Näky; Kaunistautuminen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänäaamuna taas pitkästäaikaa sain kaksi näkykuvaa, joissa molemmissa naiset olivat kaunistautumassa, ensimmäisellä oli hyvin pitkät hiukset laitettu korkealle ponihänälle ja toisessa kuvassa naisella oli korkea nuttura, retrokampauksia molemmat. Pyysin Herraa vahvistamaan tätä ja tuosta aiheesta löytyy paljon Raamatun Sanasta:

5. Kaunistaudu kunnialla ja korkeudella, pukeudu loistoon ja kirkkauteen.
Job. 40.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Älkää pitäkö tärkeänä ulkonaista kaunistusta, älkää hiuslaitteita, kultakoruja
tai hienoja vaatteita. Teidän kaunistuksenne olkoon katoamatonta: salassa
oleva sydämen ihminen, lempeä ja sävyisä henki. Tämä on Jumalan silmissä
kallisarvoista. Näin kaunistivat itsensä entisajankin pyhät vaimot, jotka panivat
toivonsa Jumalaan. (1. Piet. 3:3-5a)

Samoin tahdon, että naisten kaunistuksena on hillitty esiintyminen, vaatimattomuus
ja säädyllisyys - eivät tukkalaitteet, kultakorut, helmet tai kalliit vaatteet, vaan hyvät
teot, niin kuin sopii naisille, jotka tunnustavat palvelevansa Jumalaa. (1. Tim. 2:9-10)
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut. Minä olen
ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen.
Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta
sinulta ei pieninkään luuni ole salassa. (Ps. 139:13-15)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Amen, Amen... 22 päivää Omeriin ja odotus käy kärsimättömäksi.
Jeesus tule, olemme valmiit!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
Ilm. 19.
Samuli

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tuli tästä näystä mieleen "viime silaus". Mitenköhän naiset ovat ennen aikaan kaunistautuneet. Esterin kirjassahan alla oleva maininta. Nykyään kai leidit käy laitattamassa hiuksensa aamupäivällä ja sitten illemmalla on juhlat.

Ester 2.
2:8 Ja kun kuninkaan käsky ja laki tuli tunnetuksi ja kun kerättiin paljon tyttöjä Suusanin linnaan Heegain huostaan, otettiin Esterkin kuninkaan palatsiin Heegain, vaimojen vartijan, huostaan.
2:9 Tyttö miellytti häntä ja sai armon hänen edessään, ja hän antoi hänelle joutuin hänen kauneudenhoitonsa ja määrätyn ravinto-osansa sekä seitsemän valiopalvelijatarta kuninkaan palatsista ja siirsi hänet palvelijattarineen vaimolan parhaaseen paikkaan.
2:10 Ester ei ilmaissut kansaansa eikä syntyperäänsä, sillä Mordokai oli häntä kieltänyt sitä ilmaisemasta.
2:11 Mutta Mordokai käyskenteli joka päivä vaimolan esipihan edustalla saadakseen tietää, voiko Ester hyvin ja mitä hänelle tapahtui.
2:12 Kun jonkun tytön vuoro tuli mennä kuningas Ahasveroksen tykö, sittenkuin hänelle oli kaksitoista kuukautta tehty, niinkuin vaimoista oli määrätty - sillä niin pitkä aika kului heidän kauneudenhoitoonsa: kuusi kuukautta mirhaöljyllä, toiset kuusi kuukautta hajuaineilla sekä muilla naisten kauneudenhoitokeinoilla - meni tyttö kuninkaan tykö.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

