Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 27 Elo 2019, 20:56

Halleluja! Kiitos Jeesus! Olen ikuisesti omasi !!! Tuo on kuin Laulujen laulu omallesi. Tule RAKAS!
(B: 727)
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 28 Elo 2019, 19:06

Kuva
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 09 Syys 2019, 18:34

Rakkaani olette tulleet taivaallisen Jerusalemin ja juhlajoukon tykö. Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä. Ammenna tätä elävää virtaa sydämeesi ja sieluusi se on oleva sinun ilosi. Kaikkivaltias riemuitsee kun sinun päämäräsi on elää hänelle. Toteuttaa hänen tahtoaan täällä synkässä maailmassa. Minä Jeesus tulen pian takaisin ja otan teidät luokseni. Kaikkivaltias on valaiseva teidän tienne. Ole uskollinen hohda minun kirkkauttani. Sen saat kun pidät kiinni liitostani Golgatalla. Sen tulen sisimpääsi minä annan. Saat kokea tulevina päivinä armoni suuruutta. Älä pelkää sillä minä olen voittaja minä Jeesus Kristus. Taidolliset loistavat sen tahdon antaa myös sinulle. Pidä minusta kiinni ole lapsen kaltainen joka takertuu isäänsä kun pelottaa. Minä pidän sinusta huolen sillä olet minun silmäteräni. Minä täytän sinun tarpeesi kirkkaudessa. Rohkaistu sinä joka koet itsesi pieniksi. Silloin minä astun elämääsi ja saat kokea suuren kuninkaan läsnäolon. Etsi minua kaikesta sydämestäsi niin myös löydät minut. Sellainen kuin hän oli hän on antanut meille esimerkin rakkaudestaan osoita sitä tässä maailmassa. Loista valoani ja kirkkauttani taivaan valtakunnasta tässä maailmassa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 09 Syys 2019, 18:41

Halleluja! Tätä olen niin odottanut! Kiitos Jeesus että puhut minulle ja meille kaikille! Sanasi tuo lohtua sydämeeni.

Kuva

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Syys 2019, 20:50

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 18 Syys 2019, 11:12

Tahdon vahvistaa sinua tiedä että Jumalan hyvä käsi on ylläsi. Minä olen sinun Jumalasi tiedän kaiken sinusta etsi minun kasvojani niin saat tuntea Jumalan voiman elämässäsi. Minä tulen pian Minä Jeesus Kristus. Ole valmiina ja valmista sydämesi maaperä otolliseksi minussa sillä en ota tyhmiä neitsyitä valtakuntaani. Valmistaudu sillä kohta pasuuna soi. Minä haluan sinun tuntevan minun rakkauteni sinua kohtaan sillä olen sinun Lunastajasi minä Jeesus Kristus. Miksi pelkäisit vihollisen riekkuvaa ääntä sillä taivaallinen sotajoukko on puolellasi. . Silloin et voi hävitä minä tulen ja autan vahvistan ja tuen sinua. Rohkeasti rakkaani eteenpäin. Minä olen sinun Herrasi ja Jumalasi saat tuntea minun käteni voiman. Tarpeellista on yksi ainoa ja se on minun tunteminen. Olen sanassa ni ilmoittanut tahtoni. Minä olen Sana. Minä vahvistan sinua Sanani kautta. Taivas ja maa katoavat mutta minun sanani ei koskaan katoa.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 18 Syys 2019, 12:18

Ihana sanoma. Tule Jeesus hakemaan omasi poissa tästä pimeästä maailmasta. Halleluja Aamen.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 18 Syys 2019, 13:44

Kiitos vahvistavasta sanomasta! Koko taivaallinen sotajoukko on puolellamme. Hallelujaa!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 18 Syys 2019, 17:09

katso7 kirjoitti:
18 Syys 2019, 11:12
Tahdon vahvistaa sinua tiedä että Jumalan hyvä käsi on ylläsi. Minä olen sinun Jumalasi tiedän kaiken sinusta etsi minun kasvojani niin saat tuntea Jumalan voiman elämässäsi. Minä tulen pian Minä Jeesus Kristus. Ole valmiina ja valmista sydämesi maaperä otolliseksi minussa sillä en ota tyhmiä neitsyitä valtakuntaani. Valmistaudu sillä kohta pasuuna soi. Minä haluan sinun tuntevan minun rakkauteni sinua kohtaan sillä olen sinun Lunastajasi minä Jeesus Kristus. Miksi pelkäisit vihollisen riekkuvaa ääntä sillä taivaallinen sotajoukko on puolellasi. . Silloin et voi hävitä minä tulen ja autan vahvistan ja tuen sinua. Rohkeasti rakkaani eteenpäin. Minä olen sinun Herrasi ja Jumalasi saat tuntea minun käteni voiman. Tarpeellista on yksi ainoa ja se on minun tunteminen. Olen sanassa ni ilmoittanut tahtoni. Minä olen Sana. Minä vahvistan sinua Sanani kautta. Taivas ja maa katoavat mutta minun sanani ei koskaan katoa.

Kysyn, kenelle tämä on tullut? Koin kosketuksen päässäni lähes joka päivä....
Pieni kieliongelmainen lapsi,
rauha totuuden runsauden kanssa
ja rakkaus on lain täyttämys.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 18 Syys 2019, 17:12

Katso7 alkoi saamaan näitä sanomia suoraan Herralta kun viime syksynä kävi uskon kasteella. Katso7 veljestä käytiin kovat taistelut.
Nuo sanomat on nyt jo myös kirjana. Katso ketjujen alimmainen osio.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 18 Syys 2019, 17:13

Katso7 on suuri Jumalan ihme.

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 18 Syys 2019, 17:23

Ok. Tuo profetia mietityttää, kenelle olisi tarkoitettu. Meitä voi olla monta tai yksi.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 18 Syys 2019, 17:26

Katso7 sanoi aina alussa, että Herra lohduttaa niillä häntä itseään, mutta uskon vahvasti, että nämä ovat monelle lohduksi, kenen sydän vain haluaa ottaa vastaan, sillä nämä Sanomat on vahvasti Raamatulliset, eli Sanan mukaiset.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 18 Syys 2019, 17:31

Kirjassa on muistaakseni 91 Sanomaa, mutta Sanomia on jo yhteensä 115.

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 18 Syys 2019, 17:32

Mitä tarkoitat kirjalla? Mikä kirja?

Mutta en halua leijua turhasti sen mukanaan, joka ei voi olla tarkoitettu minulle.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 18 Syys 2019, 17:38

Joh. 16:13-15: Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, JOHDATTAA hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 18 Syys 2019, 18:10

Ok, ymmärrän.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Syys 2019, 01:13

Kiitos Herralle näistä rohkaisevista viesteistä, uskon myös vahvasti että ne ovat Herralta "lahjaksi" niille, jotka Häntä odottavat ja aina kun niitä alkaa lukemaan, niin aluksi ne tuntuvat "vain sanoilta", mutta muutaman lauseen jälkeen ne alkavat "avautua" ja tuntee että Pyhä Henki puhuttelee niiden kautta.

Sinetin mainitsemasta kirjasta lisää siis täällä:

viewtopic.php?f=19&p=24931
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 19 Syys 2019, 08:34

Rakkaani Älä elä tämän maailman mukaan. Elä taivaallisen kutsumuksen mukaan niin ilosi on oleva suuri. Saat elää taivaallisissa iloita minun ilossani ja tuntea taivaan Kuninkaan läsnäolossa. Saat tuntea suuren kuninkaan mahtavaa voimaa. En jätä sinua enkä hylkää sinua sillä olen rakkaus. Tuntea saat kun minä. vuodatan sinulle Pyhän Hengen Sanoja. Jaan sitä mitä minulla on sitä on taivas täynnä olen itse se Sana. Sana tuli lihaksi anna sen tulla lihaksi myös sinun elämässäsi sillä minä. Annan sinulle lihani ja vereni. Saat muistella minun kuolemaani. Älä pelkää sillä. Minä vien sinua eteenpäin. Jos sinulla on vihollisia tiedä että olen kulkenut sen tien ja suojelen sinua sillä minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei mikään helvetin valta voi riistää sinua minun kädestäni sillä olen Voittaja ja Lunastaja. Saat nojata minuun tulla minuun nojaten erämaastasi. Sillä kannatan ja ohjaan ja tuen sinua. Laita pois kaikki mikä on tästä maailmasta niin saat kokea yliluonnollisen. Kun puet minut yllesi puet samalla yllesi Voittajan sillä minä kuljen sinun edelläsi ja annan sinun kokea minun iloani kun voitin kaikki pimeyden vallat. Siis rakkaani nosta pääsi sillä sinun Lunastajasi tulee eikä viivyttele. Pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Minulle on annettu kaikki valta luota miuun saat vielä iloita minussa.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 19 Syys 2019, 08:35

KIITOS Eero lisäyksestä. Ja todella, mitä enempi niitä lukee, niin olen kokenut että ne muuttuvat kuin rukoukseksi
Kiitos Jeesus!.

Vastaa Viestiin