Näky; Kohti loppua

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna näin kaksi kuvaa, kun olin Herran läsnäolossa:
1. Näin pylvään, jonka ympärille oli kierretty lippu naruja, sellaisia joita juhlissa ja kilpailuissa käytetään, kolmion muotoisia, mutta nyt ne oli kääritty kasaan tuon pylvään ympärille...
2. Sen jälkeen tuli uusi kuva, joka oli valtavan kaunis luonto kuva, kuin tuolta Kainuun maisemista, joka on ylen kaunista. Kaukana siinsi järvi ja maisema oli kumpuilevaa ja vehreää.

Kuva

Ajattelin ensin etten näitä noteeraa, mutta tulin toisiin ajatuksiin, kun tuolla tuulan kanssa juttelin tästä ajasta. Minulle nousi ajatus että kilpailut on käyneet kohti loppuaan ja uusi ja kaunis maa meitä odottaa...
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
VainYksinJeesus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Hei Sinetti. Mukavaa kun tullut takaisin!
Kuule näin koin minäkin viime yönä.
Jeesus tulee pian.

En millään pääse siitä kun luin että näit lastenvaunut näyssä.
Oliko ne jonkinväriset?
Viime yönä tapahtui jotakin minkä kerron pian.
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle! Hän tulee pian!
Olet siunattu, siskoni VainYksinJeesus!
Nuo rattaat oli melko tummat, en varsinaisesti nähnyt väriä, mutta tummat ne olivat ja se tuli mikä niissä syttyi, oli valtava. Kiitin Herraa, että kuka noissa rattaissa istuikaan, iloitsen hänen/heidän puolestaan! Se oli iloinen näky, kun ensi pelästykseltäni selvisin... :D
VainYksinJeesus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Joo no ensinkin kun luin tuon kun kerroit että näit vaunut, niin itelle tuli sellanen olo tai tunne että tarkoittais meijän...no ajattelin että oikeasti hölmöä edes ajatella mitään tuollasta.

No viime yönä sitten annoin taas maitoa tytölle niinkuin aina. Oli mun vieressä.
En kuitenkaan saanut nukahdettua heti ja huomasin että taas vähän kuin katonrajassa liikkuu jotain.
Kun nään näitä kaikkia valopalloja ja muuta sellasta.
Se liikku nopeesti ja tiesin että nyt tapahtuu jotain.

No hetken siinä istuttua sängyllä mun katse pysähty tuon tytön ylle kun siinä oli jotain.
On vaikea selittää...mutta Pyhä Henki oli hänen yllään ja kun sitten laitoin käden tytön päälle niin siitä lähti niin suuri voima ja lämpöä.
Oikeestaan se voima tuli ylhäältä, ja se tuntu mun kädessä.
Puhuin kielillä mutta en tiedä mitä.

Sitten kun olin lopettanut niin jäin tuijottamaan seinää, siitä lähti taas valtava kirkkaus ja kuulin kun mulle sanottiin "katso", ja alhaalta mun tyynyltä lähti nousemaan jotain pienempiä valopalloja ja seurasin niitä katseella.
Sitten mun katse siirty tuohon tyttöön ja ihan ku sellanen sumu ois tullu tytön päälle ja ei pysty selittämään niin että sitä nyt täysin ymmärtäis...

Olin sitten josakin vaiheessa silmät kiinni. Yritän sillain välillä keskittyä enemmän rukoukseen kun muuten ihmettelen aina sitä kirkkautta.
Niin en nukahtanut mutta näin itseni mieheni seurassa ja sanoin hälle että "Jeesus tulee pian",
Ja säpsähdin siitä äkkiä niinku hereille ja toistin sen lauseen.

Sitten vielä kun menin lopuksi maata, kasvot tyttöön päin.
Niin kun vaan katsoin tuota tyttöä niin Pyhä Henki täytti minut niin että mua rupes naurattaamaan.
Tää muuten tapahtu jo aijemminkin sinä yönä.
Mä vaan katsoin tyttöä ja Pyhä Henki täytti mut niin että nauratti ja nyt uudestaan ja laitoin käden taas tytön päälle. En varmaan puhunut mitään mutta näin kun Henki kosketti tai täytti? Tytön.

Mitä sitten tulee tapahtumaan...tuleeko Jumala käyttämään tuota lasta jo pienestä vai mitä ihmettä...
VainYksinJeesus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Nää meidän vaunut on tummansiniset mutta niissä on tuollasia vihreitä ja valkosia pallokuvioita :)
Siunausta myös sulle ja muillekin. :)
VainYksinJeesus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Silloin kun tuo tyttö oli vielä pienempi, nyt on 9 kk, niin hän oli sylissäni sohvalla, ja makasi siinä kasvot kohti kattoa.
Niin selvästi huomasin että hän seurasi katseellaan jotakin.
Silmät liikkui päässä niinkuin olisi jotakin liikkuvaa katsellut.

No toki tiedän että sitä voi nähdä vaikka mitä..:) Tuulakin on näköjään saanut lahjan nähdä henkimaailmaa :D
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen!
Meidän tulee olla kuin tuo pieni tyttösi, joka on vielä taivaskelpoinen, meidän tulee olla ja uskoa lapsenkaltaisesti, ei turhia epäilyksiä.
Kun puhuit kielillä, silloin Pyhä Henki rukoilee kauttasi, niitä syvimpiä tuntojasi, joista et sinä itsekkään ole tietoinen ja tuo Pyhän Hengen vaikutus voi muuttua suureksi iloksi, joka ilmenee naruna joka pulppuaa iloa ja rakkautta. Olet saanut kauniin kokemuksen tyttäresi kanssa. Anna hänet sydämessäsi Jumalalle, jo nyt pienenä, niin Jumala saa häntä kasvattaa ja johdattaa tiellänsä, siihen suunnitelmaan joka tyttärellesi on varattuna. Koen että on tärkeää, että tuot näin tahtosi julki Herralle ja olkoon Hänen tahtonsa tyttäresi suhteen hänen loppu elämässään.
Ja ehkäpä, miehelläsikin on jo tuo pieni uskon siemen, ja hän on yksi niistä, jotka rattaissa istuen odottavat tuota herätyksen tulta, sillä nuo rattaat ilmoittivat sen, että on kyse sellaisista, jotka eivät ole ottaneet uskossaan vielä yhtään uskonaskelta, mutta näille on muutosta luvassa, olkoon miehesi yksi heistä. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... sanotaan ja uskonkin niin, että tuossa vaiheessa pienet lapset voivat hyvinkin nähdä enkeleitä lähellään ja jopa Jeesuksen, koska heillä ei ole velä tuota epäilyksen siementä, vaan uskovat kaiken ympärillään.... älkäämme laskeko koskaan tuota lapsen kaltaisuutta itsestämme. Minäkin näen välillä noita välon välähdyksiä ym. ja siskoni monesti selittää ne tieteelisiksi, että silmälääkärit sanovat sitä ja sitä, että ne johtuvat niistä, mutta minä vastaan aina, etten halua vaihtaa noita enkeleitä hänen selityksiin... :P

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen luo tuotiin lapsia, jotta hän koskisi heihin. Opetuslapset moittivat tuojia, mutta sen huomatessaan Jeesus närkästyi ja sanoi heille: 'Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta.

Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.' Hän otti lapset syliinsä, pani kätensä heidän päälleen ja siunasi heitä."
Mark. 10:13-16 [kr92] [kr38]
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen ystävät Rakkaat. Olen sanomattoman paljon odottanut Jeesusta ja ääni väristen joudun joka ilta pyytämään että Herra TULE JO!
Kuitenkin tiedän että joka päivä se päivä on lähempänä, eikä se siirry tuonnemmas, vaan tulee vastaan. Yhdessä hetkessä kaikki muuttuu ja odotuksen tuska kääntyy Taivaan iloksi ja kyyneleemme pyyhitään ikiajoiksi. Silloin ei parin kymmenen vuodenkaan odotus tunnu enää missään.
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...Amen... mitä on parin kymmenen vuoden odotus, verraten pariin tuhanteen? Jeesus siis tulee pian!

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä! Merkit lopun edellä ovat tänään aivan eri luokkaa kun muistelen varhaisnuorena 1978 Adventtikirkon pihalla kuunnelleeni setien keskustelua Jeesuksen paluusta. Silloinkin he kumminkin odottivat aidosti ja kun Jimmy Carter oli valittu USA:n presidentiksi, niin siitä oli kovat huhut silloin kristillisissä piireissä. Ajateltiin myös että kuuluisa Camp Davidin rauha Israelin ja arabimaiden välillä alkaisi jne. jne. Ymmärrätte mitä tarkoitin, elikkä ajat olivat silloinkin otolliset.

MUTTA NYT ON IHAN ERI TUNNELMAT!

Me näemme äärettömän paljon erilaisia asioita tapahtuvan kuin joskus 40 vuotta sitten. Olemme valtavan askeleen edellä sen ajan odotusta. Uskonkin että jokaiselle sukupolvelle on annettu näitä merkkejä, kuten siitä 40 vuotta taaksepäin oli Hitler. Eipä siinä voi sanoa kuin WOW, onpa siinä antikristuksen ja apokalyptisten aikojen tunnusmerkkejä paljon.

Mutta silti tänään asiat on aivan toisin. Me ymmärrämme huomattavasti enemmän kuin aikalaisensa. Esimerkiksi Israelin kansan paluun ja maan rakentamisen uudelleen jne. jne. kuuden päivän sota ja Jerusalemin jakaminen.
Sitten nämä verikuut ja riemuvuosi laskelmat. Nyt siis elämme kuuden päivän sodasta riemuvuotta, joka alkoi keväällä. Eli ylösottoon ei ole mitään esteitä, päin vastoin, KAIKKI ON VALMISTA!
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 100
1. Kiitosuhri-virsi. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa.

2. Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.
3. Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät tehnyt, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4. Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
5. Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

Kuva
VainYksinJeesus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

https://m.youtube.com/watch?v=l5TUVksu4B4

Tätä tulee kuunneltua, kerran tosin meni vähän yli kun aamulla aikaisin kuuntelin tätä ja lauloin mukana, hieman liian kovaa kun mies heräsi kesken unien ja suuttui kun koko talo raikaa.

Tää Klimenko on aikoinaan käynyt samaan aikaan kasteella mun isän kanssa.
Sinettisormus

Re: Näky; Kohti loppua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuota minäkin kuuntelen silloin tällöin, ylistystä parhaimmillaan! Ajattelin ensin laittaa sen tuohon, mutta laitoin sen kuitenkin Sanan mukaan.
Vastaa Viestiin