Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna, ollessani Herran läsnäolossa, sain kauniin näky kuvan; Jeesus tuli aivan lähellä, ilmoissa ratsastaen, valkoisella ratsullaan, perässään taivaallista sotajoukkoa. Jeesuksella oli päässään kultainen kruunu ja kädessään kuninkaan valtikka!
Tule Jeesus! Tule! Maranata!

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 19
1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.
2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."
3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
4. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"
5. Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".
6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
10. Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
18. syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin tämän näkyni juuri tällä, Ilm.19 kuvatulla tavalla. Jeesus tuli ensimmäisenä valkoisella ratsullaan, kruunuineen ja valtikkoineen, josta tiesi että kyseessä oli juuri Kuningasten Kuningas ja Hänen perässään tuleva joukko ratsasti myös valkoisilla ratsuilla, niin kuin sanassakin ilmoitetaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...sain kauniin näky kuvan; Jeesus tuli aivan lähellä, ilmoissa ratsastaen, valkoisella ratsullaan, perässään taivaallista sotajoukkoa....
Amen! Sen perässä vielä toisetkin elonleikkaajat!

Morsian otetaan eleettömästi Johanneksen ilmestyksessä 14. luvussa näin:
14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
Ja sitten se toinen elonleikkuu heti perään ahdistuksen ajan viinikuurnan kautta:
17 Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18 Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19 Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20 Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.
Se vie viinin/hedelmän sen Pyhän kaupungin ulkopuolelle suureen kuurnaan, jossa se poljetaan. Ei Jumala mässäile kadotustuomioilla, jos pikkusenkaan katsotaan Raamattua sillä silmällä. Tässä kuitenkin mässäillään tällä tavalla. Siksi koska nämä ovat ne jotka pelastuvat ikääkuin tulen läpi. Jakeessa 18 varsin selvästi vihjataan että sillä on tuli vallassa ja he joutuvat jäämään kaupungin ulkopuolelle.
Mutta koska ilmestyskirja pomppii jopa luomakunnan alusta tuhatvuotiskauden päättymisiin saakka, niin siellä 7. luvussa löytyy tälle kohdalle jatkoa.
Pitää siis lukea koko 7. luku. Mutta minä tähän luhentääkseni jätän sukuluettelon pois:
1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
-----> SUKULUETTELO
9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
11 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
12 sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15 Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16 Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin tällaisen keskustelu ketjun tuolta suomi24:ltä: NEW YORK TUHOUTUU, VAROITTAKAA IHMISIÄ!!! Valitettavasti nämä ovat englantia, mutta jotain ymmärtää sieltä ja täältä. Siinä varoitetaan New Yorkia, josta minäkin aikanani olen pari kertaa saanut näky kuvia, jossa on ilmoitettu vahvasti New Yorkin nimeä, aivan kuin varoitukseksi, siksi koinkin tämän tärkeäksi, nostaa tänne meillekkin. Nämä asiat lähestyvät, Jeesuksen toisen tulemisen myötä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14494514 ... aa-ihmisia!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sitten löysin vielä tällaisen tuoreen unen; Jeesuksen toisesta tulemisesta : http://keskustelu.suomi24.fi/t/14494500 ... ulemisesta
Sopinee tämän ketjuni aiheeseen. :P
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäiset ja viimeiset

Kevyesti liehuvat helmat,
ilon ja juhlan soitto.
Minä harjoittelen, kohta hääkarkelot alkaa!

Kuraiset raskaat lahkeet,
varoitus sireenin pasuunan soitto.
Sinnittely vasten viimaista tuulta.

Mehän olemme samalla pellolla...
Miksi sinä kuulet jylyn kun minun korvissani soi tamburiini?
Viimainen tuulesi on minulle kevään ilon viesti.

Minä kerään pellolta häihin tanssivan joukon,
sinä vedät vielä viimeiset mutakuopista mukaan.

Minä olen Maria, sinä olet Martta.
Perillä saat sinä sen ensimmäisen valssin.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sinettisormus kirjoitti:
Löysin tällaisen keskustelu ketjun tuolta suomi24:ltä: NEW YORK TUHOUTUU
Mielenkiintoisia linkkejä, nyt on ollut paljon puhetta katastrofeista ja New york on nostettu esille näissä profetioissa.
Mary kertoi saaneensa päivänkin (28.9), tulee esille kameran eteen, mikä antaa rehellisen kuvan hänestä

https://www.youtube.com/watch?v=G-VAHAVXkns

Kiitos sinettisormus näistä linkeistä!

-Markku
Samuli

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Päivämäärät ovat aina hieman kysenalaisia... mutta esim tämä Palmyran portti pystytettiin n viikko sitten.
Tuomio kyllä tulee, Toisaalta se tulee kaikkialle, mutta varmasti jotkut paikat saavat isomman osan, kuten ehkä New York. Luulisin että Lontookin saattaa saada jonkun isomman iskun. Siellähän oli tämä sama portti pystytettynä keväällä.

Portin läpi kun katsoo, niin siellä näkyy "elävän veden lähde". Tarkoitus on kaiketi pilkata tällä, koska nämä kaikki on tarkoin suunniteltuja kokonaisuuksia.
https://www.theguardian.com/us-news/201 ... york#img-2

Mutta Raamatu sanoo elävästä vedestä mm. näin.
Joh.
4:14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
7:37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
7:38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

Merkki joka löytyy New Yorkista portin vierestä. Ei jää kyseenalaiseksi mikä on taustalla.
http://mobile.wnd.com/files/2016/09/temple-of-bel.jpg
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Samuli tuosta sananpaikasta. Minulle nousi siitä heti lauantaina saamani näky, kun olimme veljien ja siskojen kanssa viettämässä yhteistä rukous hetkeä.
Olimme yhteisessä rukouksessa, kun silmät kiinni ollessani, sain kuvan valkoisesta kannusta (valkoinen=vanhurskaus) ja tuo kannu oli täynnä kirkasta vettä ja käsi tuli ja alkoi kaataa tuosta kannusta vettä, jota kannu antoi runsaasti, eikä silti ehtynyt yhtään, se oli vain yhtä täysi....
Tuo Sananpaikka sopii täydellisesti tuohon näkyyni. Siihen pyrkikäämme. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle, joka on ilmoittanut tulevansa pian!
Maranata!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...sain kuvan valkoisesta kannusta (valkoinen=vanhurskaus) ja tuo kannu oli täynnä kirkasta vettä ja käsi tuli ja alkoi kaataa tuosta kannusta vettä, jota kannu antoi runsaasti, eikä silti ehtynyt yhtään, se oli vain yhtä täysi....
Amen Sinetti! Tuo näky, vanhurskauden kannu ja sen vesi joka kaadetaan... tuo sopii täydellisesti siihen hetkeen kun morsian lähtee, koska morsian on se joka on koko ajan rukoillut. Morsian on se joka sytyttää ja päästää valloilleen kaiken lopun. Morsiamen rukoukset kantoivat ISän luo ja niihin oli kirjoitettu yleensä että suojele tätä maata, varjele sen kanssa, omaisia jne. jne. Mutta kun tämä otetaan pois, niin tapahtuu kaikki heti sen jälkeen, niin hyvässä kuin pahassa.
Meille on annettu siis olla ison paikan vartijana! Meissä on myös tuo vesi, me Kristuksessa Jeesuksessa olemme se kannu ja meistä jää jäljellejääneille tuo vesi joka heidät virvoittaa. Valitettavasti rukouksemme katoaa myös, joten katastrofitkin pääsevätr valloilleen ja peto irti.

Mutta yhtä kaikki, mitään valtavan suurta, kuten kaupunkien tuhoja ei voi tapahtua ennen kuin morsian lähtee! Ennen koetuksen hetkeä, koska muutoinhan ilemstyskirjan lupasu ei toteutuisi. Jos kaupunkeja tuhoutuu, niin silloin siellä on varmasti myös muutama morsian! Viittaan Lootin päiviin, koska enkelien on tultava ja haettava Loot perheineen turvaan, vaikka Lootin vaimo jääkin suolapatsaaksi tuhoutuvan kaupungin muurien ulkopuolelle, jota veikkaan olevan penseän seurakunnan symbolinen kuvaus. Loot tyttärineen meni.
Arvaatte varmaan mikä oli minun fiilis keäsllä 2006 kun kaksi tytärtäni oli tullut uskoon, ottaneet kasteen ja vaimoni haki minusta yhtäkkiä eroa. Siinä oli Loot ja sen perhe 1:1 samassa tilanteessa pakenemassa Sodomasta. Lootin vaimo jäi :( Mutta se ei tarkoita kadotustuomiota. Kadotukseen menevät vain Sodoman lihan himoissaan eläneet asukkaat.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo, todella hyvä tulkinta ja kommentti. Ihaninta tuossa kannussa oli sen ehtymättömyys, sitä vain riitti ja riitti ....
Äsken tuolla katselin ja kuuntelin videoita, maailmalla kuuluvista oudoista äänistä, joita on taas paljon kuulunut.
Nousin sitten erään videon soidessa, että menen laittamaan kahvit, mutta huoneen ovella pysähdyin kuuntelemaan videolta tulevaa ääntä, nostin käteni ylös ja suljin silmäni, sillä tuli niin voimallinen olo. Silmät suljettuina näin kuin kirkkaita kipinöitä tai tiukuja, miksi niitä sanoisin, mutta kauniita oli, sitten ne hiljalleen hävisi .... koin sofaarien ja trumpettien ääniä noissä videoissa.

https://www.youtube.com/watch?v=stsg7doBNgQ
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... laitoin tuon edellisen kommenttini loppuun tuon linkin videosta, joka sai minut kokemaan tuon voimallisen olon.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen. Aika on tosiaan lähellä. Minun on jatkettava tähän se uneni loppu, josta jo aiemmin mainitsin.. Unen alussa näin tuon proomun, jossa oli tuo upea, kirkkaana loistava torni taivaisiin asti. Menin parvekkeelta sisälle, jossa minulle esiteltiin kapioarkkua, jossa oli kahdet erilaiset kahvikupit, valkoiset(näitä oli enemmän) ja valkoiset, joissa sinisiä kukkia. Ne kuuluivat sille, joka on naimisissa. En ollut. Kukaan "meistä" ei ollut. Kuvassa nostettiin myös kukka seppeleitä tuon avonaisen arkun kannen päälle. Seppeleitä oli kolme, joista kaksi siirtyi hyvin, mutta kolmas meinasi repeytyä kahtia. Viime hetkellä se huomattiin ja siirrettiin varovaisemmin(ne olivat kiiltokuvia). Se hetki unessa, kun ymmärsin, että olin tehnyt ison virheen elämässäni, kun en saanut tuosta sen hetkisen maailman ainoasta valopilkusta kuvaa.. oli, kun katselin New Yorkin kylttiä. Siitä puuttui tuo sana New, siinä luki vain York, mutta jotenkin vain tiesin, että siinä oli New York. Jotain oli pielessä New Yorkissa, sellainen kuva siitä jäi.
Samuli

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Amen Pigeon kaunis ja koskettava uni. Jarmo ottaa tästä varmaan kopin, mutta siis tämä kyllä yhdentyy täällä jo niin monesti esiin tulleeseen armolliseen tapaan, jolla Jeesus haluaa pelastaa mahdollisimman monta meistä.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Noissa astioissa näkyy tuo vanhurskauden väri, valkoinen ja nuo siniset kukat ilmoittaa tavaan valtakunnan väriä ja hallintoa. Kapioarkku kerätään ja täytetään hääparille, morsiammelle ja sulhaselle. Joita olemme "me" jotka uskomme Jeesukseen Herranamme. Olemme Hänen morsius seurakuntansa. Tuossa kohtaa unta et ollut vielä uskova ja kiipesit sisäänkin parvekkeen kautta, kuin ulkopuolisesti, et pääovista. Nuo kiiltokuva seppeleet taas edustavat minusta, niitä teennäisiä asioita, kiiltokuvamaisia asioita, palvoessamme kuvia, emme aitoja asioita.
Herra näytti kerran minulle unen, jossa katselin häntä läheltä, mutta sitten huomasin, että kuva hänestä alkoi liikkua kauemmas sen verran, että ymmärsin katsovani vain kuvaa, sillä kuvan reunat oli tullut nyt esiin. Huutelin Jeesukselle, että ymmärsin nyt kyllä että kyseessä oli vain kuva jota olin ensin katsellut, mutta ilmoitin, että tiedän Hänen oikeasti olevan jossakin siellä kuvan takana. Tämä tähän näin esimerkiksi, mitä tarkoitan tuolla kiiltokuvalla, joita maailmassa niin paljon palvomme, mutta samalla se voi kuvastaa kirjanoppineisuutta.
Mielenkiitoista että sinäkin olet saanut myös enteenä tuon New Yorkin, minullekkin se kaksi kertaa annettiin kuvassa näkynä, jossa luki vain tuo New York, ymmärsin sen kuitenkin jotenkin olevan varoitus.
Tämä oli minun selitys unellesi, joka on kyllä mielenkiintoinen uni ja se selkeästi kertoo sinun elämäsi matkasta tälle uskon tielle.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesuksen tuleminen valkoisella ratsullaan

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olin tuossa poissa jonkun aikaa ja täällähän profetoidaan ihan täyttä päätä :D Halleluja!
Vastaa Viestiin