Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

'
'
Tässä käännettynä Dana Coverstonen saamat unet, joulukuussa 2019, ja kesäkuussa 2020.

https://www.youtube.com/watch?v=6LiYhtT ... dex=3&t=0s

*
*

" Olen Dana Coverstone. Olen pastori. Olen aviomies, olen isä. Olen isänmaallinen, rakastan tätä maata.

Vahvistan ensimmäisen osan siitä mistä aion kertoa teille koska kerroin siitä joillekin miehille rukousryhmässä joulukuussa (2019), joulukuun toisella tai kolmannella viikolla. Aion jakaa kolme erityistä unta jotka olen äsketäin saanut. Palataan joulukuuhun.Kaksi, jotka olen saanut tällä viikolla, molemmat, sekä maanataina että viime yönä ( maanatai ja tiistai yönä).

Uskon ensinnäkin että ne ovat profeetallisia. Ensimmäinen jonka sain, on täysin toteutunut perustuen tapahtumiin maaliskuusta kesäkuuhun, jota nyt elämme.

En väitä millään tavoin olevani profeetta. Ymmärrän kyllä ajatuksen, että joillakin unilla ja näyillä on sen kaltainen luonne. Uskon nähneeni tapahtumia. Sekä nuo jo tapahtuneet ensimmäisessä unessani että asiat jotka olen viimeksi saanut nähdä. Joten voitte pitää sen mitä aioin teille sanoa suolalla höystettynä, voitte rukoilla, sekä ajatella sitä.

Uskon, että minulla on varoitus isänmaalleni. Varoitus Amerikalle. Varoitus Amerikan maaseudulle. Ensisijaisesti varoitus, koko Amerikalle.

Näin kaikki tapahtui ;

" Heräsin, joulukuussa 2019,olin nähnyt unen. Unessa näin kalenterin. Se alkoi vuoden 2020 tammikuusta. Sitä selattiin. Näin tammikuun, näin helmikuun, näin maaliskuun. Kun maaliskuu tuli, näin käden pitelevän sitä, ja näin sormen alleviivaavan tuon maaliskuun, ja napauttavan sitä kolme kertaa.

Eli maaliskuu korostettuna , ja kolmesti napautettuna.

Minulle se oli vahvistamista, jotakin tapahtuisi maaliskuussa.

Sitten minä näin; huhtikuun, toukokuun, kesäkuun. Kun kesäkuu tuli, käsi taas alleviivasi/korosti kesäkuun, ja napautti sitä kolme kertaa.

Sitten, näyssä, näin ihmisiä marssimassa, näin protesteja. Näin ihmisiä maskeissa, näin jonoja sairaaloihin. Näin tavallisia lääkäreitä neuloineen, tai ruiskuineen, näin ihmisiä hengityskoneissa. Näin ihmisiä jotka olivat todella, todella, hyvin kipeitä ja sairaita.Näin sanomalehtien otsikoiden kertovan tuhansista sairastuneista ihmisistä. Näin ambulanssien kiitävän maanteillä, ja sitten näin kaupunkien olevan liekeissä.

Näin rakennuksien poltetun. Näin mielenosoittajia pukeutuneen maskeihin. Näin ihmisiä kädet ylhäällä nyrkissä, ihmisiä huutamassa ja karjumassa vihaisesti maailmalle. Näin oikeustaloja, näin valtion virastoja piiritettynä.Näin ihmisiä jotka olivat vihastuneina maailmalle.Näin aseita, haulikoita ilmaan käsissä nostettuina, näin katuesteitä kaupunkien sisällä."

-------------------

Kerroin joillekin miehille näistä seurakunnassa, ja voin todistaa keitä nuo miehet olivat, ja he voivat vahvistaa sen minkä minä kerron teille, olin kertonut heille.

------------------

" Näin täydellisen kaaoksen, ja toinen asia minkä näin oli korppien kotkien lentelevän suurkaupunkien yöäpuolella, en pelkästään niiden jotka paloivat vaan myös muiden kaupunkien yläpuolella, ja näin savu nousevan , ja pelokkaita ihmisiä, kauhistuneina , näin ihmisiä kodeissaan katsomassa ikkunoissa, aseet käsissään, kauhistuneina.

Sitten kuulin sanat ; "Valmistaudu. Valmistaudu."

-----------------

Joukuusta lähtien olen kuullut nämä sanat ; " Valmistaudu. Valmistaudu ".

Tammikuu, helmikuu menivät, ei näyttänyt tapahtuvan mitään. Muistutin unesta miehiä ja sitten maaliskuussa termi COVID-19 iski, ja asioita alettiin sulkea.Kirkkoja suljettiin, yritykset suljettiin, talouselämä suljettiin.

Silloin aloimme näkemään mielenosoituksia, alkaen maaliskuussa, toukokuussa Minneapolis ja siihen liittyvät asiat tulivat myös mukaan. Mikä on tilanne nyt, esivaalien loputtua , täällä Kentuckissa. Nyt keskustellaan uusista sulkemisista. Kuulin juuri kuvernöörin puhuvan koulujen uudelleen avaamisista, ja muista vastaavista asioista.

Asiat, jotka näin uninäyssä joulukuussa 2019, ovat samoja, joita olen nähnyt melkein joka päivä uutisissa aina maaliskuusta kesäkuuhun asti.

Koko tuon ajan olen kuullut ; " Valmistaudu, valmistaudu".

Olen viettänyt aikaa rukouksessa, olen viettänyt aikaa Sanan parissa - Minä olen pastori.

Se ei ole minulle pelkkä työ,vaan minä nautin siitä mitä teen. Pidän työstäni ja olen erittäin kiinnostunut uutisista ympäri maailman.Luen 40 sanomalehteä päivässä ympäri maailman. Pidän itseni ajan tasalla uutisissa eri puolilta mailmaa,....koska....joskus on vaikea tietää kehen voi luottaa. Saan uutisia kaikkialta maailmasta, sekä liberaaleista että konservatiivisista lähteistä. Olen paljon lukenut, ja ymmärrän hyvin kuinka valtiot toimivat, ja minä matkustelen myös aika paljon. Minä en keksi näitä esittämiäni asioita, vaan voin ne myös todistaa.

Se mielessä pitäen, näin maanatai yönä toisen unen.

Se herätti minut vuoteestani. Tein siitä muistiinpanoja. Kuvasin muutaman videon itsestäni, varmistaakseni että muistaisin.

Tämän minä näin ;

" Näin kalenterin. Se alkoi kalenterista. Kun tämän näin,ja kalenteri oli esillä, valkoinen hahmo ilmestyi. Minulle, se kuvasi Jumalan Pyhää Henkeä, jotakin Puhdasta, jotakin Vanhurskasta, jotakin Oikeaa, jotakin Pyhääkoska Siinä ei ollut mitään uhkaavaa ,ei mitään pahaa.

Minä kuulin äänen sanovan ; " osa kaksi, osa kaksi" .


Näin kesäkuun, näin heinäkuun. Näin elokuun, ja sitten näin syyskuun, ja näin sormen sanan syyskuu alapuolella, ja kuin korostaen sitä, napautti sitä kolme kertaa.

Sitten näin että tuli lokakuu, sitten näin marraskuun,........

--------------
ja se todella kosketti minua unessa, sen voimakasta vaikutusta minuun....kun heräsin unesta, oli pulssini ainakin 180 !

Se oli siis tuo maanantai yö., ja heräsin eikä olni ollut kovin hyvä eikä se ollu koko yönä hyvä. Mutta, siitä huolimatta...

-------------

......( paluu unesta kertomiseen ) ......Sillä hetkellä kun sormi alleviivasi marraskuuta, mutta ei napauttanut sitä kolmea kertaa, vaan sen sijasta näin käden nyrkissä, ja iskevän kalenteria

Ja kirjaimellisesti, kalenteri räjähti taivaan tuuliin, numerot näyttivät kolmiulotteisilta, ja ne lentelivät kaikkialle.

Ja, tuosta hetkestä alkoi kaaos. Seuraava asia minkä näin oli aseistautuneet mielenosoittajat. Näin taisteluja kaduilla. Näin ihmisten hakkaavan toisiaan. Näin liikeiden olevan kiinni , ja suljettuina.

Näin koulujen olevan suljettuina. Näin hämähäkinseitit koululuokissa, ja tapettien ja julisteiden roikkuvan seiniltä...aivan kuin kukaan ei olisi ollut siellä kuukausiin.

Näin pankit. Pankkirakennukset katot poisrevittyinä. Se vaikutti aivan kuin avaruusolentojen tekemältä ryöstöltä koska raha lensi suoraan katoista ulos kuin johonkin imuriin. Kuulostaa oudolta, mutta katsoin varallisuuden poisottamista. Näin poliitikkoja takahuoneissa, tekemässä sopimuksia ihmisten kanssa. Taputtaen ihmisiä selkään, nauraen, hymyillen ja virnistellen.

