Profetian sana teile!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Aivan selvä ääni sanoi! Kaikki mitä sä olet odottanu on OVEN TAKANA! Kestä,kestä kestä sinä Jumalan Mies ja Nainen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7, tästä sanasta, minulle nousi tästä heti tämä Sanan paikka:
9. Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
10. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Luuk.11.
Ole Siunattu Veljeni!

Tänä aamuna myös minä sain nämä Sanat:
Anna minulle puhetta
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

28. Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Jesaja 40.
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo aloitus kehoittaa meitä vielä hetkisen kestämään, sillä aika on tullut ja Jeesus on jo oven takana ja on tuleva pian noutamaan meidät, kaikki häneen uskovat, ja kaikki häntä odottavat, miehet ja naiset, kiitos Herralle, Jeesukselle Kristukselle tästä sanomasta!

Nina Åström - Saavu Herra: https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Odottajia ja "odottajia" on nämä kaksi ryhmää. Toinen toivoo että Jeesus tulisi huomenna, mutta mieluummin jo tänään muttei millään jakasisi enää odottaa ylihuomiseen, kun toinen kertoo valvovansa muttei toivo pikaista Jeeusksen paluuta, vaan kieltää sellaisen eksytyksenä.
Samuli

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Oliskohan vielä kolmas "odottajien" ryhmä, joka on uskossa mutta ei tavallaan aktiivisesti odota, mutta ei pidä sitä välttämättä eksytyksenäkään. (onkohan tämä ryhmä sitten niitä, jotka eivät valvo ja varas pääsee yllättämään) Tosin luulisin, että monet kristityt taitavat uskoa kuitenkin tuohon ahdistuksen ajan jälkeiseen ylösottoon.

Eikös Sinetti nähnyt hetki sitten vastaavan näyn. "Raotti ovea jonka takana oli rappuset ylös."
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, rakas veljeni Samuli, ja totta, näin juuri viime viikolla tuon näyn, josta kerron tässä ketjussa, jossa on pari muutakin sopivaa näkykuvaa; Näky; Kumartakaa Herraa! : viewtopic.php?f=4&t=220
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen illalla kun kävin nukkumaan ja olin rukouksessa, kiitellen monesta asiasta, kuin tästä foorumista, pyysin myös kiitollisena tästä uudesta tulokkaasta, katso7, että Herra antaisi minulle hänestä tai hänelle näyn tai jotain, minkä hän tunnistaisi omakseen. No, enpä tiedä, nuo aamuiset sanat minä kuulin, ei näkyä, mutta nuo sanat, kuin tiedonsanoiksi:
"Anna minulle puhetta."
Vain sinä, katso7. tiedät ja tunnet, ovatko sanat sinulle. Ehkä olet rukoillut jotain, johon tuo olisi vastauksena? :?:
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 21 Kesä 2016, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Juuri noin Pyhä Henki meissä toimii. Tosi tuttu kaava :)
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niin nousi vielä tämä, että todellakin, katso7, jos olet jotain tuollaista pyytänyt ja minä sinulle eilisessä iltarukouksessa, saaden tänään nuo sanat sinulle ja sinä sait myös sanat Herralta? Voitko vahvistaa tämän? Voihan tämä toki muutakin olla, mutta tämmöinen ajatus minulle mieleeni kohosi, sillä molemmat kuulimme äänen puhuvan tänäaamuna, Jarmo sanoi aivan oikein, että tällä tutulla kaavalla Pyhä Henki todella toimii meissä.
ps. tätä kaavaa olemme useasti saaneet todistaa tällä foorumilla. Joku ketju vain alkaa avautumaan mitä ihmeellisemmällä tavalla. Olemme siis hyvin Siunattuja. kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nina Åström - Täytetty on : https://www.youtube.com/watch?v=0GowdyztUJw
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

sinettisormus kiitos.
Viimeksi muokannut katso7, 29 Kesä 2016, 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Profetian sana teile!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle, katso7, että vastasit kysymykseeni, se riittää tiedoksi, minä tiesin tuon vastauksen ja olen siitä kiitollinen,Herrallemme Jeesukselle Kristukselle! Herra on puhunut tänään meille yhtäaikaa, antaen vastauksia. Kiitos, Kunnia ja Ylistys!
Vastaa Viestiin