Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Eero
Valvoja
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Eero » 30 Loka 2019, 23:14

Aamen, annan Herra elämäni Sinulle kaiken taistelunkin keskellä. Vaikken minä olisi otollinen, niin Sinä olet. Sinuun turvaan, rakas Herra Jeesus Kristus. Tule, hae meidät Kotiin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 31 Loka 2019, 08:48

Kun ymmärretään Jumalan Sanan painoarvon, niin se on Jumalan kirjoituttama elämän ohjeeksi ja siinä Jumala ilmoittaa tahtonsa, mikä Hänen tahto on, jonka kautta tunnetaan Herran tahtoaan.

Jumala kehottaa koettelemaan kaikki Sanalla hengen sävyssä ja katsomatta henkilöön, kun ymmärretään Sanan painoarvon laskematta ja rakentamatta perusteen profetioille ja näyille.

Ne armolahjat on tarkoitettu yhteiseksi rakentumiseksi Kristuksella Isän kunniaksi ja Jeesuksen kirkkaudeksi - korottamatta itseään.

Ja ne kaikki on vajavaista, siksi Jumala kehottaa koettelemaan Sanalla ja pitämään se, mikä on hyvää.

Herran siunausta yhteiselle rakentumiselle armolahjojen kanssa, ja tavoitelkaa ensin rakkautta, niin armolahjat toimitaan oikealla tavalla yhteiseksi rakentumiseksi.

Jumalan Sana, joka on enemmän painoarvo, on lihaan tullut Jeesus, jonka päälle tulee laskea ja rakentaa huoneensa.

Siksi Pyhä Henki vie joka kerta Sanan yhteyteen - avaamalla ymmärrystä Sanan opetukseen ja kirkastamalla Sanaa, joka on lihaan tullut Kristus.

Hän ei ole sellainen, joka irrottaisi Sanan yhteydestä, kuten te jo tiedätte.

Voikaa hyvin - Raamatun Kristuksessa!
Pieni kieliongelmainen lapsi,
rauha totuuden runsauden kanssa
ja rakkaus on lain täyttämys.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 31 Loka 2019, 09:06

Nyt sivallat jo meitä kaikkia. Emme mielestäsi koettele sanomia Jumalan Sanalla? Mistä sen voit tietää?
Esim. Nämä katso7 saamat sanomat ovat juuri sitä sanomaa mitä Jeesus puhuu Sanassa. Mitä kauneinta sellaista. Kun Jumalan rakkaudellinen Sana on sydämessämme ja Hänen Pyhä Henki kanssamme, me tunnistamme kyllä siitä sen oikean hedelmän.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 31 Loka 2019, 15:25

Pyhä Henki on täällä kanssamme.
(B: 893)

Kuva
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 01 Marras 2019, 22:45

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 02 Marras 2019, 14:13

Rakkaani Jeesus Mestari on juuri sinun kanssasi siksi kehoitan sinua nyt jo viimein laittamaan kaikki mikä painaa painaa. Minä olen sinun taakankantajasi vein ne kaikki Golgatan ristille. Siksi anna ne minulle ei ole taakkaa jota minä en tietäisi ota minun ristin niin saa keveyden kulkea minun askelissa sillä olethan minut päällesi pukenut siksi minä tasotatan sinulle tien ja avaan sinulle polun suoran polun josta ei eksy ei hullutkaan. Minä Herra sinun Jumalasi olen Minä Olen joka tartun sinun oikeaan käteesi ja kuljetan sinut sen tien läpi jonka olen kullekin suunnitellut. Minä en koskaan voi epäonnistua siksi luota minuun ja minun hyvään suunnitelmaan. Rakasta kaikkia rakasta maailman ihmiset minulle. Maailma janoaa todellista rakkautta siksi tee se minkä annoin sinun tehtäväksesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Marras 2019, 18:39

Amen! Amen! Amen!

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 03 Marras 2019, 22:42

Aamen! Tule Herra Jeesus!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 11 Marras 2019, 18:23

Kun tulet minun tyköni rukouksessa tule kiitollisin sydämin. Tahdon avata rikkaan aarrekammio sinulle rakkaani se on avoin sinulle. Annan sinulle aarteita toisia varten. Näe lähimmäiset niinkuin näet itsesi rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Rakasta Jumalaa ja tottele häntä siinä on sinun pitkä ikäsi. Minä uudistan sinun sydämesi palavaksi tulisoihduksi ja se näkyy kauasi. Sillä kuinka palava lamppu ei näkyisi. Niin monet kätkevät tämän valon nyt on aika sinun tulla pois piilostasi ja antaa valosi näkyä. Siksi tule rohkeaksi sillä ilman rohkeutta pysyt piilossa rohkaisen sinua tunnustamaan minua ihmisten edessä niin voit kerran Jeesuksen edessä tulla tunnetuksi Älä kiellä minua missään tilanteessa vaan nyt on aika sinun tunnustaa minun nimeni ihmisten edessä. Yli kaiken varjele sydämesi tunne sydämessäsi vain Kristuksen sana niin saat loistaa ilosta. Maa onnsysimusta mutta sinä loistat kirkkauttani. Tahdothan totella minua sillä siinä on sinun koko elämäsi.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 11 Marras 2019, 18:40

Amen!
Tämä oli täsmä Sanomaa tämänhetkiseen tilanteeseeni! Kiitos Jeesus, että puhut rakkaan veljemme kautta.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 11 Marras 2019, 19:39

Aamen! Herra tahdon.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 12 Marras 2019, 18:30

Silmäni vartioitsevat kansoja myös sinua rakkaani. Älä pelkää vihollisen joukkoja sillä minussa sinä olet iankaikkisessa turvassa. Saat aloittaa aina uudelleen kun tunnet että olet langennut iloni on armahtaa sinua sillä armoni kilpi on yhtä laaja kuin äärettömyys. Saat ilolla palvella minua ja jatkaa eteenpäin. Anna minulle koko sydämesi rakasta minua Kuningastasi kaikesta mielestä ja voimasta. Minä olen tullut nyt avatakseni sinulle rikkaan aarrekammioni saat lahjoja toisten hyväksi sillä taivasten valtakunta on lisääntyvä. Tahdon sinua viedä iankaikistennkäsivarsien voimalla uusiin tehtäviin. Minä tulen pian pidä mitä sinulla ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Toiset turvaavat vaunuihin Turvaa rakkaani minuun Jeesukseen minulla on sinulle varattuna ihana tie siltä tieltä ei eksy ei hullutkaan. Kerää aarteita taivaaseen Älä tähän maailmaan joka katoaa. Minun sanani ei koskaan katoa vaikka tämä maailma katoaa. Luota rakkaani minuun olen kaiken pimeyden yläpuolella kun tunnet olevasi taistelussa. Saanhan olla herrasi. Tasoitan sinulle suoran tie jätä jo mutkainen polku ja astu suunnitelmaan joka minulla sinulle on.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 12 Marras 2019, 19:40

Amen .. tämä Sanoma nyt vahvasti puhuu minulle ..

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 13 Marras 2019, 08:26

Amen! Kiitos vahvistavasta sanomasta. Ja kiitos että saamme joka päivä turvata Jeesukseen. Pyytää johdatusta ja Pyhän Hengen voimaa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 14 Marras 2019, 01:25

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 22 Marras 2019, 20:23

Rakkaani saat luottaa minuun. Minä olen ovi uuteen elämää olen sen sinulle antanut pidä siitä vaarin sillä siinä on sinun elämäsi iloitse ja riemuitse vapahtajastasi Jeesuksesta Kristuksesta sillä Minä olen. Minä olen sinun Jumalasi älä pidä muita jumalia. Minä ohjaan rauhan sinun rykösi saat luottaa minuun. Minä avaan sinulle taivaan akkunat kun laitat minut elämäsi ykköseksi. Taivas avautuvat sinun elämällesi annan sinun tuntea minun henkeni voiman. Kun tulet minun tyköni minä en sinua hylkää anna vereni pestä pois syntisi. Älä anna vihollisen sinua eksyttää pidä Golgatan uhrista kiinni niin saat kulkea voittajana. Luota minuun sillä minä olen sinun Jumalasi Jeesus Kristus. Turvissa taivaan saat olla. Ilouse minun läsnäolossa. Kiitä joka hetki siihen halajavat enkelitkin katsahtaa. Ne ovat palvelukseen lähetettyjä niitä varten jotka saavat autuuden periä. Älä pidä mitään niin rakkaana kuin Herraasi Jeesusta Kristusta. Minä kateuteen asti halajan sitä henkeä jonka olen sinuun laittanut. Tahdothan nähdä Herrasi Jeesuksen kerran taivaan ilossa Rukoilen puolestasi.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Marras 2019, 20:32

AMEN!!! TAHDON!!! TAH-DON!!!

Pyros

Viesti Kirjoittaja Pyros » 22 Marras 2019, 22:50

Amen!

Nuo pari edellistä sanomaa minutkin lopulta sai varmistumaan ja tulemaan pois "luolastani".
Matt. 6:26. "Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?"

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 23 Marras 2019, 08:47

Amen!
Kiitos Jeesus että herätit Pyroksen valoon luolansa pimeydestä. Mitä se sitten hänen elämässään tarkoittikaan.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 23 Marras 2019, 09:01

Amen!

Kiitos Jeesus rukouksista puolestani, Kaikki ne on tallella taivaassa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Vastaa Viestiin