Näky; Taistelu

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna, kun juuri rukoilin Isä meidän rukousta, sain yhtäaikaa hätkähdyttävän näyn. Kuvan oikeasta reunasta, ylhäältä mäestä tuli kovaa kaartaen minua kohti panssarivaunuja ja niiden jälkeen samasta suunnasta tuli jalkaväkeä, jotka juoksivat hieman kyyryssä. Ymmärsin että tuossa oli taistelu käynnissä. Kyselin Herralta oliko tämä oikeaa tulevaa, sotakuvaa, vaiko hengellistä sodan käyntiä, joka ilmiselvästi on tänäpäivänä tässä maailmassa kasvussa. Herra auta meitä ja ole meille armollinen. Anna meille sinun veresisuoja ja tuo sotaasu henkivaltoja vastaan.
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 08 Heinä 2016, 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje efesolaisille 6
1. Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
2. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" - tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus -
3. "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".
4. Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.
5. Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
6. ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
7. hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
8. tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
9. Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.
21. Mutta että tekin tietäisitte tilani, kuinka minun on, niin on Tykikus, rakas veljeni ja uskollinen palvelija Herrassa, antava teille siitä kaikesta tiedon.
22. Minä lähetän hänet teidän tykönne juuri sitä varten, että saisitte tietää meidän tilamme ja että hän lohduttaisi teidän sydämiänne.
23. Rauha veljille ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
24. Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta - katoamattomuudessa.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäiseksi jokaisen uskovan on sisäistettävä, että olemme jo sodassa - halusimme sitä tai emme. Itse emme sotaa ole aloittaneet, emmekä liioin toivoneet, mutta vihollinen on keskittänyt joukkonsa meitä vastaan, joten itsemme ja 'aseveljien' tähden olemme velvolliset puolustautumaan.

Jumalan sota-asua ei siis ole annettu etukäteen mahdollisen kriisitilanteen varalle, jotta sysäisimme sen laskostettuna kaappiin odottamaan tositoimia. Se on annettu jokapäiväiseksi käyttövarustukseksi, johon uskovan on tarkoitettu pukeutuvan alati, koska Herran omat elävät välittömän sodanuhan alla. Taistelussa jokainen sotilas on puettu Herransa väreihin ja hän käy Herransa taisteluviirin alle yhdessä toisten kanssa vihollista vastaan.
Lue lisää: http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2008-02-13
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen illalla katselin ohjelmaa päihteiden ja huumeiden käyttäjistä, jotka ei saaneet apua oikein mistään, he ovat yhteiskunnan silmissä aivan hylättyjä. Rukousosiossammekin näkyy tänään kuinka huumeet ja päihteet tekevät pahaa monen elämässä. Paha tekee työtään. Se levittää mustaa verkostoaan ympärillemme. Se hyökkää ja yrittää tuhota kaiken hyvän ympäriltämme. Perhe suhteet kariutuvat ja ystävä suhteet. Se tuo kapuloita rattaisiin joka puolella, pahalla on kiire. Siksi tuon Kristuksen verensuojan ja sotaasun rukoileminen jokapäiväiseen käyttöön on mitä suotavinta. Lisätkää se jokapäiväiseen rukoukseenne.

Sota-asumme varusteet:
Vyö - Totuus
Haarniska - Vanhurskaus
Kengät - Alttius Evankeliumille
Kilpi - Usko
Kypärä - Pelastus
Miekka - Jumalan Sana
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen veri suojaa meidät rangaistukselta ja saatanan vallalta.

1. 2 Moos 12:13. Ja VERI on oleva merkki, teille SUOJELUKSEKSI, taloissa, joissa olette; sillä kun Minä NÄEN VEREN, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun Minä rankaisen Egyptin maata.
2. Ilm 5:9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä Sinä olet tullut teurastetuksi ja olet VERELLÄSI OSTANUT Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
1 Piet. 1:18. tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, LUNASTETUT turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, 19. vaan Kristuksen KALLIILLA VERELLÄ, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,

JEESUKSEN KRISTUKSEN VERI PUHDISTAA
JA ON AVANNUT MEILLE PÄÄSYN TAIVAASEEN ISÄN LUO
Heb 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, Hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

1Joh 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin Hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, Hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Ilm 7:9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, JOTA EI KUKAAN VOINUT LUKEA, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat PESSEET vaatteensa ja VALKAISSEET ne Karitsan VERESSÄ.
Heb 10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
Lähde: http://www.armo.info/veri.html
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja katso7 »

joo oli uskomatonta kun olimme sen ystävän kans rautatieasemalla ja se oli ihan päissään vartijat tuli sanomaan kaverlillení et ulos. mä sanoin et se on kyl menos junaan ja olen saattamassa että millanen asenne teil oikein on. ne sano mulle et näytä lippu ja sen jälkeen vasta antovat olla. kaikki mikä ei ole kaunista halutaan pois silmistä aivan kuin se sillä ratkeaisi. yhes kristillises lehdes oli juttua alkoholiongelmasta . jotku sano etä voisko yhteiskunta tehdä enemmän. olen sitä mieltä että ei todellakaan. se tekee jo aivan äärirajoille asti ja sitä paitsi todellista muutosta ei tapahdu jos sisin ei muuta. Mun mielest seurakunnan olis aika ottaa paikkansa jos sillä semmonen on ja julistaa sekä armoa että Vapautta synnin kahleista.sitä varten on armolahjat?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Heidän auttamisensa täytyy lähteä heidän omasta halustaan, jota varmaankaan kaikilla ei ole. Mutta nämä, jotka itse haluaisivat irti tuosta kahleesta, he eivät yleensä itse jaksa, apua on, mutta aivan liian vähän. Ovella usen sanotaan, sormi kohti ovea, ettei "sinunlaisia" voida auttaa. Seurakunnilla tässä olisi todella oivallinen tehtävä, mutta kun on niin vaikeaa "jalkautua" seurakunnan seinien ulkopuolelle. Mutta onneksi on rukous, sitä älkäämme väheksykö, sitä voi tehdä joka ikinen ja siellä missä olettekaan, esirukoilijoita tarvitaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä tapahtuu; Sodan jälkeen: https://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tämä juoppokaverini kun olimme kaupungilla halusi lähteä juomaan lisää ja omille teille. Raamattu sanoo pakota heidät tulemaan sisään... täs kohdassa pakotin hänet valitsemaan oikein eli lähdön sinne kotiinsa. jos olisin sanonut SULLA ON VAPAA TAHTO MENE MINNE HALUAT hän olisi ehkä jo kuollut. Asiat ei ole niin yksinkertaisia. Miten se mies jossa oli 2000 riivaajaa halusko se vapautua vai Jeesuksen Jumaluusko sen teki uskon että Jumala sai sen yksin aikaan. Minä olen teidät valinnut.... vedin teitä rakkauden köysin... ihminen ei voi vastustaa Jumalan rakkautta mielestäni henki jonka Jumala on laittanut ihmiseen oli se minkälaisessa solmussa tahansa haluaa kokea todellisen Jumalan rakkauden. Entä narkomaanivauva ei se halua maitoa vaan piikin . jos sitä ei pakkovieroiteta vaan annetetaan säännöllinen huumepiikki kai se äidinmaidossakin tulee en tiedä en ole tutkinut se vauva ei koskaan vapaudu.entä ihmiset jotka eivät ole siintyneet rakkaudesta vaan raiskauksesta sillä on aivan selvä merkitys tulevalle elämälle. me kasvatamme joko Jumalan läsnäoloa ihmisissä koska Pyhä henki yhtyy siihen. Emme voi ajatella tuloksia koska UUSI ELÄMÄ on aina Jumalan käsissä mutta jos emme mitään tee voimme olla varmoja että helvetti täyttyy. Jeesus ei käskenyt rukoilla herätystä vaan elomiehiä elonkorjuuseen. Jerikon muurit murtu rukouksella mutta ihmiset poistettiin käsipelillä. Punainen meri aukesi Jumalan tuulesta mutta Israelilaiset eivät siiryneet toiselle puolelle kuin kävellen. Kun Mooseksen kättä kannateltiin israelislalaiset olivat voitolla niin kauan kuin Mooseksen kättä kannateltiin mutta silti heidän piti silti taistella. Kun viimeinen vitsaus toimeenpantiin Egypissä vain ne jotka siirtyivät veren suojiin pelastettiin eli piti tehdä jotain ei voinut jäädä ulkopuolelle veren. Kaikissa näissä esimerkeiss. on mielestäni aivan selvä sääntö ensin rukous sitten toimenpide tai tottelu muuten siitä ei olisi tullut Jumalan tahtomaa tulosta. Jumala on se joka teissä vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen. Kukaan ei voi vain päättää pelastua se ei ole ihmisen valinta vaan Jumalan kutsu ja valinta. Jeesus sanoi Minä teidät valitsin. Mitä ajattelette vapaasta tahdosta. Ei kai vauvalta jos teillä jollakin on voi aina odottaa vapaan tahdon päätöstä koska sillä ei ole ymmärrystä vielä siihen. jos se meinaa kävellä kaivoon ette kai sano kavele sinne vaan .vauva on pysäytetävä. mielestäni tällä on myös hengellinen merkitys.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN, Katso7!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pietari kävelee veden päällä. Matt 14:25-32

Jeesus oli lähettänyt opetuslapset veneellä järven toiselle puolelle. Yöllä Jeesus kuitenkin tuli opetuslapsia kohti kävellen vettä pitkin. Kun he näkivät hänen kävelevän järven aalloilla, he säikähtivät ja huusivat pelosta, sillä he luulivat näkevänsä aaveen. Mutta samassa Jeesus jo puhui heille: ”Pysykää rauhallisina, minä tässä olen. Älkää pelätkö.” Silloin Pietari sanoi hänelle: ”Herra, jos se olet sinä, niin käske minun tulla luoksesi vettä pitkin.” ”Tule!” sanoi Jeesus. Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo. Mutta huomatessaan, miten rajusti tuuli, hän pelästyi ja alkoi vajota. ”Herra, pelasta minut!” hän huusi. Jeesus ojensi heti kätensä, tarttui häneen ja sanoi: ”Vähäinenpä on uskosi! Miksi aloit epäillä?” Kun he olivat nousseet veneeseen, tuuli tyyntyi.

Pietarikin käveli veden päällä, mutta alkoi vajota heti kun hänen katseensa herpaantui Jeesuksen kasvoista, kun hän alkoi katsomaan olosuhteita. Pietarin usko oli tässäkohtaa heikko ja näin käy meillekkin monesti. Lakkaamme katsomasta Jeesusta kasvoihin ja olosuhteet alkavat horjuttaa uskoamme. Tuossa sananpaikassa huomaamme myös tuon saman, josta katso7 kirjoitti, että Jeesus kehoitti Pietaria itse kävelemään uskonsa varassa veden päällä. Meidän tulee itse ottaa noita uskonaskeleita, ja mitä vahvemmaksi uskomme kasvaa, sitä voimallisemmin se meitä kannattelee.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmo sanoi tuolla Rukous palstalla, jossa pyydetään rukouksia päihteitä kayttävien puolesta, näin:
Rauno Helppi on armollinen rukoilija juuri näissä alueissa ja hän sanoi että jos muodostamme ruokousketjun, niin se on hengellisessä maailmassa yhtä tehokas kuin tykkituli tykistöpattereista sodassa. Se tapahtuu etäältä, mutta kun menee myöhemmin paikanpäälle katsomaan, niin jälki on ollut tehokasta.
Ehkäpä tuo tämän aamuinen näkyni kesken rukouksen, todella tarkoittaa tätä taistelua päihteitä vastaan, Rukoillaan siis noita vihollisen tankkeja vastaan rintamana, täydessä sotavarustuksessa, että nuo huume ja päihde riippuvuudet katkeavat. Juoksemme kyyryssä hyökäten, kuin nuo sotilaat tankkien perässä.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...................Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
tuula

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja tuula »

sinäkin sinetti näemmä näet taistelusta näkyjä. ja minä näen unia. minä, joka en juuri koskaan ole unissani taikka näyissä taistellut.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen saanut niistä myös unia ja kerroinkin niistä suomi24 aikaan. Nyt en ole nähnyt pitkään aikaan, joten aamulla tuo näky hätkäytti. Uskon, että useimmiten ne voivat kyllä tarkoittaa hengellisiä taisteluja.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja koska täällä jaoin tuon taistelu näkyni, haluan myös täällä huutaa RUKOUS HUUTONI: Me yhdessä yhteisenä rintamana huudamme ääneen, että henkivallatkin sen kuulevat. Me huudamme Jeesuksen Kristuksen nimeen, emme omaan nimeemme, että KAIKKI PAIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT ja HUUMEIDEN ORJAT, joita tänne on tuotu esirukoiltaviksi, tulevat pääsemään irti noista KAHLEISTA ja SITEISTÄ. Ne KISKAITAAN pois heidän yltään, eikä päahalla ole enää valtaa oleman heihin, vaan nämä vapautetut saavat uuden HERRAN, JEESUKSEN KRISTUKSEN!!! Ja minä huudan myös tätä vapautusta siskoni, TUULAN puolesta, että päihteet irroittavat otteen myös hänestä ja ystäväni miehen HANNUN puolesta että nuo päihteet myös irtoavat hänestä ja MATTI NYKÄSEN puolesta, että hänkin saa täyden vapauden, eikä kukaan enää ole noiden kahleiden sitoma, vaan vapaa TÄYDELLISESTI niistä päihteistä. Ja he ilolla alkavat ylistää Herraa, joka on JEESUS KRISTUS, Tämän me JULISTAMME YHDESSÄ ÄÄNEEN henkivalloille, sillä sillä ei ole enää valtaa näihin rakkaisiin siskoihimme ja veljiimme.
KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE, joka on MEIDÄN HERRAMME!!!
Amen!
tuula

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja tuula »

voimallinen rukous. kiitos myös itseni puolesta rukous, vaikka en viinaa käytäkään. olen absoluuttisen raitis. minulla vain on itseironinen huumori, josta kiitän Herraa. olin eräänä iltana rukouskokouksessa sipoossa. siellä oli vieraana ruotsin juutalainen mies. kuunteli mm. mitä lintu sanoi, joka oli pihalla puussa laulamassa. osaa siis tulkita eläinten kieltäkin. noh. mutta itse asiaan. hän profetoi minulle ja sanoi minun olevan vanhurskas ja Jumalalle hyvin mieluinen. sanoi mm. että minulla on parantamisen armolahja, mutta se on käyttämättä, joten hän kehotti ottamaan sen heti käyttöön. kävin samana iltana myös erään tutun selän päällä pitämässä käsiä, koska se kipeä. en tosin kyllä tiedä, paraniko selkä, koska en ole nähnyt häntä sen jälkeen. täytyypä siis alkaa enemmänkin kuuntelemaan, mitä ihmiset valittelevat ja rukoilemaan sairauksien paranemisen puolesta.
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minulla on oikeasti Tuula niminen sisko, olemme samasta isästä ja äidistä... :D
Sinettisormus

Re: Näky; Taistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... parantamisen lahja joka on käyttämättä, vahvistuu kyllä käytön myötä, mutta älä heti odota tuloksia, mutta käytä sitä lahjaa, Tuula.
Vastaa Viestiin