Näky numerot 444!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Noissa käärinliinoissa on se minusta kaikkein hassuinta että olivatpa ne sitten aidot tai ei, niin ne todistavat Jeesuksen ylösnouseen! Sitä ei eksyttäjä halua todistella valheella, eikä ainakaan totuudella. Siksi uskon noiden käärinliinojen aitouteen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ajatelkaas muuten sama Torinon käärinliinojen tarina mutta sillä erolla että niissä olisi luuranko sisällä.. hmm! Asia muuttuisi hieman ja arvatkaas kenelle otolliseksi? Niinpä tämä käärinliinojen värikäs historia ei voi olla muu kuin aito.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Noissa käärinliinoissa on se minusta kaikkein hassuinta että olivatpa ne sitten aidot tai ei, niin ne todistavat Jeesuksen ylösnouseen! Sitä ei eksyttäjä halua todistella valheella, eikä ainakaan totuudella. Siksi uskon noiden käärinliinojen aitouteen.
samaa mieltä Jarmon kanssa, pitää kysyä mikä on käärinliinan hedelmä, kertooko se Jeesuksen ylösnousemuksesta vai ei?
Tuskin vihollinen haluaa edes kuiskata, että Jeesus on noussut ylös.
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sori siis ei ollu tarkotus poiketa aiheesta...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN! Markku veli.
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuli tässä sellainen hassu ajatus ja tunne, jolla nyt varmaankaan ei ole mitään merkitystä, mutta kun katsoin noita LUETTUJEN numeroita, jotka ovat nyt n. 706 ... niin mitä tapahtuu henkimaailmassa, kun on luettu 777 x? :o
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ninnin innoittamana löysin mielenkiintoisen videon, jossa esitettiin teoria keitä nuo 144 000 olisi..
Pohdinnan lopputulos oli ajatus, että ne 144 000 voisivat olla ne lapset, jotka Herodes tapatti, kun yritti tappaa Jeesuksen tämän syntyessä ?? Oli tai ei(en ota kantaa..kuten ei videon tekijäkään) mutta mielenkiintoisesti asia on esitetty.

https://m.youtube.com/watch?v=lZZ7ZFTFmR8
Samuli

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tämä muutama kohta sopii oikeastaan näihin molempiin. tähän alkuperäisesn 444 ketjuun ja tuohon Sinetin Jeruli näkyyn.

Apt. 12
12:1 Siihen aikaan kuningas Herodes otatti muutamia seurakunnan jäseniä kiinni kiduttaaksensa heitä.
12:2 Ja hän mestautti miekalla Jaakobin, Johanneksen veljen.
12:3 Ja kun hän näki sen olevan juutalaisille mieleen, niin hän sen lisäksi vangitutti Pietarinkin. Silloin olivat happamattoman leivän päivät.
12:4 Ja otettuaan hänet kiinni hän pani hänet vankeuteen ja jätti neljän nelimiehisen sotilasvartioston vartioitavaksi, aikoen pääsiäisen jälkeen asettaa hänet kansan eteen.
12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.
12:6 Ja yöllä sitä päivää vasten, jona Herodeksella oli aikomus viedä hänet oikeuden eteen, Pietari nukkui kahden sotamiehen välissä, sidottuna kaksilla kahleilla; ja vartijat vartioitsivat oven edessä vankilaa.
12:7 Ja katso, hänen edessään seisoi Herran enkeli, ja huoneessa loisti valo, ja enkeli sysäsi Pietaria kylkeen ja herätti hänet sanoen: "Nouse nopeasti!" Ja kahleet putosivat hänen käsistään.
12:8 Ja enkeli sanoi hänelle: "Vyötä itsesi ja sido paula-anturat jalkaasi." Ja hän teki niin. Vielä enkeli sanoi hänelle: "Heitä vaippa yllesi ja seuraa minua."
12:9 Ja Pietari lähti ja seurasi häntä, mutta ei tiennyt, että se, mikä enkelin vaikutuksesta tapahtui, oli totta, vaan luuli näkevänsä näyn.
12:10 Ja he kulkivat läpi ensimmäisen vartion ja toisen ja tulivat rautaportille, joka vei kaupunkiin. Se aukeni heille itsestään, ja he menivät ulos ja kulkivat eteenpäin muutamaa katua; ja yhtäkkiä enkeli erkani hänestä.
12:11 Kun Pietari tointui, sanoi hän: "Nyt minä totisesti tiedän, että Herra on lähettänyt enkelinsä ja pelastanut minut Herodeksen käsistä ja kaikesta, mitä Juudan kansa odotti."

