Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kuulostaa niin tutulle, minäkin olen luonteeltani aika avoin, joskus liiankin. Sanotaan että rehellisyys maan perii, mutta tuosta rehellisyydestänikin olen monasti saanut kärsiä, mutta kärsitään sitte, en minä sen takia muutu epärehelliseksi... ;)

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 23 Syys 2016, 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ei muuta voi taaskaan sanoo ku ISO AMEN! Sydän kaipaa absoluuttista rehellisyyttä, vailla rihmankiertämää, kuten Adam ja Eeva ennen lankeemusta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos Herralle, minun piti keskeyttää lukeminen, että voisin kaiken ymmärtää. Että Herran, Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, kuolleista nousseen, Henki on vahvana tässä kirjoituksessa. Heralle Aamen, tule Herra tänään, tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nuo on juuri ne sanat, jotka nostaa sydämeni ylistykseen...
HerranNimessä kirjoitti:...Herralle Aamen, tule Herra tänään, tule pian!
Olen aina niin onnellinen kun näen jonkun, joka odottaa yhtä paljon kuin itse odotan. Se saa sydämeni riemuitsemaan :D Halleluja Jeesus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herralle, luin loppuun tämän kirjoituksen, teillä Jarmolla ja Sinettisormuksella on todellisesti Herran lupaus. Sen tietää siitä mitä te kirjoitatte. Herra älä hylkää, Herra tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala itse on sanonut: -Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää. Hepr.13:5.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herralle kiitos. Tule Herra Pian!

Rukoilen Jeesusta Kristusta antamaan tälle maalle suunnan, joka aamu kun töihin menen. Että ne jotka olisivat arvollisia, pelastuisivat, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kannattaa lukea koko ilemstyskirjan 5. luku, mutta me elämme niin tämän kaiken keskiössä juuri nyt:
Joh.ilm. 5:5-10 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä". Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan. Ja se tuli ja otti kirjan valtaistuimella-istuvan oikeasta kädestä. Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset, ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla ensimmäisellä sivulla, laitoin linkin videosta, jossa huumeäiti oli tajuttomana, 2 vuotias lapsi vierellään. Niin julmalle kuin tuo video tuntuikin ja sitähän se oli, mutta se sai tämän äidin haketumaan vieroitukseen, tässä uusi linkki asian käänteestä: http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 0_v0.shtml
Rukoillaan tuon äidin ja lapsen puolesta. Sidotaan kaikki äidin demonit ja riivaajat täällä maan päällä, niinkuin taivaassa ja päästetään tämä äiti vapauteen, pelastukseen ja parannukseen, niin maan päällä, kuin taivaassa. Kiitos Jeesus, että olet antanut meille tämän avaimen, jolla voimme sitoa ja päästää, sinun voimassasi. Tulkoon tämä äiti rukouksiemme kautta, taivaan perilliseksi, sisareksemme!
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mietin aamuista näky kuvaani ja sen tarkoitusta. Näin kuvan jossa nainen oli aivan kuin pudonneena tai jotenkin valuneena nojatuolista alas. Hänen päänsä oli lattialla ja jalat nojasi ylös tuoliin. Pään alla oli tyyny.
Ihmettelin tuota näkyä kovin. Ajattelin, yrittääkö tämä päällä seisontaa tuon tuolin avulla, vai miksi hän oli siinä noin rojahtaneena?
Sitten kävin lukemassa noita uutisia ja tuo video äidistä ja lapsesta tuli vastaan. Laitoin sen tänne ja kun sen tuohon lähetin, samalla koin, että tuo näky kuva saattoikin kuvastaa tuota naista ja hänen jatkokertomustaan.
Tuo video oli sydäntä särkevää ja todella toivon, että hän saa elämänsä ja lapsensa takaisin. Toivon ja rukoilen hänen elämäänsä vahvaa uskoa, mitä ei enää mitkään riippuvuudet hallitse.
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen kirje korinttilaisille 7
1. Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.

Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska. Ef. 6:14.

"Sillä minä olen Herra, joka olen johdattanut teidät Egyptin maasta, ja joka olen teidän Jumalanne; olkaa siis pyhät, sillä minä olen pyhä.
- - -
Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
- - -
Olkaa siis minulle pyhät, sillä minä, Herra, olen pyhä, ja minä olen teidät erottanut muista kansoista olemaan minun omani.
- - -
Noudattakaa siis minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra. Älkää häväiskö minun pyhää nimeäni: minä tahdon olla pyhä israelilaisten keskellä. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät"
3. Moos. 11:45; 20:7-8,26; 22:31-32 [kr92] [kr38]
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus. Rukoilkaamme heille Herran kutsua, jotka ovat täysin vastustajan vietävissä, heitä on varmasti lukemattomia ja taas lukemattomia. Enkä usko, että sellaisesta kurimuksesta mikään maallinen keino pelastaisi. On saatava Pyhän Hengen johdatus, että ymmärtäisi katua, vaikka retkahtaisi.

Ja sen jälkeenkin meissä vaikuttaa edelleen perisynti, mitä ei mielestäni saisi unohtaa, vaan pyytää Jeesukselta ja Hänen sovitustyönsä kautta syntejään anteeksi joka päivä. Ei ole toista synnitöntä kävellyt maan päällä kuin Jeesus Kristus, Jumalan Poika.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, myös sinulle HerranNimessä.
Löysin tuonne Rukous osioon; Rukoilkaa yksin sekä yhdessä, todella hyvän ja vahvan Rukouksen, jota jokainen voi sieltä käydä rukoilemassa, sellaiseksi, kuin se on hyväksi omalle ja läheisimpiensä kohdalle. Tuo on Rukous joka kannattaa ottaa päivittäiseen käyttöön. Käykäähän rukoilemassa, sydämen pohjasta ....
Siunausta teille kaikille, siskoilleni ja veljilleni, Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tämä sana oli minulle. Olen ollut suuressa juoppouden vallassa 1.5 kk. Nyt olen ollut 3 päivää selvä. Tämä rohkaisi minua. Putkassa useamman kerran. Kiitos ja siunausta teille kaikille.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

En löydä sanoja kuinka rohkaisisin sinua katso7 koska ymmärrän mitä tarkoitat ja niin ymmärtää täällä moni muukin tuon. Rukoilen sinulle voimia jaksaa ja ennen kaikkea sinun tulisi löytää elävää seurakuntayhteyttä, koska/vaikka tämä meidän palstammekin antaa kyllä mutta ei anna riittävästi mitä sinä tarvitset tueksesi. Kolme päivää on hiuksen hieno ja hyvin pieni alku raittiiksi tulemisessa.
En tiedä missä päin liikut ja vaikutat mutta etsi sellainen paikka jossa olisi muitakin ex. päihdeongelmaisia ja nyt uskossa eläviä ihmisiä, koska meissä on niin paljon sitä erilaisuutta juuri tuon asian suhteen. Se ei ole minun hyvä sanoa mitään koko asiasta, vaan sellainen joka on läpi käynyt samat jutut ja pettynyt siihen kerta toisensa jälkeen ja tullut päätepisteeseen.

Suosittelen Rauno Helpin tilaisuuksia, koska hän on entinen narkkari ja juoppo, joka ymmärtää ja kykenee tosissaan auttamaan ja rukoilemaan.
Rauno Helppi on Karmelkodissa Hämeenkyrössä 28-30.10.2016 koko viikonlopun. Kannattaa käydä!

https://www.google.fi/maps/place/Karmel ... YQ_BIIbTAK
Katson7

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Sinettisormus: sun laittama kuva aikaisemmin täs ketjussa oli Jeesuksesta aivan kuin jostain keskitysleiristä. Mikä se kuva on ja onko sillä joku sanoma. Mä näin noin vuosi sitten itseni pikkupoikana keskitysleirissä en tiedä mistä se tuli ja mitä se tarkoitti?
Sinettisormus

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hain tuon kuvan tänne summamutikassa ja tuo osui kohdalleni ja koin sen hyväksi juuri tähän ketjuun. Hain kuvaa hakusanoilla; Jeesus vapauttaa.
Kävin äsken etsimässä tuota kuvaa ja löysin sen ja sen selitys lyhytkäisyydessään on: JEESUS RAKASTAA SINUA!

Näin tuon koin, että vaikka olisimme minkälaisessa vankeudessa elämässämme ja olosuhteet vaikka mitä, Jeesus voi vapauttaa meidät niistä.
Katson7

Re: Näky; Ennekuva juuri sinulle?

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Halleluja kiitos Jeesukselle! Ihanat sanat sydämestä jossa Jeesus asuu!
Vastaa Viestiin