Näky: viesti puhelimessa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Toinen näky, minkä haluan teille jakaa, tapahtui tänään kun olin tulossa töistä kotiin. Kirjoitin iPhonellani viestiä vaimolleni ja yhtäkkiä juuri kun olin lähettämässä viestiä, siinä hehkuivat keltaisen oranssina kaksi sanaa "ajattele" ja "liha". Katsoin sanoja sen verran pitkään ja koitin kirjoittaa niitä uudestaan, että olen varma, että ne eivät olleet hetken harhaa. Etsin tällaista ominaisuutta puhelimesta, enkä ainakaan heti löytänyt mitään, miksi iPhone korostaisi tiettyjä sanoja ja vaikka niin, olisi sekin näiden sanojen kohdalla kummallista.

Luulen, että sanat oli tarkoitettu minulle henkilökohtaisesti, sillä olin ollut koko päivän huonossa mielentilassa ja pyytänyt Herralta merkkiä ja voimaa Häneltä. Herra antoikin minulle lopulta Rauhan.

Pyytäisinkin teiltä Pelastussanomalaiset, esirukousta minulle, sillä vaikka olen pienestä pitäen tiennyt uskovani Jeesukseen, niin en ole todellakaan elänyt sen mukaisesti, vaan täydellisesti haureudessa ja maailman vietävänä. Uskoontulo oli minulle kivulias prosessi, mutta se ei suinkaan saanut minua lopettamaan synnin tekemistä. Edelleenkin pyydän Herralta Jeesukselta Kristukselta päivittäin voimaa vastustaa kiusausta ja pahaa. Oliko Paavali, joka sanoi että "se en ole minä, vaan liha, joka syntiä haluaa tehdä", mutta minä en haluaisi tehdä enää sitäkään.

Tule Herra pian, Pelasta meidät!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti Herra on vastannut sinulle. Sinun todella tulee ajatella, mikä on sinulle hengellisesti hyväksi? Jättää pois kaikki maallinen ja omassa lihassa touhuilu ja alkaa tekemään se, mikä on Herran tahto! Ja mitä enempi näin teet, sitä enempi Kristus saa tilaa sinussa, eikö olekkin motivoivaa! Kumpaa siiis haluat enemmän itseesi Jeesusta vaiko maailmaa? Ota Jumalan Sana omaksesi, sillä se on meidän ravintomme, Jeesus on meidän leipämme!
Rukoilen puolestasi! Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle!
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos kun jaoit huolesi kanssamme! Ei kukaan meistä ole synnitön!
Rukoilkaamme toistemme puolesta!
Syntieni kuorma käy yli voimieni, se on raskas taakka, raskaampi kuin jaksan kantaa.
Ps. 38:5

Rehellinen ihminen joutuu kohtaamaan vajavuutensa, heikkoutensa ja monia epäonnistumisia elämässään – uskoo hän Jumalaan tai ei. Erehdysten kuorma voi kohota raskaaksi. Väärinarviointien ja väärien ratkaisujen seuraukset saattavat olla henkisesti ylitsepääsemättömiä. Kristitty kutsuu erehdyksiä ja väärinvalintoja perisynnistä nouseviksi synneiksi. Myös hän joutuu myöntämään väärät tiensä, asenteensa, ajatuksensa ja tekonsa. Jumalan sanan peiliä vasten ne ovat vastaansanomattomat. Mutta Jeesukseen turvaavan ei tarvitse joutua epätoivoon. Jeesus nimittäin kuoli juuri syntien tähden. Hän sovitti kaikki maailman synnit, ja häneen turvaava saa uskoa kaikki pahat tekonsa ja syyllisyytensä anteeksi. Sanoma anteeksiantamuksesta ei ole oopiumia tai laastari märkivän haavan päällä, vaan Jumalan voima. Eikö väkevin ole se, joka voi vapauttaa omantunnon syyllisyydestä? Jeesuksessa se on jokaisen ulottuvilla.

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä huolta vailla.
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Isä meidän

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Paavalin Roomalaiskirje 7

1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
4 Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
7 Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse".
8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
13 Onko siis hyvä tullut minulle kuolemaksi? Pois se! Vaan synti, että se synniksi nähtäisiin, on hyvän kautta tuottanut minulle kuoleman, että synti tulisi ylenmäärin synnilliseksi käskysanan kautta.
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Lutherin iltarukous

Kiitän sinua, taivaallinen Isäni,
Jeesuksen Kristuksen, rakkaan Poikasi kautta,
kun olet tänäänkin armollisesti suojellut minua.
Rukoilen sinua:
Anna minulle kaikki syntini anteeksi,
kaikki, mitä olen tehnyt väärin.
Varjele minua tänäkin yönä.
Minä annan itseni,
ruumiini ja sieluni, ja kaiken sinun käsiisi.
Pyhä enkelisi olkoon kanssani,
ettei paha vihollinen saisi mitään valtaa minuun.

Hyvää yötä ja siunausta kaikille!
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvää huomenta kaikille ja Herran Siunausta!

Tuo Paavalin kirje Roomalaisille onkin todella vaikuttavaa tekstiä. Uskon myös että rakas veljeni HerranNimessä sait nuo sanat Herralta ja että niissä viitataan juuri tuohon Roomalaiskirjeen 7 lukuun.

Tuon sinulle nyt lohdutuksesi seuraavan tekstin Olavi Peltolan kirjoituksesta, joka selittää tuota Roomalaiskirjettä 7:
Mikä riemu

Niin täynnä matkarasituksia ja -pölyä kuin tämä Paavalin sydämen purkaus onkin, se päättyy rohkeaan varmuuteen. Valoisat säteet alkavat loistaa paksujen pilvien keskeltä. ”Kiitos Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen tähden! (Room 7:25).

Vaikka olenkin tällainen kurja ja viheliäinen ihminen enkä voi kehua itseäni, niin minulla on suurenmoinen Vapahtaja Herra Jeesus Kristus. Hän on rakastanut minua, antanut loputtomasti anteeksi kaikki puutteellisuuteni ja pahuuteni. Kaikesta syntisyydestäni huolimatta olen uskossa häneen vanhurskas. Hän ei ole kertaakaan pettänyt minua, vaikka minä en ole osoittautunutkaan hänen arvoisekseen uskovana. Saan kuitenkin sanoa: ”Lunastit huonon ja kalliiseen hintaan, kun sinä lunastit mun. Valitsit minut, valitsit huonon, vaan valinta oli sun. Kaikessa rikon ja kaikessa uuvun, vaan olen kuitenkin sun”.

Siksi en voi olla kiittämättä Jumalaa hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta. Hänessä olen saanut maailman parhaimman lahjan ja suurimman etuoikeuden, mitä kukaan ihminen voi saada. Sitäkin joudun häpeämään, että niin harvoin olen sydämestäni kiittänyt Jumalaa hänen Pojastaan. Kristuksenhan tulisi olla kiitokseni syvin aihe ja olla sitä elämäni joka hetki ja kaikissa sen vaiheissa.
kirjoitus löytyy kokonaisuudessaan täältä: http://rovasti.fi/node/142
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olipas harvinaisen rehellinen vautuminen "HerranNimessä". Kiitos siitä Herralle Jeesukselle, joka kykenee vaikuttamaan näin.
Sanat "ajattele" ja "liha" siinä iPhonessa oli kyllä varmasti sinulle, koska teit tuon sanottuasi juuri niin kuin siinä viestiksi annettiin, ajattelit syvällisesti ja raamatullisesti lihasi heikkoutta.

Voin sanoa että olen aika-ajoin itsekin ollut yhtä heikko ja olen sitä aika-ajoin erityisissä tietyssä asioissa edelleenkin ja kipuilen sitä heikkouttani aivan kuten sinäkin. Menen Herrani eteen joka päivä useamman kertaan nöyrin mielin sanomaan "Herrani, minä yritin mutten ollut tarpeeksi vahva, annathan minulle vieläkin anteeksi".
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olen valtavan iloinen ja kiittollinen siitä, että saimme tämän viestin Herralta! Tämä on hyvää ohjausta parannukseen meille kaikille! :roll:
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti, kiitos ja kunnia Herralle! Opetellaan sanomaan: "Tapahtukoon sinun tahtosi!"
Herra on jo muutamassa näyssäni, tuonut tänne sanomaa, jossa kehoitetaan puhdistautumaan. Että jättäisimme Jeesukselle sen, mistä meille ei ole mitään hyötyä ja alkaisimme unohtaa sitä, mitä mielemme haluaa ja keskittyä siihen, mitä Jeesus haluaa. Raamattu on paikka, mistä löytää vastauksia.Vuorisaarna esim. on hyvää luettavaa kuin myös Matt.25. näin vain esimerkiksi. Sillä kaikki tuossa Raamatussa, eli Jumalan sanassa on hyvää. Illalla kun kävin maata, muistui mieleeni tämä kappale, joka juuri vahvasti kertoo siitä, että emme elä enää itsesämme, vaan Jeesus meissä, tätä kannattaa kuunnella, vaikka toistaen; Vain sä voit: https://www.youtube.com/watch?v=GWOtxq9j3G4
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuo kappale on vaikuttanut syvästi minussa, ymmärtämään tuon sanoman: "Etten enää elä minä, vaan sinä minussa."
Kuoletamme lihan halut Herralle, me voimme kirjaimellisesti jättää ne Herralle ja pyyttä rukouksin häntä vahvistämaan meitä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Teille rukouksista ja sanoista, olkaa Tekin Siunatut Herran Nimessä!

Tarina sai jatkoa tänä aamuna työmatkalla, selvisi että oranssit sanat ovat hymiöehdotuksia uudessa käyttöjärjestelmässä ja "viimeinen sana", jonka tänään sain oli "nukkuu" eli koko viestiä olisi "ajattele liha nukkuu". Minä nään tämän suorana viestinä Herralta omassa taistelussa maailmasta vetäytymiseksi. Ihmeellistä vielä, että Herra käänsi eilisen ehkä negatiivissävytteiseksi kokemani viesti positiiviseksi ohjeeksi "Ajattele (, että) liha nukkuu".

Toinen tämänaamuinen tapahtuma oli se, että kun astuin bussiin, oli yhdellä penkillä Metro-lehti. Ajattelin hetken, että luenko sitä, mutta päätin jättää siihen, koska pidän sitä "maallisena hömppälehtenä". Sitten kun pääsin vakiopaikalleni bussin perälle, oli siellä penkille jätettynä tämä:

Kuva

Tämän Kutsun teksti alkoi Johanneksen Ilmestys 7:n jakeella 9. "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

...ja jatkui Hyvin puhuttelevasti. En tiedä mitä muuta sanoa, kuin että Herra on Ihmeellinen, Hänelle ei ole mikään mahdotonta. Bussilinjalla on yleensä hyvin vähän matkustajia, jollakin vilkkaasti käytössä olevalla linjalla en olisi ehkä niin paljon ihmetellyt, mutta tätä en pidä sattumana. Luulen, että Teidän rukouksenne on kuultu.

Herra, kiitos ja ylistys Sinulle, tule, tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTISESTI HERRA ON PUHUNUT!!! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Ja tuo ihana KUTSU, tuon Sananpaikan kautta,ja totisesti Herra on tuleva pian!
Ajattelin juuri aamulla, että Herra oli antanut minulle tuolla syyskuun puolella sen näyn yksityisviesteistä ja todella, täytyy sanoa että ne näkyvät lisääntyvän, sitä todistetaan täällä Pelastussanomissakin harva se päivä! Amen!!! :D
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

AIVAN IHANA VIESTI. KIITOS, kun toit sen tänne meille. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, meidän Herrallemme. Hän on totisesti ylen Ihmeellinen. :D
näkymätön ninni

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen te kaikki siinä yläpuolellani!

Totisesti Herra on ylen ihmeellinen! :D
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄSSÄ TUO IHANA SANAN PAIKKA KOKONAISUUDESSAAN:

Johanneksen ilmestys 7
1. Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
2. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
3. ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
4. Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
5. Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
6. Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Manassen sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
7. Simeonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Leevin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Isaskarin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
8. Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä.
9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
10. ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
11. Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
12. sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
13. Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... no, täytyy laittaa vielä tämän aamuinen näkyni tänne, tuosta Uhrikaritsasta, sillä tuossa Sanassakin puhutaan Karitsasta ja suuresta joukosta, eri kansan heimoista....

Illalla kun olin rukoukseni päättänyt ja yritin saada unta, sain näkykuvan, jossa Ristillä oli Uhrikaritsa.
Ei siis se normaalikuva Jeesuksesta ristillä, vaan Uhrikaritsasta, joka kuvastaa samaa asiaa.
Kuinka Hän, Jeesus, asettui Ristille puolestamme, sovittaen kaiken synnin.
Uskokaa siis jo tämä: "SE ON TÄYTETTY!"

Juudaan Leijona: https://www.youtube.com/watch?v=_Fkgz-enSoY

Aamulla sitten vielä näin kuvan, jossa näin paljon jalkoja, jotka kulkivat sankoin joukoin, kohti minua, kuvan katsojaa ...
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTISESTI, HÄÄJUHLA ON ALKANUT JO SYDÄMISSÄMME! TULE HERRA JEESUS! MARANATA!!!
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Viimeksi muokannut Sinettisormus, 07 Loka 2016, 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin