Kolmiosormukset ...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva



Siunattua Rauhaa ..

Tänään, rukoushetkelläni, sain nähdä likkuvaa kuvaa, jossa edessäni leijasikin koristeellisia kolmioita ja näin että niiden alareunaan oli kiinnitetty rengas. Kysyin Herralta mitä nämä ovat? Tiaroitako vaiko sormuksia?
Tasasivuinen kolmio symboloi Pyhää Kolminaisuutta. Kuviosta näkee, että yhtäkään osaa ei voi ottaa pois rikkomatta kokonaisuutta.
Jumaluus on
kolme: Isä, Poika ja Pyhä Henki eli Jumala, Sana ja
Jumalan Henki (1Moos 1:1-3; Joh 1:1). Osittain poistettu
Raamatun jae 1 Joh 5:7 sanoo. 'Sillä kolme on, jotka
todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki; ja nämä
kolme ovat yhtä'.
Sitten näin kun niiden eteen aivan lähelle minua ( kuvan katselija), ilmestyi sellainen salmiakki neliön muotoinen koru. Kuin kaksi kolmiota olisi yhdistetty toisiinsa alareunoista, muodostaen tuon " salmiakkineliön". Ja keskeltä tuota kuviota oli kiinnitetty tuo samainen rengas.
Siitä ymmärsin ettei tuon muotoista laiteta tiarana päähän vaan sen täytyi olla sormus ja siinä oli valkoiset reunukset ja keskusta oli jollain tummemmalla koristeltu.
Näin ymmärsin näiden kaikkien olevan sormuksia.
Kaikki muut kolmion muotoisia ja vain tämä yksi " salmiakkineliön " muotoinen.
Koen tässä hengellistä muoto symboliikkaa.
Siinä ne leijailivat edessäni.


Moniin yhteyksiin säädetty nelikulmion muoto tulee
vielä vertauskuvallisemmaksi sen vuoksi, että se aina
liitetään neljään ilmansuuntaan, ei käytännöllisistä tai
ulkonaisista syistä, vaan perustavien periaatteitten
ilmaisemiseksi. Sekä ilmestysmaja että kansan leiri
järjestetään joka marssin jälkeen aina ilmansuuntien
mukaan (4Moos 2:2s.,10,18,25), samoin
leeviläiskaupunkien laidunmaat (35:5). Salomon
temppeli noudattaa myös ilmansuuntia niin kuin myös
Hesekielille näyssä esitetty pyhäkkö, pyhä kaupunki ja
pyhä maa (Hes 8:16; 40:19ss.; 46:9; 47:1; 48:1ss).

Vieläpä uusi Jerusalem, joka laskeutuu "alas taivaasta
Jumalan tyköä" (Ilm 21:2), kuvataan neliskulmaiseksi, ja
kaupungin portit ovat neljää ilmansuuntaa kohti,
(21:13,16). Taivaallinen Jerusalem: "Kaupunki oli neliön
muotoinen, yhtä leveä kuin pitkä. Enkeli mittasi
kaupungin kepillään ja sai tulokseksi kaksitoistatuhatta
stadionmittaa; pituus, leveys ja korkeus olivat kaikki
tämän suuruiset (Ilm 21:15). Stadionmitta on
kreikkalainen pituusmitta = 192 m.



Kuva


Siunausta päiväänne, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä.
Amen.
Sinettisormus

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM »
KOLMIO SORMUKSET
https://sinettisormus.blogspot.com/2019 ... henki.html

Kolmio -sormukset annetaan 23.12.2019
He ovat Johanneksen ilmestys 19:6 mainittu "hallitus".
https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 5712016672

Tällöin 23.12.2019 alkaa myös hääateria.
Tällöin aetaan nauttimaan ateriaa, joka tarkoittaa Johanneksen ilmestys 19:18 mainittua ateriointia, eli pahuuden alasajoa, joka on kaksi vaiheinen tapahtuma, ajoittuen elokuun 2020 tuomion ylösnousemuksen molemmille puolille.
(koska näillä kahdella ajanjaksolla kukistetaan eri pahuuden edustajat)

23.12.2019 on uuden temppelin peruskiven laskemisen ajankohta.
Tällöin sormus jossa on kaksi kolmiota annetaan edeskävälle, joka on lopunajan messias.
Joh. 2:8 Ja hän sanoi heille: "Ammentakaa nyt ja viekää edeskäyvälle". Ja he veivät.

Edeskäypä on osoittanut Jumalan mainitsemaa tahtoa, josta Jeesus opetti ja muistutti ja joka on ihmisten tarkoitus suoriutua Jumalan tahdon mukaan.
Edeskäypä on ihmisistä ensimmäinen joka näin tekee, osana lopunajan tapahtumia, ennusmerkiksi ja esimerkiksi muille eksyneille, etsiytyä lopunajassa pelastukseen, eli lopunajan messias opastaa eksyneet pelastuksen tielle.
Nämä eksyneet eivät osanneet etsiytyä pelastustielle Jeesuksen muistuttaman opetuksen kautta, jolloin Jumalan suunnitelma kattaa vielä lopunajan messiaan toimet, jotta kaikki pelastuisivat ja välttäisivät tulijärven.
Lopunajan messias ei ole ihmisen poika vaan ihmisenpojan kaltainen eli ensimmäinen "kaltainen" eli edeskäypä.
Dan. 7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.

Sormus jossa on kaksi kolmiota kertoo vanhan- ja uuden temppelin siirtymävaiheesta ja siitä, että edeskäypä on suoriutumassa Jumalan suurimman tahdon mukaan siihen asemaan, jonka vanhaikäinen Jumala ilmoittaa Raamatussa omaisuutensa haltijalle/haltijoille.
Jumalan omaisuutta tulevat hallitsemaan he keillä on kolmiosormus ja heidän hallituksensa pää on tuleva edeskäypä, jos hyvä sanoma etenee.

Tämä kolmio "rakenne" on selvitetty osin jo tammikuussa 2019 ja siihen voi tutustua täällä.
https://www.facebook.com/groups/2164875823789361/
JULKAISU 14_2019
21.1.2019
Sinettisormus

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas veljeni, yhdistin tuon eilisen viestini kolmiosormuksista, sinun kommentoivaan tulkintaan, yhdeksi omaksi ketjuksi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" 1.5.2029 jolloin Jumalan tulemus on. "

----> Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

----> Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 08 Joulu 2019, 16:23 ----> Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
----> Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Mistä päivästä?
----> Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
----> Mark. 13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Siis se päivä, jolloin taivas ja maa katoavat pauhinalla = tuhatvuotiskauden jälkeen! (ei siis mikään Jeesuksen paluun päivä)
Uusiluomus

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Täytyy sanoa että aika epämääräistä tekstiä suomenetu..
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mä oon uusiluomus sun kans vähä samaa mieltä, tosin olis mukavaa jos Suomenetu osaisi paremmin perustella asioita. Menee pikkusen selostamisen puolelle. En tyrmää, enkä halveksu koskaan yhtään profetiaa sellaisenaan, vaan koska profetia on vajavaista, se myös on vajavaista. Pääasia on se, että profetia on linjassa Raamatun sanan kanssa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

-jarmo- kirjoitti: 08 Joulu 2019, 16:35
AOAOAOAOAO kirjoitti: 08 Joulu 2019, 16:23 ----> Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
----> Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Mistä päivästä?
----> Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
----> Mark. 13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Siis se päivä, jolloin taivas ja maa katoavat pauhinalla = tuhatvuotiskauden jälkeen! (ei siis mikään Jeesuksen paluun päivä)
Siis, väitätkö Jarmo tosissasi, että "Jumalan tulemus" on 1.5.2029 ??

Väitithän jo aiemminkin Jeesuksen tulon olevan 17.7., jos muista tuota "profetiaasi", joka ei tietenkään toteutunut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Onko nämä profetiasi ja tulkintasi omaa arviointia vai saatko niihin vahvistusta Pyhän Hengen kautta?
Tämä ei ole arvosteluksi, vaan haluan oppia enemmän siitä miten nämä saat?
Tätä kysymystä ei ole tarkoitettu lisäämään eripuraa eikä pahaa mieltä. :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 09 Joulu 2019, 14:58
-jarmo- kirjoitti: 08 Joulu 2019, 16:35
AOAOAOAOAO kirjoitti: 08 Joulu 2019, 16:23 ----> Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
----> Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Mistä päivästä?
----> Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
----> Mark. 13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Siis se päivä, jolloin taivas ja maa katoavat pauhinalla = tuhatvuotiskauden jälkeen! (ei siis mikään Jeesuksen paluun päivä)
Siis, väitätkö Jarmo tosissasi, että "Jumalan tulemus" on 1.5.2029 ??

Väitithän jo aiemminkin Jeesuksen tulon olevan 17.7., jos muista tuota "profetiaasi", joka ei tietenkään toteutunut.
Mä en väitä yhtään mitään! Vastasin vain mitä tarkoittaa tuo lause "mistä päivästä..." siis on kyse.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolmiosormukset ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Asenneongelma, vai rikkinäinen puhelin?

Herra A sanoo herra B:lle, että jos illalla sataa vettä, niin aamulla tulee kalaa.
Herra B kertoo herra C:lle, että herra A sanoi että aamulla tulee kalaa.
Herra C sanoi herra A:lle, että väitätkö sinä tosissasi että aina aamulla tulee kalaa.
Vastaa Viestiin