Olemme niinkuin maahan kaadettu vesi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Olemme niinkuin maahan kaadettu vesi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa.
Tänään, Herran läsnäolossa, juuri kun suunnittelin ylösnousua vuoteeltani, näin kuvan Suuresta Padasta, joka oli mennyt nurin ja näin kuinka sen vesi virtasi pois maahan siitä ja tulen liekkejä padasta loimusi tuon virran perään.
Ajattelin ja rukoilin erästä iäkästä ihmistä tuolla näyn hetkellä, sillä hän on huonossa kunnossa ja samassa näin tuon kuvan.

Etsin tuohon Sananpaikkaa josko sopivaa löytyisi ja tämä tuli vastaan ja niin täydellisenä:

14. Mehän kuolemme ja olemme niinkuin maahan kaadettu vesi, jota ei voi koota takaisin. Mutta Jumala ei ota pois elämää, vaan sitä hän ajattelee, ettei vain hyljätty joutuisi hänestä erotetuksi.
2.Samuel.14.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Olemme niinkuin maahan kaadettu vesi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jer.1:13 " Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan padan; se näkyy pohjoisen puolelta".

Ps. Oliko sinulla Sinetti jokin sellainen aamunäky, johon liittyi tänne palstalle laittamasi kuva kolikosta/ sinetistä( ? ), jossa oli linnun kuva, ehkä pelikaanin ?? Ja, muistaakseni tuossa viestissä kerroit kolmesta saamastasi eri kuvasta.

Tuo "kolikko" oli väriltään harmaa, ja muistissani yhdistin sen johonkin sinun tuomaasi viestiin, mutta en ole sitä palstalta löytänyt, joten ehkä muistin väärin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Olemme niinkuin maahan kaadettu vesi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En kyllä nyt itsekkään muista.
Vastaa Viestiin