Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän aamun näky oli taas ihmeellinen. Koen että tämä todella on henkilökohtainen näky/ennenäky, jollekkin.
Tässä tuodaan parannuksen paikkaa sinun eteesi. Tai ehkä tämä on joku läheisesi, joka saa tehdä parannusta.
Kuvassa näin tuollaisen ruskean olutpullon, sitten näin kuinka käsi tarttui siihen ja alkoi kaataa sitä viemäriin.
Kohta käsi käänsi tuota pulloa sen verran että näin sen pullon suun toiselta sivulta olevan rikki.
Se että tuota rikkinäistä kohtaa näytettiin, oli se varmaankin henkilökohtainen merkki sinulle, joka tämän otat vastaan.
Sitten käsi jatkoi kaatamista loppuun asti ja pullo tyhjeni....
Ehkä kohta huomaat, että sinun ei tee mieli enää pisaraakaan ja siitä saat kiittää Herraa, sillä Hän on ottanut
tuon halusi pois.... näin minulle tänään näytettiin. :roll:
Siunausta ja rauhaa teidän kaikkien päivään ja elämään, nyt on parannuksen tekojen aika!
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 23 Syys 2016, 08:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Matt. 16:19
Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Koska olemme saaneet näin valtavan lupauksen ja avaimen, käytämme sitä myös tähän näkyyn, kenelle/ keille sitten onkaa tarkoittu? Tuo rikkinäinen pullonsuu, kertoo tuon näyn henkilökohtaisuuden. Nyt me nyt sidotaan henkivallat sinun maallisesta halustasi ja annamme teille vapauden, aidon totuuden ja rakkauden, Jeesuksessa Kristuksessa.
Amen.

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tiedän, että aihe on vaikea, mutta tämä minulle näytettiin ja mikä minä olen bannaamaan Herralta saatua, sillä ymmärrän myös, ettei itse vihulainen tällaista kehoitusta antaisi, vaan päinvastoin ... :o
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JES61:1-3

Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut
julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
2. julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
3. panemaan Siionin murheellisten päähän – antamaan heille – juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva ”vanhurskauden tammet”, ”Herran istutus”, hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.

HERRA JEESUS ON TULLUT JULISTAMAAN VANGITUILLE VAPAUTUSTA…HÄN ON TULLUT AUTTAMAAN IHMISIÄ HEIDÄN ONGELMISSAAN…HERRA JEESUS TOIMII SEURAKUNTANSA KAUTTA TÄSSÄ TEHTÄVÄSSÄ…ELI JEESUKSEEN USKOVIEN IHMISTEN KAUTTA…

1AIK16:8

”Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos koet että tämä on juuri sinulle, niin ala kiittää Herraa, Jeesusta Kristusta ja ilmoita Hänelle ääneen, että otat vastaan tämän vapautuksen ja paranemisen, ilmoita se kuuluvasti ääneen, että henkivallatkin sen joutuvat suustasi kuulemaan ja ilmoita kuka on sinun Herrasi!
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuossa nousi myös mieleen tämmöinen näkökulma tuosta rikkinäisestä pullon suusta, että kun se on rikki/ rikottu, ei siitä enää voi juoda, se on estetty.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
Psalmi 23.

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra, tuossa eräänä päivänä näytti niitä kuvia, joissa oli kuva tämän palstan, yläkulmassa olevista yksityisviesteistä (7). Josko tämä nyt kuuluu niihin?
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä karmaiseva tarina, joka juuri tuli minua vastaan. Mitä tapahtuu kun oluen juominen menee äärimmilleen; nainen joi neljäkymmentä olutta päivässä: http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi ... en/6086362

Mielenkiintoista, mutta ei varmaankaan sattumaa, että tämä tarina tuli juuri tänään tuolta uutisista vastaan. ;)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti näystä. Kyllä me kaikki... siis puhun nyt ainakin itsestäni, jotka oletamme osaavamme tulla alkoholin kanssa toimeen, niin kyllä siinä aina pieni omatunnon taistelu on käynnissä.

Omista heikkouksista on vaan hieman riskialtista puhua täällä avoimesti koska huomasin kuinka eräs koiusanhenki seuraa tätä palstaa jatkuvasti ja sitten vääristelee sen tarinat S24:lla. Arvaamme kyllä kenestä on kyse ja jos se pitää täysin paikkansa, niin tunnen tämän tapauksen erittäin hyvin ja hän tuntee minut myös. Silloin näitä lyömäaseita on paljon, jossa saa liikkelle puolitotuuksia.

Mutta kiitos sanoistasi, olet armoitettu Jumalan Profeetta ja evankelista.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei todella ole tarkotuskaan, että kenenkään tarvitsee julkisesti tänne juomisiaan tuoda, vaan että ottaa vastaan tämän, jos tuntee omakseen. Ehkä sitten sen jälkeen kun tuo vapautuminen on täydellisesti ihmisessä tapahtunut, on jo sopivaa kerrottavaa, TODISTUKSENA Herran työstä, kuinka pääsi irti tuosta kurimuksesta. Ne ovat ihania tarinoita, joista jo silloin mielellään kertoo. Pääasia kuitenkin että asia on Herran kanssa selvitetty, niin, että henkivallatkin sen tietää. Tämä näky on tarkoitettu todella HENKILÖKOHTAISELLE tasolle, jokainen voi punnita itseään hiljaa, omassa minässään.
Kun tuon asian voi vapauttaa itsestään, jää Kristukselle enempi tilaa sydämeen, jossa asuu raittius. Pyhän Hengen on silloin helpompaa tehdä työtä kauttamme, kun meissä ei ole mitään, mikä turruttaa meitä ja ajatuksiamme.

ps. en osoita tässä ketään sormella, se ei ole minun tehtäväni, eikä Herra ole minua sellaiseen kutsunut, minä vain toin sen mikä minulle annettiin. :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Raamattukaan ei osoita ketään sormella, ei edes anna vinkkiä siitä missä rajat kulkevat, vaan tarttuu etäältä kahteen asiaan:
Juomarit ovat juomareita jotka aamuvarhaisesta iltamyöhään kulkevat viinistä hehkuvina, he eivät tule osallisiksi taivasten valtakunnasta.
Varoistuksen sanoja ovta mm. varokaa juomasta liikaa, koska siitä tulee irstas meno. Eikä Raamattu varoita erityisesti riippuvuuden syntymisen rajoista tms., vaan joko/tai. Olet alkoholisti tai et ole.
Sitten on se toinen puoli, jossa Raamattu kehoittaa monissa pakoin iloitsemaan juomalla viiniä tai jopa väkijuomia. Mooseksellekin annettiin kymmenysohje, jossa oli ns. vapaavuosi kymmenyksistä, jolloin heille saattoii kertyä ylimääräistä. Sanottiin että myykää ylimääräiset ja ostakaa sillä mita tahdotte, mm. viiniä ja väkijuomia ja HUOM! Siinä paikassa Herra osoitti paikan missä juhlitte! Tämä on tärkeä huomio, koska toisaalla Raaamttu varoittaa juuri påäivn vastaisesta juomisesta. "He juovat ja juopuvat juopuneiden kanssa". Tämä on siis myös paikkakohtainen kysymys, sillä herra osoittaa säädyllisen ja sellaisen rauhallisen paikan, jonne uskova voi mennä juopuakseen mutta iloiten Herrassa.
Tämä saattaa kuulostaa joidenkin korvissa käsittämättömältä, mutta kaikki tämä on kuitenkin Jumalan sanaa.

Raamattu opettaa myös mitä suruun voi myös käyttää alkoholia. Sanotaan vain yksinkertaisesti että antakaa murheelliselle olutta ja kuolevalle väkijuomia. Sekin on siis sallitttua.

Kaiken taustalla on kuitenkin YKSI AINOA SYY: TÄMÄ KAIKKI PITÄÄ TEHDÄ HERRASSA, eikä omassa voimassa. Siis rukousta ei saa unohtaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä Herra antoi tämän, sillä omassa elämässäni olen saanut kokea tuota kurimusta. Kunnes tuli aika jolloin Herra tuli ja lopetti tuon isäni alkoholismin, josta olen ennenkin antanut todistuksia, mutta kerrottakoon se tässä uudelleen, aiheeseen sopivana, tuo hetki kun isäni tuli uskoon:

1969
Tuli koulun ja kodin muutto. Olimme saaneet vuokralle aivan uudesta kerrostalosta asunnon. Lääkäreiden lausunnot auttoivat meitä saamaan paremman, lämpöisemmän asunnon. Lääkäri oli sanonnut että jos kuumeiluani ei saada loppumaan tulen yliherkäksi kuumeelle, mitä se sitten olisi tarkoittanutkaan? Oli ihanaa kun vedet tulivat sisään ja menivät ulos, oli sisävessa, ei tarvinnut talvipakkasessa mennä toimittamaan ulos tarpeitaan, kylpyamme jossa sai ottaa lämpimiä kylpyjä ja ennen kaikkea että asunto oli lämmin. Perus olosuhteet oli turvattu eikä enää tarvinnut asua kylmässä talossa vailla mitään mukavuuksia.

Tästä alkoi pikkuhiljaa lapsuuteni terveempi aika. Kolmanella luokalla saimme koulussa tehtäväksi kirjoittaa RUKOUS JOKA OLI TOTETUNUT. Kolme parasta ainetta sitten luettaisiin kirkossa, koulujen yhteisessä jumalanpalveluksessa. Minä kirjoitin siitä kun rukoilin että oppisin lukemaan. Ja niin kävi, että aineeni rukouksesta luettiin kirkossa! Voi sitä iloa!

Sen jälkeen elämäni oli suht normaalia lapsen ja nuoren elämää, lukuun ottamatta Isäni alkoholiongelmaa joka varjosti kyllä suuresti meidän perhe elämäämme. Isä oli väkivaltainen humalassa ja hakkasi usein äitiä, joskus sairaalakuntoon asti. Saimme aina olla pelossa, missä kunnossa Isä tulee kotia, joudummeko lähtemään pakoon yön pimeään ja kylmään. Iltaisin kuuntelin sängyssä joko uskaltaa nukahtaa, vai kuuluuko vanhempien makuuhuoneesta riitaisia ääniä.

Onneksi tätini asui samassa kylässä ja pääsimme joskus sinne turvaan. Isän terveys alkoi reistailla ja lääkäri lupasi ruumispalttoota jos juominen ei loppuisi. Loppuihan se sitten hetkeksi, mutta alkoi taas uudelleen kun terveys alkoi sallia. Sama meno jatkui taas ja lupaukset juomisen lopetuksesta olivat jo unohtuneet.
Äitini otti jo asumuseronkin, asuivat vähän aikaa erilään, kunnes Vanhin Veljeni löysi isämme kyliltä ilman asuntoa. Veljeni toi säälistä Isän takaisin kotiin ja olihan siinä varmasti rakkauttakin, olihan tämä kuitenkin meidän Isä, eikä Äitikään kehdannut Isää pois käännyttää.
Muistan kuinka Isä otti minut tiukasti syliinsä kun tulin häntä eteisessä, yöpaitasillani vastaan. Isä sanoi:
- Tässä on minun aurinkoni!

Isä jäi kotia ja lupasi taas kerran parantaa tapansa, mutta eihän se tietenkään ollut kestävää.
Löysin itselleni mukavan poikaystävän 1976, josta sitten myöhemmin tuli minun Aviomieheni 1979. Minulle tuli kaksi keskenmenoa, kunnes 1980 syntyi esikoispoikamme. Poika oli vuoden vanha, kun eräänä yönä nukuin todella huonosti. Käänsin ja väänsin itseäni, uni oli rauhatonta torkahtelua, kunnes tapahtui jotain, jotain todella suurta ja käänteen tekevää. Katsoin makuuhuoneen ovelle ja näin vaaleisiin pukeutuneen kirkkaan hahmon, joka täytti koko oviaukon. Hän rauhoitti heti minua:
- Älä pelkää, sillä minä olen tullut siunaamaan teidät!
Rauhoituin aivan heti ja nukahdin todella rauhaisaan uneen, loppuyö meni todella hyvin ja rauhallisesti nukkuen. Pidin tätä valo olentoa Arkkienkeli Gabrielinä, tiedä mistä tämän tunteen sain mutta näin uskoin, eihän hän minulle kertonut nimeään ainoastaan siunasi meidät.

Luin jostain, että jos saa näin siunauksen on se otettava siunauksena ja se kattaa myös kaikki lähimmäiset ja sukulaiset ja se tarkoittaa hyvää elämää sille sukukunnalle. Olkaamme siis sen sinauksen arvoisia ettemme menettäisi sitä.
Isäni noin kuukausi sen jälkeen tuli uskoon ja alkoi käydä raamattupiireissä ja kirkossa. Pyysin että hän kyselisi näiltä ihmisiltä, mitä tämä enkelin näkeminen ja siunaus tarkoittaisi. Tiesin että siellä joukossa oli tietäviä pappejakin. Sain epävarmoja vastauksia:
- Ota se vain siunauksena!
Ihmeitten jakso oli alkannut…

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 23 Syys 2016, 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Iso Amen, Sinetti sisar! Olet paljon saanut ja kun tarkemmin ajattelet sitä kaikkea, niin ilman vastoinkäymisiä, ihminen sokaistuu itselleen ja sanoo kovin helposti, "olen rikastunut, enkä minä mitään tarvitse". Siksi meillä on kiusaukset ja lankeemukset, kaikki koettelemuksety ja vaivat, joita joudumme toisissamme kantamaan. Vain siinä kohtaa tapahtuu hyvää, kun joku tajuaa kantaa toisen murheita.

Kaiken tarkoituksena on vain yksi asia, löytää Jeesus vapahtajaksi syntiemme ja orjuuksiemme vapahtaja.

Sinä Sinetti olet saanut ihanan armolahjan ja sen näkyy kaikkialla.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen oppinut, että Herra käyttää työssään juuri sellaisia ihmisiä, joilla on tietyistä asioista omakohtaista kokemusta ja näin voivat jakaa hengellistä vertaistukea, omilla todistuksillaan. Ne ovat sitä parasta antia. Niistä ei siis julista jokin kirjanoppinut, vaan omien kärsimysten kautta oppinut uskova, jolla on nöyräksi tehty sydän.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin äsken katsomassa ilta sanomien uutisia ja sieltä lötyi tällainen, huumeisiin liittyvä, sydäntä särkevä video: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201609 ... 7_ul.shtml

Täytyy myös todella ihmetellä tuota, ihmistä, joka tämän kuvasi, eikä mennyt apuun.... :oops:
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja vielä lisää. Kaikkea se vihulainen keksii, ihmisen pään menoksi, "krapula vapaa alkoholi": http://www.iltalehti.fi/terveys/2016092 ... 0_tr.shtml
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:... ja vielä lisää. Kaikkea se vihulainen keksii, ihmisen pään menoksi, "krapula vapaa alkoholi"
Sanos muuta! Tässä puhutaan juuri epäluonnollisuudesta, kuten ainakin suonensisäiset huumeet ovat. Elikkä niin kauan homma on jollain tavalla hanskattavissa, kun syntyy luonnollinen paha olo muistutuksena mistä sinänsä keinotekoisesta ilosta on kysymys, vaikka aine onkin luonnollinen. Juopuminenhan on hieman sama asia kuin leffan katseleminen, irtiottoa todellisuudesta, jonka kuuluukin olla kovana paluuna takaisin todellisuuteen. Leffa voi olla kuitenkin huono vertauskuva, koska se harvoin aiheuttaa niin pahaa oloa. Eikä uskova halua kauhuleffoja tai väkivaltamässäilyä katsella, minä ainkin inhoan niitä ja varmaan tulee paha olo niistä.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta puhut. Nuorempana tuli katsottua noita kauhuleffojakin, mutta se jäi siihen kun uskoni syventyi ja kävin kasteella. Nykyään jätän katsomatta noi väkivaltaset poliisisarjatkin, joissa kovasti verta esitellään ... totisesti tulee paha olo .. :(
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Totta puhut. Nuorempana tuli katsottua noita kauhuleffojakin, mutta se jäi siihen kun uskoni syventyi ja kävin kasteella. Nykyään jätän katsomatta noi väkivaltaset poliisisarjatkin, joissa kovasti verta esitellään ... totisesti tulee paha olo .. :(
Kiitos kun ymmärsit. Mulla tulee monesti sellanen olo ettei ihmiset, siis edes läheskään kaikki uskovatkaan oikeen ymmärrä mitä tarkoitan. Voi olla että tämän sanominen loukkaa mutta toivonkin taas ymmärrystä puheilleni. En minä tarkoita koskaan pahaa mistään, vaikka sanonkin jotainmikä saattaa kuulostaa sellaiselta. Usein puhun vain sen mitä henkeni haluaa sanoa ja sillä siisti. Minuuteni tulee mausteena vain sen ilmaisumuodossa.
Vastaa Viestiin