Leikkuuaika

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1272
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sain silmiini kuvan paripäivää sitten ja jaan sen tännekkin. Kuva viljapellosta jossa viljat ovat jo vähän nuupallaan Herran odottamisesta, viljapellon mitä tummapilvet lähestyvät. Kuulen sanat leikkuuaika. En muista kuulinko vain leikkuuaika sanan vai leikkuuaika lähestyy mutta luulen tämän olevan lähellä.

Laitoin googlesta löytyvään ilmaiseen ulkomaalaiseen kuvapankkiin viljapellon ajatellen jos jotain sen suuntaista tulisi vastaan. Ja jäin tämän kuvan äärelle. Kuva on pienennetty mutta alkuperäisen kokoisena näkyy että pellot on harvat.
istockphoto-993499336-612x612.jpg


Tämä hetkellinen ja vähäinen ahdinkomme tuottaa meille määrättömän suuren, ikuisen kirkkauden.
2. Korinttilaiskirje 4:17
Mietin mihin osioon tämä olisi pitänyt laittaa, luin noita vanhoja ketjuja missä ainakin Tuula puhui viljapelloista. Saa siirtää muualle tai jatkaa leikkuuaiheisista kokemuksista.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4875
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tästä tulee hyvin vahvasti mieleen Niilo Ylivainion näky viljapelloista!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4875
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Eero »

Huomasin, että olit Rosita itsekin kirjoittanut tästä, tämä on se sama linkki jonka olit jakanut aikaisemmin:

https://www.kotimaa.fi/blogit/onko-yliv ... eutumassa/

Tämän toteutumisen aika voi hyvinkin olla nyt edessä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1272
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aivan, tuo. En muistanutkaan 😄 Toki en tuota jutun profetiaa niinkään lukenut kun sen jo entuudestaan tiesin mutta taisi olla niistä vankkureista puhetta.

Vähän asian vierestä mutta eilisessä seurakunnan saarnassa olikin juuri puhetta profetioista. Siitä että kun niitä tulee paljon niin me tiedämme väärät vain niistä jotka eivät tapahdu, todennäköisesti oikeat niistä mitkä tulevat monelle ja toteutuvat, mutta mikä tärkeintä niistä ei saisi nousta pelkoja kenellekkään, ne ovat ikäänkuin tienmerkkejä meille mutta ne ei saa olla stop risteyksiä jossa alamme muuttaa elämäämme niiden takia ja alamme pelätä. Koska me emme tiedä toteutuuko ne. Harva näkyjä saanut uskaltaa olla kertomatta näyistään jos kokee ne Herralta tulleen. Ja vaikka mikä profetia tahansa toteutuisi meillä on Herran lupaus siitä että me uskovat olemme turvassa.


Psalmi 91
Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo Herralle: ”Sinä olet minun turvani ja linnani, minun Jumalani, johon minä luotan.” Hän päästää sinut linnustajan ansasta ja surmaavasta rutosta. Sulillaan hän suojaa sinua, hänen siipiensä alla sinä saat turvan. Hänen totuutensa on kilpi ja suojus. Sinä et pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka kulkee pimeässä, et tautia, joka tekee tuhojaan keskellä päivää.Kaatukoon tuhat sivultasi, kymmenentuhatta oikealta puoleltasi, mutta sinuun ei satu. Sinä saat omin silmin katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan, sillä sinä ajattelet: Sinä, Herra , olet minun turvani.Korkeimman sinä olet ottanut turvapaikaksesi. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaisi jalkaasi kiveen. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen yli, sinä tallaat jalkoihisi nuoren leijonan ja lohikäärmeen. Koska hän on kiintynyt minuun, minä pelastan hänet. Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa. Minä vapautan hänet ja kunnioitan häntä. Minä tyydytän hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä valmistamani pelastuksen.”
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Maria »



Hilja Aaltosen puhe on kirjoitettu ylös äänitteeltä, tähän tekstimuotoon, jälkikäteen.


(Kuopiossa 1981 Hilja Aaltonen)


Sana, jonka kanssa seison tällä paikalla, tänä iltana
On Sana Apostolientekojen ensimmäisestä luvusta.
Siinä Luukas kertoo näin:

"Joille hän moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä."

Tämän Sanan alla eräänä hetkenä, josta kohta kerron, aukeni minulle Jeremian kirjan kolmannesta luvusta kolmannen jakeen sanat. Katselin näitä sanoja.

"Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta".

Aamen.


Se oli toukokuuta, kuluneena keväänä.
Olimme eräässä Jumalan ystävän kodissa rukoushetkessä. Ei meitä monta siinä ollut, mutta tuon hetken ylle laskettiin väkevä siunaava, siunauksen pilvi.

Tuo siunaus oli niin kuin peite, jonka alla sitten jokainen alttarilla oleva sydän särkyi itkemään Herran jaloissa.

Se oli sellainen autuuden tunne, jota vain harvoin tänne aikaan annetaan kokea.

Kukaan ei rukoillut. Taivaan läheisyys oli niin Pyhä. Niin koskettava. Ihminen hiljeni ja vaikeni.

Kun koin ystävieni kanssa tätä kuvaamatonta autuutta, silloin muistin nämä Luukkaan sanat "moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä", ymmärsin.

Tämän Taivaantunnon toi tullessaan Jeesus, joka tuli tuonne kauniiseen kotiin, alttarihetkemme keskelle.
Kaikki muu vaikeni ja hiljeni. Me vain aistimme sitä autuutta, jonka Hänen läsnäolonsa tuossa rukoushetkessä antoi.

Tuon hiljaisen itkun täyttämän tuokion aikana minä näin näyn, näin minä uskallan sanoa. Harvoin näen, vielä harvemmin saan niistä puhua. Tänä iltana minulla on uskallus, sisäinen kehotus puhua mitä tuona, Pyhitettynä hetkenä minulle näytettiin.

Näin viljapellon, vainion. Kylvetyn ja siemennetyn, vihreää orasta kantavan viljapellon.

Tuon kauniin vainion yllä oli ihana pilvi. Sellainen pilvi, että minä tiesin: Tuo pilvi antaa vettä ja kastetta tälle janoavalle, vettä odottavalle vainiolle.

Pilvi nousi, satoi. Katselin sitä. Koin aivan elävästi, aivan kuin konkreettisesti, pilvi sataa.

Keskellä tuota ihanaa, pilven yllä olemista pilvi rakoutui. Väistyi. Kiersi jotakin. Ja tuolla kohdalla, missä tuo pilvi rakoutui, vainio nopeasti alkoi kellastua, lakastua. Tuli kuoleman tuntu.

Tämän yhteydessä, tätä katsellessa, tuli mieleeni tämä Sana Jeremiasta: "Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta".


Kesken sadetta vainion ylle kohonnutta pilveä, tuota kallista lämmintä sadetta, kesken kaikkea tätä, rakoutui pilvi. Sade tyrehtyi. Ja sen kohdalla oleva vainio kävi nopeasti kuihtumista ja kellastumista kohden.

Kun olin tätä katsellut, itkien katsellut, siinä pellon reunalla joku sanoi: "Suomen Siion on astuva uuteen herätykseen, Sadeaikaan sade tulee."
Silloin muistin, toukokuussa tämäkin tapahtui. Olin eräässä talossa iltaseuroja pitämässä. Oli kolea kevät, jäätävän kylmää. Kysyin talon isännältä: "Mitäs nyt isäntä? Siementä pitäisi viedä pellolle, eikö niin ja ilmat, sää on tällainen?"
Tuo komea isäntä sanoi minulle: "Niin on tänään".
Peltomiehen vaistolla sanoen: "Säätyyppi on muuttumassa".

Ei kulunut paria päivää, pilvet väistyivät. Koleus väistyi. Ja säätyyppi muuttui. Astuimme auringon ihanaan loisteeseen.


Nyt kun minä seison tässä. Minä lähden tästä kohta, minulla ei ole puhetta. Minulla on vain välähdys. Säätyyppi Jumalan pellolla on muuttumassa. Herätys tulee. Se pilvi on nousemassa.
Jumalan vainioiden ylle se on levinnyt. Ja kun tämä sade tulee, se painaa Jumalan vainion, niin kuin tähkää kantava viljapelto. Nöyrästi kumartuneena, painaa matalaksi.

Ainoat mitkä minä jäin, näin, tuolla vainiolla tuon sateen alla. Se vainio oli kauniisti kumartuneena. Ainoat mitkä oli pystyssä, oli nokitähkät. Ne uhmasivat sadetta.

Tänä päivänä sanon. Peltomiehen vaistolla sanon. Jumalan puhuttelussa olleena sanon. Säätyyppi on muuttumassa. Herätys tulee. Ainoa mikä jää pystyyn, kuvana, koskemattomana on nokitähkät. Se repäisee pilven auki. Ja missä pellon osalla nämä nokitähkät pystyssä pysyvät, se vainion osa kellastuu, kuihtuu. Jää osattomaksi kukinnasta ja hedelmän kannosta.

Katsokaa ystävät. Jumalan pilvi on nousemassa. Herätys on kädentuntumassa. Saako se langeta se sade? Meidän peltomme ylitse? Saako se kastella tämän vainion vai onko tämä vainion osa, onko tämä vainion osa, jossa nokitähkä halkaisee Jumalan pilven.

Voi ettei niin kävisi. Kuka vainion kastelee? Jos Jumalan sateet kiertävät peltopalstamme. Tämän, tämän olen tänä päivänä, tänä iltana puhunut siksi, olen ollut tämän näyn edessä. Aistinut sen siunauksen. Mutta nähnyt myös sen, jos pilvi rakoilee, kuinka nopea on vainion kuihtuiminen ja kuolettuminen.

Jumalan pellon, meidän kirkossamme, koko tässä Suomen kauniissa Siionissa. Jumalan pellon tekee kasvukuntoiseksi, hedelmää kantavaksi pelloksi vain kaste Pyhässä Hengessä, sade Jumalan maailmoista.

Kun se lankeaa ystävät, Jumalan pelto käy kukkaansa. Ja hedelmää kantamaan.
Peltomiehen vaistolla sanon, säätyyppi on muuttumassa.

Aamen.

Seuraavassa täysin sama puhe, välissä on Raamatunkohdat mukana.



Hilja Aaltosen puhe on kirjoitettu ylös äänitteeltä, tähän tekstimuotoon, jälkikäteen.


(Kuopiossa 1981 Hilja Aaltonen)


Sana, jonka kanssa seison tällä paikalla, tänä iltana
On Sana Apostolientekojen ensimmäisestä luvusta.
Siinä Luukas kertoo näin:

"Joille hän moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä."



[ Huom! Puheen ulkopuolelta, koko jae: "ja joille hän myös kärsimisensä jälkeen moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä, ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta. (Ap. t. 1:3) ]



Tämän Sanan alla eräänä hetkenä, josta kohta kerron, aukeni minulle Jeremian kirjan kolmannesta luvusta kolmannen jakeen sanat. Katselin näitä sanoja.

"Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta".



[ Huom! Puheen ulkopuolelta, koko jae: Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.  (Jer. 3:3) ]


Aamen.


Se oli toukokuuta, kuluneena keväänä.
Olimme eräässä Jumalan ystävän kodissa rukoushetkessä. Ei meitä monta siinä ollut, mutta tuon hetken ylle laskettiin väkevä siunaava, siunauksen pilvi.

Tuo siunaus oli niin kuin peite, jonka alla sitten jokainen alttarilla oleva sydän särkyi itkemään Herran jaloissa.

Se oli sellainen autuuden tunne, jota vain harvoin tänne aikaan annetaan kokea.

Kukaan ei rukoillut. Taivaan läheisyys oli niin Pyhä. Niin koskettava. Ihminen hiljeni ja vaikeni.

Kun koin ystävieni kanssa tätä kuvaamatonta autuutta, silloin muistin nämä Luukkaan sanat "moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä", ymmärsin.

Tämän Taivaantunnon toi tullessaan Jeesus, joka tuli tuonne kauniiseen kotiin, alttarihetkemme keskelle.
Kaikki muu vaikeni ja hiljeni. Me vain aistimme sitä autuutta, jonka Hänen läsnäolonsa tuossa rukoushetkessä antoi.

Tuon hiljaisen itkun täyttämän tuokion aikana minä näin näyn, näin minä uskallan sanoa. Harvoin näen, vielä harvemmin saan niistä puhua. Tänä iltana minulla on uskallus, sisäinen kehotus puhua mitä tuona, Pyhitettynä hetkenä minulle näytettiin.

Näin viljapellon, vainion. Kylvetyn ja siemennetyn, vihreää orasta kantavan viljapellon.

Tuon kauniin vainion yllä oli ihana pilvi. Sellainen pilvi, että minä tiesin: Tuo pilvi antaa vettä ja kastetta tälle janoavalle, vettä odottavalle vainiolle.

Pilvi nousi, satoi. Katselin sitä. Koin aivan elävästi, aivan kuin konkreettisesti, pilvi sataa.

Keskellä tuota ihanaa, pilven yllä olemista pilvi rakoutui. Väistyi. Kiersi jotakin. Ja tuolla kohdalla, missä tuo pilvi rakoutui, vainio nopeasti alkoi kellastua, lakastua. Tuli kuoleman tuntu.

Tämän yhteydessä, tätä katsellessa, tuli mieleeni tämä Sana Jeremiasta: "Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta".


Kesken sadetta vainion ylle kohonnutta pilveä, tuota kallista lämmintä sadetta, kesken kaikkea tätä, rakoutui pilvi. Sade tyrehtyi. Ja sen kohdalla oleva vainio kävi nopeasti kuihtumista ja kellastumista kohden.

Kun olin tätä katsellut, itkien katsellut, siinä pellon reunalla joku sanoi: "Suomen Siion on astuva uuteen herätykseen, Sadeaikaan sade tulee."
Silloin muistin, toukokuussa tämäkin tapahtui. Olin eräässä talossa iltaseuroja pitämässä. Oli kolea kevät, jäätävän kylmää. Kysyin talon isännältä: "Mitäs nyt isäntä? Siementä pitäisi viedä pellolle, eikö niin ja ilmat, sää on tällainen?"
Tuo komea isäntä sanoi minulle: "Niin on tänään".
Peltomiehen vaistolla sanoen: "Säätyyppi on muuttumassa".

Ei kulunut paria päivää, pilvet väistyivät. Koleus väistyi. Ja säätyyppi muuttui. Astuimme auringon ihanaan loisteeseen.


Nyt kun minä seison tässä. Minä lähden tästä kohta, minulla ei ole puhetta. Minulla on vain välähdys. Säätyyppi Jumalan pellolla on muuttumassa. Herätys tulee. Se pilvi on nousemassa.
Jumalan vainioiden ylle se on levinnyt. Ja kun tämä sade tulee, se painaa Jumalan vainion, niin kuin tähkää kantava viljapelto. Nöyrästi kumartuneena, painaa matalaksi.

Ainoat mitkä minä jäin, näin, tuolla vainiolla tuon sateen alla. Se vainio oli kauniisti kumartuneena. Ainoat mitkä oli pystyssä, oli nokitähkät. Ne uhmasivat sadetta.

Tänä päivänä sanon. Peltomiehen vaistolla sanon. Jumalan puhuttelussa olleena sanon. Säätyyppi on muuttumassa. Herätys tulee. Ainoa mikä jää pystyyn, kuvana, koskemattomana on nokitähkät. Se repäisee pilven auki. Ja missä pellon osalla nämä nokitähkät pystyssä pysyvät, se vainion osa kellastuu, kuihtuu. Jää osattomaksi kukinnasta ja hedelmän kannosta.

Katsokaa ystävät. Jumalan pilvi on nousemassa. Herätys on kädentuntumassa. Saako se langeta se sade? Meidän peltomme ylitse? Saako se kastella tämän vainion vai onko tämä vainion osa, onko tämä vainion osa, jossa nokitähkä halkaisee Jumalan pilven.


Voi ettei niin kävisi. Kuka vainion kastelee? Jos Jumalan sateet kiertävät peltopalstamme. Tämän, tämän olen tänä päivänä, tänä iltana puhunut siksi, olen ollut tämän näyn edessä. Aistinut sen siunauksen. Mutta nähnyt myös sen, jos pilvi rakoilee, kuinka nopea on vainion kuihtuiminen ja kuolettuminen.

Jumalan pellon, meidän kirkossamme, koko tässä Suomen kauniissa Siionissa. Jumalan pellon tekee kasvukuntoiseksi, hedelmää kantavaksi pelloksi vain kaste Pyhässä Hengessä, sade Jumalan maailmoista.

Kun se lankeaa ystävät, Jumalan pelto käy kukkaansa. Ja hedelmää kantamaan.
Peltomiehen vaistolla sanon, säätyyppi on muuttumassa.

Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1272
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Maria tästä 🙏 ✝️ ❤️

En tiedä tarkkaan mihin viittasit, tämäkin viikko on unirytmin puolesta pelkkää valvomista mutta tämä kohta
Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta".


- Huom! Puheen ulkopuolelta, koko jae: Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä. (Jer. 3:3) ]
Aamen.
toi itselleni mieleen seuraavaa. Etenkin kun katsoo tätä Suomen kevättä. Asun Etelä-Suomessa ja meillä oli eilen polviin asti lunta ennen auraamista (plus aiemmat sulamattomat kasat) ja tätä meidän yhteiskunnan menoa ja kirkon luopumusta ja että kaikkinainen synti ja seksin eri muodot ovat tulleet muotiin, niin laittaa kyllä puhuttelemaan, että jääkö meillä tänä keväänä Suomessa kevät väliin? Ainahan huhtikuu on vaihtelevaa säätä mutta jotenkin tullut mieleeni että ehkä kevät jää välistä.

Rukoilkaamme edelleen kuitenkin tuon herätyssateen puolesta. 🙏

Tästä kirposi vielä mieleen oman seurakuntani papin lause viimeviikolta. Tai antama ajatus. Ukrainassa on suurin osa ihmisistä kristittyjä. Tuoko nuo Ukrainan pakolaiset meille sen luvatun herätyksen? Monihan heitä ei tänne halua. Jos Jumala suo ja meidän seurakunnan hanke heidän kanssa onnistuu niin palaan kertomaan heidän mietteitään asiasta sikäli mikäli kielimuuri ongelmien takia onnistuu.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom 🙏
Laitoin tähän tämän, kun sopi hyvin aiheeseen. Kahdesti sen tähden, että Hilja ei maininnut kokonaisia jakeita puheessaan.
Mietin itse jotain tämänkaltaista: että jos kevätsade ei tule, mutta emme tiedä syytä siihen, on syy siihen kovuutemme, kun luemme kokonaan Sanankohdan. Armo ja totuus on tietää myös syy sille, mikä oli kaiken seuraus. Silloin voimme anoa katuvaa sydäntä itsellemme, emmekä tahdo antaa sateen mennä ohitsemme. Pidämme enemmän kiinni näystämme, emmekä luovuta siitä. Elämme sitä silloin todeksi. Jotain tämänkaltaista. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
NO112
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Tammi 2022, 19:41

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja NO112 »

Pyytäisin ylläpitoa poistamaan tuon yllä kirjoittamani viestin. Teen parannusta ei oltu kirjoitettu rakkauden sävyisyydessä. Pahoittelut kaikille amen
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1272
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Sanna »

NO112 kirjoitti: 07 Huhti 2022, 17:43 Täällä on meilläpäin ikäviä ongelmia ja tämä Hiljan profetia koskettaa. Itse koen ongelman seuraavanlaiseksi, on huudettu herätystä ja Herra on sen kuullut, lähettänyt seurakuntaan hyvää sanan opetusta, mutta oikeastaan sitä ei kukaan käy kuulemassa, Herra lähetti seurakuntaan myös parannus saarnaajan. Mutta hänet vanhemmisto ÄÄNESTÄMÄLLÄ kielsivät puhumasta, seurakuntalaisille...

Erittäin hyvä näkökanta tämäkin asiaan. Itse en näe tekstiäsi kirjoitettuna niin, että se poistoa vaatisi.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Leikkuuaika

Viesti Kirjoittaja Maria »


Rukoilkaa Herralta sadetta kevätsateen aikana: Herra tekee ukkospilvet ja antaa heille sadekuurot, antaa kasvit joka miehen pellolle.

(Sak. 10:1)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin