Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 04 Maalis 2022, 09:27
Näin unen viime yönä....

Minä näin unta meidän eräästä johtohahmosta yhtenä yönä. Hän esiintyi siinä unessa televisiokanavan uutisissa. Siinä hön oli ikäänkuin tekeytynyt Kyösti Kallioksi. Kehotti rukoilemaan Suomen puolesta. Sitten unessa ääni sanoi, että älkä uskoko. Valhetta olisi tämä kaikki mitä meidän annetaan nähdä. Pelkkää teatteria.

:geek: Kiitos mielenkiintoisesta unesta.

Oliko tuo johtohahmo Niinistö ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Mielenkiintoinen ja tämän päivän tapahtumiin viittaava uni.

Luottamus todellakin yksin Jeesukseen. Ympärillä kuohuu myrskyt, mutta Jeesus on veneessämne mukana.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Maria unesi jakamisesta. enpä voi muuta kuin todeta, että siltä nämä uutiset ovat minusta tuntuneet ”taputuksineen” kaikkineen, että tämä on teatteria??🙄 Aika näyttää, mitä tapahtuu ja minne ollaan menossa.. turvamme on yksin Jeesuksessa!🙏
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Herralle kaikesta hyvästä! Valvotaan ja rukouksessa taas valvotaan. Sitten taas vähän nukutaan. En ole uutisia katsonut, mutta täytyy nyt vielä mainita, että tulen tähän siksi, että sain äsken sellaisen merkityksellisen murheen. Että rukoillaan sellaista, mikä pidättää pahan.

En nähnyt mitään kuvaa, minut valtasi sellainen fyysinen pysähtyminen. Ikäänkuin sellainen, että voiko mitään enää tehdä. Ja tämä oli sen jälkeen, kun olin noin puolisen tuntia aiemmin rukoillut ja vain vilpittömästi sanoin, että Herra, neuvo minua. Ja sitten yhdessä sekunnissa tuli mieleeni niinkin tuttu Sanankohta kuin: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".

En ole oivaltanut aiemmin, että mikä helmi on tälläkin hetkellä tämä Sanan aarreaitta, aarrearkku. Se on täynnä jaloa kultaa, joka ei horju, eikä petä. Ja sitten tosiaan myöhemmin tuli mieleeni tuo leipä, joka oli Bidenille ikäänkuin kansan puolesta annettu noin vain, niin ei tässä varmaan voi pyytää, kuin sitä, että viivytä Herra vielä kerran maljaasi, jos se on mahdollista ohitse käydä, että olisi vielä osalla aikaa kääntää katseensa Elävän Jumalan puoleen.
Sillä eihän meillä ole mitään käsitystä siitä, mitä meillä on edessäpäin. Eikä meillä ole suojaakaan kaikkia varten, jos vielä tulee kaaoksen aika tähänkin maahan. Mutta kun emme tiedä, miten pitkä on meidänkin maamme armonaika, emmekä ole luottaneet Jumalan Sanaan, niin vielä kerran huudetaan Herran puoleen, että Hän antaisi aidon Jumalan pelon kansallemme ja aidon nälän Sanan lupausten ääreen.

Ja me jotka vielä uskallamme sanoa ääneen, että Jeesus on minun Herrani, niin turvatakuut ovat silloin myös tässä, että sanomme sen näin tässä ja nyt. Sillä Sanankim mukaan, me voimme uskaltaa luottaa siihen, että joka uskaltaa sanoa sen, että ketä palvelee, sitä myös Herra Jeesus Kristus suojelee.
Valitaan tämä päivä, että me kaikki tunnemme Herran ja valitsemme seurata Jeesusta Kristusta!




Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa." (5. Moos. 30:20)

14 Niin peljätkää nyt Herraa, palvelkaa häntä nuhteettomasti ja uskollisesti ja poistakaa ne jumalat, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran ja Egyptissä, ja palvelkaa Herraa.

15 Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte. Mutta minä ja minun perheeni palvelemme Herraa."

16 Silloin kansa vastasi ja sanoi: "Pois se, että me hylkäisimme Herran ja palvelisimme muita jumalia!

17 Sillä Herra on meidän Jumalamme, hän, joka johdatti meidät ja meidän isämme pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä, ja joka teki meidän silmiemme edessä suuret tunnusteot ja aina varjeli meitä sillä tiellä, jota me vaelsimme, ja kaikkien niiden kansojen keskellä, joiden kautta me kuljimme.
(Joos. 24:14-17)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Sinä Jeesus Kristus olet minun Vapahtajani. Haluan turvata Sinuun. Sinä olet minun Herrani ja Lunastajani. Ilman Sinua minä en mitään voi. Haluan palvella Sinua tällaisena kuin olen. Kiitos Jeesus että saan tässä sen tunnustaa Sinulle
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sinä Jeesus Kristus olet minun Vapahtajani. Haluan turvata Sinuun. Sinä olet minun Herrani ja Lunastajani. Ilman Sinua minä en mitään voi. Haluan palvella Sinua tällaisena kuin olen. Kiitos Jeesus että saan tässä sen tunnustaa Sinulle
Aamen. Rukoillaan, että Herra armahtaa ja pidettää vielä pahan!🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Näin tänään ennen heräämistä lyhyen uninäyn ja ajattelin, että laitan sen vaikka tähän osioon, koska tuntuu että se liittyy jotenkin lähitulevaisuuden tapahtumiin.

Siinä näkyi taivaalla useampi täysikuu, osa ehkä hieman pienempiä kuin toiset. En ehtinyt niitä laskemaan, mutta sanotaan että niitä oli enemmän kuin 5 ja vähemmän kuin 10. Kuiden ohitse vilahti auto, josta saattoi päätellä, että ne olivat taivaanrannassa oikealla.

Sitten näytettiin ilmeisesti sitä, mitä ne tarkoittivat, taivaalla oli merihevosen tai S-kirjaimen muotoinen liekehtivä näky, joka ”tuhahti vihaisesti”. Tästä tuli mieleen Ilmestyskirjan kohta:
Ilm. 12:3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Shalom! Olet nähnyt merkittävän uninäyn, Eero!
Ukrainan sijasta meidän pitäisi seurata taivaan merkkejä. Se punainen lohikäärme piirtyy piakkoin taivaalle ja saa valtavat muutokset aikaan tässä tuntemassamme maapallossa. Aikaa on hyvin vähän. Sen voima on mahtava, se on jättimäinen planeetta, joka tulee kiertoradallaan hyvin lähelle maapalloa aiheuttaen napasiirtymän. Jo nyt tultuaan aurinkokuntaan, sen vaikutus on lisännyt maanjäristyksiä, suuria tulvia ja muita vulkaanisia heräämisiä. Maailman isot päättäjät tietävät tämän, mitä on tulossa, mutta pelkäävät mellakoita ja kapinointia, koska ihmisille ei lo kerrottu tästä ja meillä ei ole aikaa valmistaa turvapaikkoja tai muuttaa turvallisemmille alueille. Saamani tiedon mukaan planeetalla on useampi kuu. Näkyvimmät muutokset alkavat silloin, kun New Madridin siirros repeää.
Hes33:n vaimon rukousnäky voisi liittyä myös tähän, ainakin osittain.

Tämän muutoksen edessä olemme kaikki pian. Ehkä jo tämän suven aikana ainakin alku maankuoren repeämisinä. Lopullinen ohitus ja muutos ottaa oman aikansa. Meillä ei ole muuta kuin rukous ja Jumalan turva.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Kiitos Eero näyn jakamisesta ja Seuraaja mielenkiintoisista ajatuksista.

Minulla tuli kuista ensimmäisenä mieleen kalenteri. Että niin monen täysikuun kuluttua tapahtuu jotain. Varmaan se tuli siitä syystä mieleeni, kun olen kokenut ja kuullut muiltakin sanomaa, että tulevana syksynä tulee tapahtumaan jokin merkittävä muutos yhteiskunnassa ja kansamme elämässä. 6-9 täysikuuta ajoittuisi aikavälille syyskuu - joulukuu.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hes33 kirjoitti: 06 Maalis 2022, 19:37
Minulla tuli kuista ensimmäisenä mieleen kalenteri. Että niin monen täysikuun kuluttua tapahtuu jotain. Varmaan se tuli siitä syystä mieleeni, kun olen kokenut ja kuullut muiltakin sanomaa, että tulevana syksynä tulee tapahtumaan jokin merkittävä muutos yhteiskunnassa ja kansamme elämässä. 6-9 täysikuuta ajoittuisi aikavälille syyskuu - joulukuu.
Aamen. Samoja ajatuksia myös. :geek:

En tiedä liittyisikö tuo 6-9 kuun symboliikka Ukrainan sodan kestoon, vai esim. Kiinaan, jonka oma symboli tuo "lohikäärme" on... :roll:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä mullekin tuli mieleen, että niin ja niin monta täysikuuta tai kuukautta johonkin tapahtumaan, oli se sitten konkreettinen taivaallinen tapahtuma tai sen ilmentymä maan päällä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Onpas hienoa. Lisään tähän. Eilen illalla näin raivoissaan olevan lohikäärmeen. Ja tänään olen miettinyt paljon kuuta. Mutta en ole päässyt oikein kiinni siitä, että mitä se kuu tarkoittaa. Her moon englannin kielellä. Mutta kiitos Eero rohkaisusta. Täytyy rukoilla lisää.

Sitten oli kaksi eläintä yöllä unessa. Yöllä ikäänkuin kaksi peuraa. Muistan kuinka unessa ajattelin, että peura oli hyvä asia. Sehän löytyy Raamatustakin ja siihen yhdistyi Sanankohta. Mutta kun heräsin, niin mielessäni oli kaksi hirveä, jotka olivat Suomen vasemmalla laidalla, aika ylhäällä, eikä se tuntunut yhtään hyvältä. Hirvihän ei koskaan käänny takaisinpäin, näin minä muistelen.

Eräs toinen kuva päivällä oli sellainen, että siinä oli viittaus, joka ei enteillyt kovin hyvää. Aloin sitä sitten murehtimaan ja Herra jotenkin ihanasti muistutti, että jätä asia Hänelle. Joskus tulee näky tai uni tai rukoustaakka, mutta sen unohtaa viedä heti Herran käteen. Sitten sitä alkaa itse kantamaan. Mutta niin ei tarvitse tehdä. Ne ovat Jumalan käsissä paremmissa käsissä.
Sen jälkeen unohdin kokonaan asian. Tuli sellainen rauha, että asia kuin asia on Jumalan kädessä. Rukoillaan niitä sitä mukaa kun saamme ymmärrystä.

Tuo raivoava lohikäärme oli jo toinen kerta. Ensimmäinen kerta oli hieman erilainen. Se että se on raivoissaan, on kuitenkin ihan ajan hengen mukaista. Jotenkin sitä monesti toivoo, että asiat olisi eri tavoin, mutta nämä tapahtumat ovat toivottavasti herättäneet meitä Raamatun ääreen enemmän. Kun edessä on ahdistus ja ahtaat ajat, niin öljyä on vielä onneksi mahdollista tankata Sanan kautta sisimpään 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Kiitos Herralle että Hän puhuu monelle lapselleen ja vahvistaa sanomansa!

Taivaalla näkyvä asia puhuu minulle maailmanlaajuisesta. Koko maailma näkee saman auringon, kuun ja tähdet jotka ovat taivaalla.

Lohikäärme liittyy Ilmestyskirjassa vahvasti uskovien vainoihin.

Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi... -- Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka oli poikalapsen synnyttänyt... -- Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus. (Ilm 12:4, 13, 17)
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom!


Näin erikoisen näyn aiemmin tällä viikolla. Olin Venäjän puolella "katsomassa näkyä" ja katsoin Etelä-Suomen lävitse viistosti alaspäin. Syy tähän oli se, että Suomen peitti pituussuunnassa tuolla tavalla viistosti alaspäin hevonen. Se ei silti peittänyt koko Etelä-Suomea, ainoastaan osan siitä.

Hevonen oli edessäni, mutta näin sen siten, että ensin katselin sen ruskeaa häntää. Liekö sillä toisenlainenkin nimi, kuin häntä? Hevosen hännän väritys oli tumman ruskea. Häntä joka oli liikkumaton, kiinnitti huomioni ensin ja sitten vasta hevosen väri. Hevonen oli punaruskea, mutta ei punainen, eikä ruskea.

Se näytti terveeltä, mutta näyssä olin tosiaan Venäjän maan puolella, en olisi muuten nähnyt tätä. Venäjän puolelle näytti siltä, että se osoitti mieltänsä. Sehän ei edes katsonut siihen suuntaan. Ainoastaan Ruotsin puolelta pystyi näkemään hevosen kasvot. En kuitenkaan voinut nähdä hevosen kasvoja, joten se osa jäi uupumaan.


Tänään näky on hieman toinen. Hevonen on erikoisessa asennossa. Sen pää on maan tasalla ja etujalat ovat kuin koiralla, ne osoittava suoraan eteenpäin. Ikäänkuin venytellen eteenpäin, mutta hevonen ei nouse ylös maasta.

Venäjän puolelle näky näyttää korostavan sitä, että Hevonen on nostanut takasosaansa pystyyn enemmän kuin koskaan.


Olin aiemmin nähnyt yhden hevosen, joka oli kääntynyt Venäjän suuntaan ja katsoin sitä silloin Etelä-Suomen suunnasta lähellä Itärajaa.
Siinä valkea hevonen oli seisovillaan ja se oli kääntynyt seisoen Venäjän suuntaan.
Se oli ilmeisen vauhkona, koska etujalat ikäänkuin löivät ilmaan. Eli se ei pysynyt aloillaan.



Tällä uudemmalla näyllä on edelleen silmissäni sellainen vaikutus, että vanha sanonta on väkisinkin totta. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Mihin me kumarramme?

Ja niin sydämelleni laskeutui kysymys, rukoilemmeko me vaikeita asioita oikein? Jumalan puoleen käännytään ilman ehtoja ja Hänen tahtoaan kunnioittaen.

Painotammeko jossain määrin rukouksessamme yksipuolista ja yhteen näkökulmaan sidottua rukousta, vai painotammeko Jumalan Sanan mukaista ja "puolueetonta" rukousta?

Olemmeko me rukoilleet koko sydämestämme sovintoa Jeesuksessa Kristuksessa ja Jumalan armoa ja halua tehdä parannusta tässä maassa ja naapurimaissamme?
Tapahtuipa mitä tahansa, rukoillaan Jumalan edessä Hänen Poikansa kautta nöyryydestä käsin. Anotaan, että Suomen, Venäjän ja Ruotsin välillä on silta, joka on rukoussilta. Ei unohdeta myöskään Viroa tai Norjaa. Ei liioin Tanskaa eikä varsinkaan Ahvenanmaata ❤️🙏


Rukouksessa voimme tehdä työtä silloinkin, kun muuta työtä ei voi inhimillisesti tehdä. Sillä kun ne olemme Jumalan puolella, on mahdollista tehdä mahdotontakin.

Jaan vielä kohdan Psalmista tältä päivältä.
5 "Ylvästelijöille minä sanon: älkää ylvästelkö, ja jumalattomille: älkää sarvea nostako.
6 Älkää nostako sarveanne korkealle, älkää puhuko niskoitellen, julkeasti."
7 Ei tule apua idästä, ei lännestä, ei vuorisesta erämaasta,
8 vaan Jumala on se, joka tuomitsee: yhden hän alentaa, toisen ylentää.
9 Sillä Herran kädessä on malja, joka vaahtoaa täynnänsä höystettyä viiniä, ja siitä hän kaataa; kaikkien maan jumalattomien täytyy se juoda, särpiä pohjasakkaa myöten.
10 Mutta minä julistan iäti, veisaan kiitosta Jaakobin Jumalalle.
11 Ja kaikki jumalattomien sarvet minä katkaisen; korkealle kohoavat vanhurskaan sarvet.
(Ps. 75:5-11)
Viimeksi muokannut Maria, 01 Huhti 2022, 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 01 Huhti 2022, 10:32 Shalom!


Näin erikoisen näyn aiemmin tällä viikolla. Olin Venäjän puolella "katsomassa näkyä" ja katsoin Etelä-Suomen lävitse viistosti alaspäin. Syy tähän oli se, että Suomen peitti pituussuunnassa tuolla tavalla viistosti alaspäin hevonen. Se ei silti peittänyt koko Etelä-Suomea, ainoastaan osan siitä.

Hevonen oli edessäni, mutta näin sen siten, ensin katselin sen ruskeaa häntää. Liekö sillä toisenlainenkin nimi, kuin häntä? Hevosen hännän väritys oli tumman ruskea. Häntää joka oli liikkumaton, katsoin ensin ja sitten vasta hevosen väriä. Hevonen oli punaruskea, mutta ei punainen, eikä ruskea.

Se näytti terveeltä, mutta näyssä olin tosiaan Venäjän maan puolella, en olisi muuten nähnyt tätä. Venäjän puolelle se näytti siltä, että se osoitti mieltänsä. Sehän ei edes katsonut siihen suuntaan. Ainoastaan Ruotsin puolella pystyi näkemään hevosen kasvot. En kuitenkaan voinut nähdä hevosen kasvoja, joten se osa jäi uupumaan.


Tänään näky on hieman toinen. Hevonen on erikoisessa asennossa. Sen pää on maan tasalla ja etujalat ovat kuin koiralla, ne ovat suorassa eteenpäin. Ikäänkuin venytellen eteenpäin, mutta hevonen ei nouse ylös.

Venäjän puolelle se näyttää korostavan sitä, että Hevonen on nostanut takasosaansa enemmän kuin koskaan pystyyn.

Olin aiemmin nähnyt yhden hevosen, joka oli kääntynyt Venäjän suuntaan ja katsoin sitä Etelä-Suomen suunnasta. Siinä valkea hevonen oli seisovilteen ja se oli kääntynyt Venäjän suuntaan. Se oli ilmeisen vauhkona, koska etujalat ikäänkuin löivät ilmaan.



Tällä uudemmalla näyllä on edelleen silmissäni sellainen vaikutus, että vanha sanonta on väkisinkin totta. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Mihin kumarramme?

Ja niin sydämelleni laskeutui kysymys, rukoilemmeko me asioita oikein? Jumalan puoleen käännytään ilman ehtoja ja Hänen tahtoaan kunnioittaen.
Painotammeko jossain määrin rukouksessamme yksipuolista vai puolueetonta rukousta?

Olemmeko rukoilleet sovintoa Jeesuksessa Kristuksessa ja Jumalan armoa ja halua tehdä parannusta tässä maassa ja naapurimaissa?
Tapahtuipa mitä tahansa, rukoillaan Jumalan edessä Hänen Poikansa kautta nöyryydestä käsin. Anotaan, että Suomen, Venäjän ja Ruotsin välillä on silta, joka on rukoussilta.

Rukouksessa voimme työtä tehdä silloinkin, kun se työtä ei voi inhimillisesti tehdä, sillä kun olemme Jumalan puolella, on mahdollista tehdä mahdotontakin.

Jaan vielä kohdan Psalmista tältä päivältä.
5 "Ylvästelijöille minä sanon: älkää ylvästelkö, ja jumalattomille: älkää sarvea nostako.
6 Älkää nostako sarveanne korkealle, älkää puhuko niskoitellen, julkeasti."
7 Ei tule apua idästä, ei lännestä, ei vuorisesta erämaasta,
8 vaan Jumala on se, joka tuomitsee: yhden hän alentaa, toisen ylentää.
9 Sillä Herran kädessä on malja, joka vaahtoaa täynnänsä höystettyä viiniä, ja siitä hän kaataa; kaikkien maan jumalattomien täytyy se juoda, särpiä pohjasakkaa myöten.
10 Mutta minä julistan iäti, veisaan kiitosta Jaakobin Jumalalle.
11 Ja kaikki jumalattomien sarvet minä katkaisen; korkealle kohoavat vanhurskaan sarvet.
(Ps. 75:5-11)
Kiitos unesta. En osaa mitään varmaa siitä sanoa....

Tuo aiempi unesi, jossa suomalainen päättäjä puhui, kuka tuo poliitikko oli ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom AO. Korjasin sanoman sisältöä vielä äsken. Ajattelin, että muutama kohta on siis sanoitettava uudelleen.

Mitä tarkoitat kysymykselläsi? Tässä näyssä ei ollut ketään päättäjää mainittuna
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Maria kirjoitti: 01 Huhti 2022, 10:32 Tänään näky on hieman toinen. Hevonen on erikoisessa asennossa. Sen pää on maan tasalla ja etujalat ovat kuin koiralla, ne osoittava suoraan eteenpäin. Ikäänkuin venytellen eteenpäin, mutta hevonen ei nouse ylös maasta.
Hevonen nousee maasta nostamalla ensin etujalat, joten jos etujalat ovat maassa niin se on menossa makuulleen. Mutta silloin se koukistaa tietysti polvensa.

Näystä tulee mieleen, että hevonen on ylpeä eikä halua koukistaa polviaan (mennä polvilleen, nöyrtyä, rukoilla), mutta joku on laittamassa sitä makuulleen. Olen nähnyt kun ihmiset laittavat hevosia makaamaan, ja silloin etujalat voivat olla suorassa eteenpäin kun hevonen ei haluaisi niitä koukistaa.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Maria »

Hes33 kirjoitti: 01 Huhti 2022, 11:29
Maria kirjoitti: 01 Huhti 2022, 10:32 Tänään näky on hieman toinen. Hevonen on erikoisessa asennossa. Sen pää on maan tasalla ja etujalat ovat kuin koiralla, ne osoittava suoraan eteenpäin. Ikäänkuin venytellen eteenpäin, mutta hevonen ei nouse ylös maasta.
Hevonen nousee maasta nostamalla ensin etujalat, joten jos etujalat ovat maassa niin se on menossa makuulleen. Mutta silloin se koukistaa tietysti polvensa.


Näystä tulee mieleen, että hevonen on ylpeä eikä halua koukistaa polviaan (mennä polvilleen, nöyrtyä, rukoilla), mutta joku on laittamassa sitä makuulleen. Olen nähnyt kun ihmiset laittavat hevosia makaamaan, ja silloin etujalat voivat olla suorassa eteenpäin kun hevonen ei haluaisi niitä koukistaa.
etujalat ovat kuin koiralla, ne osoittava suoraan eteenpäin. Ikäänkuin venytellen eteenpäin.
Se ei siis kykene tekemään parannusta. Se on jo sitoutunut. En oikeastaan ymmärtänyt tuota ennen kuin nyt kun luin, mitä Hes33 kirjoitit.

Näin ymmärrän että parannusta ei voi tehdä "hevosena", jos olet "koira".

Tuo koira on myös symboli, ja viime aikoina olen nähnyt koiria, jotka ovat vapaina. Ensin yksi kerrallaan ja sitten kolme kerrallaan kaksi päivää sitten. Aina se toistuu, että koirien lukumäärä on kolme.

Jos hevonen ei "suostu" menemään makuulleen, niin jotenkin ymmärrän sen, että se saa potkaisun. Tämän jälkeen ymmärrän, että Herra antaa yllin kyllin, kun anomme. Ymmärrys on aluksi vain vähän, sitten hieman enemmän ja Jeesuksen Kristuksen kautta se tulee täydelliseksi.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat 2022 (profetia)

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Sakarja 1

8 Minä näin yöllä, katso, mies ratsasti punaisenruskealla hevosella, ja hän seisahtui myrttien keskelle laaksoon, ja hänen jäljessänsä oli punaisenruskeita ja punaisia ja valkeita hevosia.
9 Niin minä kysyin: "Mitä nämä ovat, Herra?" Enkeli, joka puhutteli minua, vastasi minulle: "Minä näytän sinulle, mitä ne ovat".
10 Ja mies, joka seisoi myrttien keskellä, lausui ja sanoi: "Nämä ovat ne, jotka Herra on lähettänyt maata kuljeksimaan".
11 Niin ne vastasivat Herran enkelille, joka seisoi myrttien keskellä, ja sanoivat: "Me olemme kuljeksineet maata, ja katso, koko maa on alallansa ja rauhassa".
12 Ja Herran enkeli lausui ja sanoi: "Herra Sebaot, kuinka kauan sinä viivyt etkä armahda Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, joille olet ollut vihainen nämä seitsemänkymmentä vuotta?"
13 Niin Herra vastasi enkelille, joka puhutteli minua, ja lausui hyviä, lohdullisia sanoja.
14 Ja enkeli, joka puhutteli minua, sanoi minulle: "Saarnaa ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kiivailen Jerusalemin ja Siionin puolesta suurella kiivaudella.
15 Suurella vihalla minä olen vihastunut suruttomiin pakanoihin, jotka, kun minä vähän vihastuin, auttoivat onnettomuutta tapahtumaan.
16 Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse.
17 Saarnaa vielä ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Vielä minun kaupunkini ovat hyvyydestä ylitsevuotavaiset, ja vielä Herra lohduttaa Siionin ja valitsee vielä Jerusalemin."
Vastaa Viestiin