Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2838
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sain jokin aika sitten näyn jossa edessä oli tyhjä pöytä.Herra kertoo tällä vaikeiden aikojen koittavan? Varoitus? Sotaa, nälkää.Vai kertooko tämä maailman tilanteesta, sen hengellisestä nälästä? Se on eksynyt kauas Jumalasta, eikä Häntä enää tunne. 🙏🙏🙏🙏🙏 Ole Herra meille armollinen 💓👑💓
Kun Jeesus hakee omansa, tuo pöytä jää todella tyhjäksi.

Jeesus otti ajallisesta ravinnosta vertauskuvan: ”Minulla on ruokaa, josta te ette tiedä” (Joh. 4:32).



Kun Jeesus hieman myöhemmin ruokki viisi tuhatta miestä, hän sanoi: ”Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.” (Joh. 6:35.)



Elävässä yhteydessä Kristukseen uskovaiset voivat olla osallisia siitä hengellisestä ravinnosta, jonka varassa Vanhan testamentin uskovatkin tekivät matkaa, kun he luottivat lupauksen sanaan. Paavali kirjoittaa: ”Kaikki he söivät samaa hengellistä ruokaa ja joivat samaa hengellistä juomaa. Hehän joivat siitä hengellisestä kalliosta, joka kulki heidän mukanaan; tämä kallio oli Kristus.1. Kor. 10:3–4.)

Herra Ravitse meidät Sanallasi.

Amen 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2838
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vielä on hetki aikaa:

5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Psalmi 23.

Jumalan Sanassa : https://www.youtube.com/watch?v=QrsB2x0LsV8
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1261
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aika moni on saanut paasto kehotuksia että voi liittyä siihen että sota vaikeuttaa ruoan saantia. Viljasadot eivät sotaa kestä ja pakotteet estävät viennin. Aika näyttää miten tuo sota tuosta leviää vai tuleeko se povattu lyhyt rauhan hetki.

Mutta voi liittyä myös tuohon hengelliseen osuuteen. Jos tai siis kun nämä ajat tästä pahenevat tuo hengen nälkä tulee olemaan kova. Siinä ei moni kestä. Rukoilkaamme sanan avaamista🙏

Sinänsä ei liity asiaan mutta tästä sinun tekstistä tuli mieleen puhutteleva kuva jonka tein tuonne someen jokin aika sitten tai siis osa siitä videosta.
Polish_20220314_083243498.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2838
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rosita tuosta puhuttelevasta kuvasta. Siinäkin on lautanen tyhjä mutta Kristus lupaa ravita meidät.
💜👑🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
NO112
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Tammi 2022, 19:41

Re: Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja NO112 »

2 Mooseksen 29:41
"Ja uhraa toinen karitsa iltahämärässä; uhrattakoon se toimittamalla samankaltainen ruokauhri ja juomauhri kuin aamullakin, suloisesti tuoksuvaksi uhriksi Herralle."42
"Tämä olkoon teillä jokapäiväinen polttouhri sukupolvesta sukupolveen ilmestysmajan ovella Herran edessä, jossa minä ilmestyn teille puhuakseni sinun kanssasi."
Raamattu Suomeksi 1938
https://play.google.com/store/apps/deta ... omeksi1938
Rakkaat uskon veljet ja sisaret varsinkin te jotka koette että arki väsyttää eikä ole aikaa Herralle, itse olen kokenut tämän jakeen antavan siunausta kiireellisen arjen keskellä.
Koetelkaa ihan kokeilemalla tämä. Iltarukous ja paastokäsky, meille papeille, jokapäiväksi jotta kuulisimme Herran äänen. Eli lopeta päivä paastoon ja rukoukseen, ja aloita päivä paastolla ja rukouksella. Syö normaalisti lounas ja päivällinen. Älä syö klo 18.00 ja klo 07.00 välisenä aikana. Tosi kuitenkin että elämme vaarallisessa yltäkylläisyydessä, joka estää meitä kuulemasta Herran ääntä. Rakkain terveisin veljenne Jarkko kristuksessa
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1261
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Minulla on ruokaa josta te ette tiedä.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

NO112 kirjoitti: 04 Huhti 2022, 09:54 2 Mooseksen 29:41
"Ja uhraa toinen karitsa iltahämärässä; uhrattakoon se toimittamalla samankaltainen ruokauhri ja juomauhri kuin aamullakin, suloisesti tuoksuvaksi uhriksi Herralle."42
"Tämä olkoon teillä jokapäiväinen polttouhri sukupolvesta sukupolveen ilmestysmajan ovella Herran edessä, jossa minä ilmestyn teille puhuakseni sinun kanssasi."
Raamattu Suomeksi 1938
https://play.google.com/store/apps/deta ... omeksi1938
Rakkaat uskon veljet ja sisaret varsinkin te jotka koette että arki väsyttää eikä ole aikaa Herralle, itse olen kokenut tämän jakeen antavan siunausta kiireellisen arjen keskellä.
Koetelkaa ihan kokeilemalla tämä. Iltarukous ja paastokäsky, meille papeille, jokapäiväksi jotta kuulisimme Herran äänen. Eli lopeta päivä paastoon ja rukoukseen, ja aloita päivä paastolla ja rukouksella. Syö normaalisti lounas ja päivällinen. Älä syö klo 18.00 ja klo 07.00 välisenä aikana. Tosi kuitenkin että elämme vaarallisessa yltäkylläisyydessä, joka estää meitä kuulemasta Herran ääntä. Rakkain terveisin veljenne Jarkko kristuksessa
Aamen 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin