Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna, ollessani rukouksessa ja Herran läsnäolossa, ensin näytti ettei tänäänkään tule kuvaa, mutta vähän ennen, kuin päätin nousta ylös, eteeni ilmestyi kuva, jonka voisin luokitella näyksi.

Katselin maantien, risteys alueella ja näin 2 autoa tulevaksi vasemmalta. Mielsin ensimmäisen henkilöauton valkoiseksi (vanhurskaus) jossa oli iloisia ihmisiä sisällä. He katselivat minua kun ajoivat suoraan oikealle. Heidän perässään tuli tuo toinen henkilöauto, josta minulle jäi vaikutelma, että se oli punainen. Punaisen noissa autoissa olen yhdistänyt pelastukseen. Tuon auton sisällä näytti, että siellä oli n. 4 ihmistä ja hekin näyttivät iloisilta, mutta he eivät ajaneetkaan suoraan oikealle, ensimmäisen auton perässä, vaan ajoivat aivan minun eteeni, pysähtyen siihen, sitten näky hävisi. Ajattelin, että tämä voisi kuvastaa kohtaamista, uskovien ja niiden kohdalla, jotka ei vielä usko, mutta etsivät pelastusta.
Herra sanoo: Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
Pyysin Herralta Sanastaan vahvistusta näylle, kunhan nousen ylös ja menen Raamatun aukaisuun. Kiittäen nousin ylös, avaamaan Raamatun sanaa, siitä kohdasta, josta Herra tahtoi sen aukaista ja eteeni tuli Jesaja 35:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, meidän Herralle, jota malttamattomana täällä odotamme! Tule Jeesus, Tule! Maranata!
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Erottautuminen.

Punainen on veri, vanhurskaus. Luku 4 on eräs Jumalaa tarkoittavista numeroista ; mm. esipihalla ollut polttouhrialttarin 4 sarvea, Pyhässä olleen suitsutusalttarin 4 sarvea ja Kaikkein Pyhimmässä Liitonarkin päällä olevien kerubien 4 siipeä.

Valkoinen ja punainen kuuluvat yhteen. Ilman punaista, eli uhria, ei tule valkoista eli Pyhyyttä, puhtautta.

Jos , valkoinen auto jatkaa pysyvästi yksinään ilman punaista, niin siitä on tullut kuin " valkeaksi kalkittu hauta", päältä kaunis mutta ei sisältä.

Älkää mukautuko tämän maaailman ajan mukaan. Mm. piispoilta, osalta heistä, tämä on unohtunut. Esimerkkinä tänään uutisoitu uutinen, että jotkut piispoista olisi valmis vihkimään tai rukoilemaaan, tai siunaamaan homoparin.

Tuo "valkoinen auto = kalkittu hauta" menee nyt omia menojaan, ilman Jumalan Vanhurskautta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos tulkinnastasi, AO ja siunausta ja Herran Rauhaa päivääsi!
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... lisään vielä kokemuksiani tuosta näystä. Koin että minut oli liitetty aivan kuin tuohon näkyyn ja juuri tuolla lopussa tuo tuntemus vahvistui, kun tuo punainen auto ajoi aivan eteeni ja nuo ihmiset katselivat minua auton ikkunasta, siksi koin tuon kohtaamiseksi.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen, että Herra järjesti tänään tällaisen kohtaamisen, kun pysähdyin vastaamaan tuolla suomi24 Rukouksissa, tässä linkki tuohon keskusteluun:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14504697 ... t-86693865
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti. Pelastus ei ole niin yksinkertainen asia milloinkaan. Ihmisiä on niin paljon erilaisia joten niissä oleva siemenpohja on erilainen.
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti Pelastus ei ole niin yksinkertainen asia milloinkaan. Sen sanoit oikein, sillä aivan kuin jatkumona, tuolle eiliselle aloitus näylle, tuli tämän aamun kuva, jota olen pähkäillyt, sillä niin pienissä osissa sitä näytettiin. Olen ymmärtänyt, että nämä autot kuvastaa meidän hengellistä kulkuneuvoamme, minkälainen se sitten kenelläkin on.
Näyssä näin punaisen auton nokan, se ol sellainen pyöreä muotoinen, niinkuin aikanaan vanhoissa autoissa oli. Se oli jollakin rakennetulla alustalla, oliko se silta, lossi vai mikä? Mutta tuo alusta alkoi hajota, tuon punaisen auton alla ja alapuolella oli vettä. Oli siis uppoamisvaara. Uppoamista ei kuitenkaan näytetty, vaan kuva loppui siihen. Koin varoitukseksi, että ehkä jonkun uskon kulku on heikoilla kantimilla.
Jeesuksessa Kristuksessa sitä uskoa voi kuitenkin vahvistaa. Menemällä Herran eteen ja tunnustamalla ne asiat, jotka syövät tuota uskoa. Luovuttaa nuo asiat totaalisesti Jeesukselle. Älä/älkää antako uskon elämänne kulun murtua!
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Näky; Hengellinen Kohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

“Ja kohta hän vaati opetuslapsiansa astumaan venheeseen ja kulkemaan edeltä toiselle rannalle... Ja laskettuaan kansan hän nousi vuorelle yksinäisyyteen rukoilemaan. Ja kun ilta tuli, oli hän siellä yksinänsä. Mutta venhe oli jo monen vakomitan päässä maasta aaltojen ahdistamana, sillä tuuli oli vastainen. Ja neljännellä yövartiolla Jeesus tuli heidän tykönsä kävellen järven päällä. Kun opetuslapset näkivät hänen kävelevän järven päällä, peljästyivät he ja sanoivat: "Se on aave", ja huusivat pelosta. Mutta Jeesus puhutteli heitä kohta ja sanoi: "Olkaa turvallisella mielellä, minä se olen; älkää peljätkö". Pietari vastasi hänelle ja sanoi: "Jos se olet sinä, Herra, niin käske minun tulla tykösi vettä myöten". Hän sanoi: "Tule". Ja Pietari astui ulos venheestä ja käveli vetten päällä mennäkseen Jeesuksen tykö. Mutta nähdessään, kuinka tuuli, hän peljästyi ja rupesi vajoamaan ja huusi sanoen: "Herra, auta minua". Niin Jeesus kohta ojensi kätensä, tarttui häneen ja sanoi hänelle: "Sinä vähäuskoinen, miksi epäilit?" Ja kun he olivat astuneet venheeseen, asettui tuuli. Niin venheessä-olijat kumarsivat häntä ja sanoivat: "Totisesti sinä olet Jumalan Poika". Ja kuljettuaan yli he tulivat maihin Gennesaretiin. Ja kun sen paikkakunnan miehet tunsivat hänet, lähettivät he sanan kaikkeen ympäristöön ja hänen tykönsä tuotiin kaikki sairaat. Ja he pyysivät häneltä, että vain saisivat koskea hänen vaippansa tupsuun; ja kaikki, jotka koskivat, paranivat” (Mt. 14:22-36).
Vastaa Viestiin