Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tämä on ollut Suomi24 palstallakin, mutta laitan tännekin, kun edellinen Jarmon avaus käsittelee myös Yhdysvaltoja.

En ota kantaa näyn oikeellisuuteen, mutta hyvin vaikuttavasti se on kerrottu.

https://www.youtube.com/watch?v=ZpMgUozOS80
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

On siinä jotain sellaista joka tökkii ristiriitoja vasten, kuten lapset pelastuu ja kuitenkin siinä menee lapsia ja kaiken järjen mukaan, jos kokonaisia kaistaleita mannerta menee, niin kyllä siinä lapsia menee, onhan se selvää. Mutta muuten en uskalla tästä heinosesta sanoa. Ei ole kiva jos joku loukkaantuu, jos sanon oman tuntemukseni ja onkin paras olla hiljaa ja antaa kaikkien kukkien kukkia.

Jokainen me olemme vastuussa sanoistamme, niin minä näistä täällä sanomisistani, kuin he tuolla. Olen tämän käsitellyt itseni kanssa ja saanut Pyhän Hnegen kautta omat vahvistukseni sille. Elikkä jos joku ajattelee että no siellä saatana on taas naamioitunut ja kertonut Jarmolle satujaan, niin se ajattelutapa on meidän kaikkien TUOMAS-RISTIMME.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hain linkin tuolta Suomi24-sivulta SINETTISORMUKSEN näkyyn, joka saattaa liittyä ketjun aiheeseen. Kellon aikakin,ehkä, voi merkitä jotain ??

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13179876/naky---new-york
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Jarmo perusteluista !

En katsonut nyt videota, laitoin sen vanhasta muistista, kun muistin siinä puhuttuvan Yhdysvalloista.

Täytyykin katsoa itse pitkästä aika uudestaan tuo video, en muista kuin nuo maanjäristykset.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sen sijaan kun puhutaan lapsista, niin vain viattomat otetaan ylösotossa morsiamen mukaan. Elikkä ns. lapsia jää mutta he ovat sitten minkäikäisiä ovatkaan? ...ehkä jotain 7-12 iässä.

Toinen hieman filosofisempi kysymys on että lisääntymiskykymme noiden 7 vuoden aikana. Matteus 24. luvussa puhutaan että "voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä"... No sehän tarkoittaa tietenkin että raskaana olevat naiset menettävät lapsensa suoraan kohdusta ja imettäväiset menettävät lapsensa. No kyllähän se on selvää että sanat "voi heitä" pitää paikkansa.
Mutta sitten kun ylösotto on ohi, niin nopeimmat saavat lapset jo 9kk päästä. Elikkä ottaako Jumala ihmisiltä pois lisääntymiskyvyn 7 vuodeksi?
En henkilökohtaisesti usko että ottaa, muttei siitä tietenkään kukaan tiedä. Mutta se tiedetään että tuhatvuotiskaudella lisääntyminen jatkuu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Hain linkin tuolta Suomi24-sivulta SINETTISORMUKSEN näkyyn, joka saattaa liittyä ketjun aiheeseen. Kellon aikakin,ehkä, voi merkitä jotain ??
Tuodaanpas tämä tänne kokonaan:
Näky - New York
sinettisormus1
25.12.2014 14:44
23.12. illalla nukkumaan käydessä sain omituisen olon, joka oli heikko ja vapiseva ja samassa näin kuin jonkilaisen logon jossa luki, New York ja yhtä aikaa tuon kuvan kanssa kuulin vielä äänenkin sanovan: - "New York".
Kun se oli ohi tuo huono olokin parani, mitä lie tarkoittaa, mutta koen että lähiaikoina tulee tarkkailla New Yorkin tapahtumia.
Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille!
Tässä on tosiaan mielenkiintoinen kellonaika 23:12 ja se on kirjattu 25.12. Elikkä tulee heti mieleen 23-25.12. päviämäärä. Se on joulunaikaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tarkoitin tuota klo."14:44 "

Katsoin tuon laittamani videon, ja huomasin, että siinähän puhutaan HAITISTA, ei Yhdysvalloista. Haitin maanjäristys tapahtui 12.1.2010.

