kuulin sanat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

niin Olli. olen samaa mieltä. en ole mikään profeetta, mutta saan sanoja aina silloin tällöin, mutta nämä mitä nyt olen saanut muutaman päivän aikana, ovat liian lähekkäin toisiaan, kun ensin kuulin muutama päivä tuon että ei ole aikaa ja nyt sitten tänään iltasella tämän, että oli viimeinen kerta, kun siivosin. laittaa miettimään ollaanko tultu nyt todellakin siihen kohtaan, että on ylöstempaus.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2222
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilmeisesti Tuula meinaa pistää miehensä siivoamaan tästä lähtien.... ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

:mrgreen: ehkäpä se sitten on niin. laitan siis miehen siivoamaan.
olli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja olli »

Meillä oli lauantaina tulossa vieraita ja vaimo sanoi perjantaina että pitäisi varmaan imuroida.

No, pistin "muijan" siivoamaan sitten. Ja kun "muija" oli siivonnut niin oli se taas kämppä puhdas.

Niin, muuten, meidän perheessä se "muija" olen minä. :shock:
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

tuula sanoi:
tämä oli sitten viimeinen kerta, kun siivosin. aluksi mietin sanonko tätä ollenkaan, koska uskoin, että minun lihani sanoi tämän, mutta en tiedä, ennekuin nyt näen. ajattelin siivota seuraavan kerran 1.8.
1.8. on viinijuhla (+50 päivää helluntaista)...pistää miettimään, että onko tempaus todellakin jo oven edessä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

olli kirjoitti:Niin, muuten, meidän perheessä se "muija" olen minä. :shock:
Jarmo nauraa :D
Vanha Uskis

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Itselläni ei ole osaamista lopunaikojen laskentaan, mutta niillä joilla on niin laskennan aika on alkanut. Itse näen että juhannusaatto aamuna heräsimme uuteen ajanjaksoon. Itselleni on sanottu että tulee virvoittavat syyssateet ja syyskuussa näkisin ihmeen ja ensi talvi on jo erilainen, samalla on kehoitettu varastoimaan elintarvikkeita. Ystävilleni on ilmoitettu että jonkin ajanjakson ovi on suljettu pysyvästi, vuorovesi vaihtuu ja tiimalasi on käännetty laskemaan lopunajan tapahtumia. Tukholman profetian ajat ovat aivan edessämme ja profetiassa mainittu Suomen ahdingon aika on ehkä jo alkanutkin. Seurakunnista on tullut viihdekeskuksia ja sitä ruokaa mitä nyt tarvittaisiin ei ole tarjolla kuin joissain kodeissa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oikein hyvin puhuttu, "Vanha uskis", allekirjoitan nuo kaikki täysin mahdollisena. Sen sijaan morsiamen ylösotto sijoittuu ennen kuin ruokavarantoja pitää alkaa hankkia. Toiset otetaan ja toiset joutuvat hankkimaan ruokavarantoja. Kakis miestä pellolla, viittaa elonkorjuuaikaan ja kaksi naista jauhaa käsikivillä, sekin viittaa elonkorjuuaikaan, toinen otetaan ja toinen jätetään. Se että nämä tekevät tavallisia päivä askareitaan, viittaa siihen että kaikki on ennallaan kun morsian katoaa, eikä mitään ihmeellistä ole ehtinyt tapahtua.

Tämä on pretribunatiolistinen tapa ajatella lopunaikoja.

Ne mitkä meille on laskennallisesti annettu lopunajoista, niin ne löytyvät Daniel 12 luvun lopusta ja ilmestyskirjasta. Siinä eräs oleellisimipa asioita on kyetä sijoittamaan se päivä, jolloin Matteus 24:15-20 mukaan "hävityksen kauhistus" seisoo pyhällä paikalla ja julistaa olevansa Jumala. Sen päivän sijoittaminen joka vuodelle on helppoa, sillä se ei voi olla mikään muu päivä kuin Tisha be Av kuun 9. päivä. Se osuu joka vuosi ennalta tunnetusti keskikesään jonka sijoitus vaihtelee vain juutalaiskalenterissa. Silloin on koko vaivanajan puoliväli ja ahdistuksen aika muuttumassa vihan aikaan. Kumpikin ajanjakso on 1290 päivän mittainen, joten meidän on heloppo laskea lopunaikoja, jos tiedämme lopunaikojen alkaneen.

Kaikki puhuu aina Israelin rauhasta, kuten minäkin. Entäpä jos kyse olisikin Levanttialueen rauhasta, eikä koskaan olekaan ollut kyse muusta? MItäpä jos ISIS järjestön kukistaminen on "SE" miekanhaava ja sen jälkeen alueelle julistetaan rauha. Sehän olisi koko maailmaa puhuttava rauha, johon yhtyisi Israel ja sen kaikki lähimaat. ...kunnes ISIS herää eloon ja nousee karismaattisen johtajansa avulla suuremmaksi kuin koskaan.

