Näky; Puhdistukaa!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On mielenkiintoista, kuinka Herra usein antaa näkykuvissaan, joita minulle antaa, selviä kehoituksia, joihin meidän tulee kiinnittää huomiota. Niin tänänkin aamuna.
Näin kuvan putkesta, joka pursusi "saastaa" sisältään ja sitä tuli paljon, niin kuin sanotaan, putken täydeltä. Sitten tuo kuva tuotiin lähemmäksi, kun putkesta ei enää tullut mitään ja minulle näytettiin tuon putken suun kautta, tuon astaian, tai mikä se olikaan, sisälle ja sain nähdä että se oli täysin tyhjennetty. Sen kirkkaat seinämät olivat tulleet esiin ja aivan vähän jossain vielä näkyi siivouksen jäljiltä kuratahroja, mutta se kaikkein pahin saasta oli saatu ulos ...
Eipä tämä kuva selityksiä kaipaa, kun ymmärtää mistä tässä on kyse. Minulle nousi heti mieleeni Raamatusta kehoitus: Puhdistakaa astianne jaloa käyttöä varten! Ja muistan, ettei tämä ole ensimmäinen näkyni, jossa Herra vahvasti meitä tähän kehoittaa. Siis, ottakaamme tämä kaikella vakavuudella vastaan. Jokainen voi kartoittaa omaa elämäänsä, onko siellä jotain poistettavaa, jolla voisi edelleen pyhittää omaa astiaa jalompaa käyttöä varten.
Siunausta ja Rauhaa teille kaikille, rakkaat siskoni ja veljeni! Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!

Toinen kirje Timoteukselle 2
1. Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Ja minkä olet kuullut minulta ja minkä monet ovat todistaneet, usko se luotettaville miehille, jotka sitten ovat soveliaita muitakin opettamaan.
3. Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
4. Ei kukaan, joka sodassa palvelee, sekaannu elatuksen toimiin, sillä hän tahtoo olla mieliksi sille, joka on hänet palkannut.
5. Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.
6. Peltomiehen, joka vaivaa näkee, tulee ennen muita päästä osalliseksi hedelmistä.
7. Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.
8. Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä minun evankeliumini mukaan,
9. jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu.
10. Siitä syystä minä kärsin kaikki valittujen tähden, että hekin saavuttaisivat pelastuksen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, ynnä iankaikkisen kirkkauden.
11. Varma on tämä sana; sillä: jos olemme kuolleet yhdessä hänen kanssaan, saamme myös hänen kanssaan elää;
12. jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita; jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
13. jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
14. Muistuta tästä, ja teroita heille Jumalan edessä, etteivät kiistelisi sanoista, mikä ei ole miksikään hyödyksi, vaan niiden turmioksi, jotka kuulevat.
15. Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
16. Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
17. ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
18. jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
19. Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
20. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
22. Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
23. Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
24. Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25. hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26. ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti, tosiaan minäkin koen aika-ajoin sellaista paaston ja puhdistautumisen tarvetta. Kuinka ollakaan, niin juuri eilen kaupasta ajellessani kotiin päin, koin sellaista tarvetta ja suurta inhoa syntisyyttäni kohtaan. Vastasin tähän tunteeseen ääneen autossa ajaessa että "lisää tätä".
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja tässähän tätä heti meille kaikille, yhteisesti annettiin: Kun olin rukouksessa aamulla, pyysin jotain, jota saan jakaa tänne meille kaikille ja tämä oli vastauksena ja sitähän sinäkin Jarmo olit pyytänyt; Herra kuulee, Hän kuulee meidän pyyntömme!

Jaak. 4:6-8: Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." OLKAA SIIS JUMALALLE ALAMAISET; MUTTA VASTUSTAKAA PERKELETTÄ, NIIN SE TEISTÄ PAKENEE. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 29 Syys 2016, 09:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh. 16:13-14: Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. HÄN ON MINUT KIRKASTAVA, SILLÄ HÄN OTTAA MINUN OMASTANI JA JULISTAA TEILLE.

Kaikki rukous on yhteyttä Jumalan kanssa ylistyksessä, palvonnassa, hiljentymisessä, anomisessa ja antautumisessa. Jumala haluaa täyttää kaikki tarpeemme ja Hän tekee sen, kun me anomme Häneltä uskossa. Itse asiassa Jeesus oikein kehottaa anomaan tarpeisiimme, joten se on hyvin otollista ja siunattua.

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 29 Syys 2016, 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylhäältä tuleva viisaus on puhdas, rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, ja jos muutosta tähän suuntaan ei ole yhtään havaittavissa edes vuosien jälkeen, on syytä kysyä, onko tällainen ihminen pelastettu. Jos hänessä ei ole kristillistä nöyryyttä, rauhaa ja rakkautta, vaikka hän kerskaa hengellisillä kokemuksillaan, on nämä kokemukset syytä kyseenalaistaa.

- (Jaak 3:14-17) Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

15. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

16. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

17. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.


- (Gal 5:22,23) Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

23. Sellaista vastaan ei ole laki.
Samuli

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Aamen. Olen siitä kiitollinen, että tosiaan Jeesus kyllä auttaa puhdistautumaan. Joissakin asioissa olen kokenut, että joudun monen monta kertaa rukoilemaan apua, että saisin kasvoni käännettyä Kristuksen suuntaan, mutta synneistä puhdistautuminen tapahtuu pikku hiljaa ja on hieman helpompaa joka kerta. Toisista turhista lihallisista synneistä kieltätyminen on ns kertalaaki, eikä ne enään oikeastaa mieltä vaivaa. Ja kun täyttää nämä hetket, jotka ovat vapautuneet puhdistatumuisen kautta vaikka Raamatun tutkimisella tai Herran tahtoa etsimällä, niin alkaa sitä taivaallista iloa tulla sydämeen lähes itsekseen.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Room. 12. luku: "Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.

Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä. Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi;
Meitä siis kehoitetaan antamaan OMA RUUMIIMME eläväksi, pyhäksi uhriksi Jumalalle. Mitä puhtaampi RUUMIIMME on, sitä otollisempaa Jumalan on meitä käyttää ja meille jokaiselle on annettu oma tehtävä. Niin kuin yhdessä saamme olla Kristus Ruumis, saamme työstää Hänessä, kuka Hänen jalkoinaan kuka käsinään, kellä on silmät nähdä ja korvat kuulla, siksi älkäämme verratko itseämme muihin uskoviin, sillä he tekevät omaa työtää Kristuksessa ja sinä omaasi.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on jo lähellä.
Fil. 4:5
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 51
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi,

2. kun profeetta Naatan tuli hänen luokseen, sen jälkeen kuin hän oli yhtynyt Batsebaan.
3. Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
4. Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
5. Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.
6. Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.
7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
8. Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
9. Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin.
10. Anna minun kuulla iloa ja riemua, että ihastuisivat ne luut, jotka särkenyt olet.
11. Peitä kasvosi näkemästä minun syntejäni, pyyhi pois kaikki minun pahat tekoni.
12. Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi, vahva henki.
13. Älä heitä minua pois kasvojesi edestä, äläkä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi.
14. Anna minulle jälleen autuutesi ilo, ja tue minua alttiuden hengellä.
15. Minä tahdon opettaa väärille sinun tiesi, että syntiset sinun tykösi palajaisivat.
16. Päästä minut verenvioista, Jumala, minun autuuteni Jumala, että minun kieleni riemuitsisi sinun vanhurskaudestasi.
17. Herra, avaa minun huuleni, että minun suuni julistaisi sinun kiitostasi.
18. Sillä ei sinulle kelpaa teurasuhri, sen minä kyllä antaisin; polttouhri ei ole sinulle mieleen.
19. Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
20. Osoita armossasi hyvyyttä Siionille, rakenna Jerusalemin muurit.
21. Silloin sinulle kelpaavat oikeat teurasuhrit, polttouhrit ja kokonaisuhrit; silloin uhrataan härkiä sinun alttarillasi.

Saanko kerran: https://www.youtube.com/watch?v=OlQ2sFOeDWo
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistelin tässä Vilna Gaonin sanomaa 1700-luvulta, jossa käsketään oikeaan aikaan puhdistautua ja laittaa pyhävaatteet päälle.
Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. (TOTEUTUNUT!)
Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aivan Jarmo, koen, että kun Herran tulo on hyvin lähellä, on tärkeää ja siihen Herrakin meitä kehoittaa, että meidän tulee puhdistaa ja pyhittää itsemme Hänen tuloaan varten! Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sitäpä juuri ja uskon että meidän puhdistautumisen tarve vaan tässä lisääntyy, koska henkemme mielii olla Herransa kaltainen, nyt etenkin hänen tulonsa lähestyessä.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, ...
Tämänkin toteutuminen näyttää olevan hyvinkin lähellä sillä johan se Venäjä häärää siellä Turkissa..
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:
Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, ...
Tämänkin toteutuminen näyttää olevan hyvinkin lähellä sillä johan se Venäjä häärää siellä Turkissa..
Niin häärää ja siksi olemme jo kuulleet meille tarkoitetun lauseen:
Luuk. 21:28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakkaat ystävät! Messias, Jumalan Karitsa, joka otti kantaakseen meidän syntimme, sai sen tähden olla Jumalan vihan tulen kohteena, ja se tuli kulutti loppuun Hänen inhimillisen olemuksensa. Me sitä vastoin voimme sen ansiosta turvallisesti lähestyä lähdettä, joka pesee puhtaaksi veriruskeatkin synnit. Yhtä tässä vain vaaditaan. Johannes sanoo sen meille: "Jos me tunnustamme syntimme, on Hän uskollinen ja vanhurskas, niin että Hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä" (1 Joh. 1:9).
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, kyllä mä sanon että sapattivaatteet kannattaa ainakin ottaa kaapista jo ja silittää ne valmiiksi tuolin selkänojalle, koska maailmalla on tällä hetkellä MONTA yhtäaikaista SUURTA uhkakuvaa ilmassa. Myös Suomen ja Venäjän välit saattaa olla katkolla, koska Suomi avusti MH-17 koeräjäytystutkinnassa EU:n tutkijoita, tietenkin, kuten kuuluukin. Asiasta on nyt lehdistötilaisuus klo 16:15 pressan linnassa.
Deutche Bank on pudottanut arvoaan jo yli 90% ja sille erääntyy maksuun juuri piakkoin 12 miljardia euroa. Rahaa tuskin on.
Jenkkien WTC-uhrien omaiste ovat saaneet luvan korkeimmalta oikeudelta haastaa Saudi Arabia oikeuteen, joka asettaa USA:n ja sen välit vaakalaudalle, joka tietää öljyn rakettimaista nousua pilviin.
Samalla kaukoidässä Etelä-Koreassa ollaan tehty ihan käytännön suunnitelma eliminoida Kim Jong Un, joka taas tietää siellä jo vähemmästäkin suurta palovaaraa.
Laulujen laulu 2:1-2 "Minä olen Saaronin kukkanen, olen laaksojen lilja." "Niinkuin lilja orjantappurain keskellä, niin on minun armaani neitosten keskellä."
Elämme siis niitä hetkiä jotka näyttävät lähitulevaisuuden suunnan ja kun te näette näiden asioiden alkavan tapahtua, niin silloin nostakaa päänne, sillä vapautuksenne on lähellä. Uskon että lähtö voi tulla milloin vain, mutta uskon enemmän Raamattuun ja siksi morsian lähtee mitä suurimmalla todennaäköisyydellä kesän kynnyksellä Omerin laskennan päätyttyä.
Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nostan tuolta Pihon sivulta tähän Profetiaa. Niissä on päivä määriä, joille en yleensä anna arvoa, mutta tässä saattaa olla jotain ajattelemisen arvoista:

Lähde: http://www.jouko-piho.fi/211357871

Raimo Hynysen vasaranäky

Tulin Helsingistä 22.5.2016 erään juutalaismyönteisen ryhmän mukana Kiovaan. Illalla majoituimme hotelliin. Vuoteeseen päästyäni olin silmät kiinni ja tuli näky, jossa oli kartta ja vasara. Vasara oli vanhanaikainen ns. pajavasara eli moska ja samantyylinen kuin tässä linkissä https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Smithshammer.JPG .

Vasaran varren alapää oli Jerusalemissa ja yläpää Kuolassa. Vasaran iskupää oli Suomen itärajalla ja toinen pää, terävä reuna suunnilleen Kuolan niemimaan itäreunassa tai ehkä siitä vielä hieman itään. Mitään liikettä ei näkynyt. Ennen nukahtamista pohdin hieman, miten vasaran varsi sijoittuu Ukrainassa, mutta en sitä tutkinut tarkemmin kuin vasta seuraavana päivänä. Varsi kulkee Itä-Ukrainan kautta juuri siellä missä on ollut taisteluja Donetskin ja Luhanskin alueella. Koska vasaran isku on Pohjois-Suomea vastaan niin isku voisi osua ensin Pohjois-Norjaan ja heti perään Suomeen.

Tutkin myös sitä, mihin asti vasaran kahva ulottuisi, jos vasaran kärki olisi Pohjois-Suomessa länsirajalla. Varsi ulottuisi tällöin Dnepropetrovskiin saakka. Menimme maanantai-iltana 23.5. Dnepropetrovskiin. Mikäli vasara ulottuisi Pohjois-Norjassa Lofoottien tasalle, niin varsi ulottuisi Ukrainassa Kiovaan asti.

Keskiviikkoaamuna luin Dnepropetrovskissa Juha Saaren profetian, joka on laitettu Jouko Pihon profetiasivuille 25.5.2016. Siitä osa alla.

Juha Saaren 17.3.2016 näkemä näky Suomen ja Pohjois-Norjan miehityksestä

Ajoin 17.2.2016 jumalanpalvelukseen lumikelkalla ja kellahdin kumoon kirkolle saavuttuani. Oikeanpuoleinen kehoni oli seitsemästä nivelestä kipeä yli kuukauden, ja ranne on vieläkin arka.

Tarkalleen kuukausi tästä, 17.3.2016, sain silmieni eteen näyn päivämäärän 17.2.2017. Viimeinen luku vilkkui hälyttävästi ja tarkoitti ensi vuotta.

Hengessä tunsin, että asia koskee Venäjän suorittamaa Pohjois-Norjan miehitystä, ja sitä seuraa Venäjän Suomeen tunkeutuminen heti sen jälkeen.

Keskiviikkoiltana 25.5 siirryimme junalla Dnepropetrovskista Kiovaan. Junamatkan aikana kävin Joukon vanhoilla profetiasivuilla ja alla oleva profetia ikään kuin nousi sieltä

Juha Gabelin 28.2.2015 kuulemat sanat

Kuulin aamulla 28.02.2015 seuraavat sanat: "Kaksi vuotta tästä päivästä ja rauha otetaan pois maasta."

Oli todella yllättävää, sillä Juha Gabelin sanoma on päivämäärien osalta yhtenevä Juha Saaren kanssa. Helmikuun puolivälissä 2017 Venäjän hyökkäys Pohjois-Norjaan ja helmikuun lopussa Pohjois-Suomeen. Mikäli ensi talvi olisi kova pakkastalvi, niin myös porilaisen miehen profetia vuodelta 1981 pitäisi paikkansa. Se alla.

Porilaisen miehen v. 1981 saama profetia

1. Neuvostoliitto muuttuu Venäjäksi ja rajat aukeavat.
2. Eurooppa saa yhteisen valuutan.
3. Homolaki menee läpi.
4. Seuraavana kovana pakkastalvena Venäjä hyökkää.

Ukrainan matkalla huonekaverina ollut eräs mies kertoi nähneensä lyhyen unen 1993 (tarkka vuosi selvisi myöhemmin). Unessa oli ollut Pohjolan kartta, ja kartalla oli ollut vihollisen hyökkäyskiila Suomen puolella idästä Inarinjärven kaakkoispuolta vanhaa Jäämeren tietä pitkin. Toinen hyökkäyskiila oli tullut Norjan puolelta joko Utsjoelta tai Inarinjärven koillispuolelta Näätämöstä. Hyökkäyskiila oli mennyt Ivalosta arviolta 50 km etelään ja kääntynyt sieltä lännen suuntaan. Tähän uni oli loppunut.

Seuraava tapaus oli perjantaina 27.5. kun huonekaverini osti Ukrainan kartan. Kartassa oli kaupunkien vaakunoita. Sekä Donetskin että Luhanskin vaakunassa on vasara. Alla linkit vaakunoihin.

