Tähän päivään sopivia profetioita

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Maaret

Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Minua on pitkään vaivannut että muistelen lukeneeni jossain profetian joka sopii tämän päivän tilanteeseen mutta en ole vielä sitä löytänyt.
Kun aloin nyt etsiä sitä tuolta Pihon sivuilta niin löysin toisen joka sopii hieman myös tähän päivään.

5.8.2009

Kauko Loukaksen uni 1990-luvun lopulla

Uneni tahdon murtavasta viruksesta yli 10 vuotta sitten

Uneni alussa minä kävelin pienen norjalaisen rannikkokaupungin kaduilla eräänä kesäpäivänä. Asun Suomen Lapissa enkä tiedä, miksi olin tuossa norjalaisessa rannikkokaupungissa, mutta minulla tuntui olevan tietty syy olla siellä. Katselin ympärilleni eri paikoissa ja juttelin ihmisten kanssa. Kaikki oli tyyntä ja rauhallista, mutta tietoisuudessani ja ihmisten puhetavassa oli tunne hyvin vakavasta kriisistä. Sitten kuulin huhun, että jossakin Norjanmerellä oli ammuttu atomikranaatti. Se oli ehdottoman odottamatonta ja pelottavaa, koska se merkitsi, että kriisissä oli ylitetty ydinkynnys. Kuitenkaan en voinut nähdä mitään sienimäistä pilveä nousevan merellä, enkä kuullut voimakasta jyrinää. Välikohtaus oli vähemmän merkittävä fyysisesti kuin periaatteellisesti, eikä se ollut uneni pääkohde. Se vain viittasi vakavaan tulevaisuuden ajankohtaan, joka minun pitäisi ottaa huomioon.

Minä kuljeskelin katuja pitkin ja tulin erään talon luo, joka herätti uteliaisuuteni. Siellä oli monia ihmisiä jonossa, ja minä käsitin heidän odottavan, että he pääsisivät hoidettavaksi jostakin syystä. Halusin saada selville, mitä oli tekeillä, nähdäkseni, koskisiko se minuakin. Oli kriisitilanne, ja minun tarvitsi tietää, etten rikkoisi mitään yleisiä määräyksiä, ehkä välttelemällä jotakin tärkeätä. Niinpä astuin sisään ja kysyin joiltakin ihmisiltä hoidon tarkoitusta.

Äkkiä eräs mies kääntyi puoleeni ja puuskahti: "Miksi sinä olet täällä? Sinut on jo rokotettu. Etkö muista? Tosiaan, sinä olet ollut kovassa kuumeessa joitakin päiviä, joten ehkä siksi sinä et muista. Nyt me odotamme vuoroamme." Selvästi hän näytti tuntevan minut, mutta minä en muistanut häntä. Ilmeisesti hän oli nähnyt minut sellaisessa jonossa aikaisemmin, mutta häntä ei oltu rokotettu vielä silloin. Hän ei tuntenut minua henkilökohtaisesti vaan ainoastaan muisti, että minut oli jo rokotettu, ja hän tiesi, että olin ollut sairaana. Se oli minun onneni.

Aivoni alkoivat toimia suurella vaihteella, ja muistini palasi kristallin kirkkaana. Yhdessä oivalluksen väläyksessä minä ymmärsin koko kuvion. Minut oli rokotettu, ja toiset ihmiset olivat rokotettavana, käyttäen rokotusta, joka sai ihmiset alistumaan vallanpitäjien tahtoon. Kuitenkin kuume, jonka olin sairastanut ties mistä syystä, oli polttanut pois rokotteen vaikutuksineen. Käsitin, että rokotus oli saanut minut osittain menettämään muistini ja tottelemaan sokeasti, mitä tahansa minut määrättiin tekemään.

Nyt minulla oli tilaisuuteni! Virkailijat ja mahdolliset salaiset agentit eivät tienneet, että olin saanut takaisin sieluni ja oman tahtoni. Jos he huomasivat minut ja kuulivat keskustelun, he vain ajattelivat, että rokotus oli ollut tehokas, koska en muistanut, mitä minulle oli tapahtunut, mikä oli yksi osa salajuonesta. Minun tarvitsi vain pitää suuni supussa eikä sanoa enää sanaakaan pitääkseni vapauteni, jonka olin juuri saanut takaisin. Niinpä pidin pokkani ja aloin kävellä ulos hitaasti ja välinpitämättömän näköisenä. Sillä hetkellä uneni päättyi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Maaret kun jaoit tämän, kyllä tämä mun mielestä sopisi juuri tähän tilanteeseen, varsinkin jos tulee sotilaallinen puoli mukaan ja se voi tulla yllättäenkin, koska maailma on niin kiinnittynyt seuraamaan virusta. Kuulostaa jonkinlaiselta varoitukselta tuo "atomikranaatti" tässä unessa ja vaikkei sitä sanota, niin voisi mennä jotenkin niin, että Venäjää ärsytetään, kunnes ampuvat "varoituslaukauksen" ja sitten alkaa syyttely ja tositoimet. Vähän niin kuin ilmeisesti kävi Krimin valtauksen yhteydessä, joka sekin oli profetiassa edeltänähty.

Norjalaisnaisen profetiassa vuodelta 1968 puhutaan että sota alkaa yllättävältä suunnalta ja maailma on valmistautumaton siihen, tuo yllättävä suunta voisi olla Suomen Lapissa, ainakin Jarmo on kirjoittanut tästä sivuillaan.

Mun mielestä juuri tuo norjalaisnaisen profetia ja sitten Kristinebergin profetia ovat hyvin ajankohtaisia, norjalaisnaisen profetia on toteutunut täysin ja viimeinen asia, joka siinä mainitaan ennen Herramme tuloa, on pakolaisaallon saapuminen myös Pohjolaan, ja että heitä kohdellaan "kuin juutalaisia ennen sotaa". Hyvin lähellä siis ollaan näiden profetioiden mukaan!

Norjalaisnaisen profetia:
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu ... c.php?t=21

Kristinebergin profetia:
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu ... php?t=1274
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tästä iskusta pohjoiseen, on lukuisia profetioita, kuten Kirsi-Marja Ahon profetia 1986 jossa hän näkee aaltoina venäläisten hyökkäykset, ensin Georgiaan, sitte Ukrainaan ja sitten kolmas aalto Suomineidon niskaan Lapissa.
Toinenkin mieleeni jäänyt oli jonkun näkemä uni jossa näki venäläisten hyökkäyksen ja sotilasajoneuvojen kiirehtivän jonnekin ja sitten hän tunsi kipua niskassaan, kuin veitsellä joku olisi sinne painanut.
Yksi oli oikein kuvallinenkin profetia, jossa näytettiin kuinka Venäjä aikoo Lapin ottaa Suomelta. Tämä kuva päätyi jopa armeijan strategisen osaston ex. tutkijan käsiin, joka varmisti, että kuva todellakin todistaa, ettei se voinut olla pelkkä päähänpisto, eikä se voinut olla mistään sotilasasioista tietämättömän tekemä, koska tuolla tavalla se pitää tehdä, jos se tehdään nopeasti. Siinä oli piirros jossa oli idästä hyökkäyskiiloja ja kiilojen päässä, niiden välissä maahanlaskujoukkojen pudotuspaikat. Elikkä ei todellakaan maallikon aikaansaannosta.
Sinettisormus

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousee tästä mieleeni Jarmon uni Lapissa. Siellä oli todella paljon lunta ja jokin ovi ei avatunut kun se oli lumen ja jään peitossa. Piti odottaa sen sulamista..
Yritin tuota etsiä mutta en löytänyt .. Jarmo ehkä tietää mitä unta tarkoitan, jollen ihan pieleen selittänyt.
Mutta siinä herätti huomioni se, että Lapissa on nyt todella ennätys määrä lunta. Kertooko tämä unen toteutumista.
Tämän ketjun aloitus ja kommentit herättivät tämän ajatuksen jo muutama päivä sitten ja nyt kun taas tulin tänne, tuo Jarmon uni nousi ajatuksiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jarmon uni 10.4.2014

Olin juuri tullut Jäämereltä käsivarren kautta Norjasta jonkun tutun helsinkiläisporukan kanssa ja palasimme Suomen puolelle. Tulimme pikkubussilla tai sen tapaisella jonnekin sinne ylälappiin, koin että varmaan Ivalon seudulle. Saavuimme jollekin portille, johon meillä oli avaimet mutta portin eteen kasatun jäätyneen lumen takia me ei päästy etenemään portista läpi ja sitten tuli ilta. Minut määrättiin vartioimaan avaimet kädessä tuota porttia, pääsin siitä sisälle ja ulos, mutta lumi esti portista kulkemasta suuremmilla ajoneuvoilla, koska lumikasa oli jäässä, eikä mikään lapio pystynyt jäiseen lumeen. Oli pakko odottaa. Muu porukka lähti jonnekin kaupunkiin nukkumaan yöksi ja minä jäin vartioon. Tunsin kuitenkin olevani paljon vartijana unessa, vaikka kyseessä oli vain portti ja jäätynyt lumikasa.

Aamu varhaisella lumi alkoi sulaa ja pehmetä, saatoin jollain lapion tapaisella auttaa kasaa pienemmäksi lapioimalla sitä pois portin edestä reunoilta alkaen. Keskeltä lumi oli vielä ihan jäässä, eikä siihen pystynyt. Kevät lunta oli kuitenkin melkein rinnan korkeudelle.

Sitten paikalle tuli joku paikallinen vanha mies, joka ihmetteli kun olen edistänyt kevään tuloa lapiolla ja sitten hän alkoi auttaa minua. Aamu oli jo tullut ja lumi oli tosi pehmeää. Sitten katsoin isoa kasaa portin edessä ja kokosin kaikki voimani ja kaadoin reunoilta jo täysin sulaneen korkean lumikasan joka ikään kuin pirstaloitui märälle asfaltille ja suli hetkessä pois kokonaan. Sitten sain portin kokonaan auki ja ajoneuvot mahtuivat kulkemaan.

Kun lumi oli sula, niin oikeastaan saman tien kun sain portin auki, saapuivat ystäväni takaisin suuria venäjän lippuja heilutellen ja venäjänkielisiä tervehdyksiä ja iskulauseita toistellen.

Siihen uni päättyi.
Sinettisormus

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo.. juuri tuota unta tarkoitin.
Lunta on nyt Lapissa enemmän kuin koskaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mä kirjoitin siitä vain muutama viikko sitten ja jäämme tarkkailemaan lumien sulamista.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/?forec ... erportlets
Kuten näemme, niin sillä seudulla on reilu metri lunta, elikkä sen verran kuin siinä unessa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se mun täytyy vielä terottamalla sanoa, että sydämelleni on sanottu, että kun profetiat alkavat toteutua, niin sen jälkeen profetiat toteutuu niin peräjälkeen, ettei kukaan voi olla sitä huomaamatta. Se on kuin dominopalikat kaatuisi perä-perään yhä kiihtyvällä tahdilla, joka tukkii lopulta jokaisen pilkkaajan suun, heidän, suunnattomaksi häpeäksi, sitten kauhuksi ja lopulta epätoivoksi.
Sinettisormus

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja nyt näyttää et ne ovat alkaneet toteutumaan...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niinpä, viikossakin voi tapahtua vaikka mitä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuosta Jarmon unesta muistin, että oliko se Klimenkon poika joka näki unen kauan sitten että suomalaiset ja venäläiset hyökkäsivät yhdessä Norjaan. Se sopisi tuohon että te ystävykset palasitte Norjasta venäjän lippujen kanssa.
Kuulostaa tosi oudolta mutta kyllä tämä nykyinenkin politiikka muuttuu nopeasti oudoksi. Olisiko 1990-luvulla uskonut kukaan että Suomi valvoo enemmän terroristien palveluja kuin lastemme turvallisuutta. Sen toteuduttua mikään pahuus tai outous Suomen taholta ei enää yllätä.
En toki tällä tarkoita että venäjä olisi pahuutta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon Maaret miettiny ihan samaa, että suomalaiset provosoivat venäläisiä jotenkin tulemaan maahamme "avuksi" ja koska itse kannatan Perussuomalaisia, noin poliitiikan puolesta, niin hehän ovat juuri ääripäässä niitä, joiden taustalta löytyy eniten venäläiskytköksiä ja intressejä. Suomen poliittinen tasapaino on jo kauan sitten romutettu ja enää on jäljellä kornservatiivinen ja liberaalinen haara. Ei ole enää itä-länsi, ooikeisto-vasemmisto akselia, vaan juuri globaalisaatio VS kansallismieliset. Tämä tekee venäläisistä ja suomalaisista konservatiiveista ikään kuin yhteen hiileen puhaltavia ja siinä käy maallemme kalpaten.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tää sopisi myös Tukholman profetiaan, siinähän ei muistaakseni sanota, että kyseessä olisi suoranainen Venäjän hyökkäys. Ei se tietenkään tarkoita, että täällä olisi mitenkään hyvät oltavat sen myötä, päin vastoin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ruotsin tämän päivän tilanne :

24.1.2009
Bill Stenbergin näky Ruotsista huhtikuussa 1999

Maanalainen seurakunta

Näin hengessäni suuren seurakuntaa kohtaavan luopumuksen. Jumalan Sanan arvovallan heikentäminen avaa ovet Uudelle aikakaudelle (New Age), joka saa vallan vapaiden suuntien seurakunnissakin. Jumalanpalvelus tulee aina vain oudommaksi ja epäpuhtaaksi saastaisten eksyttävien henkien vaikutuksesta, joiden kanssa ihmiset ovat tekemisissä
aina Parlamenttia (Riksdagen, Eduskunta) myöten.

Monet hämmästyvät kirkkojen ja seurakuntien vanhojen nimien muutosta. Kun ennen nimenä oli esim. Baptistikirkko, niin nyt on tilalla outo ja vieras nimitys.

Maamme tulee olemaan täynnä väkivaltaa. Jollain tavoin maamme ilmapiiri on kuitenkin uskonnollinen. Ymmärrämme
ja koemme, mitä sana ”vaino” merkitsee. Sain sanoman: ”Tähän aikaan kutsun ulos kaikki ne, jotka eivät luota ihmistekoihin, kaikki ne, jotka haluavat seurata Karitsaa minne tahansa Hän menee.”

Sitten näin, että tulee olemaan vaikeampaa järjestää yhteisiä hengellisiä kokouksia. Seurakunnan jäseniin ei voikaan enää luottaa, koska he eivät ehkä kuulukaan enää Jeesukselle. Petos tulee olemaan niin voimakas, että jopa valitut koetellaan ankarasti. Todellista seurakuntaa johtaa Pyhä Henki suoraan.

Näin valtavan soluryhmien verkoston. Ruotsissa kristittyjen yhteyttä johdettiin kodeista käsin. Perinteisen kirkon ja seurakunnan rooli vähenee ja niistä jää vain kuori jäljelle.

Näyssä eräs mies osoitti minulle kasettia, jonka hän halusi soittaa minulle. En kuullut nauhalla mitään tavallisia sanoja, vain valtavaa kielillä puhumista. Kuunnellessani minulle tapahtui jotakin outoa. Ymmärsin kaiken, kun Pyhä Henki tulkitsi sen minulle. Sanoma oli: ”Tule Linnanpuistoon sunnuntai-iltana suureen rukouskokoukseen.”

Olin hyvin hämmästynyt. Mies sanoi minulle: ”Jos informaatio tulee vainoajille tällä tavalla, vainoajat eivät ymmärrä siitä mitään.” Jumala tulee johdattamaan kansaansa kuten ennen vanhaan. Ainoastaan Jeesuksen lunastettu morsian tulee murtamaan lopunajan järjestelmät.
Sinettisormus

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Maaret tästä profetiasta.
En ole varma olenko tätä aikaisemmin nähnyt, mutta voin kyllä hyvin uskoa että tuohon olemme menossa. Murtumista seurakunnissa jo tapahtuu.
Pyros

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Tosiaan kiitos Maaretille tästä... Kolmisen viikkoa sitten näin unen, jossa osallistuin jonkun seurakunnan tilaisuuteen ja meno oli jo alusta asti kyllä hyvin muodollista ja totuttuja kaavoja noudattavaa, mutta samalla ilmapiiri oli jotenkin ahdistava. Mitä pitemmälle tuo tilaisuus eteni sitä ahdistavammaksi tunnelma ja osallistujien käytös, erityisesti minua kohtaan, muuttui. Sitten juuri sillä hetkellä puhumassa ollut nainen keskeytti puheensa ja parahti; "Jeesus on tulossa! Eihän se vain ole Jeesus?!" Samalla hetkellä sisäänkäynnin suunnalta tulvi saliin valtava valkeus ja sinkouduin itkien ovista ulos. Tämä uni on vaivannut minua viime viikot, mutta tähän yhteyteen se ainakin sopii. Seuraavana aamuna nousi vielä seuraavia Sanan paikkoja: Mat. 25:1-13, 2. Tim. 3:1-5, Heb. 13:13 & Ilm. 18:4
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ruotsissahan on ns. tavallisessa kirkossa niin rienaavia alttaritauluja etten kehtaa tähän laittaa. Minusta luopumus on siellä varmasti jo noin pitkällä kuin profetiassa sanotaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä olo :oops: minulle tästä tuli .. ja piti hakea tuo jae, joka tähän sopii.

KR 1933/-38
Ilm. 3:16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Maaret

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kun Ruotsi on mennyt pakanuuteen ja seurakunnat siellä luopuneet niin se selittää terrorismin vallan Ruotsissa ja ne yleiset kauheudet siihen liittyen.
Muistan kun se yksi kuuluisa ruotsalainen saarnaaja joka taisi olla näitä uuskarismaattisia , ilmoitti liittyneensä katoliseen kirkkoon niin tajusin, että luopumus sai senkin kautta suurta valtaa. Kun joku srkn vaikuttaja eli vastuumies siirtyy vihollisen riveihin niin se on voitto viholliselle ja tappio hyvyydelle.

Uuskarismaattisissa ja katolisissa on paljon samaa henkeä ja puhuvat mielellään tuosta valkeudesta ja valosta. Hämäävät siten myös Jeesuksen seuraajia.
Maaret

Re: Tähän päivään sopivia profetioita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Hei, taas. Mä selailen aikani kuluksi noita Pihon vanhoja sivuja jos sieltä löytyisi profetioita jotka näyttäisivät toteutuneen.
'
Tässä osa yhdestä tekstistä :

30.9.2008

Sara Gebra-Eyesuksen kaksi uninäkyä Kauhajoen surmatöiden jälkeisinä öinä 24. ja 25.9.2008

Sitten, seuraavana yönä oma uneni sai ikään kuin jatko-osan. Oli jälleen pimeää. Olin perheeni kanssa talossa, jossa
paloi valo, mutta kodin ulkopuolella oli säkkipimeää. Ihmettelin sitä. Sitten näin, että ulkona oli hyvin paljon ihmisiä. Kun katsoin lipputankoon, järkytyin. "Lipputangossa on Punaisen Ristin symboli, ne ovat vaihtaneet Suomen lipun Punaisen Ristin symboliin", kerroin perheelleni. He tulivat hämmästyneinä katsomaan, miten Punaisen Ristin lippu
liehui salossa. Ulkona olevat ihmiset pelkäsivät, me emme. Kotimme oli ikään kuin suojassa ulkomaailmalta.


Tuon henkilön eka uni oli kehoitus esirukoukseen kansamme puolesta. Mutta tässä toisessa osassa minua puhutteli tämä Punaisen ristin lippu. Koska kun terroristit saapuivat Suomeen 2015 niin Punainen risti oli kovin aktiivisesti auttamassa heitä, heti löytyi asunnot ruuat kodit palvelut terveydenhuolto. Mutta onko punainen risti auttanut sitä ennen suomen omia köyhiä? En ole koskaan kuullut sellaista liikekannallepanoa suomalaisten maamme omien kansalaiste puolesta, joten päädyin pitämään punaista risti pahuuden firmana.
Tässä unessa tuo henkilö myös kauhistuu punaisen ristin lippua, joka tuli SUOMEN lipun tilalle eli suomalaisten edun tilalle.
Vastaa Viestiin