SAMULI, et varmaan aavistakkaan, mutta nyt koen vahvasti että profetoit juuri minulle tuolla Esterillä. Minulle on kaksi kertaa profetoitu muutama vuosi sitten että minua valmistellaan kuin Esteriä. Nyt tämä näkyni ja sinun tuomasi sananpaikka pysäytti minut, sillä eilen sain Kausalassa ihmeellisen sanoman joka sopii tähän täydellisesti, jotain suurta on tapahtumassa. Pirkko Vesavaara sai tiedonsanat, kun jo oli lähdössä pois lavalta, kääntyen takaisin ja ilmoitti: "Tämä täytyy vielä ilmoittaa, sillä täällä on joku, jolla ei ole nimettömässä sormusta, mutta sinä tulet pian saamaan sormuksen..."
TOTISESTI, tiesin tuon sanoman vastaan ottaa. Aikanani ostin meille sormukset, kun meidät vihittiin. Sitten kerran hukkasin vihkisormukseni, noina nuoruutemme vuosina, ja olen ollut sen jälkeen ilman. Eilen kun tein lähtöä, ajattelin että voisin pitkästä aikaa laittaa jonkun sormuksen. Katselin niitä rasiastani, mutta en löytänyt haluamaani, laitoin tuon rasian kiinni ja lähdin kuitenkin ilman sormusta. Kerroin tämän kaiken Pirkolle rukousjonossa ja nimimerkistäni täällä SINETTISORMUKSENA, jonka Herra on myös vahvistanut monintavoin. Pikkokin hämmästyi tätä. Hän sai vielä sanoman: "Älä epäröi,älä epäröi, sillä Herralla on sinulle suuri suunnitelma."
Nyt kun tulin töistä kotiin ja näin tuon tuomasi sananpaikan, SAMULI, tuli valtava tunne että nyt on tapahtumassa jotain - "... tyttö meni kuninkaan tykö..." Kirjoitit heti alkuun: " Tuli tästä näystä mieleen "viime silaus".
Siis kaikki alkaa olla valmista ja kuten monasti on uskovien piirissä sanottu: "Nyt on Esterien aika."
Kiitos, SAMULI, että toit tuon kokemuksesi, sillä koen että sinä profetoit sillä. Olet Siunattu Veljeni, SAMULI. :roll:
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 23 Touko 2016, 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ESTER 8
1. Sinä päivänä kuningas Ahasveros lahjoitti kuningatar Esterille
Haamanin, juutalaisten vastustajan, talon. Ja Mordokai pääsi kuninkaan eteen, sillä Ester oli ilmoittanut, mikä Mordokai oli hänelle.
2. Ja kuningas otti kädestään sinettisormuksensa, jonka hän oli otattanut pois Haamanilta, ja antoi sen Mordokaille; ja Ester pani Mordokain Haamanin talon hoitajaksi.
3. Mutta Ester puhui vielä kuninkaan edessä ja lankesi hänen jalkainsa juureen, itki ja rukoili häntä torjumaan agagilaisen Haamanin pahuuden ja sen juonen, jonka tämä oli punonut juutalaisia vastaan.
4. Niin kuningas ojensi Esteriä kohti kultavaltikan, ja Ester nousi ja seisoi kuninkaan edessä.
5. Ja hän sanoi: "Jos kuningas hyväksi näkee ja jos minä olen saanut armon hänen edessänsä ja kuningas sen soveliaaksi katsoo ja minä olen hänen silmissänsä otollinen, niin kirjoitettakoon määräys ja peruutettakoon agagilaisen Haamanin, Hammedatan pojan, juoni, ne kirjeet, jotka hän kirjoitutti tuhotaksensa juutalaiset kaikissa kuninkaan maakunnissa.
6. Sillä kuinka minä jaksaisin nähdä kansaani kohtaavan onnettomuuden, kuinka jaksaisin nähdä sukuni surman!"
7. Niin kuningas Ahasveros sanoi kuningatar Esterille ja juutalaiselle Mordokaille: "Katso, Haamanin talon minä olen lahjoittanut Esterille, ja hän itse on ripustettu hirsipuuhun, koska hän oli käynyt käsiksi juutalaisiin.
8. Ja nyt kirjoittakaa kuninkaan nimessä sellainen juutalaisia koskeva määräys, kuin hyväksi näette, ja sinetöikää se kuninkaan sinettisormuksella; sillä kirjelmä, joka on kirjoitettu kuninkaan nimessä ja sinetöity kuninkaan sinettisormuksella, on peruuttamaton."
9. Niin kutsuttiin kuninkaan kirjurit silloin, kolmannessa kuussa, se on siivan-kuussa, sen kahdentenakymmenentenä kolmantena päivänä, ja kirjoitettiin, aivan niinkuin Mordokai käski, määräys juutalaisille sekä satraapeille, käskynhaltijoille ja maaherroille sataan kahteenkymmeneen seitsemään maakuntaan, Intiasta Etiopiaan saakka, kuhunkin maakuntaan sen omalla kirjoituksella ja kullekin kansalle sen omalla kielellä; myös juutalaisille heidän kirjoituksellaan ja kielellään.
10. Hän kirjoitutti kuningas Ahasveroksen nimessä ja sinetöi kuninkaan sinettisormuksella. Ja hän lähetti ratsulähettien mukana, jotka ratsastivat tammatarhoissa kasvatetuilla hovin hevosilla, kirjeet:
11. että kuningas sallii juutalaisten jokaisessa kaupungissa, missä heitä onkin, kokoontua puolustamaan henkeänsä hävittämällä, tappamalla ja tuhoamalla kansan ja maakunnan kaiken aseväen, joka heitä ahdistaa, sekä myös lapset ja vaimot, ja ryöstämään, mitä heiltä on saatavana saalista,
12. samana päivänä kaikissa kuningas Ahasveroksen maakunnissa, kahdennentoista kuun, se on adar-kuun, kolmantenatoista päivänä.
13. Kirjeen jäljennös oli julkaistava lakina jokaisessa maakunnassa, tiedoksi kaikille kansoille, ja että juutalaiset olisivat valmiit sinä päivänä kostamaan vihollisillensa.
14. Hovin hevosilla ratsastavat lähetit lähtivät kuninkaan käskystä kiiruusti ja nopeasti matkaan kohta, kun laki oli annettu Suusanin linnassa.
15. Mutta Mordokai lähti kuninkaan luota puettuna kuninkaalliseen punasiniseen purppuraan ja pellavapukuun, ja hänellä oli suuri kultakruunu ja viitta, tehty valkoisesta pellavakankaasta ja purppuranpunaisesta kankaasta. Ja Suusanin kaupunki riemuitsi ja oli iloissaan.
16. Juutalaisille oli tullut onni, ilo, riemu ja kunnia,
17. ja jokaisessa maakunnassa ja kaupungissa, joka paikassa, mihin kuninkaan käsky ja hänen lakinsa tuli, oli juutalaisilla ilo ja riemu, pidot ja juhlat. Ja paljon oli maan kansoista niitä, jotka kääntyivät juutalaisiksi, sillä kauhu juutalaisia kohtaan oli vallannut heidät.
Samuli

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Voin valottaa hieman taustaa. Eilen katsoin hetken jääkiekkoa. Menin aikaisin sänkyyn ja luin koko matsin ajan Raamattua. Sitten mielessäni pyöri tuo "viime silaus" ajatus ja ymmärsin että sen täytyy liittyä tuohon sinun näkyysi.
Ja tänään päivällä tuli mieleen vahvasti, että täytyypä muistaa kysyä sinulta, että miten eilinen kokous meni? Kuule ihan kyyneleet meinaa tulla silmäkulmaan, Herran rakkaus on niin läsnä. Ylistys ja kunnia Korkeimmalle.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herralla TOTISESTI on SUURIA SUUNNITELMIA!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JUMALA = RAKKAUS!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

6. Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä rakkaus on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.
KORKEA VEISU 8.


... täytyy sanoa, että nyt on malttamaton olo .... :shock:
tuula

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen sinetti. olipas valtava kertomus.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Siis kaikki alkaa olla valmista ja kuten monasti on uskovien piirissä sanottu: "Nyt on Esterien aika."
Kiitos Sinetti ja iso AMEN!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa. Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet. Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa" (Gal3:26-28).

"sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" (Room.10:10-13).
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 21

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;

4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".

6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".

10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;

12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.

14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.

16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.

17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.

18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.

19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,

20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.

21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.

24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.

25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,

26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.

27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minua tuli myös äsken vastaan tällainen saamani näky, joka on täydellinen tähän ketjuun, liittyen Esteriin, huomioikaa tuo valkopukuinen näyssä:

7.11.2015 9:50

(sinetti) Shalom, teille rakkaat Ystäväni! Kun heräsin, samassa näin kuvan, jossa nainen oli altaassa, joka oli valmistettu kaikin hoitavin ainein, veden pinta oli valkoisessa vaahdossa, naista valmistettiin Kuninkaansa eteen, ja näin kuvan oikeassa reunassa seisovan jonkun, näin vain hieman Hänen vaaleaa pukuaan, Hän seisoi tämän naisen edessä ... Ensin ajattelin kyseessä olevan puhdituksen, mutta sitten ymmärsin, tuosta kylpyvaahdosta, että tuo vesi oli valmistettu erityisesti, joten siinä kuvataan morsiamen valmistamista.

Mietin tuota kuvaa ja minulle nousi mieleeni se, kuinka Esteriä valmisteltiin Kuninkaalleen, nyt on oleva Esterin aika.... :

7. Hän oli setänsä tyttären Hadassan, se on Esterin, kasvatusisä, sillä tämä oli isätön ja äiditön. Tyttö oli vartaloltaan kaunis ja näöltään ihana, ja hänen isänsä ja äitinsä kuoltua oli Mordokai ottanut hänet tyttäreksensä.

