Ruoka ja tavara

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Sisin vahvistaa tämän. Ei tähän tule tämän enempää sanoja.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Seuraaja tästä. Tätä sivustoa alan seuraamaan ...
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Seuraaja tästä sivustosta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4800
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Seuraaja, hyvin varteenotettavia Sanomia!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuon sivun sanomat vahvistaa sitä mitä olen Herralta viime aikoina saanut ja sitä kaikkea mitä nämä ovat nostanut sydämelleni.
Kiitos Jeesus että toit nämä eteeni. Tiedän että Sinä tulet pian.
Iloitsen mutta yhtäaikaa minulla on surullinen olo ...
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Sinettisormus kirjoitti: 16 Huhti 2020, 19:00 Tuon sivun sanomat vahvistaa sitä mitä olen Herralta viime aikoina saanut ja sitä kaikkea mitä nämä ovat nostanut sydämelleni.
Kiitos Jeesus että toit nämä eteeni. Tiedän että Sinä tulet pian.
Iloitsen mutta yhtäaikaa minulla on surullinen olo ...

Sama tunne, Sinettisormus. Mistä tuo surullisuus kumpuaa, kun ilo on suurempi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suru siitä että elonkorjuu saapuu mutta kaikki ei ole kypsiä korjattavaksi... se todellakin on lähellä .. aika loppuu mutta niin moni ei sitä ymmärrä. ❣❣❣
Hanne

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Hanne »

😔
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Henkilö, jolla oli sanomia sivustollaan on litteän maan kannattaja. ???

https://jouninkootut.blogspot.com/2021/ ... a.html?m=1

"On aika palauttaa esille tietoisuus siitä, millaisessa Maassa me kaikki ihmiset elämme. Emme asu maapallolla vaan litteän, tasaisen maanpiirin sisällä, jonka ympärillä on noin 80 000 km pitkä Jäämuuri. Elämme sinisen Jääkupolin alla, joka nousee kaikkialta Jäämuurin reunoilta ylös korkeuksiin muodostaen kuin pingoitetun teltan päällemme. Alla olevalla videolla naputellaan mystistä sinistä kiveä. Siitä myöhemmin lisää. Se on tätä päällämme olevaa Jääkupolia, jota sanomme taivaaksi"
...
"Etelämannerta ei ole olemassa, kuten meille on uskoteltu. Kuten jo edellä tuli esille, Maata ja merta ympäröi korkea Jäämuuri. Sen koko pituus 80 000 km on kauttaaltaan tarkasti sota-aluksin vartioitua suljettua aluetta ja sen reuna on noin 50 metriä meren pintaa ylempänä. Vuoden keskimääräinen lämpötila on – 50 astetta."
...
"Alla oleva kuva on ylös nousevasta taivaankannesta, joka on 100 % kivettynyttä happea. Taivaankannen paksuutta ei tiedetä. Sen toisella puolellla on vettä. Jäämuurista ja sinisestä taivaankannesta tarkemmin lisää myöhemmin mm. videon kautta."
...
"Seuraavaksi katsotaan tähtiä. Tähdet eivät ole kaukana ulkoavaruudessa miljoonien valovuosien päässä, kuten meille kerrotaan, vaan ne liikkuvat heti kupolin alapuolella omaa rataansa.

Komeetat heijastuksia kupolin pinnalta. Kuvassa Halleyn komeetta vuodelta 1986. Valo loistaa Jääkupolin yläpuolella oleviin vesiin."
...
"Ja planeetat, niitä ei ole olemassa, vaan ne ovat kupolin alapuolella olevia tähtiä, tosin paljon erilaisia kuin mitä NASA meille kertoo. Ne eivät ole kiinteitä vaan plasmaa, joiden muoto vaihtelee ja joiden läpi voidaan jopa nähdä."
...
"Revontulet (aurora borealis) on Jumalan kirkkaus, joka ympäröi hänen valtaistuintaan"
...
"Avaruusraketit laukaistaan Floridasta. Ne eivät nouse suoraan ylös vaan suuntaavat merelle päin kohti Bermudan kolmiota, jonne ne putoavat. Sieltä niitä noukitaan talteen, jos eivät hajoa kokonaan iskeytyessään mereen. Rakettien lentoreitti on aina sama."
...
"NASA on ylivoimaisesti suurin heliumin käyttäjä. Tätä kaasua tarvitaan paljon, kun ilmapallo satelliitit nostetaan ylös taivaalle. Näitä kaasupalloja kutsutaan nimellä "satelloons". Maksimissaan ne ovat nouseet 37 kilometrin korkeuteen. Jos meille kerrottuja satelliitteja olisi, niin heliumiakaan ei tarvittaisi tähän tarkoitukseen."

Jne.

?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 15 Elo 2021, 02:08 Henkilö, jolla oli sanomia sivustollaan on litteän maan kannattaja. ???

Kävin sivut nopeasti läpi. :shock: :roll: :roll: :shock:

Tuossa osiossa, "Jounin jutut", vakuutellaan maan litteyttä, ja ettei planeettoja "oikeasti ole",vaan ne on "tähtiä"...jne.

En huomannut miten Jouni, eli hänen jostain kopioimansa"tiedot", kommentoi esim. planeetta Marssiin lähetettyä luotainta ???

Sivustolla on sekä oikeaa että väärää. Eli, lukijalta vaaditaan ymmärrystä erottaa vehnä lusteesta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Marie
Viestit: 351
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Marie »

Olen ollut itse vakuutunut, sisäisesti, vuosikymmenen-kymmenien ajan, että kuussa ei ole käyty. Filmattua valheellista teatteria esitetty kansoille. Olen tästä puhunut muutamille ihmisille vuosien aikana.
Minä ainakin olisin onnellinen jos näin asiat olisivat, maa litteä ja taivanvahvuutena kupoli. Ihan kuin olisi lähempänä Jumalaa, meidän luojaamme. Ja on kuin suoraan raamatusta. Kun pahat pystyy tekemään koko maailman väestölle tällaisen vuosia kestävän k-sirkuksen, niin kyllä ne pystyvät muuhunkin valehteluun. Naureskelevat keskenään ja etukäteen suunnittelevat tuhoa ihmiskunnalle . Ostettuja.. lahjottuja ovat nasat, whot ym. ym. Avaa rakas Jumala meidän korvat kuulemaan ja silmät näkemään.

Miettikää vaikka edeltäviä olympialaisten avajaisjuhlallisuuksia. Siellä jo paljastettiin mitä tuleman pitää seuraavina vuosina, Oli karmeaa katsella avajaisia, nyt tietäen, jälkikäteen.
Oli suuri ilo kuulla operaatiokeskukselta että Sveitsi ei lähtenyt mukaan koronapassitouhuihin, sanoivat siellä että he ovat kansaa varten, eivätkä eliitin käskyjä varten. Voi miten arvostan näitä lahjmattomia, Voi kun meilläkin olisi, auta Jeesus, sinulle on kaikki mahdollista.

Täytyy ruveta tutkimaan uutta puoluetta VKK valta kuuluu kansalle, jos tämän kautta päästäisiin pois tulevasta liittovaltiosta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Onkohan maassa käyty? Itse kysyn litteän maan teoreetikoilta, että onko mahdollista, että myös
aurinko ja kuu olisivat litteitä?

Litteän maan skenaariossa varsinkin aurinko on
hyvin pieni puhumattakaan planeetoista, joita ei
ainakaan ylläolleen esityksen mukaan ole olemassa.

Avaruudessa käyntiä puolustaa monien rakettien ja satelliittien lähettäminen avaruuteen.

Yksi kuussakäynnin kieltämisen todisteita on ollut lentojen kieltäjillä se, että Nixon käytti lankapuhelinta soittaessaan kuuhun.

Tietenkään ei tule ajatella, että piuhat olisi vedetty maasta kuuhun, mutta hyvä on myös tutkia josko Nixon soitti jonkin sen aikaisen tekniikan mahdollistamana ja jonkin välittimen kautta.

Veikkaan, että Eero on tässä asiassa asiantuntija.

Itse palannen aiheeseen, josko jotain nyt heti kohta jotain löydän.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

IMG_20210815_163716.png
Kuustudio palaa poimunopeudella aiheeseen elikkä yllä olevassa kaaviokuvassa esitetään kuinka Nixon olisi tuolloin soittanut kuuhun. Mikäli hän ei soittanut kuuhun niin ehkä hän soitti Pasilaan ja pyysi kertomaan, että kertokaa, että soitto kuuhun on totta?

Kuustudio päättää ja odottaa kommentaattoreita keskustelemaan aiheesta.
Avatar
Marie
Viestit: 351
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Marie »

Oi kuu,
mul on suurisuu.
Mut mites on,
onks joku rauhaton?
Kerrothan mulle heti
onks luonas peti.
Jos kuumaks olo käy,
eikä tietä muualle näy,
hyppään rakettiin,
mut sitä ennen markettiin.
Haen uuden raamatun,
isolla fontilla kirjoitetun.

Jumalan siunausta kaikille tasapuolisesti. Ei näistä mistään tiedä mitään varmuudella enneku
päästään taivaan kotiin. Sit tulee selvyys asioista. Mutta mä haluan seurata ja valvoa ja jos huomaan jotain ni varoittaa etukäteen. Oikeestaan mä haluan käyttää sitä pientä leiviskän palastajonka Herra Jeesus on antanut mulle.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://en.wikisource.org/wiki/Richard_ ... o_the_Moon

Nixonin puhelu ohjattiin Houstonin kautta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
TheMarkus
Viestit: 8
Liittynyt: 19 Marras 2023, 09:24

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja TheMarkus »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 15 Elo 2021, 02:08 Henkilö, jolla oli sanomia sivustollaan on litteän maan kannattaja. ???

https://jouninkootut.blogspot.com/2021/ ... a.html?m=1
En ota kantaa tuon Jounin uskosta Jeesukseen. Siihen ei minun valtani riitä, eikä tarvitsekaan.

