Näky numerot 444!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... äsken kun kävin katsomassa, kuinka monta lukijaa on käynyt, numerot olivat 444, ... :shock:
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä. Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen!
(4. Moos.6:24–26)
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra HALUAA ETTÄ KIINNITÄMME, katseemme tuleviin tapahtumiin, sillä jotain on tapahtumassa, jotain käänteen tekevää!

... katsokaa, kohta tulee vastauksien määräksi 44 ... ja Näkyyn: KYLLÄ!", on jo 44 vastausta ....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä en ees uskalla vastata mitään, mä vaan seuraan... jännittyneenä.
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinettisormus kirjoitti:... äsken kun kävin katsomassa, kuinka monta lukijaa on käynyt, numerot olivat 444, ... :shock:
minä olin se 444 :)
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... on vähä boogi olo, vaan ei pelota, mutta jännitystä on kyllä ilmassa. Katselin kuka on tuo 444 kommentoija ja se osui sopivasti sisarelle, kun olet tuot numero sarjaa jo pitempään tarkkaillut, tietämättäsi, miksi? Herra avaa meille tätä kuin palapeliä ....
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Jotain on nyt ilmassa.. todellakin, johon Herra haluaa huomiomme kiinnittää!
Poistun tunniksi pariksi harrastusten pariin..(jos maltan ;) )
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistatteko kun mä laitoin joskus keväällä teille viestin 2016 tälläsella:
Profetian sana teille!
kirjoitin siinä että kuulin sanat: Kaikki mitä sä olet odottanut on OVEN takana, kestä, kestä, kestä sinä Jumalan mies ja nainen.
Hebrean kirjain dalet on numero neljä ja se tarkoittaa myös ovea!
eli jotain suurta on tapahtumassa meille uskoville!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!!! Katso7!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Se oli kirjotettu vähän väärin:
Profetian sana teile!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tein lisähaun ja päädyin sivuun, jossa on kuin koottuna tämän ketjun asiat.

"I see 444 everywhere" -videon mies päätti tehdä tämän videon, kun joku oli kysynyt numeroista 44, 444 ja herättyään klo:4:44 koki sen vahvistuksena tehdä tämä video.. ;)

Tekstistä löytyy Sinetin saama sananpaikka ja, kun tänään pyysin selitystä tähän 444 asiaan..avasin raamatun Hesekiel 18 kohdalta.

En itse ehdi lukemaan ja katsomaan kaikkea läpi juuri nyt, mutta laitan tänne linkin, jos jollain on unensaantivaikeuksia voi ajankuluksi kahlata tämän läpi.

Tämä kaikki näyttäisi kohdistuvan Syyria-Israel akselille..lopunaikaan eli nyt, kohta, heti, pian ??

http://beforeitsnews.com/prophecy/2015/ ... 73430.html

Ei pelota, mutta vahvaa kunnioitusta herättää..jotain suurta on ovella!
Siunattua yötä kaikille!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4816
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, olisikohan Damaskoksen kohtalo sinetöitymässä tuolla Astanassa (hui todellakin mikä nimi). Joka tapauksessa, tämä ketju antoi minulle voimaa odottaa, kiitos siitä! Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomenta! ... tänään heräsin ensimmäisen kerran 03.03. ja sittenylösnousun aikaan heräsin, 08.08. .....
Siunausta kaikille tähän päivään!
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Shalom, Huomenta!
Klikkasin auki videon, joka on ehkä hieman sekava, mutta se muistutti minua unestani, jonka luulin olevan henkilökohtainen..joka ei ehkä olekaan. Tässäkin videossa muuten mainitaan 444 joka liittyisi Obamaan ja aiemmin laittamassa linkissä puhuttiin että numeroa 444 seuraa numero 666... ?? Kaaos tulossa? Se varmaan nähdään pian.

Unessani oli eri henkilöt, mutta tunnelma tuntui samalta kuin tässä liittämässäni videossa.

Olin "kotona", joka ei ollut kotini ja siellä oli perheeni ja tuttavani. Tunnelma oli kuin siellä olisi ollut joukossa susi lampaiden vaatteissa jahtaamassa.. Kaikki juoksenteli eri huoneissa, en päässyt lähelle lapsiani, en ketään. Kaikki oli yhtä "kaaosta". Lähdin pois, kun en kerta kaikkiaan päässyt ketään lähelle..enkä kontrolloitua tilannetta.
Seuraava kuva oli, että olin eri paikassa, mutta tuttavani sanoi minulle, mene takaisin..tekemään niille ruokaa, niin ne lähtevät(sekoittamasta kotiani). Menin iloiten takaisin, ajatuksesta, että saan ei toivotut vieraat ulos kodistani. Kotini oli täysin ryjäläjänä, kun palasin takaisin..aloin korjata paikkoja. Uni päättyi.

Tuli vain mieleen. Että onko tuleva totaalinen kaaos, jossa meidän tehtävämmbe on antaa "ruokaa" Sanaa ihmisille tilanteen rauhoittamiseksi ?? Tällaisia mietteitä tänä aamuna. :roll:

https://m.youtube.com/watch?v=EcNrleOMyiw
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle tuli tuosta myös samaa mieleen. Maailma on pahaa ja emme haluasi olla siinä mukana, se on kuin "kotimme", mutta todellinen koti löytyy tuolta Taivaan Valtakunnasta. Me haluaisimme kääntää kaikelle tuolle maalliselle selkämme, vaikka OIKEASTI meidän tulisi todellakin TARJOTA sille "RUOKAA", tuota JUMALAN SANAA ja Pelastusta, Jeesuksessa Kristuksessa! Sopivissa ja sopimattomissa paikoissa ja hetkissä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jes 1:9 ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille jäännöstä olisi meidän käynyt pian kuin sodoman olisimme TULLEET sodoman kaltaiseksi.
aamos 4:11 minä panin toimeen hävityksen teidän seassanne niin kuin Jumala hävitti sodoman ja gomorran ja TE OLITTE KUIN TULESTA TEMMATTU KEKÄLE
Jos meillä ei olisi Pyhää Henkeä ja Jeesusta Sovittajaa missä tilassa olisimme siksi meillä on sovituksen virka Jumalattomille!ei tuomion virka ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.Vain perhe pitää kurissa oman perheensä(seurakunta)
Ihminen ei viettele saatanaa vaan saatana viettelee ihmisen. ja ihminen menee mukaan houkutukseen syntiin.
Onneksi Jeesus tuli ja synnin spitaaliset puhdistuvat
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tämä ajatus on pyörinyt mielessäni muutaman päivän. Liittyen tuohon lukuun 444, jota nyt meille annetaan pohdittavaksi.

Ajatus liittyy tuohon ilmestyskirjan lukuun 7:

1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
6 Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Manassen sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
7 Simeonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Leevin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Isaskarin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
8 Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä.

Onko tulossa täyteen tuo sata neljäkymmentä neljä tuhatta sinetillä merkittyä?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN Ninni... AMEN!
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN! AMEN! AMEN!
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä merkitsee 333 ja 444? : https://www.youtube.com/watch?v=GzkBkgHfqVc

Tuosta videosta ja kuvasta Jeesuksen käärinliinasta, kohosi mieleeni Tämä ...Jeruli .... näkyni:
19 Tammi 2017, 09:26
Shalom! Huomenta tähän päivään!

Illalla ja aamulla rukoilin niin monen asian edestä, mutta etenkin lohdutusta ja voimaa jaksaa Odottaa Herramme tulemusta! Herra näkee meidän Odotuksemme!
Sitten tuossa aamulla kun odottelin Sanomaa Herralta Hänen läsnäolossaan, rukouksen jälkeen, juuri ennen ylösnousua, alkoi tapahtua:
Näin sellaisen vanhan kellarin tai kammion, se oli kivestä rakennettu ja hämyisä ja rauhallinen paikka, jossa muutama kynttilä antoi valoaan.
Tästä nousi Herran kehoitus mieleeni; Kun rukoilette, menkää kammioihinne ..."
Sitten heti, tuon kuvan jälkeen kuulin mies äänen sanovan sanan, jota en tiedä mitä se tarkoittaa ja mitä kieltä se on, mutta kun kuulin tuon miehen sen ääntävän, voisi hyvinkin kuvitella siinä olevan jotain Hebrean tyylistä ääntämistä, mutta hieman pelästyin tuon äänen niin nopeasti sen kuvan jälkeen sanovan; ... Jeruli...!
En ole aivan varma kuulinko sen oikein ja oliko siinä 1 vai 2 iitä? Mutta kirjoitin sen niin kuin kuulin.
Sitten aivan heti tuon sanan jälkeen tuli vielä yksi kuva, jossa oli Jeesus, kuin kuva joka oli otettu Hänestä röntgenillä tai sitten se esitti Jeesusta Hengen muodossa, sillä Hänen kuvansa muodostui siihen eteeni kuin pienistä harmaista pilvistä, ei lihasta.
Ja tämänkin ajattelin liittyvän niin hyvin tuohon kammiohuoneeseen, sillä Jeesus asuu sydämissämme tuon Hengen muodossa ja näin Hän tietää joka ajatuksemme, ne salatuimmatkin.
Tuo näyssä näkemäni kuva näytti ensin juuri tuolta, kuin tuo käärinliinan kuva, röntgenmäinen ....
Vastaa Viestiin