Kaksi unta Jumalalta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä on linkki yhdysvaltalaisen pastori Dana Coverstone saamiin uniin, kaksi eri unta. Ensimmäinen, joulukussa 2019, on jo toteutunut, ja hän sai uuden unen samanlaisilla symboleilla 22.6.2020.

Tuon uuden unen kaksi isoa tapahtumaa,joista ensimmäinen on tämän vuoden syyskuussa, ja toinen tapahtuma, VARSINAINEN YDIN, on MARRASKUUSSA

https://www.youtube.com/watch?v=6LiYhtT ... dex=2&t=0s

Katsottuani videon, reilut 15 minuuttia, lähetin videon vaikutukseta varoitusviestin eräälle suomalaistaustaiselle henkilölle Yhdysvaltoihin, että harkitsisi vakavasti poismuuttoa Yhdysvalloista, mahdollisimman pian.

Videota katsoessa kannattaa laittaa se englanninikielinen tekstitys päälle, helpottaa kuullun ymmärtämistä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos näistä AO ja "Uskon Jeesukseen"!

Jos tähän on luottaminen niin tapahtumat ovat nyt todella alkaneet, eivätkä siis tule loppumaan, vaan jatkuvat ja pahenevat. Minusta paras varautuminen on Herra Jeesus, kaikessa.

Tuosta videosta pomppasi eräs yksityiskohta silmään, hän puhuu korppikotkista kaupunkien yllä ja toden totta, huhtikuussa niitä uutisoitiin nähdyn New Yorkin yllä. Tämä oli mun mielessä varmistus profetian aitoudesta, kaiken muun jo tapahtuneen ohella:

https://www.newsbreak.com/new-york/new- ... above-7000
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onko palstalaisilla tuttuja, ytäviä, sukulaisia Yhdysvalloissa, Meksikossa, tai Kanadassa ???

Tai, esim. Facebookissa ystävinä ihmisiä, jotka asuvat noissa maissa ??

Toivon, että jos tunnette ihmisiä, tai tunnette ihmisiä jotka tuntevat, niin varoittakaa heitä !!
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sehän tästä tekee vielä merkittävämpää, että nyt tuo varoitus saattaa mennä myös läpi, ihmiset ovat vastaanottavaisessa tilassa.

Kaikista merkittävintä on mun mielestä kertoa, mikä on pelastus kaikilta näiltä tapahtumilta eli Herra Jeesus. Muuten homma jää fyysiselle tasolle, eikä siitä ole ihmiselle hyötyä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itse ajattelen lähinnä uskovien varoittamista. Uskomattomat eivät suurella todennäköisyydellä usko meidän varoituksiamme.

Ei ole helppoa lähteä omasta kotimaastaan kun on koko elämänsä siellä asunut, vaikka uskoisikin näitä Jumalan varoituksia, ja olisi uskova ihminen.

Tuo varoittamani henkilöon Mirjam, eläkkeellä oleva uskova, hänen miehensä ei ole uskova eikä halua muuttaa Yhdysvalloista. Mirjamilla on Yhdysvalloissa kaksi aikuista poikaa, jotka molemmat ovat uskovia sekä Yhdysvaltain että Suomen kansalaisia, mutta eivät puhu suomea.

Kaksi Mirjamin lapsista asuu nykyään Saksassa, tytär ja poika. Mirjamin oli ajatellut jo pari vuotta sitten muuttamista, itselläni oli kanssa jo muutama vuosi sitten ajatuksissa ehdottaa hänelle muuttoa Yhdysvalloista, vaan en kehdannut sitä hänelle ehdottaa.

Toinen pojista Yhdysvalloissa menetti jokin aika sitten työnsä, ja asuu nyt vanhemmillaan, käsittääkseni perheensä kanssa. Hänellä oli joskus ajatuksena muuttaa Israeliin, mutta se ei olisi ollut taloudellisesti mahdollista.

Toinen poika on professorinvirassa opettajana yliopistossa.

Lähetin Mirjamille linkin Kelan sivuille, että minkälaista tukea on mahdollista saada, ja hän, sekä pojat ovat myös Suomen kansalaisia, puhuvat englantia ja saksaa mutta ei suomea.