Apt 16.Ja tässä vähän samanlainen tapahtuma Paavalilla.
16:24 Sellaisen käskyn saatuaan tämä heitti heidät sisimpään vankihuoneeseen ja pani heidät jalkapuuhun.
16:25 Mutta keskiyön aikaan Paavali ja Silas olivat rukouksissa ja veisasivat ylistystä Jumalalle; ja vangit kuuntelivat heitä.
16:26 Silloin tapahtui yhtäkkiä suuri maanjäristys, niin että vankilan perustukset järkkyivät, ja samassa kaikki ovet aukenivat, ja kaikkien kahleet irtautuivat.

16:27 Kun vanginvartija heräsi ja näki vankilan ovien olevan auki, veti hän miekkansa ja aikoi surmata itsensä, luullen vankien karanneen.
16:28 Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä."
16:29 Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
16:30 Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Oletteko törmänneet viime aikoina näihin toistuviin numerosarjoihin? Minä olen nähnyt viime aikoina paljon just 3x joku numero, mutta esimerkiksi tänään olen nähnyt ainakin 3x444 sen kummemmin niitä "etsimättä". Viimeisellä kerralla jo vähän hätkähdin, että mitä nyt....

Olkaa siunatut ja valvokaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pigeon kirjoitti:.....oli ajatus, että ne 144 000 voisivat olla.....
Mä en oikeen tykkää ittsestäni ku koen joskus aina viisatelevani täällä ehkä tarpeettomasti. Mutta olen tutkinut tarkasti myös tätä lukua!

Käsitykseni mukaan koko luku 144 000 on kokonaan alusta loppuun symbolinen, seuraavalla tavalla:

Täytyy ensin ymmärtää mistä tuo luku koostui, elikkä lukea mistä luvuista ja keitä siellä ilmestyksessä oli kun tämä luku annettiin ja yhteen laskettiin.
Joh.ilm 7. luku koko luku pitää lukea...

Kerron tässä vain mistä tuo luku koostuu, elikkä ensin ylösotto on tapahtunut luvussa 6 jo aiemmin ja mennään luvun loppuun, jossa tapahtuu ensin puolen hetken äänettömyys ja vasta sitten mennään ilemstyksen lukuun seistemän. Ehkä puoli vuotta morsiamen ylösotosta.... = puoli hetkeä.
Sen jälkeen jakeessa kerrotaan että käsky kävi ja neljä enkeliä siirtyi maan neljälle kulmalle, ettei sodan tai luonnonmullistusten tuulet vahingoittaisi VIELÄ MAATA TAI MERTA jne., vaan että nyt alkaa häävieraiden merkintä.

Paavali sanoi että pakanakansojen täysi luku on sisälle tullut. TÄMÄ TARKOITTAA SITÄ ja kun katsotaan mitä ilmestyksen luvun 7 lopussa puhutaan, niin sinnehän ne oli ilmestyneet kaikki loput. Mistä nämä ovat tulleet, kysyttiin ja tälle sanottiin että he tulivat siitä suuresta ahdistuksesta, josta morsian oli jo otettu pois.

Tämä luku on siis häävieraiden luku, täysi luku joka on sisälle tullut karitsan häihin juhlimaan.

Luku itsessään alkaa jakeesta neljä alkaen jonka jälkeen lueteltiin 12 000 Juudan, 12 000 Asserin, 12 000 Simeonin... jne. kaikki 12 sukukuntaa.
Mutta se että miksi Israelin sukukunnat olisivat häävieraat? Se lukee ilmestyskirjan lopussa, jossa puhutaan että me olemme Israelin kansa ja oksastettu siihen sukuun Jeesuksen kautta, vaikka olisimme Gambian mustaihoisia tai taaimman Thaimaan saaren mestitsiä tms. Koska kun me olemme Kristuksen omia, me olemme neljällä ilmansuunnalla Israelin sukua.

Luku 12 on opetuslasten luku, josta tulee perusluku, josta nuo sukukunnat luetellaan ja siitä tuleekin suoraan luku 1000 eli perusluku 12 ja 000 perään, on kansa. Kun näitä on 12 luku on 144 000 ja Jerusalemissa on 12 porttia, jotka ovat nimetty jokaisen suvun mukaan.

