Näky numerot 444!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä Herra tulee, mikä hetki hyvänsä :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisar kirjoitti:Täällä palloillaan edelleen, voi huokauksien huokaus.

Sanooko kenellekään luku 240 mitään?
Voisiko olla 240 tuntia, silloin se olisi 10 päivää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulla on sellanen fiilis että jokin herättävä tapahtuma olis tulossa. Siis maailmanlaajunen, joka kohdistaa ihmisten huomion, mutta tää on vaan mututuntuma. Mitään ei tarvita enää lähdön eteen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VAU !!! 240 tuntia = 10 päivää !!!! AMEN!!!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ennemmin 19 vuotta kuin 19 päivää.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
tuula

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja tuula »

sisar kirjoitti:Täällä palloillaan edelleen, voi huokauksien huokaus.

Sanooko kenellekään luku 240 mitään?


muistuttaa minun pankkitilin saldoa, paitsi, että tuossa 2 ja 4 välissä on pilkku :roll:
Juhani

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Aiheena oli näky. Mielestäni nämä "näyt ja profetiat" eivät ole mikään vitsailun aihe. En väheksy näkyjä ja profetointia, mutta meitä on kehoitettu nämä koettelemaan ja tutkimaan sekä profeetan on alistittava myös siihen. Rakentavatko nämä seurakuntaa? Ovatko lohdutuksen, parannuksen tai opetuksen sanoja? jne.
Juhani

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Enkä tarinapalstan ja bingon pelaamisen voisi siirtää muualle.
olli

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja olli »

Juhani kirjoitti:Enkä tarinapalstan ja bingon pelaamisen voisi siirtää muualle.
Kannatatetaan. mutta siis rivikirjoittajana, enkä aio sen toisen hattuni puitteissa asiaan puuttua.;)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Etsin tuota, mutta en löytänyt muuta kuin että 240 = elämänpuu.
Kun en osaa laskea noita numero juttuja ... miten Jarmo ???
Minä tiedän kyllä mikä minua puhuttelee varsin hyvin numerossa 240 ja se on hyvin keskeinen asia kun kirjoitin pelastussanoman ihan ensimmäistä versiota kesällä 2006 ja tämä on kyllä raju juttu. Tukholman profetia annettiin minun armeijavuotena, joka käsittelee tätä sanomaa, jonka pohjolan profeetta levittää.
Varusmiespalvelukseni oli 240 vuorokautta. Varsusmiespalvelusta voi hyvin verrata Taivasten valtakunnan palvelustyöhön täydessä sotavarustuksessa. Ja koska olin armeijan aikaan varsin epäkunnoittava ja uppiniskainen sotilas, jouduin usein hankaluuksiin ja sain peräti 8 ylipalveluspäivää. Mutta koska olin urheilussa ja ammunnassa ym. monessa jutussa erittäin pätevä, sain myös kunniamerkkejä ja kuntoisuuslomia. No sittenhän minä koitin vaihtaa näitä kuntoisuuslomia näihin ylipalveluspäiviin ja onnistuin. Minulle jopa jäi vielä kuntoisuuslomia niiden päälle... mutta sitten... Minä palasin viimeiseltä lomaltani ja kuulin että kuntoisuuslomani oli laskettu väärin ja minulle tulikin yksi ylimääräinen ylipalveluspäivä. Muut lähti siviiliin ja minä jouduin jäämään yhdeksi ainoaksia vuorokaudeksi.
Tätä minä vertaan nyt tähän... kaikki oli oikein tavallaan laskettu mutta sitten tuli jotain jota en voinut huomata. Jossain kohtaa tämä tapahtuu mutta enkelit palvelevat meitä sen ejan.
Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää.
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo! Tuo oli hyvä vertauskohta .
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nää koetaan hengen kautta. Ihan mahdotonta monesti selittää asioita mitkä tapahtuu hengessä. Kyse ei ole numeroista, vaan tapahtumien tulkinnasta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo. Kunhan nyt vaan Herra tulis, toivon sitä todella.

Uskon että Pyhän Hengen vaikutus on lusääntymään päin, tai on ollut jo jonkin aikaa. Että ihan vähäpätösiltäkin vaikuttavissa asioissa voi nähdä käden jäljen. Ja miten se sitten kanavoituu erilaisissa ihmisissä, uskovissa ja ei-uskovissa, toiset "hurmaantuu" ja toiset "hullaantuu". Tää nyt tällasta omaa pohdintaa...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä uskon että meissä kaikissa täällä olevista Herramme Jeesuksen palavista odottajista kaikilla meillä on hengessä vahva tunne, joka on puhetta sieltä Rakkaimmaltamme meille. Se on nyt vaan niin herkällä ja siellä kammiomme pohjalla ettemme itsekään ymmärrä kaikkea. Nyt tässä ajassa siis tarvitsemme uskolle voimaa ja rohkeutta. Kärsivällisyys on laji jossa usko punnitaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä, nyt on vaan "puskettava läpi".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja olli »

Löyhästi asiaan liittyen, oletteko nähneet elokuvan nimeltä "23" ?
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Markku_my kirjoitti:
sisar kirjoitti:Täällä palloillaan edelleen, voi huokauksien huokaus.

Sanooko kenellekään luku 240 mitään?
Voisiko olla 240 tuntia, silloin se olisi 10 päivää.
Minä nyt laitan tähän ketjuun, vaikka Juhani ja Olli kommentoivatkin että bingon peluu olisi jossain muualla. Pyydän anteeksi, mutta halusin jakaa vielä tämän teidän kanssanne.

Minä tosiaan olen nähnyt päivittäin noita triplanumeroita ja pyysin sitten Herralta, että näkisin numeron 240 (Herra yksin tietää, miksi pyysin nähdä ko numeron ja siksi kysyinkin, että sanooko luku 240 jollekin jotain. )

Tänään on 10 päivää siitä kun näin luvun 240 ja tänään on ollut myöskin ensimmäinen päivä ties miten pitkään aikaan, etten ole nähnyt noita triplanumeroita.
olli

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja olli »

No toki täälläkin saa pelata bingoa, mutta kukaan ei ilmoittautunut että olisi nähnyt elokuvan "23". Suosittelisin ihan oikeasti että katsotte sen, löytyy varmaan ihan jokaisen kotikirjastosta DVD:nä.

En viitsi paljastaa juonta, mutta uskosin että linkki tämän keskustelun ajatuksiin paljastuu aika selkeästi elokuvan lopussa.
Hannah

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Tarkoitatko Olli tuota elokuvaa, jota "tähdittää" Jim Carrey? Juoni kuvauksensa perusteella ymmärtäisin mitä ehkä haet takaa...
olli

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja olli »

Joo, muistaakseni oli juuri Jim Carrey mukana. En häntä itsessään niin paljon arvosta, mutta pidin elokuvasta sinänsä. Se kuvaa hyvin juuri sitä mitä ajoin takaa... mutta suosittelisin että katsot elokuvan, juonipaljastusten sijaan...
Vastaa Viestiin