Katsoin tuon linkin, ja surukseni huomasin, miten helppoon eksytykseen noiden salaliitto-oppien puolesta tämä Jouni on mennyt.
Nuo ovat niitä samoja väitteitä ja nettimeemejä jotka kiertää litteän maan väittelyitä, mutta joista litteän maan liikehdinnän ihmiset eivät suostu keskustelemaan kriittidesti asioita tutkivan kanssa.
Ne on vaan hyväksyttävä kiltisti.

On paljon väitteitä ilman todisteita, kuten "etelämannerta ei ole". Se pitää vaan uskoa, vaikka tuhansittain ihmisiä joka vuosi käy visiteeraamassa etelämantereella.

On suoria valeita, kuten kohta kapteeni Cookin matkasta.
Sitten vedotaan Eenokin kirjaan, ja väitetään että juutalaiset poisti Raamatusta (antisemitisminen viba), Eenokin kirjassa mm enkelille on annettu kaikki valta, ja paljon muuta Jumalan Sanan vastaisuutta.

Lukijaan yritetään vaikuttaa esittämällä maapallosta hullunkurinen väännös, eikä ollenkaan se mitä tiede sanoo. Sitten tämä väännös todetaan mahdottomaksi.

Blogissa on paljon epärehellisyyytä tai tietämättömyyttä.
Nyt minua huolestuttaa se, että kun ihminen jota Jumala vetää puoleensa, ja saa aikaan halun lukea Raamattua. Sitten tällainen henkilö lukee salaliitto-oppia ja valeita sisältävää tekstiä kristityltä. Mikä on lopputulos?
Ei kai Jumalan Pyhää Sanaa voida levittää valeiden tukemana.
Huolestuttaa tällainen kritiikittömyys kristittyjen keskuudessa.

Voisi kysyä: "miksi uskosta osattoman pitäisi uskoa mitään mitä tällainen henkilö sanoo (esim Raamatusta, Jumalasta) kun on näin helppoon huijaukseen langennut?"

Paavali ei turhaan varoittanut 2. TIM 4:3 "Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia"

Olen aika mustasukkainen Raamatusta. En halua että ateisti nauraa Raamatulle siksi että joku kristitty olisi laittanut Raamatun näyttämään satukirjalle.
Vaikkei tuntuis miltään, vaikkei tuntuis miltään, Jeesus mua rakastaaaaaa :D
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4800
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, käännetään pää terveeseen oppiin ja ei näitä kannata liikaa murehtia, sillä sitähän se vihollinen haluaa, että kaikkien katse kiinnityisi jonnekin muualle kuin Jeesukseen, myös niiden jotka etsivät sydämessään Jumalas, eivät maan muotoa.

Mutta niin kuin on usein huonattu, näihin asioihin voi liittyä muitakin ajatuksia, joita Raamatusta ei löydy ja jos katse on enemmän niissä kuin Herrassa, niin silloin Hän tulee niin kuin varas ja se on se viimeinen paikka katseen kääntymiselle.

Mutta sitä ennen ihmiset, jopa paatunutkin voi kasvaa uskossa siihen terveeseen oppiin, että etsimme ja odotamme Jeesusta, emmekä mitään muuta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Paavola kirjoittaa Eenokin kirjan elsytyksistä:

http://www.kotipetripaavola.com/eenokin ... sytys.html

Eenokin kirja opettaa Phanuel nimisen enkelin olevan asetettu katumuksen toivoksi, niille jotka perivät iankaikkisen elämän. Jumalan enkeli ei ole katumuksen toivo, niille jotka perivät iankaikkisen elämän. Katumuksen toivo on Herra Jeesus pelastukseksi, jokaiselle joka uskoo Herraan Jeesukseen.

http://www.kotipetripaavola.com/eenokin ... liumi.html

http://www.kotipetripaavola.com/eenokin ... uihin.html

Vaikk' eivät tähän ketjuun sen aiheitten perusteella kuulukaan...
Kannanotto Eenokin kirja ja litteä maa hypetyksiin... :geek:
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1242
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ruoka ja tavara

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Näkisin että nuo Jounin profetiat ruoasta ja lamasta on ihan asiallisia ja kohta varmaan ajankohtaisiakin, joten pidetään tämä keskustelu tässä aihepiirissä ja litteä maa/maapallo keskusteluja voi jatkaa omassa osiossaan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin