Näky; Loppuun kulunut Saapas

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen illalla kun valmistauduin nukkumaan, tein ne kaikki normaalit rukoiluni ja jäin sitten Herran käsivarsille lepoon. Siinä rukoillessani, sain hyvin selkeän kuvan ja se oli saapas, vanha, loppuun kulunut saapas. Sen pohjaa esiteltiin lähemmin, kuin se olisi se pääasia. Pohja oli täysin loppuun kulunut, tai voisi sanoa ettei siinä pohjaa liioin enää ollut, muutama riekale reunoilla ja niistä näki hyvin tuon saappaan erikerrostumat.
Olen ymmärtänyt että kengät kertoo meidän hengellisistä jalkineistamme ja tässä ne oli loppuun käytetyt. En tiedä oliko tämä itselleni tai jollekkin henkilökohtaiseksi tarkoitettu, vaiko koko morsiusseurakunnalle, että tämä maallinen kulkumme on tullut kohti loppuaan. Toivon sydämestäni, että tämä viimeinen selitys vaihtoehtoni olisi se oikea ja Jeesus Kristus todella TULISI PIAN!
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 22
1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistaakseni olet saanut samanlaisen näyn aiemminkin, jossa oli ajan kulun merkit kerrostumissa. Elämme varmaan pitkälle itsetutkiskelumme aikaa ja parasta on käsittää avoimin reikäisin kengin mitä polkuja kuljimme, jottei yksikään askel olisi salattu ja piilotettu Jeesukselta Kristukselta. Itse ainakin olen kokenut kun olen tällainen hiukan "jörrikkä" ja kulmikas etten vaan ainakaan jätä mitään selustaani suljetuksi suhteessa Kristukseen.
Juuri tuossa höpötimme Markku-veljen kanssa tästä morsiamen menemisestä kammioonsa hieman ennen yljän tuloa, jossa hän valmistautuu ylkäänsä varten. Siinä on hauska pieni humoristinenkin piirre, "prinssille sammakko" tai paremminkin ylkä rakastui emakkoon lammikossa, vaikka vieressä oli kauniiksi meikattuja nuoria hyvännäköisiä naisia. Ylkää ei kiinnostanut heidän pintameikit, vaan se surkea emakko, joka makasi lätissään luonnollisena ja kauniina. Noh, jokainen ymmärrätte mitä tarkoitan.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä muistin myös että olin nähnyt tuollaisen näyn jossa oli jotain kerrostumia ja yritin sitä etsiä, kun en muista sitä kunnolla, mutta eihän se nyt löydy...
Vanha Uskis

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Olen itse miettinyt että saammeko tänne vaellukseen vielä uudet saappaat, vai tulevatko ne vasta ylösotossa. Uusi viini ainakin tarvitsee uuden leilin.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysinhän minä sen näyn, se oli tuolla Jeremian rukouksessa:

Re: Jeremian rukous

ViestiKirjoittaja Sinettisormus » 17 Touko 2016, 09:42
Tänä aamuna herätessäni näin ulkonevan huoneen nurkan, jossa oli monta kerrosta tapettia ja yhdestä kohtaa oli nurkkaan revitty ammottava kolo, revitty pois isopala tuota tapettia, josta samalla poistui sitä monta kerrosta. Herra nuo kerrostumat ovat meidän elämämme kerrostumia, kokemuksia, kasvua tässä elämässä. Nyt maailman pahuus iskee ja yrittää tuhota sen, ettemme saisi itse määrätä elämästämme, vaan olisimme maailman hallinassa ja holhouksessa. Herra minä Huudan sinulta kyynelsilmin apua, Rukouksessa sinua huudan kuin Jeremia, HUUDAN: "Jeremia 17:14-18 Paranna minut, Herra, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu. Sillä sinä olet minun ylistykseni. Katso, he sanovat minulle: "Missä on Herran sana? Toteutukoon se!" Mutta minä en ole vetäytynyt pois olemasta paimenena, sinua seuraamasta, enkä toivonut turmion päivää; sinä tiedät sen. Mitä minun huuliltani on lähtenyt, se on sinun kasvojesi edessä. Älä tule minulle peljätykseksi, sinä, minun turvani onnettomuuden päivänä. Joutukoot häpeään ne, jotka minua vainoavat, mutta älä anna minun häpeään tulla; peljästykööt he, mutta älä anna minun peljästyä. Tuota heille onnettomuuden päivä ja tuhoa heidät kaksinkertaisella tuholla."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Löysinhän minä sen näyn, se oli tuolla Jeremian rukouksessa:

Re: Jeremian rukous

ViestiKirjoittaja Sinettisormus » 17 Touko 2016, 09:42
Tänä aamuna herätessäni näin ulkonevan huoneen nurkan, jossa oli monta kerrosta tapettia ja yhdestä kohtaa oli nurkkaan revitty ammottava kolo, revitty pois isopala tuota tapettia, josta samalla poistui sitä monta kerrosta. Herra nuo kerrostumat ovat meidän elämämme kerrostumia, kokemuksia, kasvua tässä elämässä. Nyt maailman pahuus iskee ja yrittää tuhota sen, ettemme saisi itse määrätä elämästämme, vaan olisimme maailman hallinassa ja holhouksessa. Herra minä Huudan sinulta kyynelsilmin apua, Rukouksessa sinua huudan kuin Jeremia, HUUDAN: "Jeremia 17:14-18 Paranna minut, Herra, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu. Sillä sinä olet minun ylistykseni. Katso, he sanovat minulle: "Missä on Herran sana? Toteutukoon se!" Mutta minä en ole vetäytynyt pois olemasta paimenena, sinua seuraamasta, enkä toivonut turmion päivää; sinä tiedät sen. Mitä minun huuliltani on lähtenyt, se on sinun kasvojesi edessä. Älä tule minulle peljätykseksi, sinä, minun turvani onnettomuuden päivänä. Joutukoot häpeään ne, jotka minua vainoavat, mutta älä anna minun häpeään tulla; peljästykööt he, mutta älä anna minun peljästyä. Tuota heille onnettomuuden päivä ja tuhoa heidät kaksinkertaisella tuholla."
Tämä on juuri se rukous jonka olen rukoilllut kun minulle tehtiin niin kauhea teko ettei siitä voi millään selvitä. Olin niin katkera kuin ihminen olla voi ja kannoin niin kauheaa kaunaa etten kehtaa edes kertoa. Sitten kun olin lukenut tämän ja rukoillut Jumalaa ottamaan pois tämä synnin päältäni ja pyysin Herra kanna sinä tämä synti, minä en jaksa enkä kykene. Niin kaikki lähti päältäni ja sain rauhan. Siitä meni varmaan puolisen vuotta, niin tämä ihminen joka teki tuon teon minulle, sairastu erittäin ärhäkkään syöpään ja kuoli. Minulle jäi vähän tyhjä olo mutta sanoin että hän maksoi velkansa, enkä ole enää katkera. Se oli hurjimpia kokemuksia omassa elämässäni.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1. Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat
kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus.
2. Sinä lisäät kansan, annat sille suuren ilon; he iloitsevat sinun edessäsi, niinkuin elonaikana iloitaan, niinkuin saaliinjaossa riemuitaan.
3. Sillä heidän kuormansa ikeen, heidän olkainsa vitsan ja heidän käskijänsä sauvan sinä särjet niinkuin Midianin päivänä;
4. ja kaikki taistelun pauhussa tallatut sotakengät ja verellä tahratut vaipat poltetaan ja tulella kulutetaan.
5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
6. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
Jesaja 9.
olli

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja olli »

jarmo kirjoitti:Siitä meni varmaan puolisen vuotta, niin tämä ihminen joka teki tuon teon minulle, sairastu erittäin ärhäkkään syöpään ja kuoli. Minulle jäi vähän tyhjä olo mutta sanoin että hän maksoi velkansa, enkä ole enää katkera. Se oli hurjimpia kokemuksia omassa elämässäni.
Syntejä on montaa lajia, mutta synnin palkka on kyllä paljon pahempi kuin vain ruumiin kuolema.

Jumala kasvattaaa meitä näkemään sen, ettei synnin maailmassa voi elää onnellisena, ja siksi synti on poistettava ja pitäydyttävä kaukana siitä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

olli kirjoitti:Syntejä on montaa lajia, mutta synnin palkka on kyllä paljon pahempi kuin vain ruumiin kuolema.
Kyllä, juuri näin ja siksi minä olin tuon tapauksen jälkeen huojentunut koska molemmat sielut pääsivät tuosta synnistä kerralla eroon. En tiedä millä muulla konstilla se olisi ollut mahdollista. Oletettavasti tämä oli se ainoa keino.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Silloin kun en itse jaksa rukoilla: https://www.youtube.com/watch?v=WxecwP2mM7c

Silloin kun en itse
jaksa rukoilla,
kun on sydämeni
tyhjä sanoista,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rukoile,
kanna kuivuudesta
ilon lähteelle.

Silloin kun en itse
jaksa uskoa,
kun on sydämeni
liekki hiipuva,
tule sinä Jeesus,
usko minussa,
pimeyteni valtaa
taivaan valolla.

Silloin kun en itse
jaksa rakastaa,
kun on sydämeni
kuiva erämaa,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rakasta,
anna minun löytää
rauha sinussa.

Silloin kun en itse
jaksa ollenkaan,
kun on kaikki voima
poissa kokonaan,
tule sinä Jeesus,
tällaisena jään,
pienen lapsen lailla
syliin lepäämään.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me olemme kuin tuo vanha saapas. Se on kovin puhki kulunut kaikessa siinä, mitä elämämme varrella on tullut vastaan. Hyvää ja pahaa, on ollut suoraa tietä ja mutkaista tietä, eikä ole voinut nähdä, mitä mutkan takaa tulee vastaan. On hyvää pintatietä ja kovin kivikkoista tietä, kuin erämaassa. On ollut aurinkoa ja sadetta, pakkasta ja hellettä. Meitä on tänään varmaan runsaasti, jotka emme jaksa rukoilla. Hieno asia, että silti emme koskaan jää ilman rukousta. Meillä on Jeesus ja Pyhä Henki!
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

15. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
17. Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
18. Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
19. Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20. niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.
Jaak.5.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon rukous


Isä, Sinulle annan elämäni.
Sinulle lahjoitan sen minkä Sinä teit
ja jonka minulle annoit.
Minua vastaan on rikottu ja
minulle on tehty vääryyksiä,
olen uskonut valheita todeksi ja
menettänyt oman tahtoni, enkä
siksi ole sitä koskaan voinut tehdä.


Tänään tahdon sen sinulle antaa
ja pyytää; armahda minua syntistä.
Auta minua ottamaan vastaan
elämä, jonka minulle lahjoitit ja
johon minut kutsuit. Sinä Isäni
loit, kutsuit ja lunastit minut.


Haluan elämän johon minut loit
Haluan elämän johon minut kutsuit
Haluan elämän johon minut lunastit
Herra Jeesus Kristus, Annan elämäni sinulle
ja suostun aterioimaan kanssasi.


En enää halua kulkea valheen teitä,
en enää halua jatkaa masennuksen teitä,
en enää pelkää koska sinä ole luonani,
en enää pelkää koska Sinä minua varjelet,
en enää pelkää, koska sinä minut lunastit,
en enää suostu pelkäämään,
sillä voin luotaa Sinun lupauksiisi.


Pelkoni, ahdistukseni annan sinulle Jeesus,
ne ovat olleet elämäni kokoisia valheita
en enää anna niiden hallita vaan haluan
olla vapaa, Sinun armosi varassa - Jeesus
Elän ja kuolen sinussa, Elän iankaiken
Sinussa ja Sinun kanssasi Jeesus.


Annan Isän rakkauden ottaa minut.
Annan Isän läsnäolon vallata minut.
Annan Isä syliin itseni – kokonaan.
Tänään ja nyt olen Sinun – sillä Sinä
täytät kaiken sen mitä sisäinen kaipuuni
tarvitsee – Isä – Sinä voit ja teet.
Toivoni on Sinussa ja sinun armossasi



Sinun nimessäsi Jeesus, aamen!
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Ja tämä on se uskallus, joka meillä on Häneen, että jos me jotakin anomme Hänen tahtonsa mukaan, niin Hän kuulee meitä. Ja jos me tiedämme Hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme Häneltä anoneet." (1. Joh. 5:14-15). Kun rukoilemme Jeesuksen nimessä, uskossa Hänen tahtonsa mukaan ja rakkaudessa, saamme olla varmoja, että rukouksemme on kuultu ja että hyviä asioita on tapahtumassa. Kiitos ja kunnia Herralle!
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 42
1. Veisuunjohtajalle; koorahilaisten mietevirsi.

2. Niinkuin peura halajaa vesipuroille, niin minun sieluni halajaa sinua, Jumala.
3. Minun sieluni janoo Jumalaa, elävää Jumalaa. Milloin saan minä tulla Jumalan kasvojen eteen?
4. Kyyneleeni ovat minun ruokani päivin ja öin, kun minulle joka päivä sanotaan: "Missä on sinun Jumalasi?"
5. Näitä minä muistelen ja vuodatan sydämeni: minä kuljin väentungoksessa, astuin sen kanssa Jumalan huoneeseen riemun ja kiitoksen raikuessa juhlivasta joukosta.
6. Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.
7. Minun Jumalani, minun sieluni on murheellinen minussa, sentähden minä muistan sinua Jordanin maalla, Hermonin kukkuloilla ja Misarin vuorella.
8. Sinun koskiesi pauhussa syvyys syvyydelle huutaa, kaikki sinun kuohusi ja aaltosi käyvät minun ylitseni.
9. Päivällä Herra säätää armonsa, ja yöllä minä hänelle veisaan ja rukoilen elämäni Jumalaa.
10. Minä sanon Jumalalle, kalliolleni: "Miksi olet minut unhottanut? Miksi minun täytyy käydä murhepuvussa, vihollisen ahdistamana?"
11. Minun luitani jäytää, kun viholliseni minua häpäisevät, sanoen minulle kaiken päivää: "Missä on sinun Jumalasi?"
12. Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vanha Uskis tuolla mietiskeli, saammeko sitten uudet saappaat? Sitä ei ole kerrottu, mutta tämä on, josko nuo saappaat luettaan asusteisiin:

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
ilm.19.

13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
efes.6
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinhän se hyvä viinikin laitetaan uuteen leiliin.
Samuli

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Puhkikuluneista saappaista tuli mieleen tämä kaunis sitaatti ikääntymisestä ja väsymyksestä Tolkienilta.

“Bilbo: I’m old, Gandalf. I know I don’t look it but I’m beginning to feel it in my heart. I feel thin… sort of stretched, like butter scraped over too much bread. I need a holiday. A very long holiday.”
― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring


Kyllä tämän minäkin koin tästä näystä. Olemme tehneet ne tehtävät, jotka Herramme on antanut meille sydämiimme. Nyt on aika täydelliselle riemulle ja juhlalle Isän luona.
"Nyt ymmärrän paremmin myös tuon näyn; Loppuun kulunut saapas, meidän matkamme täällä on tullut kohti loppuaan, olemme saapumassa riemuvoitossa, kohti taivaan kotia! Halleluja! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!"
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Samuli, näin tämä vahvasti meille näytetään.
Vastaa Viestiin