Kehoitin myös raha-asioissa, että olisi viisasta vaihtaa dollareita joihinkin turvallisimpiin valuuttoihin, sekä esim. hopeaan.

Jotkut uskovat Yhdysvalloissa ovat kertoneet, että Jumala on puhunut heille että hankkisivat hopeaa. Ilmeisesti juuri tämän tulevan hyperinflaation takia, ja dollarin romahduksen vuoksi.

-----------

Pyydän palstalaisia rukoilemaan tämän perheen ja suvun puolesta, että Jumala avaisi heille ovet turvalliseen maahan. Ja, että he pääsisivät samoin kuin israelilaiset aikoinaan Egyptistä, "egyptiläisten rikkaudet" mukanaan, etteivät he joutuisi lähtemään uuteen maahan tyhjätaskuina.

Mirjam pyysi minua viime viestissään rukoilemaan heidän puolestaan, ja olen luvannut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen heidän puolestaan! Herra johdattaa varmasti hyvän Tahtonsa mukaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaksi unta Jumalalta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*

" Olen Dana Coverstone. Olen pastori. Olen aviomies, olen isä. Olen isänmaallinen, rakastan tätä maata.

Vahvista ensimmäisen osan siitä mistä aion kertoa teille koska kerroin siitä joillekin miehille rukousryhmässä joulukuussa (2019), joulukuun toisella tai kolmannella viikolla. Aion jakaa kolme erityistä unta jotka olen äsketäin saanut. Palataan joulukuuhun.Kaksi jotka olen saanut tällä viikolla, molemmat, sekä maanataina että viime yönä ( maanatai ja tiistai yönä).

Uskon ensinnäkin että ne ovat profeetallisia. Ensimmäinen jonka sain, on täysin toteutunut perustuen tapahtumiin maaliskuusta kesäkuuhun, jota nyt elämme.

En väitä millään tavoin olevani profeetta. Ymmärrän kyllä ajatuksen, että joillakin unilla ja näyillä on sen kaltainen luonne. Uskon nähneeni tapahtumia. Sekä nuo jo tapahtuneet ensimmäisessä unessani että asiat jotka olen viimeksi saanut nähdä. Joten voitte pitää sen mitä aioin teille sanoa suolalla höystettynä, voitte rukoilla, sekä ajatella sitä.

Uskon, että minulla on varoitus isänmaalleni. Varoitus Amerikalle. Varoitus Amerikan maaseudulle. Ensisijaisesti varoitus, koko Amerikalle.

Näin kaikki tapahtui ;

" Heräsin, joulukuussa 2019,olin nähnyt unen. Unessa näin kalenterin. Se alkoi vuoden 2020 tammikuusta. Sitä selattiin. Näin tammikuun, näin helmikuun, näin maaliskuun. Kun maaliskuu tuli, näin käden pitelevän sitä, ja näin sormen alleviivaavan tuon maaliskuun, ja napauttavan sitä kolme kertaa.

Eli maaliskuu korostettuna , ja kolmesti napautettuna.

Minulle se oli vahvistamista, jotakin tapahtuisi maaliskuussa.

Sitten minä näin; huhtikuun, toukokuun, kesäkuun. Kun kesäkuu tuli, käsi taas alleviivasi/korosti kesäkuun, ja napautti sitä kolme kertaa.

Sitten, näyssä, näin ihmisiä marssimassa, näin protesteja. Näin ihmisiä maskeissa, näin jonoja sairaaloihin. Näin tavallisia lääkäreitä neuloineen, tai ruiskuineen, näin ihmisiä hengityskoneissa. Näin ihmisiä jotka olivat todella, todella, hyvin kipeitä ja sairaita.Näin sanomalehtien otsikoiden kertovan tuhansista sairastuneista ihmisistä. Näin ambulanssien kiitävän maanteillä, ja sitten näin kaupunkien olevan liekeissä.

Näin rakennuksien poltetun. Näin mielenosoittajia pukeutuneen maskeihin. Näin ihmisiä kädet ylhäällä nyrkissä, ihmisiä huutamassa ja karjumassa vihaisesti maailmalle. Näin oikeustaloja, näin valtion virastoja piiritettynä.Näin ihmisiä jotka olivat vihastuneina maailmalle.Näin aseita, haulikoita ilmaan käsissä nostettuina, näin katuesteitä kaupunkien sisällä."

-------------------

Kerroin joillekin miehille näistä seurakunnassa, ja voin todistaa keitä nuo miehet olivat, ja he voivat vahvistaa sen minkä minä kerron teille, olin kertonut heille.

------------------

" Näin täydellisen kaaoksen, ja toinen asia minkä näin oli korppien kotkien lentelevän suurkaupunkien yöäpuolella, en pelkästään niiden jotka paloivat vaan myös muiden kaupunkien yläpuolella, ja näin savu nousevan , ja pelokkaita ihmisiä, kauhistuneina , näin ihmisiä kodeissaan katsomassa ikkunoissa, aseet käsissään, kauhistuneina.

Sitten kuulin sanat ; "Valmistaudu. Valmistaudu."

-----------------

Joukuusta lähtien olen kuullut nämä sanat ; " Valmistaudu. Valmistaudu ".

Tammikuu, helmikuu menivät, ei näyttänyt tapahtuvan mitään. Muistutin unesta miehiä ja sitten maaliskuussa termi COVID-19 iski, ja asioita alettiin sulkea.Kirkkoja suljettiin, yritykset suljettiin, talouselämä suljettiin.

Silloin aloimme näkemään mielenosoituksia, alkaen maaliskuussa, toukokuussa Minneapolis ja siihen liittyvät asiat tulivat myös mukaan. Mikä on tilanne nyt, esivaalien loputtua , täällä Kentuckissa. Nyt keskustellaan uusista sulkemisista. Kuulin juuri kuvernöörin puhuvan koulujen uudelleen avaamisista, ja muista vastaavista asioista.

Asiat, jotka näin uninäyssä joulukuussa 2019, ovat samoja, joita olen nähnyt melkein joka päivä uutisissa aina maaliskuusta kesäkuuhun asti.

Koko tuon ajan olen kuullut ; " Valmistaudu, valmistaudu".

Olen viettänyt aikaa rukouksessa, olen viettänyt aikaa Sanan parissa - Minä olen pastori.

Se ei ole minulle pelkkä työ,vaan minä nautin siitä mitä teen. Pidän työstäni ja olen erittäin kiinnostunut uutisista ympäri maailman.Luen 40 sanomalehteä päivässä ympäri maailman. Pidän itseni ajan tasalla uutisissa eri puolilta mailmaa,....koska....joskus on vaikea tietää kehen voi luottaa. Saan uutisia kaikkialta maailmasta, sekä liberaaleista että konservatiivisista lähteistä. Olen paljon lukenut, ja ymmärrän hyvin kuinka valtiot toimivat, ja minä matkustelen myös aika paljon. Minä en keksi näitä esittämiäni asioita, vaan voin ne myös todistaa.

Se mielessä pitäen, näin maanatai yönä toisen unen.

Se herätti minut vuoteestani. Tein siitä muistiinpanoja. Kuvasin muutaman videon itsestäni, varmistaakseni että muistaisin.

Tämän minä näin ;

" Näin kalenterin. Se alkoi kalenterista. Kun tämän näin,ja kalenteri oli esillä, valkoinen hahmo ilmestyi. Minulle, se kuvasi Jumalan Pyhää Henkeä, jotakin Puhdasta, jotakin Vanhurskasta, jotakin Oikeaa, jotakin Pyhääkoska Siinä ei ollut mitään uhkaavaa ,ei mitään pahaa.

Minä kuulin äänen sanovan ; " osa kaksi, osa kaksi" .


Näin kesäkuun, näin heinäkuun. Näin elokuun, ja sitten näin syyskuun, ja näin sormen sanan syyskuu alapuolella, ja kuin korostaen sitä, napautti sitä kolme kertaa.

Sitten näin että tuli lokakuu, sitten näin marraskuun,........

--------------
ja se todella kosketti minua unessa, sen voimakasta vaikutusta minuun....kun heräsin unesta, oli pulssini ainakin 180 !

Se oli siis tuo maanantai yö., ja heräsin eikä olni ollut kovin hyvä eikä se ollu koko yönä hyvä. Mutta, siitä huolimatta...

-------------

......( paluu unesta kertomiseen ) ......Sillä hetkellä kun sormi alleviivasi marraskuuta, mutta ei napauttanut sitä kolmea kertaa, vaan sen sijasta näin käden nyrkissä, ja iskevän kalenteria

Ja kirjaimellisesti, kalenteri räjähti taivaan tuuliin, numerot näyttivät kolmiulotteisilta, ja ne lentelivät kaikkialle.

Ja, tuosta hetkestä alkoi kaaos. Seuraava asia minkä näin oli aseistautuneet mielenosoittajat. Näin taisteluja kaduilla. Näin ihmisten hakkaavan toisiaan. Näin liikeiden olevan kiinni , ja suljettuina.

Näin koulujen olevan suljettuina. Näin hämähäkinseitit koululuokissa, ja tapettien ja julisteiden roikkuvan seiniltä...aivan kuin kukaan ei olisi ollut siellä kuukausiin.

Näin pankit. Pnkkirakennukset katot poisrevittyinä. S e vaikutti aivan kuin avaruusolentojen tekemältä ryöstöltä koska raha lensi suoraan katoista ulos kuin johonkin imuriin. Kuulostaa oudolta, mutta katsoin varallisuuden poisottamista. Näin poliitikkoja takahuoneissa, tekemässä sopimuksia ihmisten kanssa. Taputtaen ihmisiä selkään, nauraen, hymyillen ja virnistellen.

Näin monumentteja. Näin Washingtonin, pääkaupungin, palavan. Näin Washingtonin paahtuvan.Näin kaikkialla tulipaloja.Näin ihmisiä saarrettuina.

Näin kiinalaisia ja venäläisiä sotilaita alueella. Venäläiset sotilaat sanoivat kiinalaisille sotilaille.." ottakaa te nämä ihmiset"...."varmistakaa tämä neljännes ".....näin YK:n sinisiä kypäriä. Näin sijoitettuja sotilasajoneuvoja. Minä en nähnyt merkkiäkään presidentti Trumpista. En nähnyt merkkiäkään Washingtonin johtajista.

Korppikotkat, jotka olin nähnyt, olivat kuin gargoylet, irvokkaita patsaita.Ne olivat kolmisen metriä maasta.....3-5 metriä maanpiinasta. Ne hyökkäilivät armottomasti ihmisten kimppuun. Näin ihmisten piiloutuvan koteihinsa ja autotalleihinsa. Näin kirkkoja, poltettuina, näin koteja, poltettuina."

---------------

Näin täydellisen kaaoksen. Nyrkinisku marraskuussa 2020 ole se joka sai minun huomioni. Sitten kuulin taas sanat ; " Valmistaudu, valmistau, valmistaudu".

Tuota olen kuullut melkein, melkein seitsemän kuukautta nyt...heinäkuussa tulee seitsemän kuukautta.

En väitä olevani profeetta, enkä väitä julistavani....odotetaan...katsotaan mitä tapahtuu marraskuussa. ...ja marraskuun mentyä , nähdään sitten olenko ollut oikeassa. Mutta, minä tiedän kun kuulen Jumalan äänen, minä tiedän, tiedän miltä Jumalan ääni kuulostaa minulle. Tiedän kun Hän puhuu minulle. Tiedän, kun olen saanut unen että se on Häneltä. Asiat joista puhun, en sano niitä pelotellakseni ihmisiä, mutta puhun varoittaakseni ihmisiä, että on tulossa tapahtumaan todella pahoja asioita, ja ei pelkästään kadotetuille vaan myös Jumalan omille."

TOISEN UNEN näin viime yönä....se herätti minut.

Tässä unessa meillä oli pihamyyjäiset rahoittaaksemme ryhmän matkaa Ecuadoriin ensi vuonna.

Myyjäiset. Olin pyytänyt sihteeriämme ottamaan vaihtorahoja pihamyyjäisiin. Niin, tässä unessa minä kävelen pankkiin, saadakseni vaihtorahoja. Ovella kerrotaan ettei siellä ole rahanvaihto mahdollisuutta.

Näen tuon kyltin ja painan sen mieleeni. Kävekin sisää, ja paikallinen pankinjohtaja on kassalla.Hän on hoitamassa kassaa. Sanoin, että tarvitsen 10 dollarilla 25 sentin kolikoitapihamyyjäisiä varten ja hän sanoi ; Olen pahoillani mutta Yhdysvaltain rahapaja ei enää tee valuutta eikä vaihda rahaa....( pennejä, 5 , 10, 25, 50 sentin rahoja)...." Me eme tee sitä enää".

"Mitä sinä oikein tarkoitat ? "

Hän sanoi ; " he lakkasivat tekemästä niitä".

Sanoin;" No, kuinka pystyn veloittamaan 1,5 $ mistäkään ? "

Hän sanoi ; " Varaudu hyperinflaatioon ja veloita suoraan 2 $ "

Sitten hän sanoi minulle unessa, " Ai niin, 1$ ja 5$setelit seuraavat pian perässä".

Sitten kuulin nuo sanat ; " Valmistaudu. Valmistaudu. Valamistaudu."

--------------------------

Kirjoitin nämä asiat muistiin.

En ole koskaan nauhoittanut tai tehnyt videota unista joita olen saanut. Minä epäröitsin sen tekemistä unesta jonka näin joulukuussa, mutta kaikki asiat jotka näin siinä unessa joulukuussa, toteutuivat maaliskuun ja kesäkuun välisenä aikana.

En usko tekeväni kenellekkään palvelusta, jos jättäisin kertomatta minulle on näytetty näissä unissa ja näyissä.

Minä uskon ettemme ole ainoastaan näkemässä uutta valtavaa COVID-19 aaltoa syyskuun ja marraskuun aikana.

Me tulemme näkemään suuria asioita vaaleissa....
Me näemme suuren kaaoksen maassamme...
Me tulemme näkemään sotilasjoukkoja kaupungeissamme...
Me tulemme näkemään mielenosoituksien muuttuvan pahemmiksi...
Tulemme näkemään rakennuksien polttamisia......

Me näemme asioita jotka voivat ainoastaan johtaa sisällissotaan tässä maassa.

Ja, ystäväni jotka olette uskovia....kerron vain asioita joita uskon teidän tarvitsevan tietää.

Ensiksi, teidän tulee varata ruokaa.

Varmistakaa että teillä on erilaisia valuuttoja, maksutapoja, esim. hopeaa tai kultaa.

Uskon, että teillä tulee olla runsaasti sekä aseita että ampumatarvikeita.En sano tätä siksi, että kannatan perustuslain toista lisäystä ( = oikeus omistaa ja kantaa asetta), vaan niiden asioiden vuoksi joita tulemme näkemään. Puhutaan poliisin rahoituksen lakkauttamisesta. Tämä tarkoittaisi vain yhtä asiaa....monilla alueilla olisitte täysin omillanne.

Minä uskon myös, että teidän tulee rukoilla enemmän kuin koskaan aiemmin.

Varmistakaa, että perheenne tietävät mitä on tulossa. Pitäkää tiedonvälitys kunnossa, jos tietyt asiat tapahtuvat, tai jotkin asiat lakkaavat.

En kehoita ketään irtautumaan yhteiskunnan ulkopuolelle, en ole koskaan sanonut mitään tällaista seurakunnassani. Olen sanonut, että nämä voivat tapahtua mutta en ole koskaan tehnyt sitä mitä aoin nyt tehdä.

Kerron teille, että syyskuun ja marraskuun välillä, tänä vuonna. Ja, jos mitään ei tapahdu marraskuun loppuun mennessä...niin, voitte soittaa minulle ja sanoa..." sinä ole täydellinen idiootti ja hullu sanottuasi tuollaisia asioita.

"Siitä vain".

Ymmärrän olevani vastuullinen mitä olen puhunut. Tiedän myös, että tunnen ja tiedän Pyhän Hengen äänen, tietääkseni mitä olen kuullut.

Minä uskon näiden tapahtuvan. Se mitä kuulin joulukuussa, toteutui maalis-kesäkuussa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin