Sanoma ylpeälle kansalle!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä ylpeä kansa. Pilkkaa minua huulillaan ja teoillaan. Tulen rankaisemaan.
He juovat vihani maljasta. Kun eivät nöyrry väkevän käteni alle.
Olen kirjoittanut käskyni kivitauluihin, ja ne eivät muutu.
Mutta te jotka minua rakastatte! Olkaa turvallisella mielellä.
Minä suojaan teitä ja johdatan.
Minä tulen pian. Olkaa valmiit!
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä Ellan saama Jumalan Sanoma ansaitsi oman aloituksen. Siksi nostin tämän arvoiselleen paikalle, eikä hautaudu muiden kommenttien sekaan.
Väkevä Sanoma Jumalalta!
Kiitos Ella että jaoit!
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AO:
Ella kirjoitti: ↑ Tämä ylpeä kansa.
AO:
Mistä kansasta tässä puhutaan ?
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä on Herralta saatu Sanoma ja tuotu sellaisena kuin saatu.
Tässä näkyy hyvin se, miten maailma ja me täällä Suomessakin lisääntyneesti pilkkaamme Jumalaa. Maailmasta on tullut ylpeä ja omahyväinen ja tämän voi hyvin yleistää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuota kaikkea on meille luvattu sanassakin lopunaikana ja vielä enemmän. Siellä löytyy myrkkymaljat ym. Mutta joillekin uskoville se on pelote. Mutta joka Herraa oikeasti odottaa ei hänellä ole pelkoa tuohon vaan odotus lisääntyy. Ikävä taivaankotiin on kova! Herra on luvannut turvata omansa ja siksi emme myös osaa pelätä. Mietin heitä jotka sanovat uskovansa mutta heillä on kaikkeen suuri pelko?
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lopunaika on nyt tässä vahvasti käsissä ja maailmassa näkyy merkit. Tietäkää ja valvokaa, sillä Herra on pian tuleva! Kaikki ei vielä halua ottaa tätä vastaan eikö kaikilla uskovilla ole odotusta sydämessä vaikka meidän tulisi olla joka hetki valmiit.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Minusta tämä on vakava ja totuudellinen sanoma, mutta siinä näkyy kaikessa vakavuudessaankin Herran Armo. Jos uskoo täydestä sydämestään, ei ole hätää, Herra johdattaa jokaista askelta Hänen hyvän tahtonsa mukaan, eikä tarvitse pelätä. Minusta se on nyt tärkeintä tässä ajassa, maailma on jo aivan pimeä, mutta ei sitä pimeyttä kannata tuijottaa, vaan suunnata katse taivaalle! Niin kuin Sinettisormus hienosti sanoit, mitä sitten vaikka vihollinen riehuu eteisessä, ei se sieltä sisään pääse, jos kotona asuu Jeesus!

Kiitos Ella kun jaoit tämän Sanan sen synkästä sisällöstä huolimatta. Kiitos Herralle, että suojelet meitä, se on todellinen Suojelus, ei mitään sanaa helinää. Siihen on vain uskottava sydämensä pohjasta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin Herra ilmoittaa omillensa niinkuin on luvannut. Mutta kuinka moni kuulee? Kuka ottaa vastaan?
Olin juuri äsken rukouksessa. Lauloin rukoustani kielillä. Lopussa minulta meni kaikki voima pois. Ei ollut paha olla, mutta olin itsessäni voimaton. Sanoin Herralle:
- " Nyt en ole enää minä, vaan Sinä minussa. Rakastan Sinua yli kaiken, Herrani, Jeesus Kristus, rakkahin Jumalani, joka tulit lihaksi maailmaan! Nyt tunnen Sinut Jumala!"
Vieläkin tätä kirjoittaessa heikottaa, mutta tiedän että Hän on Tosi Jumala. Ei ole muita jumalia.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra on Totuus, kaikesta! Sen tuntee välillä ohikiitävänäkin hetkenä ytimissään, että näin on! Kohta saamme tuntea ja tietää sen koko ajan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanoma ylpeälle kansalle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin