Näky; yksityisviestejä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, rakkaat siskot ja veljet!
Tänä aamuna Herran läsnäolossa, näin paljon kuvia ja ne liityivät jotenkin tänne keskusteluihin, en tiedä voinko niitä sanoa näyiksi, mutta jaan vähän tässä teille, kaikkia kuvia en muista.
Näin tuon etusivulla olevan kohdan, ylhäällä, jossa lukee ilmoituksia ja yksityisviestijä. Yksityisviesteissä näkyi numero 7. Sitten edessäni oli avoin pöytälaatikko ja näin siellä abloy avaimen ja kun aloin tavoittelemaan sitä, se muuttui sellaiseksi vanhanajan avaimeksi ....
Illalla rukoillessani Herralle, pyysin taas, niinkuin jo monasti, että Hän alkaisi availemaan asioita, Hänen tuloonsa liittyen, ehkä tuo avain laatikossa liittyy juuri siihen ja tuo viesti numero viittaa Herraan itseensä. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle! Olkaat siunatut Hänen nimeensä.
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Luku 7 kuvaa hengellistä täydellisyyttä, pyhitystä ja
puhdistusta. Luku 7 on Raamatun perusluku. Jumala
lepäsi seitsemäntenä päivänä ja pyhitti sen (1Moos
2:1-3). Joka seitsemäs vuosi oli sapattivuosi (3Moos
25:1-4). Joka 7. vuosi tuli vapauttaa orjat ja antaa
vapautus veloista (5Moos 15:1-15). Herran kunniaksi
tuli viettää 7 erilaista vuosijuhlaa: pääsiäinen,
happamattoman leivän juhla, ensihedelmän juhla,
helluntai, pasunajuhla, suuri sovituspäivä ja lehtimajan
juhla (3Moos 23:1-44).
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilm.3 :

Jakeessa 7 Jeesuksen sanotaan olevan Daavidin avaimen haltija. Jesajan kirjassa kerrotaan kuningas Hiskian virkamiehestä, joka sai tehtäväkseen pitää huolta Daavidin palatsista. Uskollisella virkamiehellä oli oikeus avata ja sulkea kaikki palatsin huoneet ja varastot. Tästä muistutuksena oli virkamiehen olalle ripustettu avain (Jes 22,22). Jeesuksella on vielä suurempi valta. Hänellä on kuoleman ja tuonelan avaimet (Ilm 1,18). Hänellä on valta päästää taivaaseen ja tuomita kadotukseen. Kenelle hän avaa taivaan portin, siltä sitä ei kukaan sulje. Keneltä hän portin sulkee, sille sitä ei kukaan voi avata.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

mielenkiintoinen näky, eikös lehtimajan juhlan kestokin ole 7 päivää ja kahdeksas päivä on sitten erikoissapatti. Avain voisi olla lupaus päästä taivaaliseen "lehtimajaan"

Tällaisia ajatuksia tuli tuosta.

-Markku
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Tämä vielä

Matt. 16:19
Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Markku! Ihana ajatus sinulla, ole siunattu!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on ulko-oven pielessä roikkunut jo vuosia avainnippu, jonka alkuperää en tiedä, enkä tiedä mistä ne mulle on tulleet. Mutta merkillistä että niitäkin on kolme. Koleme kertaa Pietari kielsi ahdistuksen yön yli Jeesuksen ja sai myös kolme kertaa anteeksi ja juuri hän sai Taivasten valtakunnan avaimet.
vanhat_avaimet.jpg
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuo näkyni avain oli sellainen kullanvärinen...
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

kiitos sinettisormus, siunausta myös sinulle!

kulta kyllä viittaa vahvasti taivaallisiin!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:... tuo näkyni avain oli sellainen kullanvärinen...
WAU! Sellaisia ne avaimet sinne varmaan ovatkin. Mutta nämä kolme avainta mitka mulle ilmesty, niin kyllä ne on mua puhutelleet. Mulla on joku aavistus siitä, miten ne tuli tänne. Nuorempi tyttöhän muutti vasta 2013 talvella pois mun luota ja noi tuli jo aikaa sitä ennen tänne. Ovat melko varmasti jotain jänniä kirppislöytöjä, joita meillä harrastettiin silloin.
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... näyn avain oli pieni avain, jolla avataan juuri tuollainen pöytälaatikko .... ;)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Jarmo kirjoitti:
Mutta nämä kolme avainta mitka mulle ilmesty, niin kyllä ne on mua puhutelleet.
Näistä Jarmon avaimista tulee todellakin mieleen Pietarin saamat avaimet. Voisi myös olla kolme tempausryhmää: morsian, häävieraat, ja viimeisenä vihan ajasta selvinneet.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku_my kirjoitti:...morsian, häävieraat, ja viimeisenä vihan ajasta selvinneet.
Amen! Tämän minä niissä olen myös nähnyt jälleen yhtenä vahvistuksena sanomalle. Ja se siinä on, etten ole itse näitä löytänyt tai muutakaan, vaan nuo avaimet vain tupsahtivat, etten edes tajunnut mistä.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Yritin jo heti alkuun kommentoida tähän Sinetin laittamaan viestiin, mutta piti saada ylläpidolta vielä lupa uutena tulokkaana, kiitos. :) Näin viikko sitten "näkykuvan", joka oli sivukuva postilaatikosta(sellainen kuin Aku Ankoissa)pitkän mallinen, päästä avattava ja sen kyljessä oli kolme numeroa, 777. Se tuntui jotenkin sopivan tähän Sinetin saamaan näkyyn. Yksityisviestejä tulossa? Ihan vanhanaikaisesti postilaatikkoon. ;)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ole Pigeon siunattu ystävämme täällä ja Herra Jeesus olkoon kanssasi!
Samuli

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Näin kanssa tänä aamuna, kun vielä torkuin kevyttä unta sellaisen lyhyehkön kirkkaan valonvälähdyksen, joka ei johtunut ulko- tai sisävaloista. En kyllä muista että olisin vastaavaa ennen nähnyt ja se jäi kyllä aamulla mietityttämään.
Itse asiassa ajattelin, että tämä saattoi olla ns yksityisviesti minulle vaikka siinä ei mitään sanoja ollut.

Tämä tuli jotenkin tästä mieleen heti näistä yksityisviesteistä ja avaimista.
ilm. 7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nonnih tässä se taas tulee, siis ystävät katsokaas, kun toi ilm. 7:3 on seitsemännen sinetin tapahtumiin liittyvä asia, jota on juuri seurrannut kuudennen sinetin tapahtuma, jossa täyttyy sanan varsinainen merkitys lauseessa "hädän hetki, joka käy yli koko maan piirin".
Jos siis luette ilmestyskirjan kuudennen sinetin, niin huomaatte että ennen tuota, viidennen sinetin kohdalla on morsiamen ylösotto ja lupauksen täyttymys, "pelastan sinut hädän hetkestä, joka käy yli koko maan piirin". Ja siitä alkaa se tilanne, kuudes sinetti...
Mutta heti sen perään luvataan tänne jääneille seitsemäönnen sinetin lupaus:
ilm. 7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."
Tämä aika on suuren herätyksen aikaa, jossa tapahtuu suuria asioita mutta ennen kaikkea mutta myös valmistautumista siirtymään pedon aikaan.
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me eletään aivan ihmeellistä aikaa, koemme asioita yhtä aikaa, avaimet ja ym. yksityis ja postilaatikko viestit, nro. 7 kera Herra puhuu vahvasti kauttamme, sillä meillä on sama Hengen yhteys Häneen, Jeesukseen Kristukseen!

... ja ihanaa nähdä Pigeon kommentoimassa täällä! :P
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään Herra oli hiljaa näkyjensä suhteen, mutta pyysin Herralta Sanaa tänne. Menin ja otin Raamatun. Avasin sen umpimähkään. Ja se avautui kolmesta täydestä Psalmista, jotka kaikki ovat niin hyviä. Kysyin Herralta, mikä on tuo Psalmi, jonka jaan ja samassa muistin täällä puheet tuosta nro. 7: stä Minä sain eilen nro.7 ja Pigeon sai nro.777. Siinä vastaus, sillä keskimmäinen Psalmi oli 77, joten tämän jaan teille tälle päivälle:

PSALMIT 77
1. Veisuunjohtajalle; Jedutunin tapaan; Aasafin virsi.

2. Minä korotan ääneni Jumalan puoleen ja huudan; minä korotan ääneni Jumalan puoleen, että hän minua kuulisi.
3. Ahdistukseni aikana minä etsin Herraa; minun käteni on yöllä ojennettuna eikä väsy; minun sieluni ei lohdutuksesta huoli.
4. Minä muistan Jumalaa ja huokaan; minä tutkistelen, ja minun henkeni nääntyy. Sela.
5. Sinä pidät minun silmäni valveilla; minä olen niin levoton, etten voi puhua.
6. Minä ajattelen muinaisia päiviä, ammoin menneitä vuosia.
7. Minä muistan yöllä kanteleeni, minä mietiskelen sydämessäni, ja minun henkeni tutkii:
8. Hylkääkö Herra ikiajoiksi eikä enää osoita mielisuosiota?
9. Onko hänen armonsa mennyt ainiaaksi, onko hänen lupauksensa lopussa polvesta polveen?
10. Onko Jumala unhottanut olla armollinen, onko hän vihassaan lukinnut laupeutensa? Sela.
11. Minä sanoin: tämä on minun kärsimykseni, että Korkeimman oikea käsi on muuttunut.
12. Minä muistelen Herran tekoja, minä muistelen sinun entisiä ihmetöitäsi.
13. Minä tutkistelen kaikkia sinun töitäsi, minä mietin sinun suuria tekojasi.
14. Jumala, sinun tiesi on pyhä; kuka on jumala, suuri niinkuin sinä, Jumala?
15. Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa.
16. Käsivarrellasi sinä lunastit kansasi, Jaakobin ja Joosefin lapset. Sela.
17. Vedet näkivät sinut, Jumala, vedet näkivät sinut ja vapisivat, ja syvyydet värisivät.
18. Pilvet purkivat vettä, pilvet antoivat jylinänsä, sinun nuolesi lensivät.
19. Sinun pauhinasi ääni vyöryi, salamat valaisivat maan piirin, maa vapisi ja järkkyi.
20. Meren halki kävi sinun tiesi, sinun polkusi läpi suurten vetten, eivätkä sinun jälkesi tuntuneet.
21. Sinä kuljetit kansasi niinkuin lammaslauman Mooseksen ja Aaronin kädellä.

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 19 Syys 2016, 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; yksityisviestejä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

77Käy yrttitarhasta polku

Carl Gotthard Liander 1889


1.
Käy yrttitarhasta polku,
vie Golgatalle se.
On Hengen viitoittama
sen joka askele.
Se tie vie viimein taivaaseen,
mutta tie se on tuskien.

2.
Tien kaikkein raskaimman Jeesus
on käynyt armossaan,
kun meidän kurjain tähden
hän kulki kuolemaan.
Se tie vie viimein taivaaseen,
mutta tie se on tuskien.

3.
Oi rakkautta näin suurta,
kun meitä säälii hän,
maailman synnit kantaa,
tuo meille elämän!
Se tie vie viimein taivaaseen,
mutta tie se on tuskien.
4.
Nyt, köyhä syntinen, riennä
luo Herran Jeesuksen!
Saat rauhan, lohdutuksen
haavoissa Kristuksen.
Se tie vie viimein taivaaseen,
mutta tie se on tuskien.

5.
Myös laulun oppia uuden
saat tiellä taivahan.
Se taivaassa jo kaikuu
edessä Karitsan.
Hän kuoli kaiken täyttäen,
mutta tie oli tuskien.
Vastaa Viestiin