Mutta, minusta keskustelijat puhuivat jostakin tulevistajäristyksistä myös, jos käsitin oikein. Minua hämesi tuo videon latausaika nettiin, joten luulin koko näyn puhuvan tulevasta, vaikka tuossa keskustelussa Haitin järistys siis oli jo tapahtunut.

Haitissahan kuoli Wikipedian mukaan yli 220 000 ihmistä, siis myös lapsia. Tuo Heinosen lausuma, " lapset tulevat säästymään, tai säästyvät", en tiedä mitä Heinonen sillä tarkoitti. Ei Heinonen mielestäni sanonut tuon lausahduksen tulleen Jumalalta, oliko siis Heinosen oma "tulkinta" jostakin ? Tiedä häntä ?

TV7:llä on näitä Reunalla-ohjelmia arkistossa. Olen ollut jossakin tilaisuudessa, jossa Heinonen on ollut todistamassa Jumalan tekoja hänen työkentällään, siis Heinosen. Hän vaikutti hyvin asialliselta ihmiseltä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo kirjoitti:

"Sen sijaan kun puhutaan lapsista, niin vain viattomat otetaan ylösotossa morsiamen mukaan. Elikkä ns. lapsia jää mutta he ovat sitten minkäikäisiä ovatkaan? ...ehkä jotain 7-12 iässä."

Siis, viattomia EI OLEKAAN. Raamattu sanoo KAIKKIEN olevan syntisiä ja tuomion alaisia, myös lapsien.

Tuo viittauksesi Matteukseen, niin sehän liityi niihin päiviin, jotka Jerusalemilla oli edessä päin roomalaisetn tullessa piirittimään Jerusalemia vyuonna 70.

Matteus 24:15-22, 28 koskevat siis erityisesti Juudan aluetta ja Jerusalemia. Nämä ovat JO TAPAHTUNEET.

Matt.24 luvussa Jeesus puhuu sekä tuon ajan Juudean ja Jerusalemin kohtalosta, kuin myös aikojen lopulla koko maailmaa kohtaavasta tuomiosta, Herran Päivänä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Tarkoitin tuota klo."14:44 "
Niinpä tietenkin, juu anteeksi... my fault :)
AOAOAOAOAO kirjoitti:Tuo Heinosen lausuma, " lapset tulevat säästymään, tai säästyvät", en tiedä mitä Heinonen sillä tarkoitti. Ei Heinonen mielestäni sanonut tuon lausahduksen tulleen Jumalalta, oliko siis Heinosen oma "tulkinta" jostakin ? Tiedä häntä ?
Hei. niinpä tosiaankin... vertauksen "lapset säästyy" tempauksen kautta mutta siinä menee sitten lapsia. Näin minä sen ymmärtäisin purkaa.
AOAOAOAOAO kirjoitti:TV7:llä on näitä Reunalla-ohjelmia arkistossa. Olen ollut jossakin tilaisuudessa, jossa Heinonen on ollut todistamassa Jumalan tekoja hänen työkentällään, siis Heinosen. Hän vaikutti hyvin asialliselta ihmiseltä.
Tätäpä minä tarkoitin tuolla jo aiemmin, ettei uskalla arvostella sen mukaan miten itse kokee. Minua vaan kauhistuttaa tämä ulkoinen habitus, joka ei ole oikein Jumalan lapsen kuva mutta siihen vaan saattaa olla oma syynsä jota en tiedä. On meinaan sen verran vahva meikki päällä....
Tällaisena vanhana portsarina kun on jonkinlainen ihmistuntemus kehkeytynyt, joten tietyt asiat väkisinkin ohjaavat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Tuo viittauksesi Matteukseen, niin sehän liityi niihin päiviin, jotka Jerusalemilla oli edessä päin roomalaisetn tullessa piirittimään Jerusalemia vyuonna 70.
Matteus 24:15-22, 28 koskevat siis erityisesti Juudan aluetta ja Jerusalemia. Nämä ovat JO TAPAHTUNEET.