Näin monumentteja. Näin Washingtonin, pääkaupungin, palavan. Näin Washingtonin paahtuvan.Näin kaikkialla tulipaloja.Näin ihmisiä saarrettuina.

Näin kiinalaisia ja venäläisiä sotilaita alueella. Venäläiset sotilaat sanoivat kiinalaisille sotilaille.." ottakaa te nämä ihmiset"...."varmistakaa tämä neljännes ".....näin YK:n sinisiä kypäriä. Näin sijoitettuja sotilasajoneuvoja. Minä en nähnyt merkkiäkään presidentti Trumpista. En nähnyt merkkiäkään Washingtonin johtajista.

Korppikotkat, jotka olin nähnyt, olivat kuin gargoylet, irvokkaita patsaita.Ne olivat kolmisen metriä maasta.....3-5 metriä maanpiinasta. Ne hyökkäilivät armottomasti ihmisten kimppuun. Näin ihmisten piiloutuvan koteihinsa ja autotalleihinsa. Näin kirkkoja, poltettuina, näin koteja, poltettuina."

---------------

Näin täydellisen kaaoksen. Nyrkinisku marraskuussa 2020 ole se joka sai minun huomioni. Sitten kuulin taas sanat ; " Valmistaudu, valmistau, valmistaudu".

Tuota olen kuullut melkein, melkein seitsemän kuukautta nyt...heinäkuussa tulee seitsemän kuukautta.

En väitä olevani profeetta, enkä väitä julistavani....odotetaan...katsotaan mitä tapahtuu marraskuussa. ...ja marraskuun mentyä , nähdään sitten olenko ollut oikeassa. Mutta, minä tiedän kun kuulen Jumalan äänen, minä tiedän, tiedän miltä Jumalan ääni kuulostaa minulle. Tiedän kun Hän puhuu minulle. Tiedän, kun olen saanut unen että se on Häneltä. Asiat joista puhun, en sano niitä pelotellakseni ihmisiä, mutta puhun varoittaakseni ihmisiä, että on tulossa tapahtumaan todella pahoja asioita, ja ei pelkästään kadotetuille vaan myös Jumalan omille."

TOISEN UNEN näin viime yönä....se herätti minut.

Tässä unessa meillä oli pihamyyjäiset rahoittaaksemme ryhmän matkaa Ecuadoriin ensi vuonna.

Myyjäiset. Olin pyytänyt sihteeriämme ottamaan vaihtorahoja pihamyyjäisiin. Niin, tässä unessa minä kävelen pankkiin, saadakseni vaihtorahoja. Ovella kerrotaan ettei siellä ole rahanvaihto mahdollisuutta.

Näen tuon kyltin ja painan sen mieleeni. Kävelin sisään, ja paikallinen pankinjohtaja on kassalla.Hän on hoitamassa kassaa. Sanoin, että tarvitsen 10 dollarilla 25 sentin kolikoita pihamyyjäisiä varten ja hän sanoi ; Olen pahoillani mutta Yhdysvaltain rahapaja ei enää tee valuutta eikä vaihda rahaa....( pennejä, 5 , 10, 25, 50 sentin rahoja)...." Me eme tee sitä enää".

"Mitä sinä oikein tarkoitat ? "

Hän sanoi ; " he lakkasivat tekemästä niitä".

Sanoin;" No, kuinka pystyn veloittamaan 1,5 $ mistäkään ? "

Hän sanoi ; " Varaudu hyperinflaatioon ja veloita suoraan 2 $ "

Sitten hän sanoi minulle unessa, " Ai niin, 1$ ja 5$setelit seuraavat pian perässä".

Sitten kuulin nuo sanat ; " Valmistaudu. Valmistaudu. Valamistaudu."

--------------------------

Kirjoitin nämä asiat muistiin.

En ole koskaan nauhoittanut tai tehnyt videota unista joita olen saanut. Minä epäröitsin sen tekemistä unesta jonka näin joulukuussa, mutta kaikki asiat jotka näin siinä unessa joulukuussa, toteutuivat maaliskuun ja kesäkuun välisenä aikana.

En usko tekeväni kenellekkään palvelusta, jos jättäisin kertomatta minulle on näytetty näissä unissa ja näyissä.

Minä uskon ettemme ole ainoastaan näkemässä uutta valtavaa COVID-19 aaltoa syyskuun ja marraskuun aikana.

Me tulemme näkemään suuria asioita vaaleissa....
Me näemme suuren kaaoksen maassamme...
Me tulemme näkemään sotilasjoukkoja kaupungeissamme...
Me tulemme näkemään mielenosoituksien muuttuvan pahemmiksi...
Tulemme näkemään rakennuksien polttamisia......

Me näemme asioita jotka voivat ainoastaan johtaa sisällissotaan tässä maassa.

Ja, ystäväni jotka olette uskovia....kerron vain asioita joita uskon teidän tarvitsevan tietää.

Ensiksi, teidän tulee varata ruokaa.

Varmistakaa että teillä on erilaisia valuuttoja, maksutapoja, esim. hopeaa tai kultaa.

Uskon, että teillä tulee olla runsaasti sekä aseita että ampumatarvikeita.En sano tätä siksi, että kannatan perustuslain toista lisäystä ( = oikeus omistaa ja kantaa asetta), vaan niiden asioiden vuoksi joita tulemme näkemään. Puhutaan poliisin rahoituksen lakkauttamisesta. Tämä tarkoittaisi vain yhtä asiaa....monilla alueilla olisitte täysin omillanne.

Minä uskon myös, että teidän tulee rukoilla enemmän kuin koskaan aiemmin.

Varmistakaa, että perheenne tietävät mitä on tulossa. Pitäkää tiedonvälitys kunnossa, jos tietyt asiat tapahtuvat, tai jotkin asiat lakkaavat.

En kehoita ketään irtautumaan yhteiskunnan ulkopuolelle, en ole koskaan sanonut mitään tällaista seurakunnassani. Olen sanonut, että nämä voivat tapahtua mutta en ole koskaan tehnyt sitä mitä aoin nyt tehdä.

Kerron teille, että syyskuun ja marraskuun välillä, tänä vuonna. Ja, jos mitään ei tapahdu marraskuun loppuun mennessä...niin, voitte soittaa minulle ja sanoa..." sinä ole täydellinen idiootti ja hullu sanottuasi tuollaisia asioita.

"Siitä vain".

Ymmärrän olevani vastuullinen mitä olen puhunut. Tiedän myös, että tunnen ja tiedän Pyhän Hengen äänen, tietääkseni mitä olen kuullut.

Minä uskon näiden tapahtuvan. Se mitä kuulin joulukuussa, toteutui maalis-kesäkuussa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos AO todella paljon!

Oon seurannut keskustelua ulkolaisilla palstoilla ja Youtubessa tämän profetian ympärillä ja se tuntuu jakavan uskovia (mitä sen ei tietenkään tulisi tehdä).

Siinä oon samaa mieltä kritisoijien kanssa, että hän puhuu ihmisten varastautumisesta fyysisesti, mm. aseiden hankkimisesta, kun luottamus tulisi olla täysin Herrassa Jeesuksessa. Jotkut myös sanovat, että hän ei puhu pelastuksesta Tempauksen kautta ollenkaan, joka kyllä Raamatussa ilmaistaan selkeästi, että tällainen tapahtuma tulee tapahtumaan. En tiedä kuinka luotettavaa on, mutta hän on itse vastannut, että uskoo ennen Vaivanaikaa tapahtuvaan Tempaukseen.

Mulle tuli sellainen asia mieleen, että onko tilanne Amerikassa jotenkin erilainen ja Herra on siirtymässä varoituksissa jo Tempauksen jälkeiseen aikaan, että ollaan niin lähellä. Monet ovat myös kommentoimeet, että hänen näkemänsä tapahtumat vaikuttavat jo Ahdistukseen kuuluvilta. Se ainakin selittäisi niiden vakavuuden.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Nimimerkki Laterrain333,eli Elisabeth Marie, todisti itse uskoneensa että uskovat otetaan pois, kokematta ns. ahdistuksen aikoja. Mutta, Jumala kertoi hänelle, Elisabethin olevan väärässä. Tästäkin on palstalla aiemmin ketju.

Kun pari päivää sitten varoitin Yhdysvalloissa asuvaa Mirjamia, ja viestien vaihdossa hän kysyi mielipidettäni rapture/tempaukseen, niin kerroin etten usko sellaiseen.Täsmensin kyllä hänelle viestissä vastaussani, Raamatun kohdilla perustellen. Hän sanoi seuraavassa viestissään ihmettelevän etten minä usko "tempaukseen".

Vaikka olin aika selvästi TODISTANUT/PERUSTELLUT hänelle miten minä käsitän tämän "tempauksen", oli hän siitä huolimatta käsittänyt vastaukseni aika jyrkäksi, eli, joko-tai-vastaukseksi. Eli,joko tempaus on, tai sitä ei ole.

Mehän tiedämme, että tuosta asiasta erilaisia "jaksotuksia"....ennen, keskellä, jälkeen jne.

Tässäkin Dana Coverstonen todistuksessa Jumala SELVÄSTI KÄSKEE OMIAAN VARUSTAUTUMAAN. Eihän tätä viestiä annettu ensisijaisesti uskomattomille vaan juuri uskoville. Jos uskovat eivät olisi kokemassa näitä maailman synnytyskipuja, eli ahdistusta, eihän Jumala silloin käskisi omiaan varustautumaan tällaisiin asioihin.

Samankaltaisen todistuksen antoi myös tuo Tomi Arayomi, joka kertoi Jumalan sanoneen että Hän voi kääntää saatanan tarkoittaman pahan asian hyväksi. http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu ... f=4&t=1782

Raamatussahan EI OLE MISSÄÄN sellaista esikuvaa että seurakunta ei kokisi vastoinkäymisiä, väkivaltaa, vankeutta, oikeusmurhia,sotia, nälänhätää, luonnonmullistuksia.

Väärät opetukset tempauksesta, eli uskovien poistumisesta maan päältä on yksi lopunajan eksytyksistä, ja tuo eksytys nimenomaan on suunnattu seurakunnan eksyttämiseksi.

Kyllä minäkin uskon tempaukseen, minulle se vain tarkoittaa aivan samaa asiaa kuin saman aikaista koko maailman tuomitsemista/tuhoutumista, uskovien taas tullessa kirkastetuksi Saman Kuvan kaltaisuuteen kuin Jeesuskin. :)

Matteuksen 24.:29-31 jakeet kertovat juuri tästä "tempauksesta".

"Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella
Ja Hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin."

Tekstissä Jeesus sanoo, että ahdistuksen JÄLKEEN, eikä ennen,tai jossain välillä, vaan JÄLKEEN ahdistuksen.

Sitten tapahtuu se, että " alkuaineet kuumuudesta hajoavat". 2.Piet.3:10

Samoin Mark.13:24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
13:26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
13:27 Ja silloin Hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.

"Maailmassa TEILLÄ ON AHDISTUS" Joh.16:33

Evankeliumeissa Jeesus 10-11 kertaa viittaa siihen että ihmisten YMMÄRTÄMÄTTÖMYYS johtui siitä etteivät he tunteneet Kirjoituksia. Samoin on tänäkin päivänä.

Mark.13:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Uskon siis, että tämä profetia voi olla aito ja totta kai Herra voi käskeä meitä varustautumaan. Siksi siis mietin, että onko Amerikassa eri tilanne kuin muualla maailmassa ja näiden viime aikaisten mellakoiden ja koronavirustilanteen pahenemisen myötä siltä tosiaan näyttää. Niin kuin profetiassakin todetaan, että asiat menevät todella huonoksi.

Ja siis maailmassahan meillä on tosiaan ahdistus eli nuo Matteuksen ja Markuksen evankeliumin kohdat voivat viitata yhä kasvavaan ahdistukseen, kenties kaikkeen siihen mitä nyt näemme tapahtuvan. Näillä kohdilla on myös aika samankaltainen vastine Ilmestyskirjassa, jonka jälkeen suuri osa Ahdistuksen ajan tapahtumista on kuitenkin vasta edessä päin:

12. Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
13. ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
14. ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
15. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16. ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17. Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

Tämän jälkeen, seuraavassa luvussa lukematon kansanjoukko ilmestyy Taivaaseen.

Toisekseen, jos Tempaus tapahtuisi vasta kaikkien Ilmestyskirjan tapahtumien jälkeen, niin moni Raamatunkohta olisi ristiriidassa sen suhteen mitä Tempauksesta sanotaan eli yllätyksellisyydestä odottamattomalle maailmalle. Ilmestyskirjan tapahtumien keskellä maallinen maailmakin aivan varmasti tietää olevansa keskellä Raamatun kuvailemia tapahtumia.

Esimerkiksi näissä Herran Jeesuksen sanoissa ei silloin olisi järkeä:

42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

Matt. 24
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tuosta Amerikan tuhosta on paljon puhuttu viime aikoina
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jes:57:1 "Vanhurskas hukkuu, eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään välittämättä, sillä vanhurskas
otetaan pois pahuutta näkemästä"
Ensimmäinen lause on ihan merkillinen ja vastoin koko Raamatun henkeä ja opetusta: "Vanhurskas hukkuu". Kuka sitten pelastuu, jos vanhurskaskin
hukkuu? Hepreassa on käytetty verbiä AVAD, jonka oikea käännös on KATOAA, HÄVIÄÄ. Kohdassa on selvä viittaus uskovien ylösottoon, josta jakeen
loppuosa selvästi puhuu: "Vanhurskas otetaan pois (katoaa) pahuutta näkemästä." Ylösotosta on Uudessa testamentissa selvempi kuvaus
1 Tess. 4:13 - 18:ssa.

Vanhan testamentin käännösvirheistä K.O.Syväntö
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herralle!

Tutkailin tässä vielä tuota Pietarinkirjeen kohtaa, jonka AO laitoit ja siitä saa tosiaan sen käsityksen, että maailman tuhoutuminen tulisi yhtäkkiä, yhtenä päivänä:

10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

2. Piet. 3

Mutta samassa kirjeessä vähän ennen tuota kohtaa Pietari sanoo, että "8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä"."

Tajusin tämän äsken itse, että jos tätä vasten katsoo kuinka pitkä Herran Päivä (ja ehkä muutkin vastaavat ilmaisut, Kristuksen Päivä, Viimeinen Päivä, Se Päivä) voi olla ja mitä kaikkea sen aikana voi tapahtua, niin aukeaa aivan uusi ulottuvuus. Että ei välttämättä puhuta yhdestä päivästä maan päällä vaan tuhannesta vuodesta maan päällä.

Silloin "Herran päivään" mahtuisivat kaikki Matteus 24:n ja Ilmestyskirjankin tapahtumat aina Tempauksesta ja Vaivanajasta Kristuksen hallituskauteen sekä Viimeiseen Tuomioon ja Uuden Maan ja Taivaan luomiseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 04 Heinä 2020, 19:39
Tämän jälkeen, seuraavassa luvussa lukematon kansanjoukko ilmestyy Taivaaseen.

Toisekseen, jos Tempaus tapahtuisi vasta kaikkien Ilmestyskirjan tapahtumien jälkeen, niin moni Raamatunkohta olisi ristiriidassa sen suhteen mitä Tempauksesta sanotaan eli yllätyksellisyydestä odottamattomalle maailmalle. Ilmestyskirjan tapahtumien keskellä maallinen maailmakin aivan varmasti tietää olevansa keskellä Raamatun kuvailemia tapahtumia.

Esimerkiksi näissä Herran Jeesuksen sanoissa ei silloin olisi järkeä:

42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

Matt. 24
Eero, kai sinä ymmärrät ettei Ilmestyskirja ole kronologinen kirja ?? Vai, kuinka ??

Asioita toistetaan Ilmestyskirjassa.

Ellei uskova satu kuolemaan fyysisesti ennen Herran Päivää, ei hän pääse täältä maan päältä "livahtamaan" Taivaaseen jonkin "pre-Rapturen" kautta, kokematta näitä synnytystuskien viimeisiä hetkiä, joita myös ahdistuksiksi kutsutaan.

Temmattiinko Jeesus pois ettei Hän olisi kokenut "ahdistuksia" ?? Ei tainnut mennä niin. Eikä mene meilläkään.

Vaikuttaisi kaikkien näiden profetioiden valossa, joita ihmiset ovat saaneet, että kaikista kovimmat koetteluksettulevay Yhdysvaltojen, ja siellä asuvien kohdalle.

Eero, ja muutkin. Jos nämä Dana Coverstonen kertomat asiat toteutuvat, ja TE olette niitä todistamassa, niin eivätkö nämä asiat teidän mielestänne ole juuri niitä ahdistuksia joihin te ette meidän uskovien ihmisten joutuvan ???

Jos, ja kun näemme näiden asioiden tapahtuvan, niin ne ovat selvä todiste että ME OLEMME täällä maan päällä loppuun asti. Ja, myös evankeliumia julistetaan loppuun asti.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herran Rauhaa, veli AO! Joo, kyllä mä siis uskon, että uskovat joutuvat kokemaan ainakin osan niistä asioista, joita on ennustettu, mutta ei siis niitä pahimpia! Onhan maailma koko ajan ahdistuksessa ja kuolema on läsnä, mutta se mistä puhutaan Suurena Ahdistuksena, niin siihen en usko, että sitä joudumme todistamaan, niin kuin Raamattu sanoo.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja siis vielä pitää mainita, että Herra Jeesus kärsi meidän puolestamme, ettei meidän tulisi kärsiä niin kuin Hän.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 04 Heinä 2020, 23:01

Silloin "Herran päivään" mahtuisivat kaikki Matteus 24:n ja Ilmestyskirjankin tapahtumat aina Tempauksesta ja Vaivanajasta Kristuksen hallituskauteen sekä Viimeiseen Tuomioon ja Uuden Maan ja Taivaan luomiseen.
1.Piet.2:9-10 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa, te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

Ilm.1:6 ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, Hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.

Ilm.5:10 ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä

----> Siis, mehän olemme jo, niin kuin Pietari kirjoittaa, hallitsijoita, kuninkaita, vaikka ei siltä tuntuisikaan, tai ei näyttäisi siltä

Jeesus sanoo Matt.28:18 että Hänellä ON JO HALLINTAVALTA.

"Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

Tuo mainitsemasi Kristuksen hallituskausi on jo maan päällä, ja me kuulumme siihen, se on sama asia kuin evankeliumin julistamisen aika. Sitten se loppuu, ja meidät otetaan ylös, ja maailma palaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 04 Heinä 2020, 23:33 Herran Rauhaa, veli AO! Joo, kyllä mä siis uskon, että uskovat joutuvat kokemaan ainakin osan niistä asioista, joita on ennustettu, mutta ei siis niitä pahimpia! Onhan maailma koko ajan ahdistuksessa ja kuolema on läsnä, mutta se mistä puhutaan Suurena Ahdistuksena, niin siihen en usko, että sitä joudumme todistamaan, niin kuin Raamattu sanoo.
" ei niitä pahimpia"....kuule Eero, ellei nuo Dana Coverstonen kertomat asiat ole niitä "pahimpia", niin mikä sitten sinun mielestäsi on niitä "pahimpia" ?

Mm. Sisar Barbaran saamissa profetioissa puhutaan todella suurista luonnonmullistuksia Yhdysvalloissa. Esim. tuleva kaikkien aikojen suurin maanjäristys, Yellowstonen purkautuminen, suurtulva itärannikolle, samoin jotain katostrofaalista läsirannikolle, myös on profeti maan halkeamisesta Yhdysvalloissa. Muistan itsekin kääntäneen erään Barbaran saaman profetian, jossa viitattiin tuhoon Yhdysvaltojen " kaupunkien alla", mitä se sitten tarkoittaakaan.

On profetoitu sisällissodan kaltaisesta kaaoksesta Yhdysvaltojen sisällä, samoin on profetioita sodasta sekä Kiinaa että Venäjää vastaan.

Yhdessäkään mm.Barbaran ja Danielin saamissa SADOISSA UNISSA/PROFETIOISSA/NÄYISSÄ ei ole kertaakaan mainittu etteikö uskovat joutuisi näitä kaikkia todistamaan. Ja, Jumala on monesti juuri ohjeistanut uskovia varautumaan noihin hetkiin, että heillä olisi helpompaa, kuin ei uskovilla, ja ei-varautuneilla ihmisillä.

Puhumattakaan profetiosta, jotka viittavt siihen että Yhdysvaltojen romahdettua pääsee antikristus valtaan jonka seurauksena aletaa ihmisille tyrkyttää sitä pedon merkkiä, jonka ottamisesta Jumala varoittaa.

Eihän Jumalan edes tarvitsisi varoittaa omiaan ottamasta merkkiä, jos uskovat ei olisi näkemästä sitä aikaa jolloin tuota merkkiä jaetaan, ja se siis tapahtuu ns. loppuhuipennuksena, kun nuo aikaisemmin mainitut asiat ovat ENSIN tapahtuneet.

Niin kuin Nooan päivinä, ja niin kuin Sodoman ja Gomorran päivinä, niin tulee olemaan nytkin. Toinen otetaan, toinen jätetään, sinä yhtenä ja samana päivänä.

Loot perheineen siirrettiin, ja muut tuhoutuivat. Tuo tapahtui SAMAN vuorokauden aikana.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Hei kaikki, tuohon uneen liittyen.. (Katsoin videon youtubesta) syyskuussa oli myös kolme napautusta kalenteriin mutta ei siihen muuta mainintaa tapahtumista/tapahtumasta. Tuli heti mieleeni ”salainen tempaus” tähän kohtaan .. Taivaallinen Isämme sen tietää..
❤️
Ilm.3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
❤️
Herramme Jeesuksen Kristuksen rauhaa ❤️
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Ja siis mitä näihin profetioihin tulee, niin onhan maan päällä Tempauksen jälkeenkin uskovia ihmisiä, joita pitää varoittaa jo nyt. Siitä todistaa ainakin tämä Raamatunkohta, jossa puhutaan niistä ihmisistä, jotka eivät ottaneet pedon merkkiä:

4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Ilm. 20

Tämä kohta todistaa myös, että ei Kristus vielä ole aloittanut hallituskauttaan maan päällä, vaikka Hänellä onkin jo kaikki valta, sillä nuo samat ihmiset eivät vielä ole heränneet eloon ja hallinneet Hänen kanssaan niitä tuhatta vuotta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Jesaja 26
19 Mutta sinun kuolleesi virkoavat eloon, minun ruumiini nousevat ylös. Herätkää ja riemuitkaa, te jotka tomussa lepäätte, sillä sinun kasteesi on valkeuksien kaste, ja maa tuo vainajat ilmoille.
20 Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
21 Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Dana Coverstonen saamissa unissa on hyvin selkeät maaräajat. Kun, ja jos, ne toteutuvat kerrotun kaltaisina niin mitä se kertoo meille ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä kysymys, jos olemme niitä täällä vielä todistamassa niin silloin se kertoo siitä, että Suuri Ahdistus ei vielä ole alkanut.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pi_O

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Matteus 27
50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
51 Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat,
52 ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
53 Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
54 Mutta kun sadanpäämies ja ne, jotka hänen kanssaan vartioitsivat Jeesusta, näkivät maanjäristyksen ja mitä muuta tapahtui, peljästyivät he suuresti ja sanoivat: "Totisesti tämä oli Jumalan Poika".

Ilmestyskirja ei todellakaan ole kronologinen vaan Johannekselle näytetään menneitä ja tulevia aikoja.
Ilman Pyhää Henkeä Ilmestyskirjan tutkiminen on vaivalloista. Kun Ilmestyskirjaa tutkii Pyhän Hengen kanssa niin löytää nopeasti Raamatun ja historian kohtia ja aikajana selkiintyy.

Uninäkyni pöllöstä ja sanat kanoista ja tipuista viittaa Jeesuksen kertomukseen Matteus 25:1-13:
...
5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
...
10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.'
...

Eli kun Kristus jo näkyy niin siinä vaiheessa ei enää ole aikaa lähteä maailmaan. Jos lähtee niin jää maailmaan.
Tuossa lampussa ja öljyssä kyse on henkilökohtaisesta suhteesta Jumalaan ja Pyhästä Hengestä. Siksi ihmiset eivät voi sitä jakaa muille, vaan se on henkilökohtaisesti otettava vastaan. Tässä kuvauksessa asia on tehty harvinaisen selväksi maallisesta näkökulmasta. Siksi viisaat sanovat tyhmille tässä vertauksessa, että menkää ostamaan. Todellisuudessa se tarkoittaa sitä, että ottakaa Kristuksen pelastus vastaan ja pyytäkää Pyhää Henkeä. Joten, jos on jo lamppu eli usko Kristukseen niin kannattaa viimeistään tässä vaiheessa pyytää Isältä Kristuksen nimessä Pyhää Henkeä eli riittävästi öljyä.

Näin itse olen asian ymmärtänyt.

Ihmiset, myös Kristuksen omat todella joutuvat moniin vainoihin ja ahdinkoon sillä:

Apostolien teot 14
21 Ja julistettuaan evankeliumia siinä kaupungissa ja tehtyään monta opetuslapsiksi he palasivat Lystraan ja Ikonioniin ja Antiokiaan
22 ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan".

Mutta vihan maljojen alle Jumala ei jätä Pyhää Henkeä ja ihmisiä, joilla on Pyhä Henki.
Silloin maailmassa vallitsee ns. "viidakon lait."

Itse olen joutunut moneen ahdistukseen, enkä halua kirjottaa niistä tähän. Ihan konkreettisista asioista on kyse, ja siksi olen ihmeissäni joidenkin sanoista, että ahdistusten ajat ovat vielä tulossa. Ettekö lue historiaa ja seuraa uutisia?
Joten itseäni lähinnä huolestuttaa se, että eikö Jumala halua koetella minua laisinkaan hyvässä?
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Matteus 7:13-14
Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; MUTTA SE PORTTI ON AHDAS JA TIE KAITA, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Profetiat käännettynä, Dana Coverstone.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

1 Tess.5
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11 Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin. ❤️
Vastaa Viestiin