erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
tuula

erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja tuula »

Asiat muuttuvat nopeasti. tämä kaikki mitä näet ympärillä, muuttuu äkisti. mikään ei ole niin kuin ennen. Lukekaa Raamattua. syökää Sanaani, sillä hyvin nopeasti se otetaan teiltä poissa.
tässä maassa tullaan vainoamaan kristittyjä ja evankelioiminen kielletään. teidän tulee kokoontua kodeissa. Minä raivaan esteet tieltänne ja monet tulevat uskoon. levitä sanomaa, sillä tämä tulee järkyttämään monia uskovia. kun teitä surmataan/vainotaan, nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.

mitä sanotte tästä sanasta? minusta aika realisti sanoma tälle päivälle. sillä olen jo huomannut vainon nurkan takana suomessakin.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Kiitos Tuula, tuomastasi Sanomasta. Samaa Sanomaa on, mitä Herra on omilleen viimeaikoina antanut.
Lukekaa Raamattua. syökää Sanaani, sillä hyvin nopeasti se otetaan teiltä poissa.
Tuo kohta vahvistaa viime viikolla näkymääni Näkyä; Elämän Leipää. Mietin, miksi meille tulisi tilanne, että meiltä vietäisiin Jumalan Sana pois ja näkisin siihen syyksi, että joudumme Venäjän vallan alaisiksi. Sehän ei tunnetusti ole ollut avoin Jumalan Sanalle. Se selittää myös tuon, miksi uskovia surmattaisiin ja varmasti tuo vaino lisääntyy muutenkin. Tuo aika on varmasti hyvin äkisti käsillä. Nyt jo monet ovat alkaneet pitämään koti kokouksia ja se tulee lisääntymään, itse olen yksi heistä, ja tällä on varmasti tarkoitus tulevaisuutta silmällä pitäen.
Olenkin yrittänyt miettiä, mihin laittaisin Raamatun piiloon, jos ja kun tuo aika tulee, ettei sitä vietäisi. Mutta tärkeää olisi juuri nyt sitä lukea, kun se on vielä saatavilla.
Tuossa sisaren Sanomassa on myös niitä elementtejä joita on myös Raamatussa ennustettu lopunajalla.
Siunausta ja Rauhaa teille, rakkaat, siskot ja veljeni.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄNKIN MONI KRISTITTY KOKEE VAINOA JA HEITÄ SURMATAAN!

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 10 Loka 2016, 09:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalan sanassa luvataan, että kaikki vaikuttavat Jumalan omien parhaaksi. Roomalaiskirjeessä (8:28) on hyvin voimakas lupaus: Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

Jeesus rohkaisi seuraajiaan huolettomuuteen vuorisaarnassaan. Matt:6:25

Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne? Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?

Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?

Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:Asiat muuttuvat nopeasti. tämä kaikki mitä näet ympärillä, muuttuu äkisti. mikään ei ole niin kuin ennen. Lukekaa Raamattua. syökää Sanaani, sillä hyvin nopeasti se otetaan teiltä poissa.
tässä maassa tullaan vainoamaan kristittyjä ja evankelioiminen kielletään. teidän tulee kokoontua kodeissa. Minä raivaan esteet tieltänne ja monet tulevat uskoon. levitä sanomaa, sillä tämä tulee järkyttämään monia uskovia. kun teitä surmataan/vainotaan, nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.
Amen! Tämä sanoma on juuri sellaienn minkä itsekin olen ymmärtänyt tulevaksi maahamme kun me lähdemme. Seurakunnat pakenevat maan alle mutta ne ovat runsaslukuisia ja kaikilla tuntuu olevan sanan nälkä ja hengen jano.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille” (Aam. 3:7).

Herra tietää tulevat ja niiden tulee tapahtua, että käy, niinkuin on ennustettu.

Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2235
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" ja evankelioiminen kielletään "

Suomessa on uskonnnonvapaus. Miten evankelionti voidaan kieltää ?

En usko kyseisen " sanoman olevan Jumalalta ". Se on sielullisuutta.

Ja, Venäjä EI VALTAA SUOMEA.

Ja, EI TULE SOTAA SUOMEN JA VENÄJÄN VÄLILLE.

Haaveilkaa vaan jatkossakin asioista, joita ei tule tapahtumaan. Ei jokainen " viesti " ole Jumalasta.

Itse jatkan rukousta Jumalan puoleen SIUNAUKSEN saamiseksi tulevaisuudessakin Suomen ja Venäjän kahdenkeskisiin suhteisiin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:" ja evankelioiminen kielletään " Suomessa on uskonnnonvapaus. Miten evankelionti voidaan kieltää ? En usko kyseisen " sanoman olevan Jumalalta ". Se on sielullisuutta. Ja, Venäjä EI VALTAA SUOMEA. Ja, EI TULE SOTAA SUOMEN JA VENÄJÄN VÄLILLE. Haaveilkaa vaan jatkossakin asioista, joita ei tule tapahtumaan. Ei jokainen " viesti " ole Jumalasta. Itse jatkan rukousta Jumalan puoleen SIUNAUKSEN saamiseksi tulevaisuudessakin Suomen ja Venäjän kahdenkeskisiin suhteisiin.
Tämä ei ole yhtään sen enempää uskonasia kuin toisinkaan päin. Jos sinä AO.. kutsut sanomaa muuksi kuin Jumalalta tullena, se tarkoittaa että sana on tullut saatanalta. Mutta ongelmana on se että tässä esilletuomassasi vaihtoehdossa on kyse selkeäoppisesta menestysteologiasta, jossa saatana kerää sadon koska kenekään ei tarvitse luopua elämäntavoistaan.
Maailmanhistoria opettaa varsin selvästi, kuinka kaikki voi kääntyä päälaelleen ja samalla tavalla päiviteltiin 1939 keväällä ja kesällä ettei sotaa tule ja se on täysi mahdottomuus jne. jne. Mutta kun sota tuli, niin astuu sotalait voimaan, eikä siinä ole sijaa kuin yhdelle asialle. Lakien säätämisessä ei käy kuin aamupäivällä eduskuntaan ja iltapäivällä valtioneuvostoon ja huomenna laki astuu jo voimaan. Se on vain kiireellisyyskysymys, ei muuta. Mikän tänään voimassaoleva laki ei tule tarpeen tullen suojelemaan ketään.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen kirje Timoteukselle 4
1. Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2. saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
5. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.
6. Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
7. Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.
9. Koeta päästä pian tulemaan luokseni.
10. Sillä tähän nykyiseen maailmaan rakastuneena jätti minut Deemas ja matkusti Tessalonikaan, Kreskes meni Galatiaan ja Tiitus Dalmatiaan.
11. Luukas yksin on minun kanssani. Ota Markus mukaasi ja tuo hänet tänne, sillä hän on minulle hyvin tarpeellinen palvelukseen.
12. Mutta Tykikuksen minä olen lähettänyt Efesoon.
13. Tuo tullessasi päällysvaippa, jonka jätin Trooaaseen Karpuksen luo, ja kirjat, ennen kaikkea pergamentit.
14. Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.
15. Kavahda sinäkin häntä, sillä hän on kovin vastustanut meidän sanojamme.
16. Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.
17. Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.
18. Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
19. Tervehdys Priskalle ja Akylaalle ja Onesiforuksen huonekunnalle.
20. Erastus jäi Korinttoon, mutta Trofimuksen minä jätin Miletoon sairastamaan.
21. Koeta päästä tulemaan ennen talvea. Tervehdyksen lähettävät sinulle Eubulus ja Pudes ja Linus ja Klaudia ja kaikki veljet.
22. Herra olkoon sinun henkesi kanssa. Armo olkoon teidän kanssanne.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1. Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän,
nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
2. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
3. Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
HABAKUK 2.
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Eräs ihminen jo joku aika sitten sanoi, että Pyhä Henki kehoitti tutkimaan Raamatusta, mitä siellä sanotaan, profetioista ym.
No pyysin Herralta että Hän antaisi Raamatusta mulle vahvistusta, niihin sanomiin mitä Hän on antanut.
Tämä kohta on ollut usein mielessä:
Tässä Jeremia puhuu väärälle profeetalle.
Jeremia 28.luku jakeet 7-9

Kuulehan kuitenkin tämä sana, jonka minä puhun sinun ja kaikkien kuullen.
Profeetat, jotka ovat olleet ennen minua ja sinua varhaisista ajoista alkaen, ovat profetoineet monille maille ja suurille valtakunnille sotaa, onnettomuutta ja ruttoa.
Profeetta, joka profetoi RAUHAA, tunnetaan Herran lähettämäksi profeetaksi siitä, että hänen sanansa toteutuu.

Jeremia 14:10-16
Näin sanoo Herra tästä kansasta:
"noin he harhailevat mielellään eivätkä hillitse askeleitaan. Herra ei ole mieltynyt heihin, Hän muistaa heidän pahat tekonsa ja rankaisee heitä heidän synneistään.
Herra sanoi minulle: Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen parhaaksi.
Vaikka he paastoavat, minä en kuule heidän huutoaan.
Vaikka he uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, Minä en mielly heihin, vaan teen heistä lopun miekalla, nälällä ja rutolla.
Minä sanoin: Voi Herra Herra, profeetathan sanovat heille: Te ette tule näkemään miekkaa ettekä nälkää, sillä Herra antaa teille vakaan rauhan tässä paikassa.
Mutta Herra sanoi minulle: "Nuo profeetat profetoivat valhetta Minun nimessäni. Minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja oman sydämensä petosta he profetoivat teille.
Sen tähden, näin sanoo Herra profeetoista, jotka profetoivat Minun nimessäni, vaikka Minä en ole heit lähettänyt, ja sanovat, ettei miekka eikä nälkä tule tähän maahan: Nuo profeetat kuolevat miekkaan ja nälkään, ja kansa, jolle he profetoivat, tulee virumaan Jerusalemin kaduilla nälkään ja miekkaan kuolleina. Kukaan ei hautaa heitä eikä heidän vaimojaan, poikiaan ja tyttäriään. Minä vuodatan heidän päälleen heidän oman pahuutensa.
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Jeremia 8:11
He parantelevat kevyesti minun kansani vammaa sanoen: Rauha rauha, vaikka rauhaa ei ole.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Kiitos tuosta, VainYksinJeesus! Tässä muutamana päivänä jo kerkisin miettiä, että missä olet? Mutta siellähän sinä ... :D
Olen monasti ajatellut, niinkuin tuo tuomasi Sanakin sen ilmoittaa, että uskovat, jotka ei halua ottaa tuollaista profetiaa vastaan ja julistavat, ettei sotaa tule ... ja kun se sitten kuitenkin ajallaan, niinkuin Jumala on sen suunnitellut toteutuvaksi, tulee toteutumaan, näille uskoville ihmisille se tulee olemaan kova paikka, sillä he eivät ole kerinneet siihen valmistautua. Juuri tämän takia Herra kertoo nämä ennalta omilleen, että he voivat jollain tasolla valmistautua tulevaan.
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Olenhan vielä täällä...ollut vain niin rikki hetken aikaa että ei jaksanut kirjoittaa. Mutta Jeesus nostaa ja antaa uutta voimaa. Kokouksessa Hän eilen puhui erään toisen ihmisen kautta mulle ja Jeesukseen luottaen että asiat kaikki järjestyy Hänen tahtomalla tavalla, jaksaa taas jatkaa. Siunausta :)
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... näin minäkin laskin, että sinulla on nyt rikkinäinen olo ja ajattelin, että kyllä Jeesus sinut sieltä takaisin nostaa. Minulla on ollut tässä viime päivät myös sellainen "hiljainen olo". Olen rukouksissanikin sanonut vain Herralle: "Mitä tapahtuukin, Tapahtukoon se sinun tahtosi".
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä sai minut viime viikolla hiljenemään, kun muistelin tuolla Pigeonin ketjussa; henkien erottamisesta, omaa kokemustani eräällä mökki reissullamme. Ajattelin, että vaikka kuinka yrittäisin suorittaa ja suoriutua itsessäni, tai jokin taho päättäisi asioistani, on ne mitättömiä tekijöitä, elämässäni, jos Jumala on suunnitellut jotain muuta.
Siksi nyt muutamana päivänä olenkin rukoillessain vain sanonut: " En jaksa nyt pyytää sinulta mitään, mutta Tapahtukoon sinun tahtosi elämässäni."
... itselläni oli aikanaan esim. pelko koulu, jota Jumala piti minulle ja se kesti n.1vuosi. Minun eteeni tuli noina päivinä paljon asiaa pelosta, tv:n kautta, lehdistä, netistä ja jne. Ymmärsin että Herra oli laittanut minut pelko kouluun ja se oli mielenkiintoista aikaa. Pitää olla vain kovin avoin.
Paholainenkin yritti tuolloin pelotella minua, erinäisin tempuin, mutta opin sanomaan sille: että se oli huomattu, häipyköön! Alussa pelotti pimeässä yöllä mennä vessaan, mutta sekin pelko hävisi, kun koulutus oli loppu suorallaan.
Pelkäsin myös ukkosta, mutta Jumala näytti minulle senkin pelon turhaksi, kerran mökillä olessamme. Siellä nuo ukonilmat on rajuja. Kerran sitten siinä ukkosen keskellä rukoilin Isä Meidän rukousta ja kun pääsin melkein loppuun, näin kuinka ukkonen alkoi tyyntyä. Vain hiljaisia pieniä murahduksia jotka koin Jumalan hyväksyväksi murahteluksi.
Taivas muuttui ja ympäristö kauniin oranssiksi ja oli ihana hiljaisuus. Ymmärsin, että jos Jumala haluaa päiväni päättyvän, se tapahtuu vaikka olisin piilossa kuinka pimeässä komerossa. Mutta jos Jumalan suunnitelma on elää täällä pitempään, voin vaikka tanssia tuolla ukkosen keskellä, sillä ei minulla ole muuta pelättävää, kuin Jumala, etten Hänen vihaansa saa ylle.
Saan elää Hänen ihanassa rakkaudessaan, eikä mitkään demonit voi minua enää peloitella, mutta kyllähän se aika ajoin yrittää. Mutta ninulla on vakaa alusta, KRISTUS KALLIO, jolla saan pelotta seistä!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huom! En enää pelkää ukkosta, kunnioitan sitä voimana, mutta en enää pelkää. Koen jostain syystä silloin, että Jumala on hyvin lähellä...
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tuosta ukonilmasta tuli mieleeni, mä ite tykkään ukonilmoista. Jo lapsena juoksin aina pihalle kattelee salamoita. Mut nyt kesällä oltiin mökillä saaressa. Ja kun tuli ukkonen niin kattelin terassilta ja pyysin Herralta että antais jysähtää kunnolla. Ja parin minuutin päästä leimahti niin kirkas salama sen järven yllä, niin että sokas melkein silmät ja kyllä jysähti niin kovaa, että lensin melkein polvilleni.
Vastaa Viestiin