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Donetsk.svg
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto: ... uhansk.svg

Aluetta tarkemmin tutkiessani havaitsin, että kolmas suurempi kaupunki, joka on venäläismielisten hallussa, on Horlivka. Myös sen vaakunassa on vasara.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Horlivka# ... a_gerb.png

Koimme huonekaverini kanssa voimallisesti, että vasarat vaakunoissa olivat vahvistus, kuinka Venäjän hyökkäys niin Pohjois-Norjaan kuin sen jälkeen pohjoisimpaan Suomeen olisi erittäin mahdollista. Samalla Venäjä voisi valloittaa lisää alueita Ukrainassa. Nämä hyökkäykset tarkoittaisivat suuren kriisin alkua, vaikka sotiminen näitten hyökkäysten jälkeen loppuisikin joksikin aikaa.

Arvioikaa näky ja niitten yhteys Juha Saaren, Juha Gabelin ja vanhan porilaisen miehen saamiin sanomiin.

Viikolla 36 eräs veli lähetti ao. linkin. Olin joskus kuunnellut, mutta en reagoinut mitenkään. Koin syyskuun alussa 2016 videon vahvistavan edellä olevaa.

https://www.youtube.com/watch?v=H3vQqn9pi50
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Daavidin virsi (Psalmit 24:1-5)

1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja
ne, jotka siinä asuvat. 2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle. 3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa? 4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin. 5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta. (Psalmit 24:1-5)

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Puhdistukaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

(1. Sam. 16:6-7). Ennen kaikkea muuta, meidän on varjeltava sydämemme, sillä sieltä elämä lähtee (Snl. 4:20-23).

Luukaksen evankeliumissa 12:34 Jeesus sanoo: ”Sillä missä teidän aarteenne on, siellä on myös teidän sydämenne.” Valintamme siis osoittavat, mitä sisimmässämme on ja mikä on ensimmäisellä sijalla elämässämme.

Pelastuksen kautta Kristus asuu uskon kautta sydämissämme (Ef. 3:17). Hän on antanut meille Hengen vakuudeksi sydämiimme (2. Kor. 1:22) ja Jumalan rauha varjelee sydämemme ja ajatuksemme Kristuksessa (Fil. 4:7). Jumalan rakkaus on vuodatettu sydämiimme Pyhän Hengen kautta (Room. 5:5), ja siksi voimme rakastaa toisiamme puhtaasta sydämestä (1. Piet. 1:22). Rakkaus Jumalaan ja lähimmäisiimme on mahdollista Jumalan sydämiimme asettaman agaperakkauden kautta.

Paavali mainitsee kirjeessään Filippiläisille 1:7 Filippin seurakunnan olevan hänen sydämessään. Samalla tavalla meidän sydämemme voi kurottautua lähimmäistemme puoleen – sekä sisarten ja veljien puoleen Herrassa että niiden puoleen, jotka eivät vielä ole vastaanottaneet pelastusta.

Matt. 11:29 Jeesus sanoo: ”oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä”. Nöyryyden vastakohta on ylpeys, ominaisuus, josta Jumala ei lainkaan pidä, vaan itse asiassa jopa vihaa. Sana kehoittaa meitä pukeutumaan keskinäiseen nöyryyteen, ja nöyryyden kautta saamme armon Herralta (1. Piet. 5:5-6).

Yksi nöyryyden määritelmä on Kristuksen kaltainen ja Jumalasta riippuvainen elämä. Tällaisen riippuvuussuhteen voimme nähdä Jeesuksen elämässä esim. Joh. 5:19, missä Jeesus sanoo, ettei voi tehdä itsestänsä mitään, vaan ainoastaan sen, minkä näkee Isän tekevän. Toinen esimerkki Jeesuksen nöyrästä sydämestä on Filippiläiskirjeessä 2:8, missä puhutaan Jeesuksen nöyrtymisestä Jumalan tahtoon ja katsomaan ihmiskunnan parasta oman, itsekkään, helpon ja kivuttoman tien sijaan.

Sekä Hebr. 10:22 että Kol. 3:22 mainitsevat vilpittömän ja totisen sydämen. Jumala pitää siitä, että tulemme Hänen luokseen avoimella sydämellä niin myötä- kuin vastamäessäkin. Hän on aina halukas auttamaan meitä, mikä ikinä sydäntämme painaakaan. Joh. 14:1 kehoittaa sydämiämme uskomaan (luottamaan) Jumalaan, sillä Hän on sekä kykenevä että halukas ottamaan kaikki murheemme ja antamaan ratkaisun kaikkiin ongelmiimme! •
Vastaa Viestiin