Eikö tämä ole aika selvää kieltä?
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sisarelle pitää mainita sen verran, että todellakin, mutta niiden tarkoitus on arvoitus :roll:
Nytkin avasin läppärin ja Palstan asiat-otsikon alla on 1444 viestiä ja heti perään huomasin, että Näky-numerot-444 oli saanut uuden viestin! ;) Ne tuntuu herättelevät pohtimaan, mutta miksi??
999 on "häiriköinyt" näkökenttääni viimeaikoina :)

Ja Jarmolle kiitos, kun jaksat selventää näitä tekstejä..en koe niitä viisasteluksi. Olet analysoinut tekstejä huomattavasti pitempään ja se näkyy. Kiitos, kun jaksat vääntää rautalangasta! :D
Rebekka

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Rebekka »

Itselle tuli taannoin näky numerosarjasta 464 jonka autuaasti unohdin...kiitoksia tästä aloituksesta päätin googlettaa sen ja löysin vastineen virrestä 464 kuin oksat vihannoivat...voisiko se viitata kevääseen? Itseasiassa luin tämän virren sanat ja niistä taas löysin omaa perhetilannettani. Koen usein unia ja näkyjä, mutta olen huono tulkitsemaan niitä...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rebekka. Kirjoita saamasi unet ja ilmestykset mahdollisimman tarkasti itsellesi muistiin, niin on mukava myöhemmin katsoa niitä kuinka ovat toteutuneet. Ne unohtuvat muuten yllättävän nopeasti.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensinnäkin, TERVETULOA Rebekka sisko, jos viihdyt täällä , tulet tuntemaan, kuinka tulet olemaan minulle rakas, Jeesus minussa siihen velvoittaa ja se tulee aivan luontaisesti !!! Kiitos että olet täällä.
AO tuossa sanoi noista unista ja näyistä, todella, ne kannattaa tallentaa kirjoittaen ylös, minä olen tehnyt samaa jo monilta vuosilta, onkohan minulla jo menossa 6-7 ns. kirjamainen teos tuonne koneen omaan arkistoon. Tänävuonna on tullut jo yli 60 sivua tekstiä. Joskus kun niitä selailee, ymmärtää, että hei, tuohan tarkoitti tätä ja tätä ....
Olsi kiva jos toisit niitä tännekkin ja yhdessä yritämme avata niitä ...
Siunausta sinulle kuin myös muille .... minun täytyy tästä kohta kiirehtiä töihin ... :D ... mutta näkyillään!!! :P
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Shalom!

En ole profeetta, enkä profetoi. Tuon nyt vaan kokemukseni tänne.

Varmaan viimeisen kuukauden ajan, Herra on näyttänyt minulle "triplanumeroita" päivittäin. (esim. 111, 222, 333, 4:44 jne) En ole löytänyt niille järkevää merkitystä. Tällä viikolla näin yhtenä päivänä 4 tai 5 kertaa numerot 555 ja eilen n. puolentoista tunnin aikana numerot 222, 444, 555, 666, 777, ja 999) Eli ykköset, kolmoset ja kasit puuttuivat. Rukoilin alkuviikosta, että jos Herra tulee tänään (siis ko. päivänä), Hän näyttäisi minulle tietyn numerosarjan. Ei näyttänyt, ja olenkin rukoillut sitä nyt sitten päivittäin.
Tänään olen sitten nähnyt ne numerot, jotka eilen puuttuivat, eli 111, 333 ja 888. JA myös sen pyytämäni numeron.

No, huomenna on Helluntai ja omerin laskeminen päättyy. Paljon ollut ollut viestejä, että morsian lähtisi helluntaina. Jossain oli jopa vahvistettu että lähtö olisi 3.6.2017 (eli tänään).

Tämä ei siis ole profetia, vaan ihan oma kokemukseni.

Toivon ja rukoilen, että tämä antaa voimaa uupuneille, eikä aiheuta kenellekään uskosta luopumista, mikäli mitään ei tapahdu. Kaikki on Herran käsissä ja Hän on kehoittanut meitä valvomaan ja odottamaan Häntä. Joten sisaret ja veljet, valmistautukaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisar kirjoitti:Shalom!

En ole profeetta, enkä profetoi. Tuon nyt vaan kokemukseni tänne.

Varmaan viimeisen kuukauden ajan, Herra on näyttänyt minulle "triplanumeroita" päivittäin. (esim. 111, 222, 333, 4:44 jne) ..........
Kiitos sisar näistä vahvistuksista!
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Täällä palloillaan edelleen, voi huokauksien huokaus.

Sanooko kenellekään luku 240 mitään?
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Etsin tuota, mutta en löytänyt muuta kuin että 240 = elämänpuu.
Kun en osaa laskea noita numero juttuja ... miten Jarmo ???
Vastaa Viestiin