Seuraava yli 3 ja puolen vuoden päässä oleva Tisha be Av osuu heinäkuun 31. päivään vuonna 2020 ja siitä jos lasketaan rauhansopimuksen allekirjoittamiseen 1290 päivää taaksepäin, niin osumme ensi vuoden 2017 tammi-helmikuun vaihteeseen.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

nää on varsin mielenkiiosia juttuja Danielista... ;)

Daniel

Luku 8:13, 14 ja 23

13. Minä kuulin erään pyhän kysyvän ja toinen pyhä vastasi puhuvalle: Kuinka pitkää aikaa tarkoittaa näky jokapaäiväisestä uhrista ja kauhistuttavasta rikoksesta: Temppelin ja sotajoukon tallattavaksi antamisesta?

14. Hän vastasi: 2300 iltaa ja aamua.
Sitten temppeli saatetaan jälleen oikeuteensa.

23. Heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.

------------------

9:24 ja 27

24. Sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi on säädetty 70 vuosiviikkoa.
Silloin jumalattomus päättyy, synti lukitaan sinetillä, pahat teot sovitetaan, ikuinen vanhurskaus tuodaan, näky ja profeetta vahvistetaan sinetillä ja kaikkein pyhin voidellaan.

27. Hän [Voideltu, Kritus] vahvistaa liiton moille yhden vuosiviikon aikana ja viikon puolessa välin hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin.
Hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio kohtaa hävittäjän.

-----------

12:7,11 ja 12

7. Minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vesien yläpuolella.
Hän nosti kätensä oikean ja vasemman ja vannoi Hänen kauttaan, joka elää iäti: Siihen on vielä aika, kaksi ja puoliaikaa.
Kun pyhän kansan käden murtaminen on toteutunut, silloin kaikki tämä täyttyy.
Minä kuulin mutta en ymmärtänyt, minä kysyin: Herrani, miten tämä kaikki päättyy?

11. Siitä ajasta,jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävistyksen kauhistus asetetaan, on oleva 1290 päivää.

12. Autuas se joka odottaa ja saavuttaa 1335 päivää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siinäpä se! Tärkein on huomata kysymys, eikä niinkään tuijoteta vastaukseen.

Kysymys kuului: Herrani, miten tämä kaikki päättyy?

Sitten Daniel saa vastauksen vain pelkkinä kahden asian laskentamalleina, jotka aletaan laskemaan juuri tuosta koko vaivanajan puolivälistä.
1. Siitä ajasta,jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävistyksen kauhistus asetetaan, on oleva 1290 päivää. (MIHIN?)
2. Autuas se joka odottaa ja saavuttaa 1335 päivää. (MIHIN?)

Jää siis kaksi täysin tyhjää kysmystä, MIHIN lasketaan nämä päivät. Ne täytyy etsiä muualata Raamatusta ja päätellä.
Tuon ensimmäisen 1290 päivää on ehkä helppoa päätellä, mihin se johtaa. Moni on ymmärtänyt että siinä tapahtuu Sakarjan kirjan 14. luvussa tapahtuma jossa Jeesuksen jalat koskettavat Öljymäkeen suurella pauhinalla. Elikkä näkyvä Jeesuksen paluu tapahtuu tuoilloin.

Mutta mikä on 1335 päivän tarkoitus, eli +45 päivää Jeesuksen paluusta?

Sakarjan 14. lukua ja Hesekiel 47. lukua kun tutkii, niin niissä huomaa ettei Jeesuksen paluun hetki ole vielä muuta kuin uuden alku. Jeesus alkaa sotimaan ensin Pyhän Kaupungin piirittäjiä vastaan ja ajaa sen rippeet kaukoidän aroille. Ei sekään tapahdu puolessa tunnissa, vaan useiden poäivien aikana, ehkä jopa viikkojen. Sitten sidotaan raivoissaan olevat henkiolennot ja itse saatana. Sen jälkeen Jeesus alkaa keräämään omiaan ja TÄSSÄ KOHTAA TULEE MERKITYS TUOLLE 1335 päivän luvulle. Autuas on se joka saavuttaa 1335 päivää siellä jossain, koska sen saavutettua ei ole enää pelkoa villitsijöistä tai muista ihmisisitä jotka vainoavat. he ovat kaikki joko kuolleet tai vapautuneet henkivaltojen otteesta.

Näin minä sen lasken menevän, aivan tavallisen maalaisjärjen mukaan.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jää siis kaksi täysin tyhjää kysmystä, MIHIN lasketaan nämä päivät. Ne täytyy etsiä muualata Raamatusta ja päätellä.

Dan.9:24

24. Sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi on säädetty 70 vuosiviikkoa.

Silloin jumalattomus päättyy, synti lukitaan sinetillä, pahat teot sovitetaan, ikuinen vanhurskaus tuodaan, näky ja profeetta vahvistetaan sinetillä ja kaikkein pyhin voidellaan.
minun mielestä nämä kohdat on varsin mielenkiitoisia tähän temppeli asiaan liittyen raamatusta ja tämä on minun omaa päättelyä ottakaa se huomioon... ;)

Evankeliumista Johanneksen mukaan

Luku 2:19-21

19. Jeesus vastasi: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä.

20. Niin juutalaiset sanoivat: 46 vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?

21. Jeesus tarkoitti kuitenkin temppelillä omaa ruumistaan.

-----------

Paavalin 1 kirje korinttolaisille

Luku 3:16 ja 17

16. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli, ja että Jumalan Henki asuu teissä?

17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, Jumala turmelee hänet.
Jumalan temppeli on näet pyhä ja sellaisia te olette.

------------

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 13:18

18. Tässä viisaus. Jolla on ymmärrystä, laskekoon [punaisen] pedon luvun. Se on näet ihmisen luku. Sen luku on 666.

------------

Dan.7:8

8. Tarkatessani sarvia minä näin, miten pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellistä sarvea reväistiin pois sen edestä.
Sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka puhui herjaten.

-----------

1 Johanneksen kirje

Luku 1:18 ja 19

18. Lapset: Nyt on lopun aika. Kuten olette kuulleet, että Antikristus on tulossa, niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. siitä tiedämme että nyt on lopun aika.

19. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta eivät he olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme.
Heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole meihin kuuluvia.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

jatkoa juttuun... ;)
Daniel.8:23

23. Heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.
Luuk. 17:20 ja 21

20. Ja kun fariseukset kysyivät Jeesukselta, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,

21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä ja teidän keskellänne".

--------------------

Matt.3:7 ja 8

7. Kun Johannes näki, että paljon farisiuksia ja saddukeuksia tuli kasteelle, hän sanoi heille: Te kyykäärmeen sikiöt, kuka teitä on neuvonut pakenemaan tulevaa vihaa?

8. Tehkää sen tähden parannuksen mukaisia hedelmiä,

23:26

26. Sinä sokea fariseus: puhdista ensin maljan sisus että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!

-----------------

Kol. 1:13

hän on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.

Room. 5:9

Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

1. Tess. 1:10

ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.

-------------------------

Sak. 13:1

1. Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.

----------------------

Sakarja 11

1 Avaa ovesi, Libanon! Tuli on kuluttava sinun setrisi.
2 Valittakoon kypressi, sillä setri on kaatunut, hävitetyt ovat nuo mahtavat. Valittakaa, te Baasanin tammet, sillä sankka metsä on sortunut.
3 Kuule paimenten valitusta, kun on hävitetty nuo heidän mahtavansa. Kuule nuorten leijonain ärjyntää, kun on hävitetty Jordanin rantatiheikkö.
4 Näin sanoi Herra, minun Jumalani:
5 "Kaitse teuraslampaita, joita niiden ostajat teurastavat tuntematta syynalaisuutta, ja joista niiden myyjät sanovat: 'Kiitetty olkoon Herra, minä olen rikastunut', ja joita niiden paimenet eivät sääli.
6 Sillä minä en enää sääli maan asukkaita, sanoo Herra. Katso, minä annan ihmisten joutua toistensa käsiin ja kuninkaansa käsiin, ja he hävittävät maan, enkä minä pelasta ketään heidän käsistänsä."
7 Niin minä siis kaitsin teuraslampaita, lampaista kurjimpia. Ja minä otin itselleni kaksi sauvaa; minä nimitin toisen "Suloudeksi", toisen minä nimitin "Yhteydeksi", ja niin minä kaitsin lampaita.
8 Ja minä hävitin kolme paimenta yhtenä kuukautena, mutta minä kävin kärsimättömäksi lampaille, ja hekin kyllästyivät minuun.
9 Niin minä sanoin: "Minä en tahdo enää teitä kaida. Kuolkoon, joka kuolee; hävitköön, joka häviää; ja jäljellejäävät syökööt kukin toisensa lihaa."
10 Ja minä otin sauvani Sulouden ja katkaisin sen purkaakseni liittoni, jonka olin tehnyt kaikkien kansojen kanssa.
11 Ja sinä päivänä se purkautui, ja niin lampaista kurjimmat, jotka ottivat minusta vaarin, tulivat tietämään, että se oli Herran sana.
12 Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.
13 Ja Herra sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet". Niin minä otin ne kolmekymmentä hopearahaa ja viskasin ne Herran huoneeseen savenvalajalle.
14 Sitten minä katkaisin toisen sauvani, Yhteyden, purkaakseni veljeyden Juudan ja Israelin väliltä.
15 Sitten Herra sanoi minulle: "Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet.
16 Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.
17 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."

Sak. 13:7-9

7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämä kohta unohtu tosta edellisestä jutusta...

1. Tess. 5:3

Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
VainYksinJeesus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Ajattelin että nyt kirjoitan mitä koin 20.7.16 Herran puhuvan yöllä.

Näin sanoo Herra.
Suomi etsikkoaikasi on päättynyt.
Tuomiot tulevat, tee parannus synneistäsi.
Joka kääntyy minun puoleeni minä häntä armahdan.
Valmistaudu sillä minä tulen pian.
Rakastan sinua suomi, käänny puoleeni.

Olen rukoillut että saisin vahvistusta siitä että tuo oli Pyhän Hengen puhetta.
En kehannut aijemmin tuoda esille kun olin epävarma puhuiko Hän vai omat ajatukset.
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, VainYksinJeesus, että toit tämän tänne, kaikille jaettavaksi, sillä en usko että Herra haluaa että vain itsellämme näitä pidämme. Samaa kieltä Sanomasi puhuu kuin nämä aikaisemmat viestit. Siunausta sinulle.
Vanha Uskis

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Sanoisin sinulle Vain Yksin Jeesus että Jumala on tämän sinulle puhunut.
Raamatun ymmärrykselläni en näe että mitään tapahtumaa pitäisi enää olla etteikö tempaus voisi olla nyt välittömästi edessämme.
Tosin sekin on mahdollista että ennen tempausta Jumala näyttää vielä todeksi että meillä Jeesukseen uskovilla on todellakin elävä Jumala ja Hän tulee puuttumaan voimallisesti meille tehtyihin vääryyksiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Juuri näin totta mitä edellä puhuneet sanoivat. VainYksiJeesus puhui selvästi Pyhän Hengen kautta. Kyllähän me omassa lihassammekin haluamme taipua Jumalan tahdon mukaan, joten sikäli näitä lauseita saattaisi syntyä mutta kun otetaan sen Hengen osuus pois, niin vasta sitten havaitsisimme, miten iso ero siinä olisi. Uskon että hengen tasolla sattaisi olla aika hiljaista, ilman Pyhän Hengen työtä meissä. Näinpä voimme sanoa että kyllä tuo hengessä on tullut.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Johanneksen Evankeliumista

Luku 2:19-21

19. Jeesus vastasi: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä.

20. Niin juutalaiset sanoivat: 46 vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?

21. Jeesus tarkoitti kuitenkin temppelillä omaa ruumistaan.
minusta tämä on varsin mielenkiitoinen juttu tähän temppeli juttuun... ;) :mrgreen:

Ester 4:16

16 "Mene ja kokoa kaikki Suusanin juutalaiset, ja paastotkaa minun puolestani; olkaa syömättä ja juomatta kolme vuorokautta, yöt ja päivät. Myös minä palvelijattarineni samoin paastoan. Sitten minä menen kuninkaan tykö, vaikka se on vastoin lakia; ja jos tuhoudun, niin tuhoudun."
olli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja olli »

Vieras, omaa kommentointia nyt mukaan. Tätä en laske kaksiseksi kommentoinniksi:
"minusta tämä on varsin mielenkiitoinen juttu tähän temppeli juttuun..."
"minun mielestä nämä kohdat on varsin mielenkiitoisia tähän temppeli asiaan liittyen raamatusta ja tämä on minun omaa päättelyä ottakaa se huomioon..."
"jatkoa juttuun..."

Ihan oikeasti, jos ajattelit tekstien pysyvän täällä, niin nyt selityksiä miten nämä kaikki mielestäsi johonkin liittyvät. Muistutuksena, tämän ketjun aihe on KUULIN SANAT, eikä mikään temppeli.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:Vieras, omaa kommentointia nyt mukaan. Tätä en laske kaksiseksi kommentoinniksi:
"minusta tämä on varsin mielenkiitoinen juttu tähän temppeli juttuun..."
"minun mielestä nämä kohdat on varsin mielenkiitoisia tähän temppeli asiaan liittyen raamatusta ja tämä on minun omaa päättelyä ottakaa se huomioon..."
"jatkoa juttuun..."

Ihan oikeasti, jos ajattelit tekstien pysyvän täällä, niin nyt selityksiä miten nämä kaikki mielestäsi johonkin liittyvät. Muistutuksena, tämän ketjun aihe on KUULIN SANAT, eikä mikään temppeli.
ei muuta kommentoitvaa kun tämä... tee mitä hyväks näät... ;) :mrgreen:

5. Moos. 10:16

Ympärileikatkaa sentähden sydämenne älkääkä olko enää niskottelijoita.

Room. 2:28 ja 29

28

Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

29

vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei pelkkä ulkonainen toimitus; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
Vastaa Viestiin