3 x 16 näky!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Öljylamppu.Lampussa paloi tuli. Joku kirjoitti näin tossa edellä.
kerron teille noin 20v sitten. Olin hyvin katkeroitunut. Sanoin jätän uskon. Illalla kun menin nukkumaan kuulin ensimmäisen kerran korvillani Jumalan äänen. Jumala sanoi minulle näin:
Jos nyt Jeesus USKON LIEKIN SYTYTTÄNYT sinuun on häntä seuraa tie minne viekin et ole yksin et TURVATON. HERRAN LIEKIN ANNA PALAA anna kasvaa rakkauden kunnes TULI VALTAA ALAA JA VALO SAAPUU LUO JOKAISEN.
silloin tiesin että jos Jumala on minut valinnut niin kuin jokaisen meistä Hänellä on valta ja tahtoa myös HOUKUTELLA RAKKAUDESSAAN MEIDÄT TAKAISIN. kun kerran on kokenut ABBA ISÄN rakkauden ILMAN SITÄ EI VOI OLLA.
D.Wilkerson you tube video When Jesus laid hands upon you! sain eräältä messiaaniselta juutalaiselta Yhdysvalloista tän kasetin. sanoo täs kasetilla että en välitä mitä teet vaikka TEKISIT VUOTEESI HELVETTIIN jos Jumala on sinut valinnut Hän vetää sinut pois sieltäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tuli vain mieleen kun näin ton näyn että siinä oli suuri joukko ihmisiä jotka olivat valmiit aloittamaan sen maratonin sen korttelin ympäri. sit toi 3x16 sehän tekee 48. Israel perustettiin vuonna 1948.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
tuula

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja tuula »

onkos nyt jokin juttu menossa tuolla henkimaailmassa.olen nukkunut kokoyön huonosti ja muutenkin kun nukahdin n. 2 tunniksi, niin näin ihmeellistä unta. katselin jotakin englantilaista lausetta ja ihmisiä oli paljon ympärillä.tuo lause oli suomeksi jotakin että "pidä se tunne" ja lause jatkui, mutta en muista sitä edes englanniksi. ja olen kokoyön miettinyt todellakin tuota lausetta ja pitänyt sitä mielessä, etten unohtaisi sitä. no sitten nyt aamupuolella näin näyn. katselin erästä henkilöä tuossa näyssä. minusta se oli kuollut henkilö. sillä kuitenkin liikkui silmät.. ajattelin tuon ihmisen ikää. hän oli nainen ja n. 30 vuoden ikäinen. sitten yhtäkkiä havahduin että tuo nainen muistutti minun körttitaustaista mummuani, joka kuoli vuonna 1981.hän oli uskossa Jeesukseen.olisikohan siis menossa kuolleiden ylösnousemus kohtapuoliin.
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

sitten toi laulu liekkilaulu jost kirjotin on pekka simojóen laulu hän asuu kangasalla.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuon maratonin ymmärrän näin,että koska se on kilpailu, siinä kehoitetaan kilvoittelemaan uskontiellä, niinkuin Paavalikin kehoitti kilvoilttelemaan, mutta se on jokaisella henkilökohtaista kilvoittelua, olisiko vielä jotakin jossa voimme tehdä paremmin ja en tiedä miksi, mutta olen kokoajan ajatellut tuota korttelia, että se voisi olla tämä foorumi ja me tämän foorumin/korttelin ympärillä?
Sinettisormus

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juoskaa siis

"Tiedättehän, että vaikka juoksukilpailussa kaikki juoksevat, vain yksi saa palkinnon. Juoskaa siis niin, että voitatte sen! Jokainen kilpailija noudattaa lujaa itsekuria, juoksijat saavuttaakseen katoavan seppeleen, me saadaksemme katoamattoman. Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. Kohdistan iskut omaan ruumiiseeni ja pakotan sen tottelemaan, jottei itseäni lopulta hylättäisi, minua, joka olen kutsunut muita kilpailuun."
1. Kor. 9:24-27
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muutama päivä sitten yöllä valvoessani näin näyn. Näky oli keskitysleiristä.Siinä oli luurangonlaiha noin 12 vuotias poika. Hän seisoi siinä näyssä. Takana oli kauhea läjä ruumisröykkiöitä.En niitä läheltä nähnyt. Tuli ajatus että tästä viulusta tai sellosta on jousi katkennut se ei enää soi. Tunsin sen kaameuden,maanpäällisen helvetin raivon juutalaista kansaa kohtaan. tunsin ja haistoin kalman hajun. Se oli joitain kauheaa. ajattelin että jostain syystä Jumala halusi näyttää minulle kansansa kuolemankammiot. en voinut kuin itkeä. Näky oli niin järkyttävä.Itkekää itkievien kanssa. Meidän on niin helppo tuomita. Jopa samaistuisimme ihmiten hätään kun helvetti on jo monilla todellisuutta tääl maanpääl.,pelastakaa heidät tulesta temmaten.
Obadja 1:1-15 niin kuin sinä olet tehnyt niin sinulle tehdään
Jooel 3:2 käyn siellä oikeutta niitten kanssa ...kansani Israelin perintöasan tähden..
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vieras

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

koko tekstissä ei ole mitään uutta, omaa kommentointia eikä selvitystä miten lainaukset liittyvät ketjun asiaan.
eiko teille Pyhä henki avaa asiaoita? :roll:

onko teillä Hengen avaimia aukaista nämä jutut näettekö edes kokonaisuutta tai hahmotatteko sitä edes ollenkaan? :shock:

saatteko te edes näitä avaimia :?:

(napsu)

Poistin tekstistäsi tuon tänne lainaamasi Sinettisormuksen tekemän ketjun avauksen tekstin, johon linkki alla. Katsopa nyt mallia sieltä miten ketju avataan ja miten siihen vastaillaan.
viewtopic.php?t=62

Katso ja opi. Vaihtoehtoisesti, älä opi - ja katso sitten miten palstan sääntöjen, kirjoitusohjeiden ja moderaation ohjeiden vastaiset viestit katoavat bittiavaruuteen. Samalla muistutan vielä kerran, että palstan moderaation linjasta valitetaan siihen varattuun ketjuun, ei minne tahansa.
Vieras

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

jarmoltakin juttu aiheeseen...
23.2.2010

Tynnyrissä kasvanut tietää kaiken vain tynnyristä... jos

Entäpä Pyhä Henki kasvattajana? Tekeekö Pyhä Henki kasvatuksesta täydellisen?

Jos kasvat tynnyrissä, näet siellä korkeintaan reiän maailmaan, jossa näkyy niitä ulkopuolisia, joita sinun tynnyrisi ympäristössä jossa tynnyrisi ympäristöä hallitseva salli sillä olevan. Älä siis luule että näit tynnyrin ulkopuolelle. Näit vain sen, mitä tynnyrisi ulkopuolella olevilla vaikutteilla sinun annettiin nähdä.

Tällaisella ihmisellä ei ole lähtökohtaa mihinkään avoimeen ympäristöön. Vai mitä? Päinvastoin, heitä on syntymästä asti manipuloitu kaikkeen mitä tynnyrin ulkopuolisen tilan hallitsija on itse sallinut tai päättänyt antavan aktiviteetteina huomioksi

tynnyrin asukkaalle. Hurjaa, eikös vaan? Näitä ihmisiä kutsutaan pakanoiksi!

Jumala on ihme ja Jeesuksen Kristuksen kuolema ristillä teki ihmeestä konkreettisen viisauden. Me olemme kaikki päässeet tynnyrin ulkopuolelle ja eikä se mitään, vaan tynnyrin sisälle pääsi Henki, Pyhä Henki. Mekin olemme vain pakanoita.

Jumalan paimenelle, Jeesukselle Kristukselle erityisen tärkeää löytää nämä tynnyrit :D

Sanotaan kaikki yhdessä AAMEN! JA YLISTETÄÄN JUMALAA, HALLELUJA JEESUS KRISTUS!

-jarmo-
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hahaa :D en muistanutkaan et oon tollasinkin saanut tuoda jollekin lukijalle mietintään. Pyhä Henki se on joka näitä saa aikaan, en minä, ku en kunnolla edes muista kirjoittaneeni kuin hämärästi. Amen!
Vieras

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

näettekö edes tulevaa? entä menneisyyttä? miten ymmärätte kirjoituksia olipa ne raamatusta tai sen ulkopuolelta :?: :roll: :shock:

tämäkin poistettiin tuolta rukous puolelta heti miksi :?: :roll: :shock:

Viimeisen kerran: valitukset moderaation toiminnasta modevalitusketjuun. Täällä en vastaile.
viewtopic.php?f=1&t=38#p171
Vieras

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Hahaa :D en muistanutkaan et oon tollasinkin saanut tuoda jollekin lukijalle mietintään. Pyhä Henki se on joka näitä saa aikaan, en minä, ku en kunnolla edes muista kirjoittaneeni kuin hämärästi. Amen!
sulla on kuule niin monta hyvää juttua jota et ehkö edes muista mutta minä muista, nytten alkaa selviimään miksi meidän kohtalot on sidottu yksiin ja olemme ollut "alusta asti yhdessä"... ;) :mrgreen:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Halleluja, Jeesus Kristus on voittanut koko maailman synnit!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olli poistelee aktiivisesti ja pitää yllä meidän sivuston asiallisuudesta. Meillä on selvät säännöt ja kannattaa siksi toimia niiden mukaan.
Vieras

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Olli poistelee aktiivisesti ja pitää yllä meidän sivuston asiallisuudesta. Meillä on selvät säännöt ja kannattaa siksi toimia niiden mukaan.
enköhän vielä oppi? mutta olen aika jästipää... :D
olli

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja olli »

Omaan blogiin voi jokainen laittaa mitä haluaa. Mutta keskustelupalstan tavoite on keskustelujen ylläpitäminen, ja keskustelu tarkoittaa ihmisten omien mietteiden ja ajatusten vaihtamista. Muualla olevaan materiaaliin laitetaan ensisijaisesti linkki, johon ketjua lukeva voi halutessaan tutustua.

Lyhyitä osia voi lainata ketjuun, kunhan se oma teksti sitten käsittelee sitä aihetta johon lainaus kuuluu. Lainaukset ovat itse kirjoitetun tekstin lisä tai tuki, mutta oleellisin viestissä tulee olla omaa pohdintaa, mietteitä tai ajatuksia, tai vaikkapa kysymys - siksi koska sitä on keskustelu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Juuri näin! Kiitos Olli :D Amen!

Tämä on meidän kaikkien oma palsta, jonne ei ateistit ja trollit tule säätämään. Täällä ei urki kukaan eikä täälä ole mainosriesaa koko ajan rasitteena. Saamme vain rauhassa keskittyä olennaiseen, jakaa Jumalan sanaa ja kertoa kuinka hyvä Herramme Jeesus on.
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Halausin vaan muistuttaa tuosta Olavin Syvännön puheesta Kangasalan helluntaiseurakunnasta että pakananin ajat täyttyy maaliskuussa 2017 en ole ennen koskaan kuullut heidän koko perheestään kenekään antavan julkista profetiaa! aika on todella loppumassa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kyllä uskon että tämä on se vuosi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: 3 x 16 näky!

Viesti Kirjoittaja tuula »

voi kun Jeesus jo tulisi. itse en nykyään ole nähnyt mitään näkyjä muuton jälkeen, muutakuin kullut örkkien yskimistä ja läsnäoloa täällä uusvanhassa talossa.
Vastaa Viestiin