Matt.24 luvussa Jeesus puhuu sekä tuon ajan Juudean ja Jerusalemin kohtalosta, kuin myös aikojen lopulla koko maailmaa kohtaavasta tuomiosta, Herran Päivänä.
Tämähän on sitä samaa missä Danielin kirjankin tulkintaa tehdään. Sen väitetään jo tapahtuneen, jota se tosiaan onkin Aleksander suuren aikoina.
Samalla tavalla Matteus 24 voidaan kohdentaa siihen kun ristiinaulitsemisen jälkeen useampaankin kertaan roomalaiset laittoivat patsiataan pyhättöön juuri ennen vuotta -70 joka osoittautui kansan kohtaloksi.
Muttei se mitätöi koko Matteus 24 lukua, koska siinä kerrotaan sen olevan lopunajan tapahtumien ennustus kokonaisuutena. Kun kuulette sotien melskeistä ja kansa kääntyy kansaa vastaan ja kansakunnan kansakuntia vastaan... eli 1. maailmansota oli vasta sellainen... niin se ei ole vielä loppu, vaan alku lopulle. Synnytystuskien alku.
Nyt elämme vasta varsinaisen kliimaksin hetkiä ja ne synnytystuskat muuttuivat jo ajat sitten varsinaiseksi synnytykseksi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

ONko täällä joku joka tuntisi paremmin Aili Heinosen ja mistä tämä "Ester" nimen käyttö tulee?
VainYksinJeesus

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

En tunne Heinosta mutta hänen kokouksessaan ollessa, ja lopuksi rukoili henk.kohtasesti, niin koin että kyllä Jumalalta sai tietonsa.
Toinen mitä hän lupasi että tulen saamaan, niin on asia mitä oon tässä pitkään rukoillut mutta en sitä mitenkään hänelle kertonut.
Vaikka meikkaakin vahvasti niin se ei häirinnyt millään tavalla.
Ei pidäkkään ketään ulkonäön perusteella "tuomita".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Ei pidäkkään ketään ulkonäön perusteella "tuomita".
Kiitos! Kyllä näin juuri, ei pidäkään tuomita. Minutkin tuomitaan jatkuvasti pelkästään siksi koska olen joidenkin mielestä pelottavan näköinen tms. kun olen ex. vartija/portsari ym. etteihän sellainen voisi koskaan olla oieasti uskova. Sellaisahan me ollaan, niin minäkin ja siksi taistelen sitä itsessäni vastaan.
Yksi asia mikä tässä erottaa kuitenkin. En tietenkään tunne naisten sielunelämää kovin... mutta meikki ja omat vaatevalinnat ovat mietittävä ja laitettava joka päivä ylleen. Se tekee tietynlaisen kuvan ja koska minä kykenen aistimaan näiden meikin ja vaatetuksen olevan seksuaalisesti houkuttavalla tavalla rakennettu, niin myös siellä mielessä täytyy olla näitä samoja asioita. Asukokonaisuuden ja meikin voisi valita uskovaiselle sopivammaksiki... vaikka en olekaan mikään arvostelemaan.

Ymmärrättehän mitä tarkoitan? En tarkoita pahaa, vaan avaan miten minä asioita ajattelen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo kirjoitti;

"Minua vaan kauhistuttaa tämä ulkoinen habitus, joka ei ole oikein Jumalan lapsen kuva mutta siihen vaan saattaa olla oma syynsä jota en tiedä. On meinaan sen verran vahva meikki päällä...."

Ymmärrän täysin mitä Jarmo tarkoitat. Itsellenikin ensivaikutelma on varauksellinen, kun ihmisellä vahva meikki. Mutta, sen takia keskitynkin erityisen tarkasti siihen, mitä tällainen ihminen sanoo tai tekee, saadakseni varmuuden.

Me olemme erilaisia, jotkut ihmiset vaan haluavat ehostaa itseään enemmän kuin toiset, oli sitten uskova vai ei. Olihan kuningatar Ester pitkässä kauneudenhoito käsittelyssä, ja oli silti todella Jumalan käytössä, ja pääsi nimenomaan tuohon kuningattaren osaan kauneutensa ansiosta.

Itselläni tällainen ennakkoluulo nosti omat "karvani pystyyn" erään uskovan tutkijan kohdalla, jakerkisin mielessäni ajattelemaan, että " mikähän hiihtäjä tämäkin kaveri on " ?

Mutta, onneksi epäluuloni eivätestäneet kuuntelemasta kyseisen henkilön luentoa, ja myöhemmin ostamasta hänen samasta aiheesta kirjoittamaansa kirjaa, todellinen tietopakkaus.

Ensimmäisiä "väläyksiä" nähdessäni kyseinen henkilö oli, että " ei h...tti, ihan kuin Elvis"....mutta ei kuitenkaan sitten ollutkaan Gracelandin mies, vaan asiansa osaava ja hallitseva, hyvin tietonsa yleisölle ammentava ammattilainen.

En kyllä silti noudattaisi kaverin pukeutumisohjeita, jos niitä jakelisi.

Mutta, onhan Jumala antanut meille ymmärryksen että huomiokyvyn. Ja, joskus henkilön ulkoasu, käytös, olemus on saanut minut varuilleni tai epäluuloiseksi, ja välillä ihan aiheesta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vieras

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mutta meikki ja omat vaatevalinnat ovat mietittävä ja laitettava joka päivä ylleen. Se tekee tietynlaisen kuvan ja koska minä kykenen aistimaan näiden meikin ja vaatetuksen olevan seksuaalisesti houkuttavalla tavalla rakennettu, niin myös siellä mielessä täytyy olla näitä samoja asioita. Asukokonaisuuden ja meikin voisi valita uskovaiselle sopivammaksiki...
sanotaahan raamatussa näin... ;)

1 Pietarin kirje

Luku 3:3

3. Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, turhamaisia tukalaitteita, kultakorujen ripustamista ja koreihin vaatteisiin pukeutumista.

1 Paavalin kirje timoteukselle

Luku 5:9,11 ja 14

9. [Avustusta saavien leskien] luetteloon otettakoon vain sellainen leski, joka ei ole 60 vuotta nuorempi ja on ollut yhden miehen vaimo.

11. Mutta nuoret lesket jätä pois [tästä luettelosta].
Kun he himoikkaiksi käyden vieraantuvat Kristuksesta, he haluavat mennä naimisiin.

14. Siksi tahdon että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiaan eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.
olli

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja olli »

Ja takaisin aiheeseen, kiitos. :?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pidän sun retoriikasta AOAOAOAOA, se kuvastaa sun tervettä suhtautumista maailmaan :D
Vieras

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

ViestiKirjoittaja -jarmo- » Tänään, 17:43

ONko täällä joku joka tuntisi paremmin Aili Heinosen ja mistä tämä "Ester" nimen käyttö tulee?
tänhän voisi pätkästä tästä ja siirtää tonne kaikenlaista jutustelua/sekalaista ketjuun... kun sivuaa jo aika paljo aihetta... :)
Vieras

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.


ViestiKirjoittaja olli » 29 Heinä 2016, 18:09

Vieras kirjoitti:

tästä päästäänkin sitten toiseen juttuun



Joo, niin päästään, ja se toinen juttu on se, että jos haluaa avata keskustelun uudesta aiheesta niin sitten sopii avata ketju johon kyseinen aihe sopii.

Siirsin nyt tänne tuolta toisesta ketjusta taas tavaraa kun siellä alettiin höpistä aivan ketjuun kuulumattomista asioista.

Pitäkää nyt jo vihdoin itse huolta siitä että ketjussa keskustellaan ketjun aiheesta. Ja vieras, tämä ketju on sitten tasan ainoa ketju jossa sallin tuollaisen kommentin jota lainasinkin. Muissa ketjuissa EI PÄÄSTÄ TOISIIN JUTTUIHIN.
ei mitään hyväveli järjestelmää vaan tasapuolinen kohtelu kaikille ei syrjitä ketään... :mrgreen:
olli

Re: Aili " Ester" Heinosen näky tuhosta USA:ssa

Viesti Kirjoittaja olli »

Ei ole kyse hyvävelijärjestelmästä, vaan siitä että tuo Jarmon viesti oli ihan aiheesta - ja niin seuraavakin vielä pysyivät juuri ja juuri aiheen tietämillä, eli viittauksethan olivat "Esterin meikkaamiseen". Mutta koska alettiin olla rajoilla niin huomautin.

Huomaatko etten poistanut edes sinun viestiäsi ... :o :D
Vastaa Viestiin