Kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Konekäännöksestä korjattu; otsikoin Jooelin 1:14 alun mukaisesti.

https://latterrain333.wixsite.com/lifel ... -of-prayer

Kiireellinen viesti: Nouse seurakunta nouse! Kutsu juhlakokouksille ja rukoushuoneille! Päivätty: 10.8
Viesti vastaanotettu rukoillessamme 3. elokuuta 2020:

"Sinun on pidettävä hieman pidempään kiinni ja kestettävä loppuun asti. Kaikki on hyväksi niille, jotka rakastavat Kristusta Jeesusta. (Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut Room. 8:28)

Minulla on suunnitelma elämällesi. Etkö näe sitä? (Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon Jer. 29:11). Jos et näe, rukoile, jotta voit nähdä sen selvemmin: Nämä koettelemukset ovat tehneet sinusta vahvemman, jotta voit taistella ja puolustaa, kun se päivä tulee.

MINUN kansani on heikko, eikä ole valmistautunut näihin viimeisiin päiviin. Minä vahvistan heitä ja teen heistä vahvoja sotilaita MINUN armeijassani. He nousevat MINUN käskyni mukaan ja vetävät valtoja alas ja ajavat pois keskuudestaan ​​pahan jumalattomuuden.

Monet koulutetaan ajamaan ulos demoneja, parantamaan sairaita ja kastamaan. Toiset kutsutaan rukoilemaan pyhien puolesta. Toiset saarnaavat ja evankelioivat. Jotkut profetoivat ..... toiset opettavat.

Anna uuden seurakunnan syntyä nyt. Anna sen alkaa sydämessäsi ja levitä sitten muille. Anna herätystulien levitä kauas ja lähelle.

Kutsukaa koolle juhlakokous. Ensin perheesi, sitten yhteisösi kanssa. Tavatkaa kodeissanne, kuten alkuseurakunnan aikana tehtiin. Anna rukouksen ja ylistyksen korkeimmalle hallita näissä kokouksissa.

Ef. 1:19 ja mikä hänen voimansa ylenpalttinen suuruus meitä kohtaan, jotka uskomme - sen hänen väkevyytensä voiman vaikutuksen mukaan,

1.Moos. 50:20 Te tosin hankitsitte minua vastaan pahaa, mutta Jumala on kääntänyt sen hyväksi, että hän saisi aikaan sen, mikä nyt on tapahtunut, ja pitäisi hengissä paljon kansaa.

Ef. 4:1-6
4:1 Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
4:2 kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa >> Jakeen lisätiedot
4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
4:5 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

Ester
4:14 Jos sinä tänä aikana olet vaiti, tulee apu ja pelastus juutalaisille muualta, mutta sinä ja sinun isäsi perhe tuhoudutte. Kuka tietää, etkö sinä juuri tällaista aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon?"

Muista, mihin kaksi tai useampi on koolla, minä olen siellä! Minun voimani on läsnä, kun ruumiini kokoontuu yhteen! (Ef. 1:19) Kutsukaa MINUN kansaani ryhmittymään ja järjestäytymään uudelleen. Minkä vihollinen on tarkoittanut vahingoksi, teen siitä hyvää. (1 Moos.50:20)

Tulkaa MINUN rakkaani, ja yhdistykäämme ja olkaamme yhtä (Efesolaisille 4: 1-6) Sinut on luotu niin kauan kuin tämä (Esteri 4:14) Tulkaa MINUN rakkaani, ja yhdistykäämme ja olkaamme yhtä (Efesolaisille 4: 1-6) Sinut on luotu tätä aikaa varten (Esteri 4:14)

Sinun komentajasi ja päällikkösi Jeesus (Yeshua)

" Odotin ja kysyin sitten Herralta, onko mitään muuta, ja kuulin tämän: –Nouskoon MINUN kansani ja ottakoon paikkansa MINUSSA – Opi minulta, sillä olen puhdas sydän ja pystyn hiljentämään myrskyn – On aika avata uusia rukoushuoneita.

Joel 1: 14

Kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous, kootkaa vanhimmat ja kaikki maan asukkaat Herran, teidän Jumalanne, huoneeseen ja huutakaa Herran puoleen.

------------------ alla alkuperäinen viesti---------------------------------------------------

Urgent message: rise up CHURCH! Call for Solemn Assembly & Houses of Prayer!

Updated: Aug 10


Message received while praying on August 3rd, 2020:

"You must hold on a little longer and endure to the end. All things work for good for those who love Christ JESUS. (Romans 8:28) I have a plan for your life....do you not see it? (Jeremiah 29:11) If not, pray so it may become clearer to you. These trials have come to make you stronger so you can fight and make a stand when the day comes.

MY people are weak and not prepared for these last days. I will fortify them and make them strong soldiers in MY army. They will rise up at MY command, and pull down principalities, and cast out evil wickedness from among them.

Many will be trained to cast out demons, heal the sick and baptize. Others will be called to intercede for the saints. Others will preach and evangelize. Some will prophesy..... others teach.

Let a new church arise now. Let it start in your heart and then spread to others. Let the fires of revival spread far and near.

Call a solemn assembly to come forth. First with your family, then your community. Meet in your homes like what was first done in the early days. Let prayer and praise reign supreme in these meetings.

Remember where two or more are gathered, I will be there! There is MY power present when MY body gathers together! (Ephesians 1:19)

I am calling forth MY people to regroup and reorganize. What the enemy has meant for harm, I will bring good out of it. (Genesis 50:20)

Come MY beloveds, and let us unite and be as one, (Ephesians 4:1-6)

You were made for such a time as this, (Esther 4:14)
Come MY beloveds, and let us unite and be as one, (Ephesians 4:1-6)

You were made for such a time as this, (Esther 4:14)

Your commander and chief,

YESHUA"

I waited and then asked the LORD if there anything else and I heard this:
–let MY people rise up and take a stand for ME
–learn from ME, for I am pure of heart and able to quiet the storm
–It is time to get the new HOUSES OF PRAYER started

Joel 1:14

"Consecrate a fast;
call a solemn assembly.
Gather the elders
and all the inhabitants of the land
to the house of the Lord your God,
and cry out to the Lord."