Ennen herätystä parannuksenteon aalto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Ennen herätystä parannuksenteon aalto

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://z3news.com/w/people-weep-sin-us ... -holiness/

Ote profeetallisesta kirjoituksesta:

Alinna oleva englannimkielinen kirjoitus on käännetty konekääntöohjelmalla tähän alkuun. En tehnyt korjailuja myöhäisestä ajankohdasta johtuen.

Noin viime vuoden ajan Herra on puhunut minulle pelosta Herran palauttamisesta kirkkoon. Uskon tähän uuteen aikakauteen, Herran pelko palautuu ja tulee takaisin kirkolle. Äskettäin kuulin Herran sanovan: "Matka-aalto on törmännyt kirkkoon." Ja Herra sitten näytti minulle, että tämä vaelluksen aalto valmistelee tietä Herran olemisen pelolle palautettiin takaisin kirkkoon. Kun jatkoin painostusta Herraan, näin tämän travail-aallon raivaavan tietä suurimmalle liikkeelle pyhyydestä, jonka olemme koskaan nähneet Matka tuntuu jo Kristuksen ruumiissa, mutta se lisääntyy merkittävästi Tämä aalto kaatuu sisään. Kuulin Herran sanovan: "Kansani itkee jälleen syntiä ja se tuo esiin suurimman pyhyyden, jonka olemme koskaan nähneet. " Kun Herra puhui tämän, aisti ympäröi minua niin voimakkaasti, että tämä synnin "itkeminen" ei ollut tuomitsemispaikka. Se ei myöskään ollut paikka, jossa ei asu identiteettimme paljastamisessa Kristuksessa, meidän vanhurskaus Hänen edessään, se oli synnin sietämättömyyden synnytyksen paikka, se oli vihkiminen, se oli kirkossa syntynyt puhtauden paikka. Se oli SYVÄN PARANTUMISEN paikka. AIKA SYVIMMÄT KATOA, jonka olemme koskaan kokeneet, kun Kristuksen ruumis on tulossa meille. Kuulin Herran sanovan: "Parannuksen aallon on oltava ennen herätysaaltoa"

Room 8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla. (Koivuniemi Raamattuhaku)


For the last year or so, the Lord has been speaking to me about the fear of the Lord being restored
to the Church. I believe in this new era, the fear of the Lord is and will be restored to the Church.

Recently, I heard the Lord say, “A WAVE OF TRAVAIL is about to crash into the Church.” And the Lord
then showed me that this wave of travail is going to prepare the way for the fear of the Lord being
restored back to the Church.

As I continued to press into the Lord, I saw this wave of travail paving the way for the greatest move
of holiness we have ever seen

The travail is already being felt in the body of Christ but it is going to significantly increase as
This wave crashes in. I heard the Lord say, “My people are going to weep over sin again, and
that will usher in the greatest move of holiness we have ever seen.”

When the Lord spoke this the sense surrounded me so strongly that this ‘weeping’ over sin was not a
place of condemnation. Nor was it a place of not living in the revelation of our identity in Christ, our
righteousness before Him, it was the place of the birthing of no toleration of sin, it was the place of
consecration, it was the place of purity being birthed in the Church. It was the place of DEEP REPENTANCE.

A wave of the DEEPEST REPENTANCE we have ever experienced as the body of Christ is about to come upon us.

I heard the Lord say “The wave of repentance must come before the wave of revival”

“In the same way the Spirit also helps our weakness; for we do not know how to pray as we should, but the
Spirit Himself intercedes for us with groanings too deep for words;” (Romans 8:26)
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Ennen herätystä parannuksenteon aalto

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Minun melko vapaa käännösversioni (ei varmaankaan täydellinen, saa korjata):

Viime vuosina Herra on puhunut minulle Herran pelon olevan kirkon uudistuksen alku. Uskon, että tämä uusi ajanjakso, Herran pelon ajanjakso, on ja tulee olemaan kirkon uudistuksen aika.

Äskettäin kuulin Herran sanovan: ”synnytystuskien alku melkein murskaa kirkon.” Ja sitten Herra näytti minulle että nämä synnytystuskat tulevat uudistamaan tien Herran pelon kautta takaisin (uudistettuun) kirkkoon.

Kun kokemukseni Herran käden alla jatkui, näin että tämä synnytystuskien ajanjakso päällystää tien valtavimpaan pyhyyden liikkeeseen, mitä koskaan on nähty.

Kristuksen ruumiin synnytystuskia tunnetaan jo nyt, mutta ne tulevat kasvamaan huomattavasti ennen kuin tämä ajanjakso tulee esiin. Kuulin Herran sanovan:”Minun kansani tulee jälleen itkemään syntejään, ja tämä ennakoi suurinta pyhyyden liikettä, mitä koskaan on nähty.”

Kun Herra puhui tätä, minut ympäröi voimakas tietoisuus, että tämä ’itku’ syntien takia ei ollut tuomion paikka. Eikä se myöskään ollut ilmestys identiteetistämme Kristuksessa eikä vanhurskautta Hänen edessään. Se oli vihkimisen ja puhdistumisen paikka, se oli puhdistumisen ja uuden kirkon syntymisen paikka. Se oli syvän katumuksen paikka.

Syvimmän katumuksen ajanjakso, jota emme milloinkaan ole kokeneet Kristuksen ruumiina, tulee hyvin pian meidän yllemme.

Kuulin Herran sanovan: ”Katumuksen ajanjakson täytyy tulla ennen herätyksen aikaa.”

”Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla. ” (Room. 8:26)
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ennen herätystä parannuksenteon aalto

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos!
Vastaa Viestiin