Pakolaiset saapuu

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä joku päivä sitten, näin aamulla herätessä uninäyssä portin, jossa oli tuollainen tyypillinen Lähi-idän mies portilla ja tämä päästi ihmisiä siitä läpi. Tuo ihmisjono oli loputon ja pitkä. Sitten minulle sanottiin luku 2 miljoonaa. Siihen uni päättyi...

Nyt lehti kirjoittaa aika karua tekstiä, joka viittaisi ko. profetian täyttymiseen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006402815.html
Ihmisten joukkopako on luomassa yhden suurimmista humanitaarisista kriiseistä Syyrian yhdeksän vuotta kestäneen sisällissodan aikana.
Sinettisormus

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo. Kerroit tuon näkysi tuolla lopunajat 3:sessa:
04 Helmi 2020.
Minä näin muuten aamulla herätessä turkkilaisen näköisen viiksekkään tumman miehen, joka päästi portista ihmisiä. Sitten sanottiin luku 2 miljoonaa.
Ja tuossa ei ole liioin seliteltävää, selkeä näky tuo oli, joka nyt hyvinkin on toteutumassa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis mä kyllä tunnistin sen profetaalisuuden heti herättyä. Se oli jotenkin yksinkertaisuudessan karu mutta selvä sanoma.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siviilit pakenevat Syyriasta:
YK:n mukaan alueelta sodan kiihtymistä on paennut jo 700 000 ihmistä sitten joulukuun ensimmäisen päivän. Kaikkiaan Syyrian sodassa on kuollut yli 380 000 ihmistä. YK arvioi, että Syyriassa saattaa olla kyse maailman suurimmasta joukkopaosta sitten toisen maailmansodan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jaaha, nyt niitä on miljoona ja toinen mokoma pitää vielä olla, niin profetia on aika valmis:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/476 ... 119b83e8c6
Miljoona ihmistä pakenee nyt Syyriasta kohti Eurooppaa - Venäjä ja Syyria pommittavat siviileitä ja sairaaloita
Kirjoitin sen vissiin tuonne sillon ekana, tai olisko ollu niin, että mainitsin jossain vaan ohimennen. Kumminkin sain uninäyn aamulla 4.2. heräämisen hetkellä hyvin nopean näyn, joka ei paljoa selittelyitä kaipaa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1623241 ... a-4-2-2020
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Myös tämä profetia on ajankohtainen:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... 202006.htm
Lähi-itä - profeetallisia sanomia
Profeetallinen sanoma Libanonista
Koskettaa Lähi-itää - mukaan lukien Syyria, LIBANON

Chuck Piercen sanoma, profetoitu tammikuussa 29, 2006, Camarillo, CA
Uusiluomus

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Turkki on nyt kynnyksellä hyökätä Syyriaan , jännä nähdä miten käy
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uusiluomus kirjoitti: 19 Helmi 2020, 11:48 Turkki on nyt kynnyksellä hyökätä Syyriaan , jännä nähdä miten käy
Juu, sanos muuta. Tämä kevät on meille uskoville äärimmäisen mielenkiintoinen. Tätä seuraa nyt kyllä suurella odotuksella, koska meille on luvattu, että "kun näette näiden asioiden alkavan tapahtua, niin nostakaa silloin päänne, sillä vapautuksenne on lähellä".
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Ella »

1Tess 4:16-17 Sain kirjan Hiljaisia Hetkiä v. 1924 Hartauskirja vuoden jokaiselle päivälle.
Helmikuu 19.
Itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelien äänen ja Jumalan pasuunan kajahtaessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat
ylös ensin; sitten me, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan
yläilmoihin. Ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Tuonelan kädestä minä tahdon heidät pelastaa, kuolemasta minä tahdon heidät lunastaa. Kuolema, missä on sinun ruttosi?
Tuonela, missä on surmasi?
Heidän lunastajansa on väkevä; Herra Sebaot on hänen nimensä.

Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Ella! Olipas hyvä ja sopiva teemalle.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Ella »

Lunastuksen vuosi tuli.

Lisäys tuohon eilisen päivän kirjoitukseen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ella kirjoitti: 20 Helmi 2020, 08:31 Lunastuksen vuosi tuli. Lisäys tuohon eilisen päivän kirjoitukseen.
:o :o :o
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Ella, Tule Herra Jeesus, pyydän.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

1. Korinttolaiskirje 2:12-13 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut; ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
3. Mooses 23:15-17 Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri. Sieltä, missä asutte, tuokaa heilutusleiväksi kaksi kakkua, jotka on leivottava happamena kahdesta kymmenenneksestä lestyjä jauhoja, Herralle uutislahjaksi.

Itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelien äänen ja Jumalan pasuunan kajahtaessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat
ylös ensin; sitten me, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan
yläilmoihin. Ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Profetia!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tämä ylpeä kansa. Pilkkaa minua huulillaan ja teoillaan. Tulen rankaisemaan.
He juovat vihani maljasta. Kun eivät nöyrry väkevän käteni alle.
Olen kirjoittanut käskyni kivitauluihin, ja ne eivät muutu.
Mutta te jotka minua rakastatte! Olkaa turvallisella mielellä.
Minä suojaan teitä ja johdatan.
Minä tulen pian. Olkaa valmiit!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä Ellan saama Jumalan Sanoma ansaitsisi oman aloituksen.
Väkevä Sanoma Jumalalta!
Kiitos Ella että jaoit!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ella kirjoitti: 27 Helmi 2020, 14:19 Tämä ylpeä kansa.
Mistä kansasta tässä puhutaan ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tein tästä oman aloituksen ...
Sanoma ylpeälle kansalle.
Uusiluomus

Re: Pakolaiset saapuu

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Nyt on Turkki avannut portit
Vastaa Viestiin