Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 10 Heinä 2019, 11:03

Amen! Kiitos Jeesus, tätä Sanomaasi olen jo täällä päiviä odottanut. Sinä valat ja vahvistat minuun, Sinun voimaasi,
(B: 686)

Kuva
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 15 Heinä 2019, 15:10

Tahdon valaa sinuun rohkeutta. Saat olla minun edessäni ja minä muutan sinua askel kerrallaan minun kuvani Jeesuksen Kristuksen kaltaiseksi. Minä olen sinut lunastaja ja minulta tulee kaikki sinun elämääsi. Älä pelkää vaikeita tilanteita kun tahdon sinun kasvavan kasvu tuottaa aina kipua. Minä olen suurempi kuin sinun kipusi. Minä olen sinut armoihini ottanut saat julistaa taivasten valtakunta on tullut lähelle. Minä kohtaan sinut rakkaani ensin ja minun kohtaamisesta tulee sinulle avain aikaista ovia jotka nyt ovat vielä kiinni. Minä murran pronssiovet ja rikon rautasalvat. Minä tahdon vuodattaa elämääsi minun henkeäni kun täytyt minulla saat katsella taivaita. Rakkaani minä tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Rohkeasti eteenpäin askel kerrallaan. Kuljen edelläsi saat olla pukeutuneena minuun ja silloin olet sotasussa jota vihollinen ei voi hajottaa tai eksyttää. Haluan nähdä sinut iloisena minun jäljessäni kun kuljet. Iloitkaa aina Herrassa. Tunne minut kaikilla teilläsi niin minä polkusi tasoitan. Golgata on minun voitonlippuni. Ala jo tuoda voittoni näkyviin toisten elämässä. Rakkauteen on Mestarisi puettu ja samoin sinä kun pidät minut sydämessäsi kaikella halulla.
Emme koskaan ole yksin ystävämme Jeesus on...
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 15 Heinä 2019, 20:41

Kiitos taas Katso7!

Jeesus Kristus, Immanuel, johdattaisit jo pois tästä kurjasta maailmasta! Totisesti, odotan ja olen valmis uuteen aikaan. Aamen!
Ilm. 22:21 Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kaikkein kanssanne. Amen!

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 15 Heinä 2019, 20:41

Amen!
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 20 Heinä 2019, 13:41

Kuva

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 21 Heinä 2019, 02:25

Aamen! Raamattu on Totta ja Pyhä Henki puhuu uskovien kautta vielä tänäkin päivänä, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 21 Heinä 2019, 08:34

Kunnioitan niitä jotka minua kunnioittavat. Siispä ota tiestäsi vaarin. Vien sinua eteenpäin askel kerrallaan. Tahdon että luet sanaani sieltä löydät ohjeet kuinka vaeltaa tällä tiellä. Minä Jeesus Kristus johdatan teitä kun kuljette rukoillen. Minun ajatukseni teitä kohtaan ovat tulevaisuuden ja toivon ajatukset. Minä vien sinut perille riipu molemmin käsin minussa kun et tiedä mitä tehdä. Minä en johdatuksessa koskaan vie sinua epäröintiin sillä minun ääneni on kirkas ja selkeä sekä kaiken voimaa antava rakkaus. Muista rakkaus kuuluu minun äänestäni siksi ole luottavaisin mielin olen rakkaus. Pukeudu rakkauteen Jeesukseen Kristukseen. Iloitsen kun saan tehdä sinulle hyvää. Golgatalla mursin kaiken pimeyden vallan. Julista rakkauttani sillä jokainen ihminen kaipaa sitä kun sen teet saat huomata tuloksia. Niin monet ovat olkia kun haluaisin heidän olevan vehnää. Vain vehnässä on itu joka voi kuolla. Nisu jyvän kuoleman ja alkaa tuottaa viljaa. Minä muutan sinua jos sitä itse tahdot. Ole turvallisin mielin vien sinut perille kun riiput kiinni Jeesuksessa Mestarissasi.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 21 Heinä 2019, 09:00

Aamen! Kiitos katso7 profetiasta.
Jes:55:11 Niin myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen
mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Tule Jeesus pian!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 21 Heinä 2019, 11:41

Amen! Kiitos Jeesus! Sinä olet meille niin hyvä ja Rakastava.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 21 Heinä 2019, 16:11

Kyllä Pyhä Henki on ihana. Luin aamulla Paavalin kirje tessalonikalaisille. muistui mieleen, kun kävin mieheni kanssa 5 vuotta sitten siellä tessalonikassa ja oltiin Paavalin jalanjäljillä. käytiin siellä vankilassa, jossa Paavali oli. kyllä oli pieni tyrmä, mutta huikeat näkymät ympärille.mietin, kuinka hieno ympäristö kirjoittaa tuota Paavalin kirjettä, jota nyt luemme.Rukoilen Tessalonikan helluntai seurakunnan puolesta, jossa kävimme. kyllä oli mukavia ihmisiä ja avuliaita. kuljettivat meitä ilmaiseksi ympäri tessalonikaa ja jopa matkalaukutkin kantoivat hotellille, eikä ne meiltä halunneet rahaa ottaa vaikka tarjottiin.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 29 Heinä 2019, 14:13

Minun kunniani tulee näkymään kuin loistava lamppu. Sentähden en ole käskenyt sinun piilottaa valoani vaan anna sen näkyä. Maailma on pimentynyt muuta minun kunniani näkyy. Sentähden anna minun sanani kuljettaa sinua joka askeleella. Minä olen sinun oppaasi ja kuljetan minä Jeesus Kristus. Minä tulen pian pidä mitä sinulla ettei kruunuasi oteta pois. Ole luja ja rohkea. Niinkuin minä olin maailmassa. Vuodatan sinulle henkeäni. Taivas on täynnä kirkkautta sinne ei pääse jumalton mutta kutsun heitä jokaista tulemaan luokseni sillä olen rakkaus. Minun sotalippuni on rakkaus
Anna minun rakkauteni murtaa ihmisten sydämet. Murtunutta sydäntä en minä käännä pois. Jumalan rakkaus sinun osaksesi tänä päivänä. Älä pyydä minulta kuin minun tuntemistasi tiedän mitä tarvitset ennenkuin sitä olet edes anonut. Rakas taivaallinen Isäsi kyllä tietää kaiken mitä tarvitset. Rohkaise mielesi ja tule minun tykäni jolla ainoalla on valkeus minulla Jeesuksella Kristuksella. Katsokaa kuinka suuren rakkauden Isä on meille antanut poikansa Jeesuksen. Saat sen omistaa kun olet tyköni tullut sillä sinua en jätä enkä hylkää. Tai van soinnut soivat sydämessäsi kun minä sen ralkaudellani täytän.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 29 Heinä 2019, 16:36

Aamen! Kiitos Jeesus vahvistavasta sanomasta.
Tule Herra Jeesus pian!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 22 Elo 2019, 11:45

Amen. Kiitos Jeesus! Me odotamme Sinua! Maranata!

Kuva

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 22 Elo 2019, 11:48

Minä niin kaipaan näitä Pyhän Hengen Sanomia ... tämä viimeisin oli muuten 111 sanoma. :P

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 26 Elo 2019, 11:12

Luin tuon viimeisimmän Sanoman Rukous kokouksessa ja kaikki olivat sitä mieltä, että nämä ovat hyvin Raamatullista Sanomaa.
Kiitos Jeesus, että tuot niitä meille katso7 veljemme kautta.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 26 Elo 2019, 16:48

Minun tahtoni rakkaani sinua kohtaan on hyvä. Minä olen se rakkaus joka muutan sinun sydämesi jos sitä itse tahdot. Niin monet kulkevat 2 sydämen asenteella. Et voi palvella kahta Herraa. Sinun täytyy tehdä päätös. Rukoilen minä Jeesus että teet päätöksen kuulua minulle sillä siinä on sinun elämäsi. Tahdon osoittaa seurakunnalleni voimaa tänä viimeisenä aikana. Vaikeat ajat ovat edessä mutta joka minuun turvaa saa kuljea ilman huolen häivää. Älä pelkää ihmistä sillä he eivät ole sen arvoisia. Vanhurskas älköön horjuko jumalattoman edessä. Turvaa kuin lintunen vuoreen
Minun tulemukseni on lähellä. Pidä itsestäsi vaarin ettei sinua raskauta päihtymys eikä elatuksen murheet. Teidän sydämensä kuuluu minulle ja minä pidän heistä ihanan ja suuren huolen. Olethan maistanut että Herrasi Jeesus Kristus hyvä. Kerro sitä mitä sydämessäsi on jos minä olen siellä saat sen kertoa ja olla luja uskossasi. Tahdothan riippua kiinni minussa. Minä olen luvannut tarttua oikeaan käteesi ja pitää sinusta huolen. Ei mikään mikä on tässä maailmassa voi sinua erottaa minun rakkaudestani. Kohta soi pasuuna oletko valmis hääjuhliin. Valmistaudu ja pese vaatteesi. Minä tulen pian.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 26 Elo 2019, 17:19

Kiitos ja Ylistys vahvistavasta sanomasta! Tule Herra Jeesus!

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 27 Elo 2019, 01:27

Aamen! Tule pian, Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 27 Elo 2019, 09:51

Amen! Kiitos Jeesus!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 27 Elo 2019, 20:31

Minä tahdon voidella sinun pääsi öljyllä. Tahdon täyttää sinun halajamisesi. Saat olla kuin runsaasti kasteltu puutarha. Sinä et vähene vaan edennyt. Kuka voi olla sinua vastaan jos Kaikkivaltias on suojanasi. Minä vien sinut vesipuroille ole kuin janoinen peura saat juoda elävää vettä. Minä Sana Jeesus ravitsen sinut rakkaudellani. Siispä iloitse ja riemuitse Jumalassa kohota pääsi sillä sinut minä olen ottanut omakseni. Sinä saat kulkea ennalta valmistetuissa askelissa. Taivaan iloon sinut rakkaani vien Kuningasten Kuningas on siellä sinua varten morsiameni valmistaudu ja iloitse sillä minä tulen pian. Golgata on minun paikkani jossa voitin kaikki pimeyden vallat. Sinulla on suuri Kuningasten Kuningas Jeesus Kristus. Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Olet lapsi Kuninkaan.

Vastaa Viestiin