Sitten tässä nyt tuli mieleen eräs toinen, se oli aika jännä. Olin josain rakennuksessa, ja siellä oli ihmisiä, mutta ne ihmiset oli jotain näitä islaminuskosia. Halusin lähteä pois ja kiertelin siinä rakennuksessa etsien tietä pois. Ja kun pääsin ulos niin huomasin että kävelinkin josain maan alla niin että tiedostin samalla ettei niistä ihmisistä kukaan löytänyt perään.

Harvemmin tälläsii unia tulee nähtyä :)
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tämän vielä laitan koska itsellä samansuuntaista ajatusta tulevasta...

Nimimerkin ”Elisa” näky marraskuussa 2011

Näin näyn valveilla ollessani marraskuussa 2011.

Suuri painikehä näkyy edessäni. Kehässä on köydet, jotka joustavat. Kehään astuu ihmisiä vuoron perään. Ymmärrän että kehässä taistelevat ei-kristityt ja tapakristityt. Kristuksen seuraajat ovat rukouksessa polvillaan kehän reunalla.

Yksi toisensa jälkeen tapakristityt antavat periksi - vain siksi, että he ovat mielistyneet maailmanmenoon, joka tuo näennäisen sovun, ja minäkeskeisyyteen, rakkauteen, jossa Jumalaa ei ole, menoon joka mahdollistaa himon, synnin ja uskonnollisuuden, ulkokultaisuuden ja menestysteologian.

Yhtäkkiä rajojen sisälle asetetaan lippuja, joissa on tähtiä, paholaisen pentagrammi-tähtiä.

Liput liehuvat ja kehässä on paljon ihmisiä. Raja-aidat ovat kaatuneet. Hävinneet tapakristityt ovat liittyneet ei-kristittyihin, koska heiltä puuttuu voima, joka saa ei-kristityn havahtumaan. Sen sijaan että he olisivat kertoneet Kristuksesta, he kääntyvät peloissaan maailmanvaltiaiden puoleen kieltäen Herransa.

Kristuksen seuraajien eli rukoilijoiden joukko vaikeroi ja kuuluu voi-huutoja. On pimeää. Valo kajastaa enää kehän laidoilta.

Sitten kehään astuu Suomen presidentti, joka ojentaa euron kolikkoa, joka tipahtaa häneltä kädestä. Kolikon toinen puoli on verinen. Näen jälleen pedonmerkkejä, lippuja, joissa kaikissa on sama tähti. Sotakalustossa, jota on paljon, on sama merkki, EU:n lipussa ja USAn lipussa. Mieleeni tulevat sanat ”Seuraa kaksi kuuta ja kaksi tähteä”.

Tankkeja, lentokoneita ja jalkaväkeä vyöryy. Syntyy lakihenkisyyden suuri pauhu, joka valtaa kehän. Pelko ja hiljaisuus repivät joka puolelta. Enää ei saa julistaa mitään ilman lupaa. Maailmantapa on olla julistamatta.

Tulituksen ääniä ei kuulu, vain kehä miehitetään. Miehittäjä on Antikristus, joka ei anna vaihtoehtoja, kaikkien on käännyttävä.

Näen paavin, Putinin ja Obaman. Siitä, mikä oli maailmassa ennen syntiä, on tulossa maailman ihmisten vallanväline paholaisen valtaan.

Kysyin, miksi Herra tämä näky?

Sydämelleni tulee kehotus: ”Missä on kansani ääni, missä on rukouksen voima, missä ovat muurinaukkojen sotilaat? Älkää katsoko mitä joku tekee elääkseen, vaan etsikää sitä mikä tekee eläväksi, sitä mikä ei ruostu ja mitä ei koi tuhoa, sitä mikä ravitsee ja on aarteena taivaassa, sitä mitä te kylvätte, se on oleva teidän palkkanne.

Kuuluu torven ääni.

Näky jatkuu.

Mitä he tekevät?

Kristuksen ruumiin jäsenet nousevat, kehän reunukset hajoavat - taistelu - sitä ei enää ole.

Ja nyt nukkumaan...
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minua ovat ahdistaneet juuri nämä asiat viimeaikoina. Ei ehkä yhtä selkeinä kokonaisuuksina. Mutta kuiskausta korvaan ja Johdatusta tämän asian äärelle on tullut selkeästi. Varoituksen sanaa. Joten omalta osaltani, kun en ole Sanan vahva tuntia, meille kaikille täällä ja teille siellä.

Herra Siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja
olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja
antakoon teille rauhan.
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.