8. Ja kun kuninkaan käsky ja laki tuli tunnetuksi ja kun kerättiin paljon tyttöjä Suusanin linnaan Heegain huostaan, otettiin Esterkin kuninkaan palatsiin Heegain, vaimojen vartijan, huostaan.

9. Tyttö miellytti häntä ja sai armon hänen edessään, ja hän antoi hänelle joutuin hänen kauneudenhoitonsa ja määrätyn ravinto-osansa sekä seitsemän valiopalvelijatarta kuninkaan palatsista ja siirsi hänet palvelijattarineen vaimolan parhaaseen paikkaan.

10. Ester ei ilmaissut kansaansa eikä syntyperäänsä, sillä Mordokai oli häntä kieltänyt sitä ilmaisemasta.

11. Mutta Mordokai käyskenteli joka päivä vaimolan esipihan edustalla saadakseen tietää, voiko Ester hyvin ja mitä hänelle tapahtui.

12. Kun jonkun tytön vuoro tuli mennä kuningas Ahasveroksen tykö, sittenkuin hänelle oli kaksitoista kuukautta tehty, niinkuin vaimoista oli määrätty - sillä niin pitkä aika kului heidän kauneudenhoitoonsa: kuusi kuukautta mirhaöljyllä, toiset kuusi kuukautta hajuaineilla sekä muilla naisten kauneudenhoitokeinoilla - meni tyttö kuninkaan tykö.

13. Kaikki, mitä hän pyysi, annettiin hänelle mukaan vaimolasta kuninkaan palatsiin.

14. Illalla hän meni, ja aamulla hän palasi toiseen vaimolaan kuninkaan hoviherran Saasgaan, sivuvaimojen vartijan, huostaan; ei hän enää mennyt kuninkaan tykö, paitsi jos kuningas oli häneen mieltynyt ja hänet nimeltään kutsuttiin.

15. Kun Esterille, Mordokain sedän Abihailin tyttärelle, jonka Mordokai oli ottanut tyttärekseen, tuli vuoro mennä kuninkaan tykö, ei hän halunnut mukaansa muuta, kuin mitä Heegai, kuninkaan hoviherra, vaimojen vartija, neuvoi. Ja Ester sai armon kaikkien niiden edessä, jotka näkivät hänet.

16. Ester vietiin kuningas Ahasveroksen tykö hänen kuninkaalliseen palatsiinsa kymmenennessä kuussa, se on teebet-kuussa, hänen seitsemäntenä hallitusvuotenansa.

17. Ja Ester tuli kuninkaalle kaikkia muita naisia rakkaammaksi ja sai hänen edessään armon ja suosion ennen kaikkia muita neitsyitä, niin että tämä pani kuninkaallisen kruunun hänen päähänsä ja teki hänet kuningattareksi Vastin sijaan.

18. Ja kuningas laittoi suuret pidot kaikille ruhtinailleen ja palvelijoilleen, pidot Esterin kunniaksi, ja myönsi maakunnille veronhuojennusta ja jakelutti lahjoja, kuninkaalliseen tapaan.

19. Kun neitsyitä koottiin toinen kerta ja Mordokai istuskeli kuninkaan portissa

20. - eikä Ester ollut ilmaissut syntyperäänsä eikä kansaansa, sillä Mordokai oli häntä siitä kieltänyt; Ester näet teki, mitä Mordokai käski, samoin kuin ollessaan hänen kasvattinansa -

Ester 2.

**** Herran Rauhaa ja Siunausta Teille.

HERRAN SIUNAUS

Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meitä. Herra valistakoon kasvonsa meille ja olkoon meille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa meidän puoleemme ja antakoon meille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Aamen.
tuula

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos Sinetti. ihana Raamatun kohta tuo Johanneksen ilmestys 21
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula-siskoni että olet täällä, itseasiassa, minua tuli tämä vanha ketjuni tuolta suomi24:ltä äsken vastaan: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13927793 ... n-aikaquot
... en enää muistanut tuota näkyäni, mutta nyt se tuotiin kuin vahvistukseksi eteeni. Tuolla ketjussa sinä ilmoitit juuri tuo Sananpaikan yhdeksi lempipaikaksesi, siksi vähän odotinkin kommenttiasi, kiitos siitä, olet siunattu siskoni. Lueskelin tuota ketjua ja se oli hyvä ketju kokonaisuudessaan, paria pilkka kommenttia lukuunottamatta. Tuo näky on täydellinen niihin saamiini Ester profetioihin ja nyt tämä kaikki alkoi elämään näkyvästi. Tuo valkopukuinen on mieletäni, Herramme, Jeesus Kristus.
Aamen.
Vastaa Viestiin