Profetia :Pedon merkki

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
Elisabeth Marie, nimimerkki LatterRain333, julkaisi saamansa profetian 7.6.2020

Pedon merkki / Heikkouden aika

" Minä tulen kun Minun Taivaallinen Isäni käskee Minun lähteä.....ei minuuttiakaan liian aikaisin eikä minuuttiakaan liian myöhään ! Voi heitä, jotka saarnaavat tarkkoja päivämääriä, koska se ei olen Minulta eikä Minusta.

Monet kulkevat suurien ahdistuksien kautta ennen kuin MInä tulen. Niin, Minä sanon, käsittäkää ja odottakaa kärsivällisesti, niin kuin viljelijä joka odottaa satonsa kasvavan ja tulevan kootuksi.

Pedon merkki tulee olemaan muutoksen tekijä, ja yhdessä yössä maailma tulee olemaan erilainen paikka. Monet vastaanottavat sen ja tulevat vaarantaneekseen ihmisyytensä, kykenemättömiä tunnistamaan totuutta, oikeutta tai vanhurskautta. Sen sijaa heistä tulee orjia uudelle isälleen, paholaiselle. TÄMÄ TULEE OLEMAAN SE SUURI LUOPUMUS JOSTA ON KERROTTU MINUN SANASSANI. ( 2.Tess.2:3)

Ota merkki, ja kuole kauhea toinen kuolema tulijärvessä. Se on äärimmäinen petos Minua kohtaan, joka tulin lunastamaan ja pelastamaan kadonneet.

KUN VALINTA ON KERRAN TEHTY, EI OLE ENÄÄ PALUUTA !

SANON UUDESTAAN....EI OLE ENÄÄ PALUUTA !


Niin, päättäkää mielessänne mitä aiotte tehdä. Oletteko Minun rinnallani, vai valitsetteko palvoa jotakin toista ?

VAROKAA, sillä vihollinen saa tilanteen näyttämään sellaiselta, aivan kuin teillä ei olisi mittän muuta vaihtoehtoa !
Se tulee suurten vastoinkäymisten aikana, kun olemuksesi ja ruumiisi janoaa helpotusta.Se tapahtuu heikkona hetkenä, jolloin vihollinen houkuttelee monet hänen valtakuntaansa.

Pysykää vahvoina Minun rakkaani, ja kääntykää Minun puoleeni heikkouden ja päätöksenteon hetkellä ! Minä annan teille sen voiman jonka te tarvitsette tuona hetkenä !

Älä luota omaan ymmärrykseesi....
Älä luota omaan voimaasi, sillä se pettää !

Tulkaa nyt, kaikki jotka olette raskaasti taakoitetut, ja Minä anna teille levon. ( Matt.11:28)

Kellö käy kohti keskiyötä, ja Sulhanen saapuu...

Oletteko te valmiina ? "

---------

( Sitten kysyin Herralta, miten me voimme olla valmiita, kun Sinä tulet ? Minä kuulin tämän ) ;

1.Nöyrtykää päivittäin Minun edessäni
2.Luopukaa ylpeistä tavoistanne
3.Tunnusta syntisi päivittäin
4.Uskokaa, ja uskokaa hyviin asioihin
5.Hyljätkää paha, ja sen tavat
6.Vietä laatuaikaa rukouksessa
7.Tutki minun Sanaani
8.Palvele, ja auta niitä,jotka ovat lähelläsi
9.Pysy uskollisena Minun Sanalleni
10.Kuule Minun Ääneni
11.Vaeltakaa Hengessä eikä lihassa
12.Rakasta Minua koko sydämestäsi, mielestäsi ja sielustasi
13.Rakasta toisia niin kuin itseäsi
14.Varjele kielesi
15.Julista Minua katonharjoilta
16.Uhraa Minun puolestani
17.Älä ole viisas omasta mielestäsi

...........

Tässä on linkki englanninkieliseen tekstiin ; https://latterrain333.wixsite.com/lifel ... -get-ready

Tässä on linkki YouTube-videoon profetiasta ; https://www.youtube.com/watch?v=yEbaWJ7WJdw

Ps. Elisabeth Marie itse ajatteli tuosta kohdasta 16. että se tarkoittaisi paastoamista.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä on vahvaa, vahvaa, vahvaa.
Kiitos AO.
Pi_O

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Uhrauksesta:

Psalmit 50:23
Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

Merkeistä:

Jumalan merkistä:
5. Mooseksen kirja 6
6 Nämä sanat, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, painukoot sydämeesi.
7 Ja teroita niitä lastesi mieleen ja puhu niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi.
8 Ja sido ne merkiksi käteesi, ja ne olkoot muistolauseena sinun otsallasi.
9 Ja kirjoita ne talosi pihtipieliin ja portteihisi.

Nämäkin Raamatun sanat vakuuttavat minulle, että siten myös Pedon merkki on ajatukset ja teot, jotka tulevat hänen kuuntelemisesta. Eli siis pelon lietsonta monin eri tavoin, väkivalta ja törkypuhe sekä valheet jne.

Jos olette tarkanneet uutisia niin nyt Suomessakin väkivaltarikollisuus kasvaa eksponentiaalisesti. Joten vuohet ja lampaat on nyt eroteltu. Vääryyden tekijät enää vain täyttävät mittaansa.

Johanneksen ilmestys 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

Matteus 23
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4803
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tule Herra Jeesus Kristus ja pelasta meidät pahasta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minulle on jo monena päivänä tullut henkeen lukea Eesausta, joka myi perintöoikeutensa kupillisesta keittoa. Koen tämän asian sopivaksi tähän ketjuun.. miten helposti saattaa merkin ottaa ”kupillisesta keittoa”??

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?ti ... =1&luku=25

25:29 Kerran, kun Jaakob oli keittänyt itselleen keiton, tuli Eesau kedolta nälästä nääntyneenä.
25:30 Ja Eesau sanoi Jaakobille: "Anna minun särpiä tuota ruskeata, tuota ruskeata keittoa, sillä minä olen nälästä nääntynyt." Sentähden hän sai nimen Edom.
25:32 Eesau vastasi: "Katso, minä kuolen kuitenkin, mitä minä esikoisuudellani teen?"
25:34 Ja Jaakob antoi Eesaulle leipää ja hernekeittoa. Ja hän söi ja joi, nousi ja meni matkoihinsa. Niin halpana Eesau piti esikoisuutensa.

Tähän kuin vahvistuksena tuli eilen vastaan tämä sanoma..

https://wingsofprophecy.blogspot.com/2020/

Who is Truly Mine
There are indeed very very few of My children who can truly pass the tests of these end times. Precious few who not only know My Holy Word but do it. They walk in My Precious Word and My Precious Word walks with them. He will walk with them through all that is to come. So many of My children know My Word, but temptation comes and they do not remember to do it. Satan steals the Word from their hearts and they fall into sin.

In these times, children, many temptations will come with the great lack at your doorstep. When those you love are in need, you will be tempted to deny Me in order to feed and shelter them. Your love for them is great.

When you are hungry, you will be tempted to deny Me to quiet the pains in your bellies, but if you deny Me, there is no recourse for you to return to Me, you will be given over to the Evil One. You must choose to serve Me no matter the conditions or lose your eternal soul. I tell you these things now that you may contemplate your path and the coming choices.

These times will prove who is truly Mine and who is not, and will determine your eternal abode.

Will you suffer discomfort and need to be Mine forever? Or will you sell your eternal soul for a bowl of soup in that time? For a moment’s comfort when all around you is discomfort?

Choose wisely, My precious ones, for this choice cannot be undone.

Luke 6:45-49
_____
6:45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
6:47 Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on.
6:48 Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu.
6:49 Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri."
—————

Revelation 13:11-18
_________
13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
13:12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden. > Jakeen lisätiedot
13:14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
——————-

Revelation 14:9-13
_________
14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
—————-
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

(Huom. lisäys: tämä viesti liittyy lähinnä viestiketjun aloitukseen, jossa " Minä tulen kun Minun Taivaallinen Isäni käskee Minun lähteä.....ei minuuttiakaan liian aikaisin eikä minuuttiakaan liian myöhään ! Voi heitä, jotka saarnaavat tarkkoja päivämääriä, koska se ei olen Minulta eikä Minusta." viittaa tämän viestin sanomaan Herran tulemuksesta tai saapumisesta.)

Se ei tule olemaan sellainen kuin odotamme; Herran tulemus, paluu... millä tavalla se ei tule olemaan sellainen kuin odotamme?!


It wont't be as expected

Today, I was led to read back over the words received from the Lord and felt He wanted me to share this one. It was received on 9/22/20 at 1:22am. I had been in a ten day fast with prayer and seeking to hear God’s voice about what is coming. This particular night, I was hearing the Holy Spirit speak to me while I slept. I awakened and heeded His voice to go to my prayer closet and pray. This is what I received. Please seek the Lord for confirmation.

Daughter, hear my word today. To live is Christ, to die is gain. Be not afraid of the terrors that are coming on those who don’t know Me. Your job is to be on your knees praying for the lost, the broken, the lonely, the crushed in spirit.

I AM is coming. IT WON’T BE AS EXPECTED. Wait on Me. Listen for My voice. Do not move ahead unless you hear from Me. There is a day coming when there will not be any light, only darkness. Darkness everywhere. Look to Me. I will speak to you how to prepare. You will know when it’s coming and about to be upon you. Do not fear. I AM is with you. I surround you. Listen for Me; wait for Me. Do as I instruct you and you will be protected.

There are many woes coming upon the earth. I have seen enough. I have waited for my children to repent, to seek Me while I may be found, yet they continue in sin; movies, abominations that are too bitter to continue allowing. My little ones have suffered. I said come into Me all who hunger and thirst for righteousness and I will sustain you. I will give you peace. I longed for you but you didn’t heed my voice or listen for My call. You were too busy pursuing the things of this world that can’t and won’t satisfy your souls.

Yes, I have prepared a place for those who have prepared their hearts and sought Me in the secret place. I long to greet you in My kingdom and show you all the great things in My heaven. Yet a little while longer you will need to tarry before your time has come. Continue to pray and seek Me. I will speak to you as you have desired. I am pleased when you come to Me in the secret place and read my words of life. No more pain, no more sorrow. No more tears for tomorrow.

When you seek Me, you will find Me. I love you with an everlasting love. Let my kindness lead you to repentance and follow the path that leads to life. Woes! Woe upon woe. They are coming. Prepare yourself. Do not get caught back up in the things that don’t satisfy the soul. Come to the well and drink of the Spirit where there is refreshing for your soul.

Sorrow is coming. Do not be afraid. I AM will walk beside you each step of the way, the day, as it comes quickly. Be prepared. Seek Me for your strength, for your sustenance for I AM the Bread of Life and in me you will not be afraid of the terrors. You are not alone. I walk beside you. I AM in you and your strength will be found in Me. Listen only for My voice and I will guide you. Don’t turn to the left or the right unless you hear My voice. I AM is guiding you. Be not afraid. Love, your Heavenly Father.

June C.

Alun lainaus Elisabeth Marien sanomasta
https://444prophecynews.com/it-wont-be- ... ed-june-c/
Solissa

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Voi kun tulisin sitä ennen uskoon, todella ahdistavaa tekstiä olen toivonut uskoontuloa pitkään, eräs henkilö taistelee myös uskossaan, meillä on ollut välillä kinaa, ei uskalla mihinkään mennä, pelkää eksytystä ja lopunajan ekumeniaa
Solissa

Re: Profetia :Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Taidan olla vuohi, ei enää taida olla pelastusta :(
Vastaa Viestiin