Oliko sattumaa, kun Herra sanan kohdalle tulikin Herää!!!!
Korjasin sen.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

2 Tess 2:
1 ¶ Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 ¶ Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus (apostasia) ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

Jotkut opettavat, että 2 Tess 2 oleva kreikankielen sana apostasia merkitsee lähtöä. Tämän seurauksena he opettavat, että seurakunta ylöstemmataan ennen antikristuksen ilmestystä. He sanovat, 2 Tess 2:3 on kyse lähdöstä, jossa opetetaan seurakunnan ylöstempausta. Tämä opetus on kuitenkin väärä sekä heidän tulkintansa apostasia sanan merkityksestä on myös väärä.

Apostasia sana tarkoittaa uskottomuutta ja luopumista sekä myös erokirjaa (avioliiton purkua). Juutalaiset käänsivät kreikankielisen vanhan testamentin Septuagintan hepreasta kreikaksi.
Samuli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tämä aika on sellainen, että monen mieli saattaa herkästi järkkyä. Ympärillä tapahtuu kaikenlaista pahaa ja järkyttävää yhä enevissä ja tihenevissä määrin. Kuten on kirjoitettu esim. Matt 24 ja esim. Room. 8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
Rukoillaan tässäkin kohtaa, että tapahtuu Herramme tahto.

Mutta rohkaisuksi, kun kiinnitämme kasvomme Jeeukseen Kristukseen antaa Hän meille rauhan joka on kaikkea ymmärrystä ylempi!
Fil. 4
5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oon taas fb:ssa ja siellä mulle tuntematon uskonsisko laittoi viestiä...Herran henki kertoi että oon kovin ujo, mikä pitää kyllä täysin paikkansa, ja myös, että Herra ois laskenut mulle profetoimisen lahjan. En tiedä muuta kuin että Pyhä Henki paljon voimakkaammin vaikuttamassa....
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2235
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

VainYksinJeesus-nimimerkin kirjoitukseen tuosta 2.Tess 2. luvun apostasia-sanasta ;

viewtopic.php?f=6&t=342

Raamattu-osiossa kirjoitin tuosta "pidättävästä" sekä " luopumuksesta", jotka siis liittyvät toisiinsa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oliko sulla siis ao jotain ajatusta antikristuksen ilmestymisestä, ennen vai jälkeen tempauksen?
Danielissa puhutaan "hävityksen kauhistuksesta".
Oon aina ihmetelly että mikä on hävityksen kauhistus. Mutta nyt tuli mieleeni että tarkoittaako se antikristusta?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuosta se Korhonen kirjoitti juuri, johon itse löysin myös raamatullista tukea:
Luukas 11:10-12 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan. Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa antaa hänelle kalan sijasta käärmeen, taikka joka hänen pyytäessään munaa antaa hänelle skorpionin?
Jos me siis odotamme Jeesusta Kristusta, niin kuinka ihmeessä meille annettaisiin antikristus?
2. Tess. 2:5-10 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Pidättäjä poistetaan, joka rukouksillaan pidättää pedon ilmestymistä mutta kun rukoileva morsian otetaan, ilmestyy tuo laiton.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Nii just, näihän mäkin oon uskonut, että ennen antikristusta meijät temmataan. Siks oon yllättynyt kun se tuli jotenkin niin selvästi. Kun menin nukkumaan, niin Jumalan kirkkaus ja pyhyys oli paljon voimakkaampaa kuin aiemmin. Pyydän Herralta viisautta ja ymmärrystä tähän koska en ite vaan meinaa tajuta. Paitsi tuli samanlainen ajatus kuin mitä tuossa yhessä näyssä kerrottiin.
näkymätön ninni

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvää tuossa saamasassi sanomassa on, että siinä kehoitetaan vahvistamaan itseään Sanalla. Mutta niinkuin Jarmo tuossa ylempänä jo totesi emme odota antikristusta. Emmekä kiinnitä katsettamme antikristukseen. Me odotamme Herraa Jeesusta Kristusta ja kiinnitämme katseemme rohkeasti häneen. Sielunvihollisen tarkoitus on saada uskova ahdistumaan ja pohtimaan antikristusta...

2.Tess.2

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla...
Jumalan sana tekee erotuksen totuuden ja valheen välille

Miten me Herran Jeesuksen opetuslapsina voimme oppia erottamaan totuuden ja valheen välisen eron? Herra Jeesus sanoi, että me eksymme jos emme tunne Kirjoituksia (Raamattu) ja Jumalan voimaa (Pyhä Henki). Herra Jeesus sanoi myös että Häneen tulee uskoa niin kuin Raamattu sanoo. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme oppia erottamaan totuuden ja valheen vain jos suostumme elämään Pyhässä Hengessä sekä jos uskomme Herraan Jeesukseen niin kuin Raamatu opettaa.
Lainaus Petri Paavolan sivuilta tässä linkki: http://www.kotipetripaavola.com/Jumalan ... lheen.html
näkymätön ninni

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Lainausta vielä Petrin sivuita:
Jumalan sanan tärkeys uskovan elämässä

Miksi on hyvä lukea ja tutkia Raamattua päivittäin? Raamatun sana kertoo meille sen miksi olisi hyvä ja tärkeä joka päivä rukouksessa tutkia Jumalan sanaa. Herra Jeesus sanoi ihmisen eksyvän, jos hän ei tunne Kirjoituksia (Raamattu) ja Jumalan voimaa (Pyhä Henki). Jos et tunne Jumalan sanan opetusta, niin et kykene tunnistamaan Jumalan Hengen tekoja, etkä tunnista vääriä ja eksyttäväisiä harhaoppeja.

Silloin kun tunnet ja ymmärrät mitä Raamattu opettaa, niin harhaopit ja väärät opetukset eivät pysty eksyttämään sinua. Kun tiedät mitä Raamattu opettaa, niin kykenet ymmärtämään millä tavalla Jumalan Pyhä Henki toimii, etkä eksy uskomaan riivaajahenkien valhevoiman eksytyksiä Jumalan voimaksi ja teoiksi. Raamatun sanan tunteminen ja ymmärtäminen on siten erittäin tärkeää, sillä se on sinulle elinehto elääksesi ja kasvaaksesi uskossa Jumalan tahdon mukaisesti. Raamattu opettaa kuinka Jumalan Pyhä Henki toimii ja Pyhä Henki toimii Raamatun opetuksen mukaisesti.

Nyt ymmärrät myös sen miksi sinun tulisi rukouksessa tutkia ja lukea Raamattua paljon enemmän kuin hengellisiä kirjoja. Tietenkin on olemassa hyviä hengellisiä kirjoja, mutta nekin tulee koetella ja tutkia Raamatun sanan valossa.

Eksyttäjät sanovat, että kaikkea ei ole kirjoitettu Raamattuun mitä ja miten Jumala toimii. Koska Herra Jeesus sanoi, että Häneen tulee uskoa, niin kuin Raamattu opettaa, jonka jälkeen elävän veden (Pyhä Henki) virtaavat eteenpäin meidän sydämessämme, niin se tarkoittaa silloin sitä, että Jumala on sitoutunut toimimaan, niin kuin Raamattu opettaa.

Jumala voisi toimia niin kuin Hän itse tahtoo pyhyydessään ja totuudessaan, mutta koska ihminen ei voi tietää onko kyse Jumalasta vai ei, niin siksi Jumala on antanut Raamatun sanan opetuksen, jonka mukaan Hän toimii ja vaikuttaa. Jumala on antanut meille Raamatun sanan Pyhän Hengen lisäksi, ettemme eksyisi. Jos Jumala toimisi vastoin sanansa ilmoitusta, niin silloin emme voisi koskaan tietää varmuudella, että onko kyseessä Jumala vai joku muu henki.

Siksi Jumala on itse sitoutunut toimimaan Raamatun sanan opetuksen mukaan, ettemme eksyisi ja pystyisimme tunnistamaan Hänen tekonsa. Tämän tähden Jeesus sanoi, että meidän tulee uskoa Häneen, niin kuin Raamattu opettaa.

Eksytys toimi hyvin usein siten, että ensin julistetaan sanoma, jonka kautta Raamatun sanan opetus vääristetään. Vääristetyn opetuksen kautta puolustetaan outoja, epäterveitä ja saatanallisia ilmiöitä, joita alkaa tapahtumaan julistuksen jälkeen. Jos et tunne Raamatun opetusta, niin eksytys pettää sinut valheen kautta. Eksytystä markkinoidaan myös eksyttäjien kirjojen kautta.

Jos et ole säännöllisesti lukenut Raamattua, vaan olet tottunut lukemaan hengellisiä kirjoja ja uskomaan niiden tulkintoja koettelematta niitä Raamatun sanalla, niin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta selviytyä eksytyksestä, vaan se nielaisee sinut mukaansa. Eksytys pyrkii pitämään ihmisen pois Raamatun todellisesta opetuksesta tarjoten rinnalle oman vääristetyn versionsa Raamatun sanasta.

On siis todella tärkeä lukea ja ymmärtää mitä Raamattu opettaa. Raamattu näyttää kuinka Jumalan Pyhä Henki toimii ja Jumalan Pyhä Henki toimii Raamatun sanan opetuksen mukaisesti. Kun ymmärrät ja tiedät edellä olevan opetuksen, niin sinua on todella vaikea eksyttää, etkä eksykään koska tiedät mitä Raamattu opettaa ja kuinka Jumalan Pyhä Henki toimii.

Lopunaikana nousee paljon vääriä profeettoja ja eksyttäjiä. Toiset heistä on helppo tunnistaa, mutta toisia on vaikeampi tunnistaa. Jos Jumalan armosta tunnet Jumalaa ja Hänen sanaansa Pyhässä Hengessä, niin silloin voit tunnistaa "taitavankin" eksytyksen. Jumalan tuntemisen päämäärä on oppia tuntemaan Isä Jumala, Herran Jeesuksen kautta sekä Hänen sanansa Pyhässä Hengessä.

Eksytyksen metsästäminen tai eksytyksen tunteminen ei ole Herran Jeesuksen opetuslapsen päämäärä, vaan Jumalan (Isän ja Pojan) tunteminen Pyhässä Hengessä, Hänen sanansa tunteminen, Hänen rakkautensa tunteminen, Hänen armonsa tunteminen, Hänen totuutensa tunteminen, Hänen pyhyytensä tunteminen, se on kaikkein tärkeintä.

Eksytyksen paljastaminen on myös tärkeää, mutta ei kaikkein tärkeintä. Koska lopunaikana nousee koko ajan lisää eksytyksiä ja eksyttäjiä, niin siksi on tärkeätä paljastaa eksytys, eksyttäjät, eksytyksen luonne ja sen kavala opetus. Kehotan sinua juurtumaan Herraan Jeesukseen ja Raamatun sanaan, jonka keskipiste on pelastus ja elämä Pyhässä Hengessä Herrassa Jeesuksessa sekä Isän Jumalan tunteminen. Toiveeni ja rukoukseni on, että lukisiti Raamattua ja antaisit Jumalan Pyhän Hengen kautta valaista sinulle Hänen rakkautensa, armonsa ja totuutensa Herrassa Jeesuksessa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2235
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kyllä me kristityt sen antikristuksen tulemme näkemään. Niin selvästi Jumalan Sana ilmoittaa sen tuossa 2. Tessalonikalaiskirjeessä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Antikristuksen varmaan kaikki maan päällä sillä hetkellä olevat kristityt tulevat näkemään, muttei sen pidättäjä, morsian, joka on pois temmattu.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mä en ala väittelemään tästä vaan uskon että tämä sanoma jos oli Herralta niin Hän antaa viisautta kun tutkin Raamatusta näitä asioita.
Jos aiemmin uskoin että antikristus tulee vasta tempauksen jälkeen niin tämän jälkeen en pidä sitä enää itsestäänselvänä asiana.

Mutta tulkintoja on erilaisia. Löysin yhden mikä mielestäni oli lukemisen arvoinen ja se puhui sen puolesta että antikristus ilmestyy ennen tempausta.

Missä kohtaa Raamatussa oli tämmöinen: se eksyttää jos mahdollista valitutkin...
Tuli vaan nyt mieleen tuo kohta.

Kun olin kirjaani tuon sanoman kirjoittanut ja menin sitten josai vaihees nukkumaan, niin en varmaan koskaa aiemmin sellasta kirkkautta ja Jumalan pyhyyttä oo kokenu. Olen kirjoittanut noita sanomia vain silloin kun Pyhä Henki on voimakkaana läsnä. En yritä siis kirjoitella jotain oman mielen tuotoksia.

Mutta nämähän on asioita mistä ei tarvi riidellä vaan pitää itse henk.kohtasesti saada ymmärrystä.
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Se puhuikin eksyttäjistä se kohta.
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tämä kirjoittelu tästä asiasta voi hyödyttää niitä, jotka jäävät. Niitä, jotka nyt nukkuvat. Niitä, jotka eivät ehdi valmistautua.
Joten mielestäni hyvä ketju tämäkin. Ne jotka tuntevat Sanaa voisivat liittää tänne Sanaa, lohdutusta niille, jotka jäävät siihen alkavaan koetuksen aikaan. :roll:
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

12. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät. 13. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. 14. Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; 15. joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa; 16. ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. 17. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! 18. Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella. 19. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. 20. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät. 21. Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko. 22. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut. 23. Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki. 24. Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, 25. ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät. 26. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. 27. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen. 28. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. 29. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. 30. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat. 31. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. 32. Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä. 33. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee. 34. On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa. 35. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, 36. ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta. 37. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Vastaa Viestiin