muodonmuutos näky

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Mielenkiintoinen näky tempauksesta ja muodonmuutoksesta:



Transformation Vision (Julkaistu 14.6.2016)

https://www.youtube.com/watch?v=JG0t85jwyFU

Käännös suunnilleen näin...

Toivon että teillä on ollut siunattu päivä Herrassa! Me kaikki tiedämme kuinka lähellä olemme tempausta, joten kysyin Herralta millaiselta muodonmuutos tuntuisi. Se on jotain minkä me kaikki haluaisimme tietää, koska me kaikki koetaan se pian! Niin Herra antoi minulle näyn muodonmuutoksesta. Istuin sohvallani olohuoneessa, kun yhtäkkiä menetin kuuloni. En kuullut mitään….se oli sama tunne kuin olisit veden alla. Sitten aloin nähdä enkeleitä huoneessa ja niitä ympäröi erittäin kirkas valo, joka näytti tulevan seinästä ja ulkoa taivaalta kaakon suunnasta. Valo tuli läpi seinän ja katon ikään kuin ne eivät enää olisi siellä. En nähnyt enää muuta kuin nämä enkelit ja tämän kirkkaan valon. Enkelit ohjasivat minua tässä valossa. Kuulin heidän puhuvan minulle ja se oli kaikki mitä pystyin kuulemaan, en mitään muuta. Aivan kuin kaikki muu olisi vaimennettu tai häivytetty. Sitten katsoin alas käsiäni, pystyin näkemään ne selvästi mutta ne olivat läpinäkyvät, kipinöivät ja hehkuvat. Tiesin silloin, että kehoni muuttuu ja kun siirryin valoon, se oli kuin olisin tullut osa sitä. Se oli valtava tunne lämpöä ja rakkautta joka nielaisi minut. En tuntenut mitään eroa kun olin muuttumassa toiseksi ja menetin kuulon, joten se oli minulle valtava lohdutus tietää ettei ollut mitään kipua tai epämukavuutta.
Samoihin aikoihin kun Herra antoi minulle näyn, hiukan myöhemmin sain vahvistuksen Herralta. Larry ja minä menimme Walmartiin (kauppa) toisena päivänä ja jäin odottamaan autoon kun hän meni ostoksille. Kun istuin autossa huomasin ison mustarastaan valopylväässä useamman jalan päässä minusta. Sitten rastas lensi minua kohti, näytti kuin se törmäisi tuulilasiin, mutta se lensi yli minusta ja autosta vain tuumien päästä yläosasta. Ajattelin että tuo täytyi olla merkki jostain, joten kun menin kotiin katsoin mitä mustarastas tarkoittaa ja löysin, että intiaanit uskoivat mustarastaan olevan merkki muodonmuutoksesta. Ajattelin että Jumala ehkä käytti tätä mustarastasta merkkinä vahvistamaan, että me menemme muodonmuutokseen pian!
Näin myös unen viime yönä juuri ennen kuin heräsin, joten muistan sen selvästi. Herra puhui minulle unessa..Hän sanoi ”tulen antamaan heille kaikille unen”. Hän sanoi sen tosiasiana, joten uskon että me kaikki saamme unen pian…ehkä jonkinlainen vahvistus ja ehkä sillä on tekemistä tempauksen kanssa, joten tarkkaile sitä!
Minä toivon että te kaverit pysytte rohkaistuna ja katsotte ylös! On enää 4,5 kuukautta matkaa vaaleihin (Usa pressa vaalit) ja suuria asioita voi tapahtua ennen sitä. Pitäkää se mielessä! Jeesus tulee pian! Pärjäilkää kaverit ja Jumala siunatkoon teitä kaikkia!
Salome1972

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kohtahan me muutumme. On vaan niin perin amerikkalaista ihmetellä miltä muodonmuutos tuntuisi! En ole koskaan ajatellut sitä niin, päinvastoin; kun kerran muutumme silmänräpäystä lyhyemmässä ajassa, olen ajatellut ettei siinä mitään ehdi tuntua. Yhtäkkiä olemme vain kirkastettuja ja matkalla kohti pilviä ja tunnelma on riemullinen. Ja olotila on todellinen, ei yhtään unenomainen. Pääasia kuitenkin, että odotamme Herraa ja olemme valmiina, kun hän tulee! Itselläni on hieman pelonsekainen olo; inhimillinen ihmiseni katsoo huonouttaan ja tietää, ettei ole mitään asiaa Jumalan kirkkauteen niillä eväillä. Ihan vähän väliä pitää palata lähtöruutuun ristin juurelle, veren alle, ja tietää, että vain Jeesuksen veren ansiosta on mahdollisuus päästä mukaan, kun Jeesus hakee omansa täältä.
Olen myös aika allerginen ennusmerkeille, joiden selitys kumpuaa jostain muusta kuin jumalallisista lähteistä. Unikirjat ovat kauhistus! (Eräs rakas läheiseni katsoo aina unikirjasta mitä milloinkin on nähnyt. Uskovainen ihminen.) Olenko väärässä, kun ajattelen, että unien tulkinta on Jumalan?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jep, mun mielestäni kaikkein tärkein morsiamen merkki on tämä odotus. Siitä sanotaankin Raamatussa että me kuulemme ja tunnistamme hänen äänensä kutsuvan ja tiedämme näin tulla vastaan odottamalla ylkää. Raamattu korostetusti on ilmoittanut että autuas on se jonka Herra tapaa valvomasta jne. näitä samanlaisia lauseita.
Tuo muuttuminen on mulle ainakin ihan sivuseikka mutta tärkeää on myös se että näitä vahvistuksia meille YouTubesta aina tulee, koska tämä odotus on maailmanhistoriassa ja koko maailmaa käsittävässä mittapuussa täysin omassa sarjassaan painivaa tekemistä Kristikunnan keskuudessa. Osa odottaa, toiset jopa kieltää koko Jeesuksen paluun tempausmielessä, vaikka se lukee siellä ihan täysin selvästi ja ilman tempausta ja seitsenvuotista vaivanaikaa koko eskatologinen Jeesuksen tavaaseen meneminenkin olisi jossain määrin merkityksetöntä. Esimerkiksi mitä sijaa Jeesus lähti tekemään ja kenelle, jos kerran Hän tulee vain alas sieltä, eikä majoita ketään seitsemäksi vuodeksi?
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mielenkiinotoinen näky, jossa kyllä huokui tuo odotus, tosin sen amerikkalaisuus ei minuakaan hivellyt, mutta kyllä sielläkin varmaan on meitä oikeita uskovia, me lähdemme niin helposti tuomitsemaan ja se on tässä tapauksessa ymmärrettävää, sillä tuosta maasta on tullut niin paljon kaikkea väärää. Mutta oma sydämenasenteemme on se tärkein, miten ja mitä otamme vastaan. Salomen tavoin olen mieltänyt tuon, miten se ehkä tulee tapahtumaan, tosin tuossa näyssä oli aivan samoja piirteitä. Tuosta kipinöinnistä minulle kohosi mieleeni eräs aamuyö, en tiedä olinko oikeasti hereillä vai oliko se unta, mutta koin sen niin aidosti. Olin siinä vuoteellani hereillä ja heiluttelin käsiäni ja niiden aiheuttama liikkeen ilmavirta muuttui kuin kultaiseksi kipinöinniksi. Se oli kaunista ja ihmeellistä katseltavaa, heiluttelin kättäni ilossa, sillä se todella aiheutti myös valtavan ilon ja riemun sydämeeni. Joskus jälkeenpäin kun olen yöllä heräillyt, olenn yrittänyt itsessäni tuota samaa, mutta mitään kipinöitä ei enää ole lennellyt, mutta aina siitä edelleen kohoaa tuo iloinen hymy huulille... :P
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. ja on ihanaa nähdä Salome, että olet vielä täällä keskuudessamme, täällä on niin hiljaista, että meinaa itseltäkin uskottavuus pohja tässä yksinäisyydessä pudota... niin, ja noista unikirja touhuista en minäkään välitä, se on niiden ennustaja eukkojen ja tietäjä naisten maailmaa, joka ei ole raamatusta, valitettavasti usein kuitenkin Herralta saadut unet ja näyt sekoitetaan näihin, tietämättömyydessä ja ymmärtämättömyydessä. :oops:
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 15 Kesä 2016, 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...täällä on niin hiljaista, että meinaa itseltäkin uskottavuus pohja tässä yksinäisyydessä pudota...
Joo, siis Ollihan mulle selitti tuota keskustelupalstalle tyypillistä toimintaa ja sen toimivuusvaatimuksia. Palstalla pitää olla tietty määrä vakioaktiiveja, jotta sen lähtee itsestään toimimaan. Suomi24:llä nuo kävijämäärät ovat sen verran korkeat mutta se väki mikä siellä käy, ei taas ole mistään kotosin, pelkkiä trolleja ja muita pilkkaajia. Meidän tulisi saada tänne 6-7 Sinettisormusta, niin sitten se lähtis itsestään pyöriin.
Hyvä toimiva kommenttimäärä on vähintään kerran tunnissa kommentti. Sitten se elämä alkaisi, koska joka kerta kun menet palstalle, niin siellä on aina jotain uutta.
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niinpä. olen yrittänyt puhua tänne kirjoittajia, mutta en ymmärrä mikä vaikeus siinä on, kun osaavat kirjoittaa esim. tuolla facebookissakin. Joskus tuntuu, että loputkin täältä kaikkoaa, kun nimimerkkini on aina esissä, päällepäsmärinä, mutta olen vain yrittänyt pitää yllä elämää täällä, en siis halua koroittaa itseäni, vaikka se voi sille näyttää, kun on näin hiljaista, tämä on hyvä foorumi, eikä pilkkaajat liioin kiusaa ja kun yrittävät, saavat pikaisen lähdön... :D
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...monesti ajattelen, kun kommentoin jollekkin, että on vedettävä viiva johonkin, ettei oma nimimerkkini jäisi päällimmäiseksi näkyviin. Joskus olisin vielä voinut jotain kommentoida, mutta olen sitten tuon vuoksi hiljentynyt ja yrittänyt jättää muille keskustelu tilaa, tosin monesti se onkin sitten pysähtynyt siihen...
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä vielä tuosta näystä, se oli kuin lohdutuksena, että tämä TODELLAKIN TAPAHTUU PIAN: "
Näin myös unen viime yönä juuri ennen kuin heräsin, joten muistan sen selvästi. Herra puhui minulle unessa..Hän sanoi ”tulen antamaan heille kaikille unen”. Hän sanoi sen tosiasiana, joten uskon että me kaikki saamme unen pian…"
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tämä sama lause minukin kiinnosi kovasti:
Näin myös unen viime yönä juuri ennen kuin heräsin, joten muistan sen selvästi. Herra puhui minulle unessa..Hän sanoi ”tulen antamaan heille kaikille unen”. Hän sanoi sen tosiasiana, joten uskon että me kaikki saamme unen pian…"
...että se olisi sananmukaista kahdellakin eri tavalla. Jos morsian (kaikki) saisivat nimenomaan ennakkotiedon unessa ennen ylösottoa, niin siinä täyttyisi Aamos 3:7 sekä Paavalin sanat, se päivä ei tule teille yllätyksenä. Ja moni ihminen joka lukee Raamattua osin tahallaan väärin, kuten Matteus 24:36 tulkintaa, "siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä, ei edes poika.." joka on täysin väärin. Tuossa on jälleen se ansa, mistä päivästä on kyse. Kaikki aina tuntuu luulevan että lopunaikana on vain yksi ainoa päivä joka ratkaisee kaiken ja on koko homman ainoa ydin. Näinpä näitä tulee tällaisia ihmeaivoituksia, vaikka tuo päivä lukee edellisessä jakeessa.
Ihan samoin Jeesuksen sanat juuri ku tämä oli nousemassa Taivaaseen, hän sanoi ettei ole teidän asianne tietää määrähetkistä. No nuo sanat olivat ennen kaikkea kontekstissaan opetuslapsiin. Mutta lapsikin tajuaa että jos Jeesus lupaa, niin se kanssa pitää, eikä se ole ihan sama sille sukupolvelle, joka näkee Jeesuksen paluun, etenkin kun Jeesus käski meitä odottamaan ja valvomaan. Miksi siis määrähetket ei olisi tälle sukupolvelle olennaisia? Mehän olemme valmiit ja odotamme innolla joka päivä ja ne määrähetket on meille juuri tällä hetkellä erityisen olennaisia.
Samuli

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Olisihan se kiva saada joku vahvistava uni... Vaikka kyllä tässä kaikessa mitä on tapahtunut on todistetta tarpeeksi.

Samat ajatukset on välillä kuin sinulle Salome. Tiedän, että en millään täytä niitä kaikkia vaatimuksia mitä Sana meille opettaa, joten ainut toivo on Kristuksen veren suoja, Jos Hän ei seiso puolestani Isän edessä ei minulla ole mitään toivoa.
Itselläni on hieman pelonsekainen olo; inhimillinen ihmiseni katsoo huonouttaan ja tietää, ettei ole mitään asiaa Jumalan kirkkauteen niillä eväillä. Ihan vähän väliä pitää palata lähtöruutuun ristin juurelle, veren alle, ja tietää, että vain Jeesuksen veren ansiosta on mahdollisuus päästä mukaan, kun Jeesus hakee omansa täältä.
Jos uskoo Jumalaan, niin sitten täytyy uskoa myös Raamattuun ja siihen että joka sana siinä on totuus ja jokainen sana myös tapahtuu. Koska Hän on totuus. Jumala ei voi valehdella.
Mutta lapsikin tajuaa että jos Jeesus lupaa, niin se kanssa pitää
Amen.
Salome1972

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Komppaan näitä Jarmon ajatuksia. Kyllä siitä päivästä tietää morsian; vaikkei ihan tarkkaa päivää tietäiskään. Ja noista unista sen verran, että tykkäisin kyllä saada sellaisen unen, jossa Jeesus ilmestyisi ja kertoisi, että tulee pian ja jaksa vielä vähän aikaa. Mä tarvitsisin sitä kyllä! Ei sillä etten odottaisi ja tekisi valmistuksia - kaunistautuisi! -mutta aika orpo olo on vaikka niin onkin. En tiedä mistä johtuu.
Sitten tästä harvakseltaan tapahtuvasta kirjuuttelusta vielä toteaisin, että mä ainakin tunnen vähän jääväni alakynteen, kun olen usein niin kovin kriittinen. Niinku nytkin toi amerikkalaisuus. Kyllä : Jeesus rakastaa amerikkalaisia siinä missä suomalaisiakin, siispä mullekin ovat amerikkalaiset USKOVAT rakkaita. Mutta kyllä se kansakunta varsinkin on niin maallinen ja väkivaltainen ja mätä kuin olla voi. Ja sieltä syydetään meille kaikkea p....a. Anteeksi nyt taas tämä. :) En ole negatiivinen ihminen, vaikkei uskois.
Facebookissa on ihan eri meininki. Eipä kovin monella ole syvällisiä kirjotuksia. Eikä ne voikaan olla kovin pitkiä. Itse olen yrittänyt "höystää suolalla" sanottavani, sen vähän aikaa kuin olen nyt facessa ollut. Ja "kaverini" ovat enimmäkseen uskomattomia, sekin on otettava huomioon.
Samulin kanssa yhtaikaa kirjoteltiin; samoilla linjoilla veljeni siellä! Olkaa siunatut kaikki! Kohta nähdään sit pilvissä!
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:) ... mutta Salome, hyvä että olet kriittinen ja että sinulla on omat näkemyksesi, ei tarvitse aina kaikkea niellä, mitä eteemme tuodaan. Tottakai itsellänikin on tuota kriittisyyttä, mutta yritän kyllä tutkailla noita uusiakin eteen tulevia, mitä ovatkaan. Kukapa meistä voi sanoa, onko tuo näky tosi, mutta näin Herraa odottavana toivon sitä, niinkuin me kaikki. Älä siis vähättele itseäsi, on juuri noin hyvä, tuollaisena kuin olet, Jumalan luomana, ihanana taivaan perillisenä ja meidän siskonamme. TOTISESTI, kyllä noita USA:laisia kohtaan sopii olla krriittinen, se on tervettä, ymmärrän hyvin näkemyksesi ja varmasti juuri noin moni meistä ajattelee, ja tuo tuomitseminen, josta puhuin, oli vain noin ylisesti ajateltuna... ;)
Siunausta sinulle RAKAS siskoni SALOME, ja siunausta teille muillekkin, Herran Rauhaa sydämeenne! Pysykää foorumilla! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon kans ihan samaa mieltä ku Sinetti, ettei kenekään tartte olla samaa mieltä. Pitää saada olla rohkeasti vaan omaa mieltä ja on hyvä vaan että kertoo sen, koska minä ainakin kunnioitan mielipiteitä. Se vaan että niistä syntyy monesti pientä vääntöä koska monesti joku toinen näkee ristriitoja ajatuksissa ja koittaa niitä korjata. Aivan kuten Salome sanoio ettei jenkit ole ihmisinä sen kummempia kuin me. Eivät olekaan, heillä on vain niin kaukaa erilainen näkemys kuin meillä täällä pohjoisessa. Kyllä sen näkee kaikessa, joten siinä mielessä Sinetti taas on oikeassa. Olette siis molemmat omalla tavallanne oikeassa ja kaiken hyvän lisäksi käsitätte konsensuksen koska näkökulmastahan on kyse, eikä suorasta linajanvedosta.

Täällä on melkeen kaikki sellaisa jotka eivät ole mm. minun kanssani samaa mieltä joka asiassa. Se on meille kaikille pelkkä rikkaus!
Sinettisormus

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta Jarmo, monesti olen sanonut, että mitä jos olisimme kaikki samanlaisia, kylläpä se olisi tylsää, mutta kaikki olemme ihania Jumalan luomia YKSILÖITÄ, mikä RIKKAUS se onkaan ja miten taitava, meidän Jumalamme onkaan! Sitä ei voi ihmismielin käsittää. Äsken tuossa nousi myös se, kuinka moni huutaakaan TEMPAUSTA vastaan, ettei sitä koskaan tule tapahtumaan, mutta niin kyllä RAAMATUSSA lukee, monessa kohdassakin, ei se ole mikään salaisuus ja siitä olemme Jarmonkin kanssa pitäneet kiinni, mutta on ihmeellistä sekin, miten niin erilailla luemme ja ymmärrämme luettua sanaa ja näemme asioita erisilmin, mutta sekin on rikkaus, koska meissä on paimenia, pappeja, palvelijoita, rukoilijoita, jne. tehtäviemme takiakkin jo voimme nähdä asioita toisin, tosin siihen vaikuttaa myös se, onko Pyhä Henki sydämessämme, näin niillä, joilla uskoa ei edes ole, mutta tätäkään, heidän on vaikea ymmärtää....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti, hyvin puhuttu!
uskis

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja uskis »

löysin tänne sattumalta. Olen itse miettinyt maailman tulevia tilanteita, jatuli ajatus, että mitäs jos ei Usan vaalit ehdikään tapahtua ennenkuin Jeesus hakee omansa pois? Ja sellainen häslinki sitten, että Obama jollain "syyllä" "jatkaakin " virassaan, tai onkin siis sitten se tietty "A " ? Ja mullistukset alkavat. Jenkeissä on ne jotkut "leirit" rakennutettu, siis Obaman aikana nekin. Hm.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muodonmuutos näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa "uskis" :)

Joo, siis USA:n tilanne on varmaan lopunajoissa puhuttanut kristikuntaa jo toistasataa vuotta, jolloin siitä tuli vauras ja maailmaa jollain tapaa johtava valtio.
Mielenkiintoinen tuo Danielin kirja jossa löytyy 8. luvusta yksisarvisessa kauriissa, joka markkeerasi Alexander suurta aikoinaan, niin tässä ajassa USA:a selvästi. Lentää ilmojen halki kaksisarvisen oinaan kimppuun, Persiassa, Irak ja Syyria ja hakkaa ne kappaleiksi, eikä niillä ole mitään vastusta. Sitten tämä yksisarvinen hajoaa, ei ulkopuolisten voimasta vaan sisältä käsin, neljään osaan. Silloin Aleksanteri sairastui ja kuoli mutta hänen neljä kenraaliaan jatkoivat valtaa kaikki omilla suunnillaan. Näin näyttäsisi käyvän USAlle kun se tulee nyt Syyriasta ja Irakista. Se hajoaisi neljään osaan ennen kuin vaaleja käydään.

No tää on mun tulkintaa vaan että älkää ottako ihan faktana...

Elikkä sitten ajattelin siitä näin että Clinton voittaa pohjoisen demokraattisilla alueilla vaalinsa ja Trump eteläisen vanhan rebuplikaanisen alueensa vaalit ja juuri tämä etelä eroaa liittovaltiosta. Samalla eroaisis luonnollisesti Alaska ja Hawaji, jotka ovat muutenkin olleet aina hieman ulkopuolisia Amerikan yhdysvalloissa.

Tämä antaisi myös Venäjälle mahdollisuuden tehdä oman shakkinappulasiirtonsa, valtaamalla mm. pohjoisen Suomen ja ehkä koko pohjoiskalotin.
Vastaa Viestiin