Yellowstone-tulivuori.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Yellowstone-tulivuori.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://latterrain333.wixsite.com/lifel ... the-coasts

Elisabeth Marie kertoo Youtube-sivullaan saamastaan näystä koskien Yellowstonessa tapahtuvaa tulivuorenpurkausta. Keskustelukentässä useampi Yhdysvalloissa asuva uskova kertoo myös saaneensa Jumalta unia/näkyjä tulevasta tulivuorenpurkauksesta.

Laitan tähän alle käännökseni Elisabethin kirjoitetusta tekstistä, sen alle kopioin alkuperäisen englanninkielisen tekstin, niin voi halutessa tarkistaa mitä Jumala tarkasti sanoi.

https://www.youtube.com/watch?v=YMqDoImS_ag Näyn kuvaaminen, ja saamansa sanoma alkaa n.6.00 kohdalta.

Elisabeth sai välähdyksen omaisena näyn aamurukouksensa aikana, jossa tulivuori syöksi savua, 11.3.2020, ja kuuli sitten tämän varoitusviestin.


" Yellowstone / tulivuoret / Lähtekää pois rannikoilta ! "

Yellowstone purkautuu, tulivuoret räjähtävät, ja länsirannikko tuhoutuu kokonaan.Paetkaa turvaan ja älkää viivytelkö, tai sanoko itsellenne;" kaikki on hyvin...mitään ei tapahdu ! " Sillä olette väärässä, ja maksatte siitä hengellänne ! Minä anna jokaiselle lapselleni ohjeen minne heidän pitäisi mennä. Jos te kuulette Minun ääneni, niin totelkaa.

Varoitukset edelleen jatkuvat....Minä soitan hälytysmerkkiä, että tulee paeta pois rannikkoalueilta. Minä johdan ja opastan teitä minne teidän tulisi mennä. On olemassa turvasatamia** ja paikkoja, joita Minun kansani on valmistanut eri puolille. ( katso alempana Turvasatama viesti )

Nämä ovat Nooan päivät. Nämä ovat Lootin päivät. Nämä ovat päivät pedon nousta merestä. ( Ilm.13:1 ). Hän lähettää tulvan, mutta Minä nielen vedet jotka syöksyvät Minun kansaani vastaan. ( Ilm.12:15-16 )

Minun tosi kirkkoni ei häviä, vaan tulevat olemaan voittajia ! Älkää rakastako elämäänne ! ( Joh.12:25 ) Pitäkää itsennänne vähiten tärkeimpänä ja niin te saatte kruunun. Ne jotka rakastavat elämäänsä menettävät sen ja nuo jotka luovuttavat sen löytävät sen. ( Matt.10:39 ) Minun tieni eivät ole teidän teitänne. Moni asia on päinvastoin kuin te luulette.

Kestävyyden ja kunnioituksen Minä palkitsen rohkeudella. Nyt täytyy tehdä töitä Minun Valtakuntani hyväksi.Älkää viivytelkö sen suorittamista Minulle.

Teidän Herranne ja Vapahtajanne, Jeesus. "

Sitten kysyin onko vielä jotakin muuta, niin minä kuulin ;


" Älkää peljätkö sillä Minä olen kanssanne. Minä tuen teitä Vanhurskauden käsivarrellani. Luottakaa siihen että Minä voin tehdä tämän, ja se varmasti tapahtuu ! "

" Aktivoikaa uskonne ! "


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alkuperäinen teksti;

"Yellowstone will erupt, volcanoes will go off, and the west coast will be completely undone. Run for safety and do not linger or say to yourself: "all is fine....nothing will happen!" For you are wrong, and will pay with your life! I will give each of MY children instruction on where they should go. If you hear MY voice, then obey.

The warnings continue to go out...... I sound the alarm to get off the coasts. I will lead and guide you where you should go. There are safe havens** and places that MY people are setting up all over now. (look below for latest Safe Haven Message)

These are the times of Noah. These are the times of LOT. These are the times of the Beast coming out of the sea.(Revelation 13:1) He shall send a flood, but I will swallow the waters that go against MY people. (Revelation 12:15-16)

MY true church will not be overcome, but will become OVERCOMERS! Love not your life! (John 12:25) Consider yourself least important and you will receive a crown. Those that love their lives shall lose it and those who surrender their lives shall find it. (Matthew 10:39) MY ways are not your ways. Much is opposite of what you believe.

Strength and honor I will reward with courage. There is must work now to be done for MY kingdom. Do not delay in accomplishing it for ME.

Your LORD and SAVIOR,JESUS"

I then asked, if there was anything else and I heard:

"Do not fear for I am with you. I will uphold you with MY righteous hand. Have faith that I can do this and it will be done!"
ACTIVATE YOUR FAITH!!!"
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Yellowstone-tulivuori.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eilen kun katsoin jotain TV-ohjelmaa... mikä se nyt olikaan.... joku katastrofidokumentti tuolta National Geografy- kanavalta. Siinä kerrottiin siitä kun 65 tornadoa tuli yhtenä päivän USAan. Katsoin siis vain 2 min mutta muistin jonkun kertoneen että kun USA päätti jotain haitallista Israelia vastaan niin USAan tuli maanjäristys. Ja nyt lienee USA tuolloinkin päättänyt jotain väärää koskien Israelia? Sen voisi joku tarkistaa jos haluaa tai tietää jotain.'

Mutta se miksi kirjoitan tätä nyt on että tuota ohjelmaa katsoessa tuli "tieto" mieleeni että USAan ennustettu mantereen halkeaminen tulee ehkä juuri sinä päivänä jolloin se pettää Israelin ja jakaa Israelin kahtia. SiIloin jaetaan myös USAn manner kahtia.
Vastaa Viestiin