Näky; Jeesus on ovi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna olin Herran läsnäolossa uninen, höpöttelin Herralle mielessäni, ettei tänään tainnut näkyä tulla, kun samalla mietteitteni keskellä huomasin olevani keskellä näkykuvaa: Siinä oli valkoinen ovi ja käsi sen kahvalla, joka vain hieman raotti ovea, mutta myös samalla painoi sen kahvasta kiinni ... Pelästyin ja hätäännyin:
-" Herra ethän sulje ovea edestäni?"
Sitten tyynnyttelin itseäni, että tämä oli kuitenkin yhteiseksi Sanomaksi ja Opiksi, niinkuin Herra oli antanut tähänkin asti. Sillä enhän haluaisi vielä tätä työtäni täällä lopettaa. Mutta tapahtukoon Jumalan tahto! Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!

2.Kor.5:17. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.

19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

Sovitusta ei ole jeesuksen Kristuksen ulkopuolella, ei sielun pelastusta, eikä ikuista elämää.
Tämä kaikki jätetään täysin huomiotta ja yritetään Jumalan luo kuin varas ja ryöväri, se ei onnistu.

1. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
7. Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 3
1. "Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.
2. Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
3. Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.
4. Kuitenkin on sinulla Sardeessa muutamia harvoja nimiä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, ja he saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat siihen arvolliset.
5. Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
6. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
7. Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
8. Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
9. Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
11. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
12. Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
13. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
14. Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15. Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16. Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuntuuko sinusta koskaan, että sinut on lukittu elämän ulkopuolelle? Oletko yrittänyt avata monia ovia vain huomataksesi, että elämä niiden takana on tyhjää ja merkityksetöntä? Etsitkö elämällesi tarkoitusta? Jos näin on asianlaita, Jeesus on vastaus siihen! Jeesus sanoi, "Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen" (Joh. 10:9).

Lue lisää: http://www.gotquestions.org/Suomi/pelas ... telma.html
Samuli

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Rukoillaan, että meistä kukaan ei ole koputtelemassa taivaan ovia, vaan uskoen Herraan meillä on ovet auki.

knocking on heavens door
https://www.youtube.com/watch?v=89wJ_x7AIkE
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen,Samuli,Amen, ole siunattu Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eilen juttelin tyttäreni kanssa näistä uskonvarmuus ja pelastusvarmuus asioista ja kysyin että kuinka hän kokee Jeesuksen kohtaamisen. Hän sanoi että mielellään halaisi heti päästä Jeesuksen luo, siis heti nyt ja koko sydämestään. Se on juuri se Pyhän Hengen todistus sydämessä, mikä tarkoittaa että olet varmuudella lähdössä ja menossa siitä ahtaasta portista. Et pelkää, etkä halua siirrellä tuota Paavalin kuvailemaa tapahtumaa, Jeesuksen kohtaamista pilvissä.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, myös sinun kommentillesi, Jarmo! Ole siunattu Jeesuksessa Kristuksessa, tyttäresi kanssa, kuin myös hänen perheensä kanssa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No se on aika ihana todeta nuorelta parilta, jolla olisi näennäisesti oikein hyvä tulevaisuus maailmassa edessään ja kaikki houkuttimet. Molemmilla hyvä ammatti, tytär ATK insinööri ja mies ilmavoimien lentoupseeri vielä ja juuri saatu ihana lapsi täyttää vajaa kolmen viikon päästä vuoden jne. jne. Tuossa iässähän maailma juuri houkuttelee. Silti nämä ovat ihan eri maata, Taivaan kansalaisia ja Jeeusksen omia. Molemmat!
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra on siunannut ihanasti heitä.... :roll:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutta just tätä peilikuvaa vasten mä olen hengessä, Jumalan Rakkauden ymmärtämyksen kautta ja ihan maalaisjärjellä tullut siihen ymmärrykseen, kuinka tärkeää monille samanlaisile perheille voikaan olla tämä pelastussanoman mukainen mahdollisuus pelastautua viimeisiltä ahdistuksen ajoilta.
Ajatelkaas kuinka paljon on sellaisia perheitä, joille tämä asia ei ole niin helppoa, kuin näille mun lapsille, joiden isovanhempien isovanhemmat ovat jo olleet tosiuskovia ja he ovat saaneet kasvaa hedelmällisessä maaperässä. Ei kaikilla ole näin, varsinkaan luterilaislapsien kasvettua aikuisiksi jne. joutuvat ottamaan vastaan eksytystä toisesta suunnasta ja maailman houkutukset ja ennen kaikkea sen vaatimukset toisesta suunnasta. Ei heille ole ainaa edes hiljentyä ja kuunnella hengen ääntä, joka kehottaa synnintuntoon ja Jeesuksen puoleen. He tarvitsevat siihen sen ajan joka alkaa siitä hetkestä kun morsian lähtee. Ilman morsiamen lähtemistä, kun ei oikeesti voi tapahtua mitään hengellistä heräämistä, koska ei ole mihin kääntyä. Ei ole mitään vahvaa esimerkkiä miksi pitäisi ottaa Jeesus vastaan juuri nyt. Se kaikki on vain sen seitsemän vuoden takia! Siinä ajassa maailman on muututtava Jeeusksen hallittavaksi, eikä siellä voi enää olla ihmismassoja, joille asia on vielä jotenkin kesken. Kaikki on tapahduttava noepasti ja siksi tämä sadonkorjuu on tämänkaltainen. Hektinen ja prosessoiva.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin totta puhut Jarmo, että sydämeen sattuu, sillä omat lapseni perheineen eivät halua ottaa vastaan tuota Sanomaa. Minulle on huudettu päin naamaa:
- "EI ENÄÄ YHTÄÄN JEESUSTA!"
Se sattuu ja on voimaton olo, etenkin, kun tietää, että aika käy vähiin, mutta RUKOUSTA voin tehdä edelleen, sitä he eivät voi kieltää, voin rukoilla heidän puolestaan, hiljaa sydämessä, sydämessä joka itkee heidän puolestaan ja nuo kyyneleet ovat Jeesuksen kyyneleitä.... :cry:

Kuva

24 Ja hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan.
Luuk.4.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinetti kirjoitti ; " Siinä oli valkoinen ovi ja käsi sen kahvalla, joka vain hieman raotti ovea, mutta myös samalla painoi sen kahvasta kiinni ..."

Luen tätä näkyä niin,että Jumala näytti, että" EI VIELÄ", mutta ei se ole enää kaukanakaan. Hänen Ilmestymisensä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen,AO! Tuo oli lohduttavaa, äskeisen itkuni jälkeen. Ja tuo valkoinen ovi, kertoo taas värinä siitä IHANASTA VANHURSKAUDESTA, johon meillä on osallisuus Jeesuksessa Kristuksessa. Itsessääme ei vanhurskautta ole, vain Kristuksen kautta.
Siunausta myös sinulle, Jeesuksessa Kristuksessa!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Syys 2016, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Niin totta puhut Jarmo, että sydämeen sattuu, sillä omat lapseni perheineen eivät halua ottaa vastaan tuota Sanomaa. Minulle on huudettu päin naamaa: "EI ENÄÄ YHTÄÄN JEESUSTA!"
Tämä on juuri se sanoma, johon koko mun julistus perustuu! Jumala on niin armollinen että Hän on suunnitellut sadonkorjuun, joka antaa vielä jokaiselle mahdollisuuden eksytysten keskeltäkin pelastautua ja meidän rukouksemme saa näin täyttymyksen. Mutta ja koska silti mikäään ei saa olla hokkus-pokkus pelastuminen, vaan jokaisen pitää sisäistää koko evankeliumi, miksi ja mitä asiaa varten Jeesus kuoli ristillä! Jokaisen on nähtävä itsensä peilikuvassa alasomana ja syntisenä. Ei voi olla sellaista pelastusta, joka ilman näitä tapahtuisi. Siksi nämä kaikki ikävät asiat tulevat, emmekä mitään niille mahda. Ne ovat vain niiden ihmisten vuoksi, joiden puolesta rukoilemme.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mua vaan surettaa aina tuo lause "kunhan ei vielä tule". Minä haluan Rakkaan Jeesuksen luo, eilen, tänään, tunnin päästä tai viimeistään huomenna.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin se vain on, Jarmo, niin totta puhut, vaikkakin suren läheisteni puolesta, silti haluan vaikka heti "TÄSSÄ HETKESSÄ" Jeesuksen luo, mikään ei kuitenkaan ole sitä arvokkaampaa, mikään ei saa luopumaan tuosta niin ODOTETUSTA hetkestä. Tule Jeesus Pian!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä olen odottanu Jeesusta jo vuodesta 1976 mutta vuodesta 1995 paikkeilta aktiivisemmin ja enemmän aikuismaisella tavalla. Mutta vasta vuoden 2006 tapahtumien jälkeen olen odottanut Jeesusta melkeen tunti tunnilta. Työni ja velvoitteeni olen tehnyt ja täyttänyt sen vaatimat odotukset mutta pää on aina ollut jo pilvissä odottamassa Jeesusta. En koskaan jätä lausetta siihen että siirrän Jeesuksen tulemusta kauas, vaan odotan nytkin 16.9. päivämäärää kiihkeästi, jospa sitten... seuraava on jo lehtimajanjuhla 2-3.10. jolloin toivon taas... joka päivä etsin merkkejä joka vahvistaisi jonkun profetian toteutumista Jeesuksen paluun ajankohdan käsilläolemiselle. Mutta yhtä kaikki, noudatan Paavalin neuvoja. En hurahda koskaan siihen, kuten ne yhdet jotka möivät omiasuuksiaan jne. sekosivat USA:ssa sen yhden 21.12.2012 porofetian vuoksi tms. Pidän jalat maassa mutta pääni Jeesuksen luona.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo! Sydämessä itkee valtava KAIPUU ja ODOTUS!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Amen, Jarmo! Sydämessä itkee valtava KAIPUU ja ODOTUS!
Juuri näin tekee.... KOKO SYDÄN HALUAA JEESUKSEN LUON HETI JA NYT!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1.3.2013. aamuyöllä sain näyn, kun heräsin hetkeksi kesken uneni; Jeesus oli pienen laivan ruorissa ohjaamassa laivaa. Hänen vierellään oli nainen, Jeesuksen ajan vaatteissa. Jeesus hymyili naiselle ja samalla kertoi tälle jotain kuin neuvoen ja nainen kuunteli tarkasti, hiljaa... Koin, että tämä tarkoittaa, että meidän pitää luottaa Jeesukseen ja antaa Hänen olla ohjaamassa meitä, johdattaa ja lempeästi opettaa. Meidän tulee kuunella ja olla avoimia Hänen neuvoilleen. Unohtaa itsemme ja kulkea kuuliaisina Hänen tahdossaan... Samalla viikolla, kun eräänä iltana menin saunaan, rukoilin lauteilla hartaasti, Isä meidän rukousta. Kun sain sen rukoiltua, hiljennyin, silmät kiinni. Silloin sain kauniin näyn; näin minua kohti tulevat käsivarret, joissa oli valkoiset, pitkät hihat ja kädet kannattelivat suurta sydäntä, kuin ystävänpäivä sydän. Sanoin ääneen:
- ” Minäkin rakastan sinua, Jumalani!”
Vastaa Viestiin